hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 14:48


YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



dbilas vezérműtengely!!! de nem olcsó mulatság. mást nem nagyon tudsz tenni.



+ szelepeket, szeleprugót, szívócsatornákat, lendkereket, tengelykapcsolót, befecskendezőket, üza. nyomást. Utána sajna hozzá kell írni a motorvezérlőt, és meg fog nőni a fogyasztásod. (mindez mellesleg nem kis pénz)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 27. csütörtök, 14:48

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 14:38


Bero írta: Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



dbilas vezérműtengely!!! de nem olcsó mulatság. mást nem nagyon tudsz tenni.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 27. csütörtök, 14:28


Sziasztok! Szeretném egy kicsit erősíteni a motort! Turbót,kompresszort nem szeretnék beleépíteni! Ötlet kéne,hogy mivel tudnék kicsikarni még plusz 10-20 lóerőt! Benzines verdára chiptuningot nem ajánlott az egyik szaki,mert csak becsapják vele a rendszert és nem ajánlják! Valami okos megoldás kéne Ja,és tudom a legjobb tuning a köbcenti,de motorcsere kizárt köszi



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 27. csütörtök, 14:28

státusz balesz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 22:34


wááááááááááá


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 22:25




vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 22:21


ámen. inkább csináltam magamnak egy új avatart )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 21:20


hil írta:
YELLOW írta:

a legeslegelső kommentben, amit az eredeti kérdezőnek írtam, ugyanezt írtam le.



Akkor bezárult a kör szerencsésen és még vér sem folyt!



ámen! mert már én is untam




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 21:17


YELLOW írta:

a legeslegelső kommentben, amit az eredeti kérdezőnek írtam, ugyanezt írtam le.



Akkor bezárult a kör szerencsésen és még vér sem folyt!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 21:08


hil írta:
hancurozo írta:

YELLOW ne hasonlitsd a fegyverhez ott a huzagnak nincs köze a levegő áramlásához. Ott a lövedék forgását hasonlítják a levegő megforgatásához.
Te meg úgy írod mintha a huzag is a levegőt forgatná.
És el lehet téríteni a levegőt akár 1 cm-en is, de függ terelő lemez szélességétől.
Az hogy ez (gázgyorsító) segít-e nem tudom. Én inkább a mérnökökre hagyom a számításokat.


Bármennyire is hihetetlen, de a cső falán mért áramlási sebesség nulla a határréteg miatt. Ezért is nincs értelme azoknak a "huzagolás szerű terelőknek". Azok csak ellenállást csinálnak a gáz áramlásában, azt nem terelik, nem forgatják meg, mert kicsi az áramlási sebesség, szerintem továbbra is marhaság a gázgyorsító cső ebben a formában



a legeslegelső kommentben, amit az eredeti kérdezőnek írtam, ugyanezt írtam le.



vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 20:32


hancurozo írta:
vsop14 írta: Mernok..... Yellow kell meg jozan paraszti esze. Figyelni kell az aranyokra. 1 centi áh, tul kicsi, nem mukodhet sztem....


1cm hosszú cső benne 3 lapát fixen rögzítve a cső belső falához. Működik eltereli/megforgatja a levegőt, csak nagy lessz a cw értéke és nem gyorsít semmit.
A gázgyorsító is megforgatja a levegőt, csak nem tudom használ-e. Nem vagyok mérnök, és nem vagyok a birtokában olyan tudásnak amivel ki tudnám számolni ennek előnyét ill. hátrányát.


Csak vicceltem

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 20:13


hil írta:
hancurozo írta:

YELLOW ne hasonlitsd a fegyverhez ott a huzagnak nincs köze a levegő áramlásához. Ott a lövedék forgását hasonlítják a levegő megforgatásához.
Te meg úgy írod mintha a huzag is a levegőt forgatná.
És el lehet téríteni a levegőt akár 1 cm-en is, de függ terelő lemez szélességétől.
Az hogy ez (gázgyorsító) segít-e nem tudom. Én inkább a mérnökökre hagyom a számításokat.


Bármennyire is hihetetlen, de a cső falán mért áramlási sebesség nulla a határréteg miatt. Ezért is nincs értelme azoknak a "huzagolás szerű terelőknek". Azok csak ellenállást csinálnak a gáz áramlásában, azt nem terelik, nem forgatják meg, mert kicsi az áramlási sebesség, szerintem továbbra is marhaság a gázgyorsító cső ebben a formában



Nem tudom kinek van igaza. Nem foglaltam állást sem mellete sem ellene mert nem értek az áramlástanhoz, de a levegő terelése mindíg megnöveli a légellenállást.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 20:05


hancurozo írta:

YELLOW ne hasonlitsd a fegyverhez ott a huzagnak nincs köze a levegő áramlásához. Ott a lövedék forgását hasonlítják a levegő megforgatásához.
Te meg úgy írod mintha a huzag is a levegőt forgatná.
És el lehet téríteni a levegőt akár 1 cm-en is, de függ terelő lemez szélességétől.
Az hogy ez (gázgyorsító) segít-e nem tudom. Én inkább a mérnökökre hagyom a számításokat.


Bármennyire is hihetetlen, de a cső falán mért áramlási sebesség nulla a határréteg miatt. Ezért is nincs értelme azoknak a "huzagolás szerű terelőknek". Azok csak ellenállást csinálnak a gáz áramlásában, azt nem terelik, nem forgatják meg, mert kicsi az áramlási sebesség, szerintem továbbra is marhaság a gázgyorsító cső ebben a formában



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 19:52


vsop14 írta: Mernok..... Yellow kell meg jozan paraszti esze. Figyelni kell az aranyokra. 1 centi áh, tul kicsi, nem mukodhet sztem....


1cm hosszú cső benne 3 lapát fixen rögzítve a cső belső falához. Működik eltereli/megforgatja a levegőt, csak nagy lessz a cw értéke és nem gyorsít semmit.
A gázgyorsító is megforgatja a levegőt, csak nem tudom használ-e. Nem vagyok mérnök, és nem vagyok a birtokában olyan tudásnak amivel ki tudnám számolni ennek előnyét ill. hátrányát.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 01. kedd, 19:56

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 19:43


hancurozo írta:
YELLOW írta:
vsop14 írta: Müködése a fegyverek csövéhez hasonlit, a dob belső felületét spirális alakúra tervezték, ennek hatására a benne áramló gáz sokkal gyorsabban távozik a rendszeböl.JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ itt pont az én hülyeségem van leírva. lehet én írtam, nem? vagy én vagyok a magyarországi importőre ezeknek a szaroknak, mi?
vagy csak reklámszöveg mi?

írok is nekik e-mailt, hogy hülyék, mert az arányok miatt ez nem működhet


de nem igaz, hogy nem érted meg... a fegyver csöve kis átmérőjű és a kis átmérőhöz viszonyítva nagyobb a hossz, sokszorosa. a patroné nem, ergo nem tud érvényesülni az a hatás, mire való lenne. én nem azt mondtam, hogy nem az az elv ezt korábban máshova is leírtam. hanem az a patron, amit kézhez veszel a rövid hossz miatt nem tudja véghezvinni azt amit leírnak, ha 3x olyan hosszú lenne már érhetne valamit. de komoylan zárjuk le szerintem, mert Te csak azért se akarod megérteni amit írok, már csak dacból sem.. így mindig ugyanezt írnám, szal nincs értelme. aki hiszi az vesz, aki nem az nem. és ennyi.



YELLOW ne hasonlitsd a fegyverhez ott a huzagnak nincs köze a levegő áramlásához. Ott a lövedék forgását hasonlítják a levegő megforgatásához.
Te meg úgy írod mintha a huzag is a levegőt forgatná.
És el lehet téríteni a levegőt akár 1 cm-en is, de függ terelő lemez szélességétől.
Az hogy ez (gázgyorsító) segít-e nem tudom. Én inkább a mérnökökre hagyom a számításokat.


Mernok..... Yellow kell meg jozan paraszti esze. Figyelni kell az aranyokra. 1 centi áh, tul kicsi, nem mukodhet sztem....

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. június 01. kedd, 19:39


YELLOW írta:
vsop14 írta: Müködése a fegyverek csövéhez hasonlit, a dob belső felületét spirális alakúra tervezték, ennek hatására a benne áramló gáz sokkal gyorsabban távozik a rendszeböl.JÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ itt pont az én hülyeségem van leírva. lehet én írtam, nem? vagy én vagyok a magyarországi importőre ezeknek a szaroknak, mi?
vagy csak reklámszöveg mi?

írok is nekik e-mailt, hogy hülyék, mert az arányok miatt ez nem működhet


de nem igaz, hogy nem érted meg... a fegyver csöve kis átmérőjű és a kis átmérőhöz viszonyítva nagyobb a hossz, sokszorosa. a patroné nem, ergo nem tud érvényesülni az a hatás, mire való lenne. én nem azt mondtam, hogy nem az az elv ezt korábban máshova is leírtam. hanem az a patron, amit kézhez veszel a rövid hossz miatt nem tudja véghezvinni azt amit leírnak, ha 3x olyan hosszú lenne már érhetne valamit. de komoylan zárjuk le szerintem, mert Te csak azért se akarod megérteni amit írok, már csak dacból sem.. így mindig ugyanezt írnám, szal nincs értelme. aki hiszi az vesz, aki nem az nem. és ennyi.



A vegszavam: elsore is ertettem mit mondasz. Ha 160szor irod le akkor is erteni fogom. De belatni nem. Errol szol a vita, ervekkel meggyozni a masikat, de a Te erveid igencsak gyenge labakon allnak........
Na ikabb tord a fejedet azon, hogy hogy epul ki a hatsokerekes autok hajtasrendszeren a nyomatek tegla, habarcs, tegla, habarcs, tegla, habarcs