státusz orbanlaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. október 11. kedd, 21:55


spencer írta:
jrtom írta:
spencer írta: Sziasztok! Tudom nem ehhez a témához kapcsolódik ezért elnézést de nincs valaki heves-megyében aki vinne egy kört meg én is az e46(204lovas gyári) 330d-jével összehasonlítani a turbó éledésemet, hogy kiderítsem a gondot.
Köszönöm.


Szia. Ha fehérvár fele jársz akkor szívesen viszlek vele. Mondjuk az enyém chip-es. A helyedben visszaraknám az eredeti turbót. Nem olyan egyszerű összehozni. Kevés olyan ember van magyarországon aki képes rá.



Köszi, de sajnos a közeljövőben nem járok arra. A gyári turbó meg lesett és azért ajánlotta a turbós ismerősöm hogy akkor már egyel nagyobb legyen rajta.akkor szopás lesz és kínlódás beállítanom ez jó.


Üdv!
A nagyobb turbo kesobb tölt. Tobb a szálitott levegő mennyiség szegényebb a keverék is mindenkeppen hozza kellene irni a szoftvert.
Meg tudom csinalni.
Www.obnchiptuning.hu

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2016. július 31. vasárnap, 16:57


Bitu79 írta:
Mike83 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Mike83 írta: Sziasztok!

Ismeri valaki MMC Autochiptuning céget?
Valaki volt már náluk? Bármi tapasztalat? Megbizhatóak?

Köszi


Ha a 116i-t akarod chippeltetni,már most felejtsd el.Semmit sem ér kis teljesítményű szívómotornál.


ha pedig csak azért kell, hogy lehessen mondani, hogy Chip-pelt, akkor azt lehet anélkül is. kicsit erősebb autók ellen, sem így, sem úgy nem ér semmit, így legalább nem bánkódik, hogy pénzt dobott ki az ablakon a semmire.
anno a tuningláz őrületében 8-9 éve én is akartam, sőt már odáig jutottam, hogy árajánlatom volt turbo illetve kompresszor beépítésre. szerencsére letettem róla. nyilván ezek többet érnek mint egy sima Chip (ami vagy valós vagy nem és csak placebo), én úgy voltam vele, hogy nagyobb teljesítményhez több mindent kell cserélni, még több pénz, ha nem cserélek, akkor hamar gallyra megy minden, inkább maradjon tartós a motor, amennyire csak lehet.
én is szeretem a teljesítményt, a sebességet, ezért csábultam már el több esetben nagyobb motoros autók irányába. de a kontra még mindig több, mint ami mellette szólna.

szerintem sem erőltesd, inkább a pénzt költsd karbantartásra.


Nekem előtte egy Alfa 147 -em volt 1.6 - 120 lóerős ami valamennyivel jobban gyorsult nekem csak az a kis plusz hiányzik. 10 lóerő chiptuning káros a motor élettartalmára?



Sztem azt észre sem venni teljesítményben.De a te pénzed,arra költöd,amire gondolod.
Biztosan nem tesz jót a motornak sztem.Az más,hogy a tuningcégek mit mondanak.Nekik az az érdekük,hogy pénzt keressenek,legyen ügyfelük.


Nekem mostanában kezd változni a véleményem a chiptuninggal kapcsolatban. Mégpedig azért, mert ahogy egyre magasabb Euro 5-6 környezetvédelmi besorolásúak lesznek a gépek, úgy lesznek egyre tohonyábbak, egyre rosszabb a gázreakció, egyre kevésbé a vezető akarata szerint működnek, egyre inkább más szempontok alapján vannak programozva, nem a vezető igényei szerint. Hát ezen lehetne segíteni átprogramozással. És nem arra kell gondolni, hogy vérre menő küzdelmet folytatunk az utolsó lóerők kicsikarásáért, hanem csak arra, hogy a vezető akarata szerint működjön a gép. Lehet, hogy egyetlen lóerőt se kell pluszban beleírni, mindössze a gázreakciókat kell közvetlenre állítani. Az igazi gond itt kezdődik, mert a hazai csipesek közül nem tudom, ki az, aki olyan mélyen ismeri a motorvezérlő programokat, hogy egy ilyen beavatkozást el tud végezni. Vagy ki mögött áll egy olyan német/olasz/francia/angol tuningcég, ahol elegendő szakember dolgozik megfelelő szaktudással, akik ezt a házifeladatot elvégezték és árulják a kapcsolataiknak. Én 4 autóval ezelőtt próbálkoztam először és utoljára csiptuninggal internetről választott céggel akik persze nagyon profinak tűntek, de csúnyán elbaltázták a dolgot, még azelőtt visszacsináltattam (1nap után) hogy nagyobb baj nem lett a dologból. Szóval a legnagyobb probléma, hogy nem ismerjük a cégeket, sőt ha egy cég egy autóval sikeres volt, az nem garancia arra, hogy egy más típusú autóval is sikeresek lesznek.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 21:18


Mike83 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Mike83 írta: Sziasztok!

Ismeri valaki MMC Autochiptuning céget?
Valaki volt már náluk? Bármi tapasztalat? Megbizhatóak?

Köszi


Ha a 116i-t akarod chippeltetni,már most felejtsd el.Semmit sem ér kis teljesítményű szívómotornál.


ha pedig csak azért kell, hogy lehessen mondani, hogy Chip-pelt, akkor azt lehet anélkül is. kicsit erősebb autók ellen, sem így, sem úgy nem ér semmit, így legalább nem bánkódik, hogy pénzt dobott ki az ablakon a semmire.
anno a tuningláz őrületében 8-9 éve én is akartam, sőt már odáig jutottam, hogy árajánlatom volt turbo illetve kompresszor beépítésre. szerencsére letettem róla. nyilván ezek többet érnek mint egy sima Chip (ami vagy valós vagy nem és csak placebo), én úgy voltam vele, hogy nagyobb teljesítményhez több mindent kell cserélni, még több pénz, ha nem cserélek, akkor hamar gallyra megy minden, inkább maradjon tartós a motor, amennyire csak lehet.
én is szeretem a teljesítményt, a sebességet, ezért csábultam már el több esetben nagyobb motoros autók irányába. de a kontra még mindig több, mint ami mellette szólna.

szerintem sem erőltesd, inkább a pénzt költsd karbantartásra.


Nekem előtte egy Alfa 147 -em volt 1.6 - 120 lóerős ami valamennyivel jobban gyorsult nekem csak az a kis plusz hiányzik. 10 lóerő chiptuning káros a motor élettartalmára?



Sztem azt észre sem venni teljesítményben.De a te pénzed,arra költöd,amire gondolod.
Biztosan nem tesz jót a motornak sztem.Az más,hogy a tuningcégek mit mondanak.Nekik az az érdekük,hogy pénzt keressenek,legyen ügyfelük.

Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 17:55


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Mike83 írta: Sziasztok!

Ismeri valaki MMC Autochiptuning céget?
Valaki volt már náluk? Bármi tapasztalat? Megbizhatóak?

Köszi


Ha a 116i-t akarod chippeltetni,már most felejtsd el.Semmit sem ér kis teljesítményű szívómotornál.


ha pedig csak azért kell, hogy lehessen mondani, hogy Chip-pelt, akkor azt lehet anélkül is. kicsit erősebb autók ellen, sem így, sem úgy nem ér semmit, így legalább nem bánkódik, hogy pénzt dobott ki az ablakon a semmire.
anno a tuningláz őrületében 8-9 éve én is akartam, sőt már odáig jutottam, hogy árajánlatom volt turbo illetve kompresszor beépítésre. szerencsére letettem róla. nyilván ezek többet érnek mint egy sima Chip (ami vagy valós vagy nem és csak placebo), én úgy voltam vele, hogy nagyobb teljesítményhez több mindent kell cserélni, még több pénz, ha nem cserélek, akkor hamar gallyra megy minden, inkább maradjon tartós a motor, amennyire csak lehet.
én is szeretem a teljesítményt, a sebességet, ezért csábultam már el több esetben nagyobb motoros autók irányába. de a kontra még mindig több, mint ami mellette szólna.

szerintem sem erőltesd, inkább a pénzt költsd karbantartásra.


Nekem előtte egy Alfa 147 -em volt 1.6 - 120 lóerős ami valamennyivel jobban gyorsult nekem csak az a kis plusz hiányzik. 10 lóerő chiptuning káros a motor élettartalmára?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 15:05


Bitu79 írta:
Mike83 írta: Sziasztok!

Ismeri valaki MMC Autochiptuning céget?
Valaki volt már náluk? Bármi tapasztalat? Megbizhatóak?

Köszi


Ha a 116i-t akarod chippeltetni,már most felejtsd el.Semmit sem ér kis teljesítményű szívómotornál.


ha pedig csak azért kell, hogy lehessen mondani, hogy Chip-pelt, akkor azt lehet anélkül is. kicsit erősebb autók ellen, sem így, sem úgy nem ér semmit, így legalább nem bánkódik, hogy pénzt dobott ki az ablakon a semmire.
anno a tuningláz őrületében 8-9 éve én is akartam, sőt már odáig jutottam, hogy árajánlatom volt turbo illetve kompresszor beépítésre. szerencsére letettem róla. nyilván ezek többet érnek mint egy sima Chip (ami vagy valós vagy nem és csak placebo), én úgy voltam vele, hogy nagyobb teljesítményhez több mindent kell cserélni, még több pénz, ha nem cserélek, akkor hamar gallyra megy minden, inkább maradjon tartós a motor, amennyire csak lehet.
én is szeretem a teljesítményt, a sebességet, ezért csábultam már el több esetben nagyobb motoros autók irányába. de a kontra még mindig több, mint ami mellette szólna.

szerintem sem erőltesd, inkább a pénzt költsd karbantartásra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. július 30. szombat, 14:52


Mike83 írta: Sziasztok!

Ismeri valaki MMC Autochiptuning céget?
Valaki volt már náluk? Bármi tapasztalat? Megbizhatóak?

Köszi


Ha a 116i-t akarod chippeltetni,már most felejtsd el.Semmit sem ér kis teljesítményű szívómotornál.

Mike83
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2007

státusz Mike83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2016. július 29. péntek, 17:51


Sziasztok!

Ismeri valaki MMC Autochiptuning céget?
Valaki volt már náluk? Bármi tapasztalat? Megbizhatóak?

Köszi


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 16:13


nickname írta:
szotakdavid írta:
batigol09 írta:
Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.


Ha azt érzed hogy a 150 lovas 20d jobban ment,akkor az az autó nem hibàtlan!!


Á dehogy, a CHIP tuning megold mindent, amikor megöli a részecskeszűrőt azt kivágják majd amikor ennek következménye képen tönkre megy a turbó, akkor egyszerűen el lesz adva az autó mert szar konstrukció




nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 14:40


szotakdavid írta:
batigol09 írta:
Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.


Ha azt érzed hogy a 150 lovas 20d jobban ment,akkor az az autó nem hibàtlan!!


Á dehogy, a CHIP tuning megold mindent, amikor megöli a részecskeszűrőt azt kivágják majd amikor ennek következménye képen tönkre megy a turbó, akkor egyszerűen el lesz adva az autó mert szar konstrukció



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 14:02


szotakdavid írta:
batigol09 írta:
Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.


Ha azt érzed hogy a 150 lovas 20d jobban ment,akkor az az autó nem hibàtlan!!


Esetleg halódó részecskeszűrő, katalizátor. Talán egy alapos computeres ráolvasás segítene a feltárásban.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 12:57


batigol09 írta:
Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.


Ha azt érzed hogy a 150 lovas 20d jobban ment,akkor az az autó nem hibàtlan!!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 09:39


nickname írta:
batigol09 írta:
Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.


Akkor venni kell egy gyári teljesítmény növelő csomagot


Bocs hogy volt véleményem . Csipről beszélsz ami lehet hogy segít a teljesítményen de a későbbi következményeiről fura módon senki nem irogat aki berakatta.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 07:55


batigol09 írta:
Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.


Akkor venni kell egy gyári teljesítmény növelő csomagot

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 07:22


Robin68 írta:
batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.


Mindent megkap az autó amire szüksége van, nem sóher vagyok és a kocsi hibátlan. köszi.
Annyit írtam hogy szerintem az e46 om- at 150 le-s motorral fürgébbnek éreztem...
tapasztalat után érdeklődtem nem okoskodásért.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2016. július 22. péntek, 00:02


batigol09 írta: Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van e vagy volt e valakinek tapasztalata "neves cég" által (ac, steinbauer stb) tuning box -al kapcsolatosan. Ebben valahogy bíznék, nem úgy mint elnézést a sarki chippesbe, aki okosabb a gyári mérnököknél is és majd jól hazavágja a kocsim... 20d -m van azt vezsem észre hogy picit lomhább alacsony fordulaton, nem akarok bele +100 lóerőt, csak hogy egy kicsit rugalmasabb legyen. E46 om valahogy az volt emlékeim szerint. köszii


Egy csippel még nem oldod meg a hibát amitől lomha. Azt a pénzt lehet, hogy a probléma megoldására kéne inkább költeni.