autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz tbihari78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2010. augusztus 14. szombat, 17:59


Szia,

Ahogy olvastam amiket írtál, azonnal magamra ismertem: 320d touring 2003-ból, füstöl, mint a gyárkémény és a computer eredményeihez képest majd kétszer annyit kajál. Város 10Liter, tökmindegy, hogy dugó, vagy nem. Menni egész szépen megy. Én eddig légtömegmérőt cseréltettem, porlasztókat bemérettem (nem kellett cserélni), turbóba folyik az olaj, de ettől nem fogyaszt ennyit. Ami most jön: turbónyomás szabályzó és kartergáz szűrő csere. Nem tudom, hogy megoldódik e a probléma ezektől. Én abban látom az összefüggést, hogy ha füstöl(koromfekete a füst - tuti gázolaj), akkor hátul jön ki belőle az, amit nem éget el, ezért kajál annyit. Továbbá nálam az üzemanyag is szivárog valahonnan, ha a kocsi alá nézel, tiszta gázolaj az alja egészen a tankig. Biztos nem egészséges ez sem. Ezeket jövő héten csináltatom meg, utána írok, hogy mi a szitu. Ja, szoftver gyári, nincs tuning.

kerezsijoc írta: Sziasztok!

Sajnos már több topikban is írtam, hogy nemrégiben majdnem megbukott a környezetvédelmi vizsgán(volt ismewrős).A K értékem bőven a duplája volt.Volt már több műhelyben is a kocsi sőt bmw márkaszervízben is. Senki nem találta a hibáját. Ki lett cserélve már minden(légtömeg, porlasztók, egr, turbómyomás vezérlő)az újakkal is produkálta ugyanazokat.Természetesen egyessével cserélgezzük ki hátha kiszűrjük mi a baja.De nem derült ki.És jócskán zabál országúton 7-7,5l 140nél városban 10l még a városban is tempomatot használok a fedélzeti meg 5-6l mutat.
Ezér gondoltam a módosítgatásra.Pont nemrég számoltam (tuk), hogy a fedélzeti és a tényleges kereken 40%-kal több. És most arra gondoltunk a szerelőkkel, hogy a légtömegmérőnek az mért értékét módosítjuk kb annyival, hogy kevesebb üzemanyagot juttasson be. Sokan próbálták a kocsit és azt mondták, hogy 150 le-höz képest túl jól megy. A (2009-es 2l turbós bezinest A6 audit rommá veri)ja az enyém autómata. tehát én csak vissza szeretném folytani 150le ig és ne zabáljon az a célom.
Amit még nem mondtam 80-nál megeszi a 9et 140 meg a 7et (kutnál való mérés alapján).Na ez miért is van pedig mind a két esetben 5.ben volt a kocsi.80 nál 3,7-4 l a hazugság 140 5,5-5,8 a hazugság


Tehát ha van valakinek ötlete akkor az jól jönne!!!!!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 16:20


kerezsijoc írta: Szia!
Itt igaz még nem írtam de a bmw szakműhelyben felrakták rá a legújabb sofot azóta füstöl de a menetdinamikája nem változott.A diagosok linkjét ha megadnád. Sajnons fékpadon nem lehet mérni az enyémet mert autómata.Legalábbis magyarországon nem


link nincs itt az oldalon azt hiszem Tano, bmw320d4, talán hancurozo is foglalkozik ilyennel, őket kell keresni





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. július 24. szombat, 16:20

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 16:15


Szia!
Itt igaz még nem írtam de a bmw szakműhelyben felrakták rá a legújabb sofot azóta füstöl de a menetdinamikája nem változott.A diagosok linkjét ha megadnád. Sajnons fékpadon nem lehet mérni az enyémet mert autómata.Legalábbis magyarországon nem

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 12:21


kerezsijoc írta: Sziasztok!

Sajnos már több topikban is írtam, hogy nemrégiben majdnem megbukott a környezetvédelmi vizsgán(volt ismewrős).A K értékem bőven a duplája volt.Volt már több műhelyben is a kocsi sőt bmw márkaszervízben is. Senki nem találta a hibáját. Ki lett cserélve már minden(légtömeg, porlasztók, egr, turbómyomás vezérlő)az újakkal is produkálta ugyanazokat.Természetesen egyessével cserélgezzük ki hátha kiszűrjük mi a baja.De nem derült ki.És jócskán zabál országúton 7-7,5l 140nél városban 10l még a városban is tempomatot használok a fedélzeti meg 5-6l mutat.
Ezér gondoltam a módosítgatásra.Pont nemrég számoltam (tuk), hogy a fedélzeti és a tényleges kereken 40%-kal több. És most arra gondoltunk a szerelőkkel, hogy a légtömegmérőnek az mért értékét módosítjuk kb annyival, hogy kevesebb üzemanyagot juttasson be. Sokan próbálták a kocsit és azt mondták, hogy 150 le-höz képest túl jól megy. A (2009-es 2l turbós bezinest A6 audit rommá veri)ja az enyém autómata. tehát én csak vissza szeretném folytani 150le ig és ne zabáljon az a célom.
Amit még nem mondtam 80-nál megeszi a 9et 140 meg a 7et (kutnál való mérés alapján).Na ez miért is van pedig mind a két esetben 5.ben volt a kocsi.80 nál 3,7-4 l a hazugság 140 5,5-5,8 a hazugság


Tehát ha van valakinek ötlete akkor az jól jönne!!!!!


én kiváncsiságból leméretném a teljesítményét...., aztán megnézném a progijában lett-e módosítva... diag-osokbiztos tudnak segíteni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. július 24. szombat, 12:09


Sziasztok!

Sajnos már több topikban is írtam, hogy nemrégiben majdnem megbukott a környezetvédelmi vizsgán(volt ismewrős).A K értékem bőven a duplája volt.Volt már több műhelyben is a kocsi sőt bmw márkaszervízben is. Senki nem találta a hibáját. Ki lett cserélve már minden(légtömeg, porlasztók, egr, turbómyomás vezérlő)az újakkal is produkálta ugyanazokat.Természetesen egyessével cserélgezzük ki hátha kiszűrjük mi a baja.De nem derült ki.És jócskán zabál országúton 7-7,5l 140nél városban 10l még a városban is tempomatot használok a fedélzeti meg 5-6l mutat.
Ezér gondoltam a módosítgatásra.Pont nemrég számoltam (tuk), hogy a fedélzeti és a tényleges kereken 40%-kal több. És most arra gondoltunk a szerelőkkel, hogy a légtömegmérőnek az mért értékét módosítjuk kb annyival, hogy kevesebb üzemanyagot juttasson be. Sokan próbálták a kocsit és azt mondták, hogy 150 le-höz képest túl jól megy. A (2009-es 2l turbós bezinest A6 audit rommá veri)ja az enyém autómata. tehát én csak vissza szeretném folytani 150le ig és ne zabáljon az a célom.
Amit még nem mondtam 80-nál megeszi a 9et 140 meg a 7et (kutnál való mérés alapján).Na ez miért is van pedig mind a két esetben 5.ben volt a kocsi.80 nál 3,7-4 l a hazugság 140 5,5-5,8 a hazugság


Tehát ha van valakinek ötlete akkor az jól jönne!!!!!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. július 21. szerda, 20:05


kerezsijoc írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata KWP200+ -szal kapcsolatban!?

Meguntam a sufnituningosok szerintük jó lesz chiptuningjait.
Ezért indítottam ezt az új témát hátha valaki és aki hozzáértő megosztaná velünk a tapasztalatait!
Sajnos én elvittem szakszervízbe a kocsim és hát rárakták a legújabb gyári szoftot (elvileg ez előtt is gyári volt a kocsin) és elkezdett azóta füstölni.
Ajánlotta mindenki, hogy optimalizálja a kocsin a softot,DE ezek után inkább én szeretném megoldani a gonjait (gondjaim)
Tehát ha bárki csinált már ilyet akkor ossza meg a tapasztalatait velem velünk.
Köszönöm!
U.I.:Remélem másnak is felkeltettem az érdeklődését a témában


Minden dízel autó füstöl.
Ha van koromszűrőd, akkor ez nem látszik.
A kérdés az, hogy a NORMÁLISNÁL jobban füstöl-e. Ezt leginkább egy hasonló autóval összehasonlítva tudhatod meg a legolcsóbban, kicsivel drágábban egy környezetvédelmi mérés lehet az eszköz. Ha a normálisnál jobban füstöl, akkor az hiba, meg kell keresni, kerestetni, nem pedig elfedni valami olyan módosítással, ami miatt a hiba szépen tovább tud fejlődni és sokkal nagyobb bajt is okozhat.
A tuningprogiktól általában még jobbaan füstöl a gép.
Vannak nagyobb, megbízhatóbb cégek által fejlesztett progik, amiket a magyar tuningos "forgalmaz", ezek több autón lettek fejlesztve. Nagyon lebeszélnélek az otthoni tuningtól, hacsak nincs egy komplett diagnosztikai állomásod otthon, mérőpaddal, klímakamrával, etc .....

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. július 21. szerda, 16:11


kerezsijoc írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata KWP200+ -szal kapcsolatban!?

Meguntam a sufnituningosok szerintük jó lesz chiptuningjait.
Ezért indítottam ezt az új témát hátha valaki és aki hozzáértő megosztaná velünk a tapasztalatait!
Sajnos én elvittem szakszervízbe a kocsim és hát rárakták a legújabb gyári szoftot (elvileg ez előtt is gyári volt a kocsin) és elkezdett azóta füstölni.
Ajánlotta mindenki, hogy optimalizálja a kocsin a softot,DE ezek után inkább én szeretném megoldani a gonjait (gondjaim)
Tehát ha bárki csinált már ilyet akkor ossza meg a tapasztalatait velem velünk.
Köszönöm!
U.I.:Remélem másnak is felkeltettem az érdeklődését a témában


A KWP2000+ progival lejön a teljes motorvezérlő, és a ECM2001 nevü progival fogod tudni módosítani amit szeretnél.
Az internetről letölthetőek már előre megírt módosított motorvezérlő szoftverek, de ezeket ne írd fel közvetlenül az autódra mert nem fogod tudni elindítani az autót. (viszont meg lehet tanulni belőlle az átírás folyamatát)


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. július 21. szerda, 12:06


kerezsijoc írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata KWP200+ -szal kapcsolatban!?

Meguntam a sufnituningosok szerintük jó lesz chiptuningjait.
Ezért indítottam ezt az új témát hátha valaki és aki hozzáértő megosztaná velünk a tapasztalatait!
Sajnos én elvittem szakszervízbe a kocsim és hát rárakták a legújabb gyári szoftot (elvileg ez előtt is gyári volt a kocsin) és elkezdett azóta füstölni.
Ajánlotta mindenki, hogy optimalizálja a kocsin a softot,DE ezek után inkább én szeretném megoldani a gonjait (gondjaim)
Tehát ha bárki csinált már ilyet akkor ossza meg a tapasztalatait velem velünk.
Köszönöm!
U.I.:Remélem másnak is felkeltettem az érdeklődését a témában


Az új szoftvertől nem kellene füstölni a gépnek, sőt, inkább kevésbé.
Valami más probláma van, amit meg kellene keresni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2010. július 21. szerda, 06:37


Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata KWP200+ -szal kapcsolatban!?

Meguntam a sufnituningosok szerintük jó lesz chiptuningjait.
Ezért indítottam ezt az új témát hátha valaki és aki hozzáértő megosztaná velünk a tapasztalatait!
Sajnos én elvittem szakszervízbe a kocsim és hát rárakták a legújabb gyári szoftot (elvileg ez előtt is gyári volt a kocsin) és elkezdett azóta füstölni.
Ajánlotta mindenki, hogy optimalizálja a kocsin a softot,DE ezek után inkább én szeretném megoldani a gonjait (gondjaim)
Tehát ha bárki csinált már ilyet akkor ossza meg a tapasztalatait velem velünk.
Köszönöm!
U.I.:Remélem másnak is felkeltettem az érdeklődését a témában