hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. május 28. péntek, 08:07


MavericK írta:
hil írta:
MavericK írta:

On Nyert Uram! Igazad volt, az ajtokarpit mogotti szigeteles engedett el. Az alja teljesen szabadon logott a levegoben, ott folyt at a viz, ami az ablak mellett csorgott be. Megragasztottam, holnap megnezem hogy sikerult, addig nem is teszem vissza az ajtokarpitot.


Én úgy csináltam, hogy leszedtem azt a fekete ragacsot (nem mindet persze), gurigába gyúrtam, vissza a helyére, aztán hőpuskával melegítettem és visza nyomtam. Nagyon jó lett. Alőször időhiány miatt én is ragasztottam, 3 nap múlva leszedtem és a ragasztás elvált. Jó az a fekete ragacs nagyon, javaslom ezt, ha végleges megoldást akarsz. Most az összes ajtót megcsináltam, nem sajnálva rá az időt.


Ilyen ragacsot nem lehet kapni? Mert hopisztolyom nincsen. En mondjuk Palmatexet hasznaltam, abban meg nem csalodtam eddig...



lehet kapni: "body940 oldható tömítő" 1000ft 1 tubus. szinte minden vegyi üzletben kapható.
ugyan olyan mint a gyári, bármikor szétszedhető majd visszanyomható.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 28. péntek, 07:01


kempelen írta:

Az a fekete ragacs azthiszem rendelhető is gyárilag. Van saját cikkszáma...

51488238934

51488238934= BMW Teile: 2222 Ft, ha jó rendelési számot néztél ki. Ahogyan én csináltam, leszedtem elég sok ragacsot, mert volt rajta bőséggel, visszaraktam a borításokat és még maradt is egy diónyi mennyiség. A rámelegítés nagyon bejött, pár nap múlva az egyik ajtó borítást le kellett szednem, mert egy patent nem fogott és zörgött, a ragasztás nagyon jól tartott


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 23:23


hil írta:
MavericK írta:

On Nyert Uram! Igazad volt, az ajtokarpit mogotti szigeteles engedett el. Az alja teljesen szabadon logott a levegoben, ott folyt at a viz, ami az ablak mellett csorgott be. Megragasztottam, holnap megnezem hogy sikerult, addig nem is teszem vissza az ajtokarpitot.


Én úgy csináltam, hogy leszedtem azt a fekete ragacsot (nem mindet persze), gurigába gyúrtam, vissza a helyére, aztán hőpuskával melegítettem és visza nyomtam. Nagyon jó lett. Alőször időhiány miatt én is ragasztottam, 3 nap múlva leszedtem és a ragasztás elvált. Jó az a fekete ragacs nagyon, javaslom ezt, ha végleges megoldást akarsz. Most az összes ajtót megcsináltam, nem sajnálva rá az időt.


Az a fekete ragacs azthiszem rendelhető is gyárilag. Van saját cikkszáma...

51488238934



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 21:53


[quote="MavericK"]
Ilyen ragacsot nem lehet kapni? Mert hopisztolyom nincsen. En mondjuk Palmatexet hasznaltam, abban meg nem csalodtam eddig...

[/quote

A fekete ragacs ügyében az NT autónál érdeklődtem, nincs. A Pálmatex azért nem lesz jó hosszútávon (bár sok helyen nagyon jó) mert a régi felkent ragacstól el fog válni idővel, azt pedig nem lehet maradéktalanul eltávolítani. Az a fekete, kb 80 foknál lágyul meg és kihülés után is teljesen rugalmas marad. Más megszilárduló anyagot nem használnék ide, de azt nem tudom megmondani, hogy miért nem, de talán a Pálmetex-el kapcsolatban leírtak miatt. Ezek a ragasztások nem maguktól váltak el, hanem a nem megfelelő visszarakás miatt.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 27. csütörtök, 21:53

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 21:10


hil írta:
MavericK írta:

On Nyert Uram! Igazad volt, az ajtokarpit mogotti szigeteles engedett el. Az alja teljesen szabadon logott a levegoben, ott folyt at a viz, ami az ablak mellett csorgott be. Megragasztottam, holnap megnezem hogy sikerult, addig nem is teszem vissza az ajtokarpitot.


Én úgy csináltam, hogy leszedtem azt a fekete ragacsot (nem mindet persze), gurigába gyúrtam, vissza a helyére, aztán hőpuskával melegítettem és visza nyomtam. Nagyon jó lett. Alőször időhiány miatt én is ragasztottam, 3 nap múlva leszedtem és a ragasztás elvált. Jó az a fekete ragacs nagyon, javaslom ezt, ha végleges megoldást akarsz. Most az összes ajtót megcsináltam, nem sajnálva rá az időt.


Ilyen ragacsot nem lehet kapni? Mert hopisztolyom nincsen. En mondjuk Palmatexet hasznaltam, abban meg nem csalodtam eddig...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 27. csütörtök, 21:15

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 21:07


Na örülök, hogy bejött
Én a sikaflexet ajánlom.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 27. csütörtök, 21:07

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 21:02


MavericK írta:

On Nyert Uram! Igazad volt, az ajtokarpit mogotti szigeteles engedett el. Az alja teljesen szabadon logott a levegoben, ott folyt at a viz, ami az ablak mellett csorgott be. Megragasztottam, holnap megnezem hogy sikerult, addig nem is teszem vissza az ajtokarpitot.


Én úgy csináltam, hogy leszedtem azt a fekete ragacsot (nem mindet persze), gurigába gyúrtam, vissza a helyére, aztán hőpuskával melegítettem és visza nyomtam. Nagyon jó lett. Alőször időhiány miatt én is ragasztottam, 3 nap múlva leszedtem és a ragasztás elvált. Jó az a fekete ragacs nagyon, javaslom ezt, ha végleges megoldást akarsz. Most az összes ajtót megcsináltam, nem sajnálva rá az időt.



MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 20:05


Tiba írta: Az ötös meg a hatos, azok a patentjai, azok tartják. Csak felfelé kell feszíteni, és akkor lejön. Ritkán van, hogy egyben marad, általában eltörik az a kis sin, amiben a patentok vannak. Biztos van valamilyen trükk, amivel le lehet szedni, hogy egyben maradjon. Talán hőpisztollyal meg kell melegíteni!?...
Szerintem te a hármast akarod leszedni, de nem ott ázik be. Ami miatt beázik, az az, hogy az ajtókárpit mögötti szigetelés átengedi a vizet. Kárpitot le kell szerelni, és átnézni a szigetelés ragasztását.
Nem volt megbontva az az ajtód mostanában?



Tiba!

On Nyert Uram! Igazad volt, az ajtokarpit mogotti szigeteles engedett el. Az alja teljesen szabadon logott a levegoben, ott folyt at a viz, ami az ablak mellett csorgott be. Megragasztottam, holnap megnezem hogy sikerult, addig nem is teszem vissza az ajtokarpitot.

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 27. csütörtök, 15:33


Valoszinu az lesz, mert bar mindent ugyan ugy kotottem vissza, most jelez a legzsak, de ezt majd megoldom.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2010. május 26. szerda, 21:08


MavericK írta: Nos a kiszereles megtortent, elaztattam en is mindent, ugy csorgott a szivacsbol, bar nem tudom meg honnan jon, most egy darabig megyek karpit nelkul, es ha lesz eso, akkor meglatom hol csorog. A masik meg elektromos dolog, mikor az ulest kiszedtem lattam, hogy az alatta futo kabeleket az elozo tulaj babralta, szoval majd azt is meg kell nezessem, vagy a legzsak, vagy biztonsagi ov vagy nem tudom mi lehet ott az atkotes, no de ez mar mas tema.


valszeg az ülésfoglaltság jelző lesz, biztos sérült a nagy érzékelő lap az ülésben és jelzett a légzsák neki, aztán meg lett machinálva.



MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 26. szerda, 20:53


Nos a kiszereles megtortent, elaztattam en is mindent, ugy csorgott a szivacsbol, bar nem tudom meg honnan jon, most egy darabig megyek karpit nelkul, es ha lesz eso, akkor meglatom hol csorog. A masik meg elektromos dolog, mikor az ulest kiszedtem lattam, hogy az alatta futo kabeleket az elozo tulaj babralta, szoval majd azt is meg kell nezessem, vagy a legzsak, vagy biztonsagi ov vagy nem tudom mi lehet ott az atkotes, no de ez mar mas tema.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. május 26. szerda, 17:20


MavericK írta: Koszi az otletet, igy utolag talan egyszerubb is az ajtokarpitot megnezni eloszot, akkor nem kell szetbombazni az egesz auto belsejet, mert a padlokarpitot csak ugy tudom felszedni, hogy kiszedem a ket elso ulest es a kozepboxot is. Ha igy belegondolok, akkor ha alulrol azott volna be akkor talan ki is foly volna, szoval lehet neked lesz igazad. Bar ez a padlokarpit ez egy ju 3-4 cm vastag szivacs szoval magaban tartja a vizet. De majd meglatjuk.

Elore is koszi az otletet.


szia nekem is beázott. a padló kiszerelését nem fogod megúszni. nekem kb. 1 vödör víz jött ki a kárpitból, /a szivacs magában tartja/ és +néhány nap amíg száradt.

MavericK
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz MavericK

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 22:03


Koszi az otletet, igy utolag talan egyszerubb is az ajtokarpitot megnezni eloszot, akkor nem kell szetbombazni az egesz auto belsejet, mert a padlokarpitot csak ugy tudom felszedni, hogy kiszedem a ket elso ulest es a kozepboxot is. Ha igy belegondolok, akkor ha alulrol azott volna be akkor talan ki is foly volna, szoval lehet neked lesz igazad. Bar ez a padlokarpit ez egy ju 3-4 cm vastag szivacs szoval magaban tartja a vizet. De majd meglatjuk.

Elore is koszi az otletet.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 21:57


Tiba írta: Csak felfelé kell feszíteni, és akkor lejön. Ritkán van, hogy egyben marad, általában eltörik az a kis sin, amiben a patentok vannak. Biztos van valamilyen trükk, amivel le lehet szedni, hogy egyben maradjon. Talán hőpisztollyal meg kell melegíteni!?...

Ezzel nem törik:
Patentkiszedő


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. május 25. kedd, 21:45


Az ötös meg a hatos, azok a patentjai, azok tartják. Csak felfelé kell feszíteni, és akkor lejön. Ritkán van, hogy egyben marad, általában eltörik az a kis sin, amiben a patentok vannak. Biztos van valamilyen trükk, amivel le lehet szedni, hogy egyben maradjon. Talán hőpisztollyal meg kell melegíteni!?...
Szerintem te a hármast akarod leszedni, de nem ott ázik be. Ami miatt beázik, az az, hogy az ajtókárpit mögötti szigetelés átengedi a vizet. Kárpitot le kell szerelni, és átnézni a szigetelés ragasztását.
Nem volt megbontva az az ajtód mostanában?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 25. kedd, 21:46