YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 09:39


Coyote írta:
kmartin írta:
Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerény véleményem szerint (ugyan itt újonc vagyok,de...) X1 az családi autó. Én mondjuk az asszonynak vennék családi autót. De abból is inkább egy E61-et, mert abba tényleg belefér a család. (X1 tengelytáv: 2760mm; E61: 2888mm) 12cm, ami jól jöhet ha családos az ember.
Épp ami nap láttunk egy matt narancs sárga fóliával behúzottat... Igen jól nézett ki. De egy interlagos blau is szép tud lenni.
Összegezve, ha nem családi autó, akkor maradj az E90, ha családi, akkor szerintem 5 touring, ha esetleg mér terepre is kellene, akkor viszont X1-nél nagyobb...
De ha nincs család, csak simán nincs kedved "kisautóban" vezetgetni, akkor nézz körül jobban


Terepezés nem érdekel, és nem is család miatt kell, ugyan az első gyerekünk már esedékes lesz hamarosan, akkor is elférnénk egy hármas szedánban. Nem is értem, miért kötelező mindenkinek rögtön kombira váltani, ha jön egy gyerek... Az X1 praktikusabb, az tény, de leginkább a kényelme számítana.

Nálam E61 kizárva, sajnos túl "tolakodónak" tartom, pedig jó gép, tudom. 3-nál vagy X1-nél nagyobbat nem vennék, majd esetleg az új F sorozatos 5-öst.



hát Robinson nézett E90-et és kisebb mint az E46 belül. ezért vett E60-at. szóval én is majdnem terveztem, de ezek után nem kell E90. szóval F széria lesz majd 10 év múlva

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 09:02


kmartin írta:
Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerény véleményem szerint (ugyan itt újonc vagyok,de...) X1 az családi autó. Én mondjuk az asszonynak vennék családi autót. De abból is inkább egy E61-et, mert abba tényleg belefér a család. (X1 tengelytáv: 2760mm; E61: 2888mm) 12cm, ami jól jöhet ha családos az ember.
Épp ami nap láttunk egy matt narancs sárga fóliával behúzottat... Igen jól nézett ki. De egy interlagos blau is szép tud lenni.
Összegezve, ha nem családi autó, akkor maradj az E90, ha családi, akkor szerintem 5 touring, ha esetleg mér terepre is kellene, akkor viszont X1-nél nagyobb...
De ha nincs család, csak simán nincs kedved "kisautóban" vezetgetni, akkor nézz körül jobban


Terepezés nem érdekel, és nem is család miatt kell, ugyan az első gyerekünk már esedékes lesz hamarosan, akkor is elférnénk egy hármas szedánban. Nem is értem, miért kötelező mindenkinek rögtön kombira váltani, ha jön egy gyerek... Az X1 praktikusabb, az tény, de leginkább a kényelme számítana.

Nálam E61 kizárva, sajnos túl "tolakodónak" tartom, pedig jó gép, tudom. 3-nál vagy X1-nél nagyobbat nem vennék, majd esetleg az új F sorozatos 5-öst.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 10. szerda, 09:17

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 09:02


Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerintem az X1 is dögös, és nem feltétlen családi autó, viszont tény, hogy mindenki az anyuka kocsijára asszociál. Frankó rajta a nagy hótoló az első lökös alján
Szerintem összeszedettebb autót kapsz X1-ből mint E90-ből egységnyi áron, de nyilván ez nem egy törvényszerűség.
Jó az X1, nekem tetszik az üléspozíció, habár én a földön szeretek ülni más autókban. Talán könnyebb is pakolni, nagyobb a térérzet benne, nem annyira bunkeres mint az E90-es széria.
Szerintem technikailag nincs nagy különbség a 2 modell között, hasonló alapokra épülhetnek.

kmartin
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz kmartin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 08:48


Coyote írta: Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?


Szerény véleményem szerint (ugyan itt újonc vagyok,de...) X1 az családi autó. Én mondjuk az asszonynak vennék családi autót. De abból is inkább egy E61-et, mert abba tényleg belefér a család. (X1 tengelytáv: 2760mm; E61: 2888mm) 12cm, ami jól jöhet ha családos az ember.
Épp ami nap láttunk egy matt narancs sárga fóliával behúzottat... Igen jól nézett ki. De egy interlagos blau is szép tud lenni.
Összegezve, ha nem családi autó, akkor maradj az E90, ha családi, akkor szerintem 5 touring, ha esetleg mér terepre is kellene, akkor viszont X1-nél nagyobb...
De ha nincs család, csak simán nincs kedved "kisautóban" vezetgetni, akkor nézz körül jobban

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 08:10


Jövőre autót cserélnék, olyan 4 millióig kb.

Szemezgettem a Passat CC-vel, de néhány próba után úgy döntöttem, maradok BMW-s.

Kérdés: szerintetek X1 legyen vagy E90? Kényelmesebbnek tűnik az X1, kinőttem már a "szaratom a gépet" korszakból, ugyanakkor az eleje és a belseje eléggé "műanyag-feelinges".

Szerintetek? Ti mit választanátok, és mi alapján?

státusz WinnerB0Y

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 08:06


YELLOW írta:
WinnerB0Y írta:
Totyasrac írta:
WinnerB0Y írta:
Távol álljon tőlem, hogy a tökéleteset keressem szitne ingyen. Csak nem szeretnék még egy kocsi árát rákölteni. Semmi más vágyam nincs. Vajnyi kevésnyit sem érdekel hogy hány km van az autóban ha karban volt tartva és nem kell hitelt felvennem mert annyit költök alkatrészekre mert csak a kaszni jó belőle.
Menjen, guruljon, legyen biztonságos és ne kelljen rohadt sokat ráköltenem.
Természetesen nem problémázom azzal ha valamennyit kell költenem, mert ez elkerülhetetlen, de nem akarok egy komplett motort venni bele váltóval együtt.


No de akkor miért nem benzinesek között nézelődsz? Jóval kevesebb hibalehetőség, és annyival nem esznek többet, mint amennyivel rizikósabb (és amennyivel többet majd rá kell költeni)? :


Itt a probléma, hogy "annyival nem esznek többet". De mégis. 10 liter legalább. Bármilyen 3000-es benzinesegeszi a 10 litert és akkor megint ugyan ott vagyok ahol elindultam. Nekem ez a 6 liter optimális lenne. Az meg már egy másik dolog, hogy a benzinest jobban szeretem. De induljunk ki innen. Benzinesvől soha többet 200Le alatt. Ebből következik, hogy ha gyárilag ennyi, akkor vagy új autó és nincs nagy motorja, vagy pedig legalább 3000-es amiből simán következik a 10 liter. Az a helyzet, hogy nekem munka/iskolába járáshoz kell az auó és nem hétvégére. Na meg persze az a 200Le és a nagy autó (értsd nem veszek suzukit meg különben is a BMW az BMW) hogy ne másfél km legyen egy előzés mert nem hajlandó elindulni az autó.


hidd el nekem, hogy a szaros 116 lovammal is bőven meg tudok előzni mást rövid időn belül... ez csak duma, amit mondasz. ha nagyobb a tempó, akkor nyilván kevesebb idő alatt több utat teszel meg. pályán ha meg akarsz előzni egy amúgy szabályosan haladó autót, akkor azt mással is meg tudod tenni, csak bőven bünti sávban mész. ha mindenki szabályosan közlekedne, akkor nem lenne előzés, csak lassú járművek esetében. pont amire használnád a leírásod alapján, arra pont elég bármilyen autó. de láthatod csökkenek az üzemanyag árak, a benzin olcsóbb, nem annyira gazdaságos már a dízel. ezt pont az generálta, hogy sokan vettek. saját magukkal baxtak ki úgymond. aztán rámentek a gázos témára is. itt az embernek jó nem lesz. nem fog jobban járni semmivel sem.


Igazából teljesen igazad van. A probléma az volt, hogy a mostani auzómból indultam ki. 163Le V6 benzin és fél km egy szabályosan haladó autó.

szerk.:
Ennek fényében szeretnék tanácsokat kérni benzines e46 kasznis autóra. Szempont, hogy ne legyen kupé és ha egy mód van rá akkor olyan verziót szeretnék ami nem csak touring változatban elérhető itthon. Első ránézésre a 318i tűnik jónak. Bár nem tudom mit mond a fórum




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. december 10. szerda, 08:31

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 07:38


WinnerB0Y írta:
Totyasrac írta:
WinnerB0Y írta:
Távol álljon tőlem, hogy a tökéleteset keressem szitne ingyen. Csak nem szeretnék még egy kocsi árát rákölteni. Semmi más vágyam nincs. Vajnyi kevésnyit sem érdekel hogy hány km van az autóban ha karban volt tartva és nem kell hitelt felvennem mert annyit költök alkatrészekre mert csak a kaszni jó belőle.
Menjen, guruljon, legyen biztonságos és ne kelljen rohadt sokat ráköltenem.
Természetesen nem problémázom azzal ha valamennyit kell költenem, mert ez elkerülhetetlen, de nem akarok egy komplett motort venni bele váltóval együtt.


No de akkor miért nem benzinesek között nézelődsz? Jóval kevesebb hibalehetőség, és annyival nem esznek többet, mint amennyivel rizikósabb (és amennyivel többet majd rá kell költeni)? :


Itt a probléma, hogy "annyival nem esznek többet". De mégis. 10 liter legalább. Bármilyen 3000-es benzinesegeszi a 10 litert és akkor megint ugyan ott vagyok ahol elindultam. Nekem ez a 6 liter optimális lenne. Az meg már egy másik dolog, hogy a benzinest jobban szeretem. De induljunk ki innen. Benzinesvől soha többet 200Le alatt. Ebből következik, hogy ha gyárilag ennyi, akkor vagy új autó és nincs nagy motorja, vagy pedig legalább 3000-es amiből simán következik a 10 liter. Az a helyzet, hogy nekem munka/iskolába járáshoz kell az auó és nem hétvégére. Na meg persze az a 200Le és a nagy autó (értsd nem veszek suzukit meg különben is a BMW az BMW) hogy ne másfél km legyen egy előzés mert nem hajlandó elindulni az autó.


hidd el nekem, hogy a szaros 116 lovammal is bőven meg tudok előzni mást rövid időn belül... ez csak duma, amit mondasz. ha nagyobb a tempó, akkor nyilván kevesebb idő alatt több utat teszel meg. pályán ha meg akarsz előzni egy amúgy szabályosan haladó autót, akkor azt mással is meg tudod tenni, csak bőven bünti sávban mész. ha mindenki szabályosan közlekedne, akkor nem lenne előzés, csak lassú járművek esetében. pont amire használnád a leírásod alapján, arra pont elég bármilyen autó. de láthatod csökkenek az üzemanyag árak, a benzin olcsóbb, nem annyira gazdaságos már a dízel. ezt pont az generálta, hogy sokan vettek. saját magukkal baxtak ki úgymond. aztán rámentek a gázos témára is. itt az embernek jó nem lesz. nem fog jobban járni semmivel sem.


státusz WinnerB0Y

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 06:37


Totyasrac írta:
WinnerB0Y írta:
Távol álljon tőlem, hogy a tökéleteset keressem szitne ingyen. Csak nem szeretnék még egy kocsi árát rákölteni. Semmi más vágyam nincs. Vajnyi kevésnyit sem érdekel hogy hány km van az autóban ha karban volt tartva és nem kell hitelt felvennem mert annyit költök alkatrészekre mert csak a kaszni jó belőle.
Menjen, guruljon, legyen biztonságos és ne kelljen rohadt sokat ráköltenem.
Természetesen nem problémázom azzal ha valamennyit kell költenem, mert ez elkerülhetetlen, de nem akarok egy komplett motort venni bele váltóval együtt.


No de akkor miért nem benzinesek között nézelődsz? Jóval kevesebb hibalehetőség, és annyival nem esznek többet, mint amennyivel rizikósabb (és amennyivel többet majd rá kell költeni)? :


Itt a probléma, hogy "annyival nem esznek többet". De mégis. 10 liter legalább. Bármilyen 3000-es benzinesegeszi a 10 litert és akkor megint ugyan ott vagyok ahol elindultam. Nekem ez a 6 liter optimális lenne. Az meg már egy másik dolog, hogy a benzinest jobban szeretem. De induljunk ki innen. Benzinesvől soha többet 200Le alatt. Ebből következik, hogy ha gyárilag ennyi, akkor vagy új autó és nincs nagy motorja, vagy pedig legalább 3000-es amiből simán következik a 10 liter. Az a helyzet, hogy nekem munka/iskolába járáshoz kell az auó és nem hétvégére. Na meg persze az a 200Le és a nagy autó (értsd nem veszek suzukit meg különben is a BMW az BMW) hogy ne másfél km legyen egy előzés mert nem hajlandó elindulni az autó.


Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 22:28


WinnerB0Y írta:
Távol álljon tőlem, hogy a tökéleteset keressem szitne ingyen. Csak nem szeretnék még egy kocsi árát rákölteni. Semmi más vágyam nincs. Vajnyi kevésnyit sem érdekel hogy hány km van az autóban ha karban volt tartva és nem kell hitelt felvennem mert annyit költök alkatrészekre mert csak a kaszni jó belőle.
Menjen, guruljon, legyen biztonságos és ne kelljen rohadt sokat ráköltenem.
Természetesen nem problémázom azzal ha valamennyit kell költenem, mert ez elkerülhetetlen, de nem akarok egy komplett motort venni bele váltóval együtt.


No de akkor miért nem benzinesek között nézelődsz? Jóval kevesebb hibalehetőség, és annyival nem esznek többet, mint amennyivel rizikósabb (és amennyivel többet majd rá kell költeni)? :

státusz ceTTel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 20:33


Üdv!
Zsiruj vagyok, tavasszal lesz kocsicsere és hosszas keresgélés és olvasás után bmw mellé tenném a voksom, nem azért mert maffiozo vagy eszetlen hülyegyerek vagyok, hanem mert kulturált autonak tünik. Most egy 1,4 hdi 206 os hajtok immáron 11 éve és következökben is dizelt kellene vennem a kevés megtett évi km ellenére is.
e90 vagy e92 jöhet szóba, elöször 320d ket néztem ami erőben bőven elég lenne, viszont ahogy olvastam nem a leg megbizhatobbak és 150e km után bármi elszállhat rajta bármikor.
Nem fogom sajnálni a pénzt a kocsi szervizelésére, viszont egy félmillios kiadást szeretnék elkerülni.

Inkább 6 henger felé hajlanék a kulturáltabb konstrukcio miatt, abbol is a régebbi m57 motorrol hallottam jokat. Elsősorban 325d-ket néztem 197 loerövel, de ebböl elég karcsu a kinálat, és nem is számottevöen olcsobb mint a 330d 231 loerövel. Szoval nálam ez a 2 motor játszik, ezek euro 4 esek szoval importnál 330e ft a regado az ujabb verziok 80 e ftjával szemben. Igy elsősorban itthonrol vennék lenyomozhato futásteljesitményüt és rendesen ápolt szervizelt példányt. Kasztni az vagy a faceliftes piros hátsolámpás sedan, vagy a kupé( abbol belefér korábbi is )Jo lenne 120e km alattit.

4-4,5 m ft-ot szánnék az akciora. Ehhez hasonlot keresek :

http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-8458729

Erröl vélemény?


Balázs

státusz WinnerB0Y

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 09:13


Én arra gondoltam, hogy megveszem az autót és kap egy szlovák rendszámot. Ugyanis van ott rokonom és így valszeg egyszerűbb lenne a történet. Bár a regadót ahogy néztem, elég magas.

Szerk.: bár papíron pont az lenne a dolog lényefe hogy nincs regadó. Valszeg nem jó oldalt néztem.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 09. kedd, 09:27

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 07:42


WinnerB0Y írta:
YELLOW írta:
WinnerB0Y írta:
jons írta:
WinnerB0Y írta: szóval másfél milliót szánunk az autóra. + persze átírás, szűrők, féktárcsák/fékbetétek gumik.


Én amikor kerestem 2millióért, nem találtam értelmes nem ráköltéssel kezdődő 30d-t.


:/
Szép álomnak tűnt pedig. A mostani géppel az a baj, hogy 2.5 V6 bnenzin, 163 Le, 15 liter és egy meredekebb emelkedő, ahol a dízel 1700-2000(100-110 és ha akarom gyorsul) ott az enyém 3000-3700 (100-110 és lassul).
Midnenképpen szeretnék az E46-nál maradni. Ez az egy fajta BMW az amit szívesen megveszek. Nagyon jól néz ki, nagyon sportos. Egyébként a másik kiszemelt autó egy C220 mercedes, de megláttam hogy 186 lóerő, ugyan az a kaszni mint a 320d és iszonyat jól megy. Ezért kerestem is egy fórumot ahol érdeklődhetek. Nem mondom, hogy csalódott vagyok, de azért az. Sajnos nem tudok és nem akarok többet autóra költeni. Ez a keret és régebbi BMWt nem nagyon szeretnék.


ha ennyi a keret, akor nem ez a te stílusod. vagy majd bővül a keret mert ha ennyiért nézel úgyis kéri majd a többit.
sokszor olvasom ezeket, hogy igény az volna, kevés km, patika állapot, meg olcsó is legyen, mert a piac stb. de az ilyennek sosincs jó vége. kivétel persze lehet, de az még nem a vége


Távol álljon tőlem, hogy a tökéleteset keressem szitne ingyen. Csak nem szeretnék még egy kocsi árát rákölteni. Semmi más vágyam nincs. Vajnyi kevésnyit sem érdekel hogy hány km van az autóban ha karban volt tartva és nem kell hitelt felvennem mert annyit költök alkatrészekre mert csak a kaszni jó belőle.
Menjen, guruljon, legyen biztonságos és ne kelljen rohadt sokat ráköltenem.
Természetesen nem problémázom azzal ha valamennyit kell költenem, mert ez elkerülhetetlen, de nem akarok egy komplett motort venni bele váltóval együtt.



ha kompletten veszel egy bontott motrot és váltót, még olcsón meg is úszod. sokkal többe vannak az egyéb dolgok. 200ezerből már lehet motrot+váltót venni.
arra próbáltam utalni, hogy a piac olyan amilyen, de ólcsó húsnak híg a leve. hasonló évjáratú pólók, meg egyéb vackok is ilyen árban mennek. azért a kettő más kategória. semmivel sem drágább fenntartani egy BMW-t, mint egy kisautót, legalábbis nem annyival, hogy emiatt mindenki el akarja adni és emiatt nyomnák le az árat. a dolog ott van, hogy sokan megvették hitelre. nem hogy a hitelt nem tudták fizetni, de a szervizelést sem. el kell adni, minél hamarabb menjen, ócsó ár. na de az olyan is. inkább külföldön nézelődj, bár a honosítás és egyéb dolgok miatt, az sem lesz sokkal olcsóbb, de ha kint magánszemélytől sikerül venni, nagy esélyed van jót kifogni. és abban legalább lehet lesz 300-400ezer km de valós, mint itt 200-250-re tekert 500-ról, amire nem is figyeltek, hogy megkapja a törődést. vagy ha egy fanatikustól tudsz venni, talán van remény. de a jó üzlet érdekében sokan kikiáltják magukat annak.

státusz WinnerB0Y

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 22:42


YELLOW írta:
WinnerB0Y írta:
jons írta:
WinnerB0Y írta: szóval másfél milliót szánunk az autóra. + persze átírás, szűrők, féktárcsák/fékbetétek gumik.


Én amikor kerestem 2millióért, nem találtam értelmes nem ráköltéssel kezdődő 30d-t.


:/
Szép álomnak tűnt pedig. A mostani géppel az a baj, hogy 2.5 V6 bnenzin, 163 Le, 15 liter és egy meredekebb emelkedő, ahol a dízel 1700-2000(100-110 és ha akarom gyorsul) ott az enyém 3000-3700 (100-110 és lassul).
Midnenképpen szeretnék az E46-nál maradni. Ez az egy fajta BMW az amit szívesen megveszek. Nagyon jól néz ki, nagyon sportos. Egyébként a másik kiszemelt autó egy C220 mercedes, de megláttam hogy 186 lóerő, ugyan az a kaszni mint a 320d és iszonyat jól megy. Ezért kerestem is egy fórumot ahol érdeklődhetek. Nem mondom, hogy csalódott vagyok, de azért az. Sajnos nem tudok és nem akarok többet autóra költeni. Ez a keret és régebbi BMWt nem nagyon szeretnék.


ha ennyi a keret, akor nem ez a te stílusod. vagy majd bővül a keret mert ha ennyiért nézel úgyis kéri majd a többit.
sokszor olvasom ezeket, hogy igény az volna, kevés km, patika állapot, meg olcsó is legyen, mert a piac stb. de az ilyennek sosincs jó vége. kivétel persze lehet, de az még nem a vége


Távol álljon tőlem, hogy a tökéleteset keressem szitne ingyen. Csak nem szeretnék még egy kocsi árát rákölteni. Semmi más vágyam nincs. Vajnyi kevésnyit sem érdekel hogy hány km van az autóban ha karban volt tartva és nem kell hitelt felvennem mert annyit költök alkatrészekre mert csak a kaszni jó belőle.
Menjen, guruljon, legyen biztonságos és ne kelljen rohadt sokat ráköltenem.
Természetesen nem problémázom azzal ha valamennyit kell költenem, mert ez elkerülhetetlen, de nem akarok egy komplett motort venni bele váltóval együtt.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz ans777

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 22:40


Sziasztok!

A héten haverommal megyünk megnézni egy 318Ci-t (143-lovas), 2003/12 évjáratú, elvisszük állapotfelmérésre, a kérdésem, h van valami amire mindenképpen figyeljünk? Külföldről behozott, még nincs honosítva. M-packet-es, külsőre szép állapotú egyébként.
Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 08. hétfő, 22:23


WinnerB0Y írta:
jons írta:
WinnerB0Y írta: szóval másfél milliót szánunk az autóra. + persze átírás, szűrők, féktárcsák/fékbetétek gumik.


Én amikor kerestem 2millióért, nem találtam értelmes nem ráköltéssel kezdődő 30d-t.


:/
Szép álomnak tűnt pedig. A mostani géppel az a baj, hogy 2.5 V6 bnenzin, 163 Le, 15 liter és egy meredekebb emelkedő, ahol a dízel 1700-2000(100-110 és ha akarom gyorsul) ott az enyém 3000-3700 (100-110 és lassul).
Midnenképpen szeretnék az E46-nál maradni. Ez az egy fajta BMW az amit szívesen megveszek. Nagyon jól néz ki, nagyon sportos. Egyébként a másik kiszemelt autó egy C220 mercedes, de megláttam hogy 186 lóerő, ugyan az a kaszni mint a 320d és iszonyat jól megy. Ezért kerestem is egy fórumot ahol érdeklődhetek. Nem mondom, hogy csalódott vagyok, de azért az. Sajnos nem tudok és nem akarok többet autóra költeni. Ez a keret és régebbi BMWt nem nagyon szeretnék.


ha ennyi a keret, akor nem ez a te stílusod. vagy majd bővül a keret mert ha ennyiért nézel úgyis kéri majd a többit.
sokszor olvasom ezeket, hogy igény az volna, kevés km, patika állapot, meg olcsó is legyen, mert a piac stb. de az ilyennek sosincs jó vége. kivétel persze lehet, de az még nem a vége