státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 17:00


wagusty írta:
bmw320d4 írta: Tisztelt MenyusBMW!

Bizonyára folyékonyan beszélsz németül, amit abból gondolok, hogy te tegnap felhívtad az óbédétuninggéembéhát.
Ha már ennyire vágod a németet, akkor olvasd el légyszives a herstellerinfot-t is, és hamar rájösz, hogy te is megetted a hazugságot.

Oda van írva, hogy megmarad a gyári garancia,de errõl olvasd el az ide vonatkozó feltételeket. Elovastam, nagyszerû! Aztán odaírták, hogy :"Beachten Sie auch die AGB der jeweiligen Hersteller."-ezt nem fordítom, te úgyis tudod mirõl van szó.
Ergo; van de nincs.

A "Beachten Sie auch die AGB der jeweiligen Hersteller."- elolvasása után rájösz, hogy tiltott mindenféle programmódosítás, illetve azonnali garnaciavesztéssel jár a beavatkozás.

Ez egy nagyon f@száúl kicsavart dolog, de "sajnos" a lényeg ugyanaz: A BMW AG nem ismeri el semilyen tuningmûhely próbálkozásait.

Gondolom az sem tünt fel, hogy az N47-es motorra a gyár 5 KW-al és 10 Nm-el kevesebbet kínál a performance csomagban, mint az óbédétuninggéembéhá. Ez ám a f@sza biznisz az AG-nak!
Vagy szerinted hivatalosan elismerik, hogy egy 97-ben alapított cég jobb szoftvert készít, mint a gyár mérnökei???

Tudom, hogy szarsz a környezetvédelemre, ezért is kívánok az ablakod alá egy porlasztóhibás IFÁT, mondjuk- napi 17 órában.
Apropó, környzetvédelem; A performance csomaggal ugyanúgy teljesíti a környezetvédelmi normákat az autó! Tudom, ez neked nem mond semmit...

Közben megkaptam a BMW Kundenbetreuung-ról a választ, és képzeld, csoda történt! Ugyanazt írták, amit a TIS-ben évek óta lehet olvasni a chiptuningról! Remélem az AG válasza már kielégít!
Kéred az idézetet?


Azt meg remélem nem gondoltad komolyan, hogy a BMW AG-nak komolyan szüksége van arra, hogy eladjon 10 töltõlevegõhûtõt és 5 módosított Wandlert, csak azért, hogy egy kis pénz csorogjon a kasszába! Egy átalagos magyar márkaszervíznek annyi a havi forgalma, hogy vehetnél belõle 5000db Wandlert és mellé még 4000 db töltõlevegõhûtõt.

"És ezt bizony a gyártók is pontosan tudják, azért hagynak benne tartalékot." - Te mit szívtál?

Mégegyszer: A BMW AG semilyen tuningmûhelyt nem ismer el, és nem is fog.

ui: Egy BMW motor nem tábortûz, hogy sok fát kell ráhajigálni, hogy "hagy menjen".



ENGEM EZ gyõzött jobban meg!
És valljuk be ha a BMW AG garanciát adna arra amit a fusi-musi tuningmûhelyek alkotnak akkor mi szükség lenne egyrészt a Performance csomagra másrészt a SOK éves tervezésekre/tesztelésekre?
De végül is éljen a Pimp My Ride meg XZibit mert a határ a csillagos ég !
A végtelenbe és tovább !!!
Húzzuk fel a 20d-t 250Le-re mert "birja" fõlek a kuplung meg lendkerék szereti biztosan!! Ja a káros anyag kibocsátása pedig tuti euro4-es lesz!


A baj, hogy az AGB-ben nincse semmi ilyen amit mondasz. Biztos a fordító a hibás.
Felhítam hát az OBD Tuning GmbH-t, ahol egy Mayer nevû úr elmondott mindent.

Röviden összefoglalom:

1. A gyári gari a BMW esetében is megmarad az õ tuningjukkal, azonban ha a hajtáslánc (motoral, váltóval) baj lenne, akkor azt õk állják. Minden másra, mint karosszéria, index, klíma pedig a BMW maga fizeti a garis javításokat.
2. Rákérdeztem a tartósságra, amire azt mondta, hogy rég tönkre mentek volna garanciális térítésben, ha nem lenne ugyanolyan tartós a tuning után az autó, mint elõtte.
3. Megkérdeztem, hogy miként lehetséges ennyivel több erõt kihozni.
Erre az volt a válasz, hogy maga is motofejlesztõként dolgozott és a motorok úgy készülnek, hogy kb. 2-2,5szeres teljesítményt is kibírjanak
és a befecskendezõkben és turbóban rejlõ tartalék azért van, hogy a konkurensek marketing +lóereire bármikor reagálni tudjanak.

Szóval van olyan tuning, ami nem okoz gari vesztést, habár itt aligha van olyan user akinek ilyen kocsija van. Tehát fölös az egész vita.

ELLENBEN mindenki mást, mint hivatalos BMW szerzõdéses partnert a BMW AG NEM ismer el! Semilyen szerelõt!! Teljes a garanciavesztés!!!
Ellenben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 16:59


jók ezek az eszmefuttatások, mert ki ki leszûri magának a lényeget.
kicsit olyan mintha én vitáznék valakivel, azaz Menyust se értik meg teljesen... nem azt mondom, hogy neki van igaza, de nem feltétlen bántás az amit ír, csak nyersen fogalmaz.

én amondó vagyok mint sokan, aki tuningot akar, azaz nem elég neki az adott teljesítmény, az vegyen nagyobb motorú autót!
a másik ha újonnan veszek egy BMW-t amire mondjuk 2-3 év garancia van, szerintem kibírom ezt az idõt, hogy elég legyen a teljesítmény, ami gyárilag van benne. garancia után meg már mindegy milyen céggel tuningoltatok, hisz garancia szempontjából mindegy, max a pénztárcánk bánja, illetve akkor gáz, ha pl6 év múlva visszahívnak egy típust, és ott kiderül a tuning, ami nem AG-s... bár függ attól mi a visszahívásai akció tárgya... bár BMW-nél ez nem jellemzõ (lásd kiszakadó futómû)

ez a chip is egy olyan dolog, hogy szinte mindenki a sajátjára esküszik (eddig talán BarG volt kivétel, aki sokat próbált már) így realitása úgysem lesz semminek. aki ilyenbe vág az saját felelõsségére teszi, de szerintem annyit nem ér sem a gyári sem a sufnis chip, amennyit elkérnek érte. a mérnökök azért vannak, hogy úgy hangoljanak össze egy autót, hogy a lehetõ legtovább húzza (manapság már nem igaz), persze bármilyen anyagi probléma keresztül húzhatja a számításokat.

én is agyaltam, hogy jee kaphatok potom 50ezerért +10LE-t, de semmit, nem érek el vele, mert akkor is gyenge lesz az autó. jóvanazgyáriba

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 16:31


bmw320d4 írta: Tisztelt MenyusBMW!

Bizonyára folyékonyan beszélsz németül, amit abból gondolok, hogy te tegnap felhívtad az óbédétuninggéembéhát.
Ha már ennyire vágod a németet, akkor olvasd el légyszives a herstellerinfot-t is, és hamar rájösz, hogy te is megetted a hazugságot.

Oda van írva, hogy megmarad a gyári garancia,de errõl olvasd el az ide vonatkozó feltételeket. Elovastam, nagyszerû! Aztán odaírták, hogy :"Beachten Sie auch die AGB der jeweiligen Hersteller."-ezt nem fordítom, te úgyis tudod mirõl van szó.
Ergo; van de nincs.

A "Beachten Sie auch die AGB der jeweiligen Hersteller."- elolvasása után rájösz, hogy tiltott mindenféle programmódosítás, illetve azonnali garnaciavesztéssel jár a beavatkozás.

Ez egy nagyon f@száúl kicsavart dolog, de "sajnos" a lényeg ugyanaz: A BMW AG nem ismeri el semilyen tuningmûhely próbálkozásait.

Gondolom az sem tünt fel, hogy az N47-es motorra a gyár 5 KW-al és 10 Nm-el kevesebbet kínál a performance csomagban, mint az óbédétuninggéembéhá. Ez ám a f@sza biznisz az AG-nak!
Vagy szerinted hivatalosan elismerik, hogy egy 97-ben alapított cég jobb szoftvert készít, mint a gyár mérnökei???

Tudom, hogy szarsz a környezetvédelemre, ezért is kívánok az ablakod alá egy porlasztóhibás IFÁT, mondjuk- napi 17 órában.
Apropó, környzetvédelem; A performance csomaggal ugyanúgy teljesíti a környezetvédelmi normákat az autó! Tudom, ez neked nem mond semmit...

Közben megkaptam a BMW Kundenbetreuung-ról a választ, és képzeld, csoda történt! Ugyanazt írták, amit a TIS-ben évek óta lehet olvasni a chiptuningról! Remélem az AG válasza már kielégít!
Kéred az idézetet?


Azt meg remélem nem gondoltad komolyan, hogy a BMW AG-nak komolyan szüksége van arra, hogy eladjon 10 töltõlevegõhûtõt és 5 módosított Wandlert, csak azért, hogy egy kis pénz csorogjon a kasszába! Egy átalagos magyar márkaszervíznek annyi a havi forgalma, hogy vehetnél belõle 5000db Wandlert és mellé még 4000 db töltõlevegõhûtõt.

"És ezt bizony a gyártók is pontosan tudják, azért hagynak benne tartalékot." - Te mit szívtál?

Mégegyszer: A BMW AG semilyen tuningmûhelyt nem ismer el, és nem is fog.

ui: Egy BMW motor nem tábortûz, hogy sok fát kell ráhajigálni, hogy "hagy menjen".



ENGEM EZ gyõzött jobban meg!
És valljuk be ha a BMW AG garanciát adna arra amit a fusi-musi tuningmûhelyek alkotnak akkor mi szükség lenne egyrészt a Performance csomagra másrészt a SOK éves tervezésekre/tesztelésekre?
De végül is éljen a Pimp My Ride meg XZibit mert a határ a csillagos ég !
A végtelenbe és tovább !!!
Húzzuk fel a 20d-t 250Le-re mert "birja" fõlek a kuplung meg lendkerék szereti biztosan!! Ja a káros anyag kibocsátása pedig tuti euro4-es lesz!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 16:26


És közben megkaptam a választ a BMW Magyarországtól arra a kérdésemre, hogy az emlegetett németországi céggel elvégeztethetem-e a beavatkozást, ha németországban szervizeltetem az autómat. (Ott állítólag elismert az óbédétuning)

Itt a válasz:

"Tisztelt Nagy Úr!

Köszöntjük Önt a BMW Magyarország Ügyfélszolgálatán.

Amint elõzõ levelemben írtam, a BMW AG csak a saját készletével, hivatalos márkakereskedésben elvégzett eljárásokat ismeri el, a garancia csak ilyen esetekben nem sérül.
Minden más eljárás a garancia megtartását veszélyezteti, sajnos akkor is, ha a szolgáltató mást állít.

Továbbra is örömmel állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel:
BMW Magyarország Ügyfélszolgálat"

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 16:00


Tisztelt MenyusBMW!

Bizonyára folyékonyan beszélsz németül, amit abból gondolok, hogy te tegnap felhívtad az óbédétuninggéembéhát.
Ha már ennyire vágod a németet, akkor olvasd el légyszives a herstellerinfot-t is, és hamar rájösz, hogy te is megetted a hazugságot.

Oda van írva, hogy megmarad a gyári garancia,de errõl olvasd el az ide vonatkozó feltételeket. Elovastam, nagyszerû! Aztán odaírták, hogy :"Beachten Sie auch die AGB der jeweiligen Hersteller."-ezt nem fordítom, te úgyis tudod mirõl van szó.
Ergo; van de nincs.

A "Beachten Sie auch die AGB der jeweiligen Hersteller."- elolvasása után rájösz, hogy tiltott mindenféle programmódosítás, illetve azonnali garnaciavesztéssel jár a beavatkozás.

Ez egy nagyon f@száúl kicsavart dolog, de "sajnos" a lényeg ugyanaz: A BMW AG nem ismeri el semilyen tuningmûhely próbálkozásait.

Gondolom az sem tünt fel, hogy az N47-es motorra a gyár 5 KW-al és 10 Nm-el kevesebbet kínál a performance csomagban, mint az óbédétuninggéembéhá. Ez ám a f@sza biznisz az AG-nak!
Vagy szerinted hivatalosan elismerik, hogy egy 97-ben alapított cég jobb szoftvert készít, mint a gyár mérnökei???

Tudom, hogy szarsz a környezetvédelemre, ezért is kívánok az ablakod alá egy porlasztóhibás IFÁT, mondjuk- napi 17 órában.
Apropó, környzetvédelem; A performance csomaggal ugyanúgy teljesíti a környezetvédelmi normákat az autó! Tudom, ez neked nem mond semmit...

Közben megkaptam a BMW Kundenbetreuung-ról a választ, és képzeld, csoda történt! Ugyanazt írták, amit a TIS-ben évek óta lehet olvasni a chiptuningról! Remélem az AG válasza már kielégít!
Kéred az idézetet?


Azt meg remélem nem gondoltad komolyan, hogy a BMW AG-nak komolyan szüksége van arra, hogy eladjon 10 töltõlevegõhûtõt és 5 módosított Wandlert, csak azért, hogy egy kis pénz csorogjon a kasszába! Egy átalagos magyar márkaszervíznek annyi a havi forgalma, hogy vehetnél belõle 5000db Wandlert és mellé még 4000 db töltõlevegõhûtõt.

"És ezt bizony a gyártók is pontosan tudják, azért hagynak benne tartalékot." - Te mit szívtál?

Mégegyszer: A BMW AG semilyen tuningmûhelyt nem ismer el, és nem is fog.

ui: Egy BMW motor nem tábortûz, hogy sok fát kell ráhajigálni, hogy "hagy menjen".

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 15:13


Tjani írta: Szia Srácok!

Elfogadom amit a tuning káros hatásairól írtatok, mivel nagyobb teljesítmény logikus, hogy jobban használódnak az alkatrészek
Tudom, hogy sok mindent írtatok, de összefoglalva ha nekem tuningolva van az autóm / mert túl nehéz volt a kaszni a motorhoz teljesítményhez képest / mit javasoltok amit feltétlenül ki kell cserélni ahhoz, hogy az autó tartósabb legyen

Elõre is köszi a válaszokat


Vegyél nagyobb motorral rendelkezõ autót, az a korrekt, vagy szállítsd le az igényeidet.
De komolyabban: fõtengely csapágyakkal, hajtókarok, dugattyúk, szelepek, kuplung, váltó, Hardy, kardán, diffi, féltengelyek, fékek(tárcsa, betét, nyereg) röviden...


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 15:05


Hori írta:
Az a baj hogy a coller levételéhez nem kell leszedni a lökháritót
/én a cooleremet minden tavasszal kiszedem megtisztitani és a lököst még 1x sem vettem le hozzá/


Aki csinálta már, az kb. 10 perc alatt kikapja az IC-t csövekkel együtt.


Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 14:26


Szia Srácok!

Elfogadom amit a tuning káros hatásairól írtatok, mivel nagyobb teljesítmény logikus, hogy jobban használódnak az alkatrészek
Tudom, hogy sok mindent írtatok, de összefoglalva ha nekem tuningolva van az autóm / mert túl nehéz volt a kaszni a motorhoz teljesítményhez képest / mit javasoltok amit feltétlenül ki kell cserélni ahhoz, hogy az autó tartósabb legyen

Elõre is köszi a válaszokat

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 14:17


Eapa írta:
Hori írta:
MenyusBMW írta:
Eapa írta:
MenyusBMW írta:
vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Ez mekkora egy lehúzás már. Gondolom mélg belekerül egy fél millába, mire beszerelik.

+1,5 óra munkadíj a beszerelés..
ha ilyen kemenyen adod elo magad, legalabb olvasd mar el, amirol beszelsz


Az igaz, hogy a fél millán van elég haszna a BMW-nek, de megnézném, hogy 1,5 óra alatt, hogy szedik le a lökõst, építik ki a coolert, teszik vissza a másikat, teszik vissza a lökõst meg építik be az új vezérlõt és programozzák fel. Ha jártál már BMW márkaszervizben és kaptál ott számlát, akkor megnézheted, hogy mire hány óra munkadíjat számláznak ki. De ettõl függetlenül ezek a mûveletek tuti nem férnek bele 1,5 órába. De mindegy is.


Szedjük össze a 1,5 órát. Szerintem 2 ember a lököst 6 perc alatt le és felteszi.


Felhívtam a Wallis BMW Márkaszervízt, amit bárki megtehet.
Kértem tõlük szóban árajánlatot intercooler cserére. A munkafelvevõ 2,5-3 órára taksálta a mûveletet és 30e & Áfa munkadíjra, amihez még elmondása szerint segédanyagok jöhetnek hozzá. Nem értek hozzá de patenteket és csuszkákat említett, hogy lehet azokat cserélni kell pluszban egy lökhárító csere alkalmával, tehtá az még dob akkor az összegen.
Most fogok kérni írásban is egy javítási ajánlatot és akkor kibiggyesztem ide, ha ez kell. És mivel ez HIVATALOS BMW ajánlat lesz, nyilván ez lesz akkor a tutifrankó szentírás.
Biztos amúgy nincs benne gyakorlatuk azért nem 6 perc csak.




Az a baj hogy a coller levételéhez nem kell leszedni a lökháritót
/én a cooleremet minden tavasszal kiszedem megtisztitani és a lököst még 1x sem vettem le hozzá/


Ráadásul még ez is!
Tessék a know-how-t eladni nekik!


Most jut eszembe, a ventilátorhoz le kell szedni.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 14:15


Hori írta:
MenyusBMW írta:
Eapa írta:
MenyusBMW írta:
vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Ez mekkora egy lehúzás már. Gondolom mélg belekerül egy fél millába, mire beszerelik.

+1,5 óra munkadíj a beszerelés..
ha ilyen kemenyen adod elo magad, legalabb olvasd mar el, amirol beszelsz


Az igaz, hogy a fél millán van elég haszna a BMW-nek, de megnézném, hogy 1,5 óra alatt, hogy szedik le a lökõst, építik ki a coolert, teszik vissza a másikat, teszik vissza a lökõst meg építik be az új vezérlõt és programozzák fel. Ha jártál már BMW márkaszervizben és kaptál ott számlát, akkor megnézheted, hogy mire hány óra munkadíjat számláznak ki. De ettõl függetlenül ezek a mûveletek tuti nem férnek bele 1,5 órába. De mindegy is.


Szedjük össze a 1,5 órát. Szerintem 2 ember a lököst 6 perc alatt le és felteszi.


Felhívtam a Wallis BMW Márkaszervízt, amit bárki megtehet.
Kértem tõlük szóban árajánlatot intercooler cserére. A munkafelvevõ 2,5-3 órára taksálta a mûveletet és 30e & Áfa munkadíjra, amihez még elmondása szerint segédanyagok jöhetnek hozzá. Nem értek hozzá de patenteket és csuszkákat említett, hogy lehet azokat cserélni kell pluszban egy lökhárító csere alkalmával, tehtá az még dob akkor az összegen.
Most fogok kérni írásban is egy javítási ajánlatot és akkor kibiggyesztem ide, ha ez kell. És mivel ez HIVATALOS BMW ajánlat lesz, nyilván ez lesz akkor a tutifrankó szentírás.
Biztos amúgy nincs benne gyakorlatuk azért nem 6 perc csak.




Az a baj hogy a coller levételéhez nem kell leszedni a lökháritót
/én a cooleremet minden tavasszal kiszedem megtisztitani és a lököst még 1x sem vettem le hozzá/


Ráadásul még ez is!
Tessék a know-how-t eladni nekik!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 13:44


MenyusBMW írta:
Eapa írta:
MenyusBMW írta:
vsop14 írta:
MenyusBMW írta:
Ez mekkora egy lehúzás már. Gondolom mélg belekerül egy fél millába, mire beszerelik.

+1,5 óra munkadíj a beszerelés..
ha ilyen kemenyen adod elo magad, legalabb olvasd mar el, amirol beszelsz


Az igaz, hogy a fél millán van elég haszna a BMW-nek, de megnézném, hogy 1,5 óra alatt, hogy szedik le a lökõst, építik ki a coolert, teszik vissza a másikat, teszik vissza a lökõst meg építik be az új vezérlõt és programozzák fel. Ha jártál már BMW márkaszervizben és kaptál ott számlát, akkor megnézheted, hogy mire hány óra munkadíjat számláznak ki. De ettõl függetlenül ezek a mûveletek tuti nem férnek bele 1,5 órába. De mindegy is.


Szedjük össze a 1,5 órát. Szerintem 2 ember a lököst 6 perc alatt le és felteszi.


Felhívtam a Wallis BMW Márkaszervízt, amit bárki megtehet.
Kértem tõlük szóban árajánlatot intercooler cserére. A munkafelvevõ 2,5-3 órára taksálta a mûveletet és 30e & Áfa munkadíjra, amihez még elmondása szerint segédanyagok jöhetnek hozzá. Nem értek hozzá de patenteket és csuszkákat említett, hogy lehet azokat cserélni kell pluszban egy lökhárító csere alkalmával, tehtá az még dob akkor az összegen.
Most fogok kérni írásban is egy javítási ajánlatot és akkor kibiggyesztem ide, ha ez kell. És mivel ez HIVATALOS BMW ajánlat lesz, nyilván ez lesz akkor a tutifrankó szentírás.
Biztos amúgy nincs benne gyakorlatuk azért nem 6 perc csak.




Az a baj hogy a coller levételéhez nem kell leszedni a lökháritót
/én a cooleremet minden tavasszal kiszedem megtisztitani és a lököst még 1x sem vettem le hozzá/

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 13:18


KASZAMester írta:
-na ott van olyan ár,hogy lefosod a bokádat.




csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 13:15


Kicsit elkanyarodtunk a motor tuning témától, de annyit én végezetül szeretnék még hozzátenni, hogy a márkaszervizekben (bármely tipusé) sajnos nem bízok korábbi rossz tapasztalatok alapján.
Volt probléma a család off kocsijával, így elvittük a saját márkaszervizébe, hogy nézzék meg mi a gond. Feldugták a gépre hümmögtek körülötte 70 percet, majd közölték hogy nem tudják mi a gond, a számítógéprõl se derült ki semmi bõvebb, mint amit addig is tudtunk anélkül. Ezután közölték hogy 2 óra munkadíjat számolnak fel - a semmiért. Asszem 20ezrest hagytunk ott, viszont ezért a pénzért kaptunk még több ideget!
Ezután a huszonkettedik szaki a horror mûhelyében mondta meg a tutit. Senki se értsen félre, nem a szervizes kollégákkal van a problémám, hanem azzal, hogy a semmiért is így lenyúlnak! Illetve azzal, hogy ha nem tudják mi van, akkor a mi pénztárcánk rovására kísérletezgetnek - "ez nem jött be, akkor próbáljuk meg azzal..." Elnézést kérek attól, akit megbántottam, ez csak az Én véleményem volt. Ennyi

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 13:13


csatis1 írta:
KASZAMester írta:
-mivel én szinte minden nap megyek be a Bmw.-be,viszek-hozok alkatrészeket,szabad bejárásom van a szerviz részlegbe is.
-és itt Fehérváron ugy mûködik a márka szerviz,hogy minden megkezdett ora kifizetésre kerül,ami 5000+áfa.,és minden szerelési folyamatnak,megvan a pontos,gyári!!!,munka ora levezetése,és azt számolják fel a kuncsaftoknak.Nem az számit hogy mongyuk egy kuplungozást megcsinál a szervizes szerelõ 3-ora alatt,hanem hogy mennyi van rá kiirva.Tehát ha 8ora,akkor az 8x5000+áfa!!
És ez igy van!!
-és elmondanám hogy mindig tele vannak a beállok!!,nem az a lényeg hogy a KIS PISTA-oda vigye a szakszervizbe a lepukkant,csori e36-ját,és vakarozzon 1000ft.-on,abbol nem él meg egy ekkora szerviz.A lényeg hogy a szaftos,céges!!-x5,x6,e60-as csodákat ott csináltassák meg,több százezrekért,és ez a nahgy zsé.


Mester! Csak nálatok a fehérvári szervizben ilyen "olcsó" a munkadíj vagy többféle számlázási mód is létezik?
Békéscsabán voltam a márkaszervizben és elém tettek egy étlapot, amin szét volt válogatva szériánként a munkadíj. A teljesség és pontosság igény nélkül csak úgy ezrekben, tavalyi emlékezetbõl: 1-es: 10e/óra, 3-as: 11e/óra, 5-ös/x3: 13e/óra, 7-es/x5/x6: 15e/óra. Mondom ez nem szentírás, de ilyen összegekre emlékszem.
Ezek szerint lehetséges, hogy az idõszakos szerviz/átvizsgálás és az akkori javítások munkadíja kevesebb lehet, mint amikor valaki hipp-hopp betéved egy fékbetét cserére? Ezt azért nehéz elképzeli, de nem kizárt. Viszont amit leírtam az tényleg annyi!
Azért, hogy kiolvassák a computerem, másfél vagy két óra munkadíját akarták elkérni.

-Ha jol emlékszek,a nagy kocsik ára!!-7500+áfa/ora.
-és ugye létezik nivos,gyári tuning is!!-alpina motorsport!!
-na ott van olyan ár,hogy lefosod a bokádat.
-alkatrészt is csak ugy kapsz,ha igazolod,mire,mibe akarod tenni,tudod igazolni hogy alpina tulajdonos vagy.Holmi bmw.-re nem adnak ki alpina matricát se.
-ott egy komoly,irt alpina vezérlõ 1milla./és az csak egy vezérlõ,
-és akkor ugye el lehet képzelni,hogy jön a Buga Jakab,és azt mongya,én irok ám tuningot 50ezerért,az milyen tartos,jo dolog lehet!!

státusz MenyusBMW

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 12:54


csatis1 írta:
KASZAMester írta:
-mivel én szinte minden nap megyek be a Bmw.-be,viszek-hozok alkatrészeket,szabad bejárásom van a szerviz részlegbe is.
-és itt Fehérváron ugy mûködik a márka szerviz,hogy minden megkezdett ora kifizetésre kerül,ami 5000+áfa.,és minden szerelési folyamatnak,megvan a pontos,gyári!!!,munka ora levezetése,és azt számolják fel a kuncsaftoknak.Nem az számit hogy mongyuk egy kuplungozást megcsinál a szervizes szerelõ 3-ora alatt,hanem hogy mennyi van rá kiirva.Tehát ha 8ora,akkor az 8x5000+áfa!!
És ez igy van!!
-és elmondanám hogy mindig tele vannak a beállok!!,nem az a lényeg hogy a KIS PISTA-oda vigye a szakszervizbe a lepukkant,csori e36-ját,és vakarozzon 1000ft.-on,abbol nem él meg egy ekkora szerviz.A lényeg hogy a szaftos,céges!!-x5,x6,e60-as csodákat ott csináltassák meg,több százezrekért,és ez a nahgy zsé.


Mester! Csak nálatok a fehérvári szervizben ilyen "olcsó" a munkadíj vagy többféle számlázási mód is létezik?
Békéscsabán voltam a márkaszervizben és elém tettek egy étlapot, amin szét volt válogatva szériánként a munkadíj. A teljesség és pontosság igény nélkül csak úgy ezrekben, tavalyi emlékezetbõl: 1-es: 10e/óra, 3-as: 11e/óra, 5-ös/x3: 13e/óra, 7-es/x5/x6: 15e/óra. Mondom ez nem szentírás, de ilyen összegekre emlékszem.
Ezek szerint lehetséges, hogy az idõszakos szerviz/átvizsgálás és az akkori javítások munkadíja kevesebb lehet, mint amikor valaki hipp-hopp betéved egy fékbetét cserére? Ezt azért nehéz elképzeli, de nem kizárt. Viszont amit leírtam az tényleg annyi!
Azért, hogy kiolvassák a computerem, másfél vagy két óra munkadíját akarták elkérni.


Szó szerint úgy van ahogy írod! Ki vannak téve tipusonként a lehúzós óradíjak. Minél nagyobb az autód annál több zsét perkálsz óránként vagy munkafolyamatonként.
Azt kellne eldönteni, hogy akkor mi is a frankó? Minden amit a BMW jóváhagy és elismer hivatalosan, az csak márkaszervízben szervizelt és beszerelt mûveletekre vonatkozik. Ha nem márkaszervizbe viszed a kocsid már az sem hivatalos. A vicc az egészben, hogy közben nem márkaszervizes, hanem mezitlábas szerelõk mondják meg a tutit. Akkor most mi van?
HIVATALOSAN egy dolog létezik. Márkaszervízben javíttatni, nem tuningolni és betartani, amit apuci mond, amig csak létezik az autód.
Ez a HIVATALOS!
Minden más pedig nem hivatalos.