« előző12következő »
autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 745i
Évjárat: 2004

státusz Csakimi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. augusztus 17. hétfő, 20:01


Sziasztok bocsi ha rossz helyre irom a kerdesem legyszi segitsen valaki egy szakira lenne szuksegem aki e 65 745 i bol kiirja nekem a katalizatort.pesten.koszi szepen

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 09:52


szotakdavid írta:
MattM325 írta:
Az egész fórum elvan cseszve,



Ha számodra nem megfelelő ez a fórum,nem kötelező ide írni.Van éppen elég új fórum facebookon ott biztos nincsen ilyen probléma!Egyébként azon vagyunk h törölgessük a hülyeségeket és a nem oda illő dolgokat.


Tudod nincs fa**bukkom, nem szeretem ha megfigyelnek. De, hogy nyugtod legyen, nem írok többet és akkor kevesebb hülyeséget kell törölgetned.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 31. csütörtök, 09:30


YELLOW írta:
az a baj a motorkódos dologgal, hogy az is tiszta hülyeség lenne. mármint így is van olyan topic, hogy lehet nem pont ez a neve, de 320d kombi csomagtérajtó. mér csak a 20d-nek van és csak a kombinak van csomagtérajtaja? kb minden egyes csavarnak lehetne topic-ot nyitni, minden motorhoz, minden karosszéria változathoz és lenne máris milliárd topic
na igen a helyesírás meg pláne. oké én is mellégépelek, de ha megnyitok egy topic-ot, legalább 3x átolvasom a címet, és úgy nyitom meg, hogy az jó legyen, könnyen kereshető. nem mondom hogy nekem nem volt vak topic nyitásom, de hát jó pap is holtig...
én többször beszéltem már ez ügyben az illetékessel, hogy ne 10-20 komment legyen a limit. legyen fél év, 50 komment, esetleg mellé ami felülírja, hogy ha aktív az ember (tehát nem csak akkor jön, amikor kínja van és azt sem tudja mi van), akkor 2 hónap aktívitás után nyithasson. jó ha úgy nézzük ez akár kib@szás is sok újjal, akinek lehet tényleg sürgősen kellene valami. de ehehz pl a keresőt kellene jól összehangolni. vagy topicnyitáskor ahogy írja be a topic címét a delikvens, rögtön egy kereső mutassa is, hogy miylen hasonló témájú topic-ok vannak már, és akkor lehet ha észreveszi, hogy van neki is tetsző akkor már nem nyit újat. persze így is lenne olyan, aki DE!
tehát hiába van egy M47 kategória, ha azon belül pl kasztnival kérdez valaki. akkor az úgyanúgy duplikálva meg legyen mindeegyikben. de ugye azonos topic címek sem lehetnek, tehát motor kat.-on belül pl ajtó címmel lenne valami, akkor abba is bele kell rakni a motorkódot,pl: M47 ajtó, M43 ajtó. mert mindenki megy a rögtön a motor megfelelő topic-ba. de ez azért sem jó még, mert egyik helyen már 20 x kibeszélik, mivel több dízeles van, a másik helyen meg senki. és ha enm hazsnálják a keresőt, akkor b@szva vagyon az egész megint. szóval értitek.


Ezt úgy gondoltam, hogy van a főtéma pl. Motorikus problémák és azon belül motorkód de ha valaki itt kérdezne pl. 320d kombi csomagtérajtóval kapcsolatban, akkor az törlés, már csak azért is mert típust említ egy motorkódos témában, ami lehet M54=> E39, E60, E46, E85, E83, E36-Z3 és akkor csak ami épp eszembe jutott.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 31. csütörtök, 09:32

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 23:48


Olivier1982 írta: Basszus, elnezest mindenkitol akit zavar az ekezet, de a fenebe is, nem magyarorszagon elek, ne haragudjatok... A topik nyitas meg bocs, tenyleg vakon jott sajnalom, mert surgos lenne a dolog. De a problemam meg mindig nincs megoldva, de segitseg helyett csak oltast kaptam, tisztelet a kivetelnek... Bocs megegyszer akkor keresek mashol segitseget.. Max majd BMW szerviz... Elnezest, es a modok nyugodtan toroljek a topicot, majd megy a paraszt mashova, mert nincs ekezetes billentyuzete.


Nem az ékezet a probléma, a többségnek ezzel semmi baja hiszen köztudott, hogy nem csak magyar billentyűzettel léteznek gépek. De mindenkinek sürgős a problémája hidd el és sajna egy témán belül már annyi topik van, hogy követhetetlen. Viszont ha kicsit bele olvastál volna a fórumba mielőtt nyitsz egy új topikot, biztos rá találtál volna Nagy Mikire ("bmw320d4" néven van itt a fórumon) akihez nyugodtan fordulhatsz mert ha valaki akkor ő tud segíteni és ez most nem reklám mert nem kell neki itt de itt is megtalálod a tel.számát és elérhetőségét. Keresd bátran.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 20:48


MattM325 írta:
Az egész fórum elvan cseszve,



Ha számodra nem megfelelő ez a fórum,nem kötelező ide írni.Van éppen elég új fórum facebookon ott biztos nincsen ilyen probléma!Egyébként azon vagyunk h törölgessük a hülyeségeket és a nem oda illő dolgokat.

Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 17:20


YELLOW írta:
MattM325 írta:
Az egész fórum elvan cseszve, nem kéne jogot adni senkinek topiknyitásra illetve törölni kéne a fölösleget. A "mi lehet a baj"... című rovattal is az a baj, hogy túl általános, szintén semmit nem lehet megtalálni csak az adott alkalomkor jó később használhatatlan.
Legjobb lenne motorkód szerint témát nyitni úgy legalább senki sem fárasztaná fölöslegesen a szemeit pl a benzines hibákkal azok akiket a dízel érdekel pl., de az megint más téma, hogy itt nem szeretnek visszaolvasni.



az a baj a motorkódos dologgal, hogy az is tiszta hülyeség lenne. mármint így is van olyan topic, hogy lehet nem pont ez a neve, de 320d kombi csomagtérajtó. mér csak a 20d-nek van és csak a kombinak van csomagtérajtaja? kb minden egyes csavarnak lehetne topic-ot nyitni, minden motorhoz, minden karosszéria változathoz és lenne máris milliárd topic
na igen a helyesírás meg pláne. oké én is mellégépelek, de ha megnyitok egy topic-ot, legalább 3x átolvasom a címet, és úgy nyitom meg, hogy az jó legyen, könnyen kereshető. nem mondom hogy nekem nem volt vak topic nyitásom, de hát jó pap is holtig...
én többször beszéltem már ez ügyben az illetékessel, hogy ne 10-20 komment legyen a limit. legyen fél év, 50 komment, esetleg mellé ami felülírja, hogy ha aktív az ember (tehát nem csak akkor jön, amikor kínja van és azt sem tudja mi van), akkor 2 hónap aktívitás után nyithasson. jó ha úgy nézzük ez akár kib@szás is sok újjal, akinek lehet tényleg sürgősen kellene valami. de ehehz pl a keresőt kellene jól összehangolni. vagy topicnyitáskor ahogy írja be a topic címét a delikvens, rögtön egy kereső mutassa is, hogy miylen hasonló témájú topic-ok vannak már, és akkor lehet ha észreveszi, hogy van neki is tetsző akkor már nem nyit újat. persze így is lenne olyan, aki DE!
tehát hiába van egy M47 kategória, ha azon belül pl kasztnival kérdez valaki. akkor az úgyanúgy duplikálva meg legyen mindeegyikben. de ugye azonos topic címek sem lehetnek, tehát motor kat.-on belül pl ajtó címmel lenne valami, akkor abba is bele kell rakni a motorkódot,pl: M47 ajtó, M43 ajtó. mert mindenki megy a rögtön a motor megfelelő topic-ba. de ez azért sem jó még, mert egyik helyen már 20 x kibeszélik, mivel több dízeles van, a másik helyen meg senki. és ha enm hazsnálják a keresőt, akkor b@szva vagyon az egész megint. szóval értitek.


Nekem is mondták hogy olvassak vissza,kösz mikor egy h.sz-hez 14 válasz érkezik az 2 oldal legalább,és akkor ez csak egy,az lenne jó ha egyben tartaná a válaszokat nem újként tenné ki

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 17:18


Olivier1982 írta: Basszus, elnezest mindenkitol akit zavar az ekezet, de a fenebe is, nem magyarorszagon elek, ne haragudjatok... A topik nyitas meg bocs, tenyleg vakon jott sajnalom, mert surgos lenne a dolog. De a problemam meg mindig nincs megoldva, de segitseg helyett csak oltast kaptam, tisztelet a kivetelnek... Bocs megegyszer akkor keresek mashol segitseget.. Max majd BMW szerviz... Elnezest, es a modok nyugodtan toroljek a topicot, majd megy a paraszt mashova, mert nincs ekezetes billentyuzete.


megértelek... néha mobilról én sem tolom ékezettel (bár ez valóban ritka, inkább onnan csak olvasok)
pont ezt írtam, hogy akinek nagyon sürgős az nem fog foglalkozni dolgokkal. DE! ettől nem biztos, hogy amarabb választ megoldást kap, pont emiatt, mert belekötnek, belekötünk az ékezetbe, a felesleges nyitásba. láthatod lassan eltelt 24 óra és nem nagyon van válaszod. ha viszont szántál volna egy 10-20 percet, hogy átnézd az odlalt, és pl a korábban linkelt topic-ban mondjuk felteszed, lehet pár órán belül választ kapsz rá. ezt nem bántásból mondom, hátha tanul belőle más is.

egyébként én trafókra gyanakodnék, bár furcsa, hogy hirtelen több ment tönkre. de mindenképp a gyújtás környékén nézelődnék. az is lehet maga az ECU szállt el. vagy frissíteni kell rajta valamit. sajnos a többségnek ez új autó, aki jobban ért már ezekhez a típpusokhoz, nem mindig vannak a gép közelében, vagy épp az oldalon. tehát ne gondold azt, hogy szándékosan enm kapsz help-et. nagy része az aktív tagoknak E46 tulaj, és inkább abba lát bele jobban.


Olivier1982
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Olivier1982

Újonc

Elismertség: 10% (2 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 16:48


Basszus, elnezest mindenkitol akit zavar az ekezet, de a fenebe is, nem magyarorszagon elek, ne haragudjatok... A topik nyitas meg bocs, tenyleg vakon jott sajnalom, mert surgos lenne a dolog. De a problemam meg mindig nincs megoldva, de segitseg helyett csak oltast kaptam, tisztelet a kivetelnek... Bocs megegyszer akkor keresek mashol segitseget.. Max majd BMW szerviz... Elnezest, es a modok nyugodtan toroljek a topicot, majd megy a paraszt mashova, mert nincs ekezetes billentyuzete.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 16:08


MattM325 írta:
Az egész fórum elvan cseszve, nem kéne jogot adni senkinek topiknyitásra illetve törölni kéne a fölösleget. A "mi lehet a baj"... című rovattal is az a baj, hogy túl általános, szintén semmit nem lehet megtalálni csak az adott alkalomkor jó később használhatatlan.
Legjobb lenne motorkód szerint témát nyitni úgy legalább senki sem fárasztaná fölöslegesen a szemeit pl a benzines hibákkal azok akiket a dízel érdekel pl., de az megint más téma, hogy itt nem szeretnek visszaolvasni.



az a baj a motorkódos dologgal, hogy az is tiszta hülyeség lenne. mármint így is van olyan topic, hogy lehet nem pont ez a neve, de 320d kombi csomagtérajtó. mér csak a 20d-nek van és csak a kombinak van csomagtérajtaja? kb minden egyes csavarnak lehetne topic-ot nyitni, minden motorhoz, minden karosszéria változathoz és lenne máris milliárd topic
na igen a helyesírás meg pláne. oké én is mellégépelek, de ha megnyitok egy topic-ot, legalább 3x átolvasom a címet, és úgy nyitom meg, hogy az jó legyen, könnyen kereshető. nem mondom hogy nekem nem volt vak topic nyitásom, de hát jó pap is holtig...
én többször beszéltem már ez ügyben az illetékessel, hogy ne 10-20 komment legyen a limit. legyen fél év, 50 komment, esetleg mellé ami felülírja, hogy ha aktív az ember (tehát nem csak akkor jön, amikor kínja van és azt sem tudja mi van), akkor 2 hónap aktívitás után nyithasson. jó ha úgy nézzük ez akár kib@szás is sok újjal, akinek lehet tényleg sürgősen kellene valami. de ehehz pl a keresőt kellene jól összehangolni. vagy topicnyitáskor ahogy írja be a topic címét a delikvens, rögtön egy kereső mutassa is, hogy miylen hasonló témájú topic-ok vannak már, és akkor lehet ha észreveszi, hogy van neki is tetsző akkor már nem nyit újat. persze így is lenne olyan, aki DE!
tehát hiába van egy M47 kategória, ha azon belül pl kasztnival kérdez valaki. akkor az úgyanúgy duplikálva meg legyen mindeegyikben. de ugye azonos topic címek sem lehetnek, tehát motor kat.-on belül pl ajtó címmel lenne valami, akkor abba is bele kell rakni a motorkódot,pl: M47 ajtó, M43 ajtó. mert mindenki megy a rögtön a motor megfelelő topic-ba. de ez azért sem jó még, mert egyik helyen már 20 x kibeszélik, mivel több dízeles van, a másik helyen meg senki. és ha enm hazsnálják a keresőt, akkor b@szva vagyon az egész megint. szóval értitek.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 15:53


batigol09 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
MattM325 írta:
Olivier1982 írta: Sziasztok

Bmw E92 325i coupe (2006-os) 75.000km

A problema ma jelentkezett, elmentem bevasarolni addig minden oke, majd visszafele ahogy inditottam az autot, olyan volt mintha nem gyujtana dadogott, es nagyon remegett razkodott alapjaratom. Elvitte haverhez, hibakod szerint a 2-es coil hibas. Gyorsan vettem 6 ot meg gyergyakat is, mindent kicsereltunk es tovabbra is dadog es remeg, raz a motor. A hiba torolve lett a szamitogepebol, de 2 perc mulva ujra elojott, de ezuttal 1,3,5-os re irt hibat. Mi lehet a gond? Van valakinek otlete?


Első körben fals levegő esetleg légtömegmérő. Nézzetek élő adatokat de ne univerzális kütyükkel.



Csak azt nem értem miért kellett egy új topik és miért nem fért el ez ITT.... . Szaporodjanak csak az új 1-2 hozzászólásos topikok, nincs belőlük még elég.


ráadásul ékezet nélkül.... engem az jobban bosszant, még nehezebb legyen rákeresni


Visszatérő probléma! Az oldal karbantartói/készítői kategorizálják a topic -okat és ne lehessen bárkinek bármikor újat létrehozni. Ennyi az egész. Ha valaki írni szeretne vagy fél óráig keresi vagy nyilván "egyszerűbb" újat létrehozni...


Az egész fórum elvan cseszve, nem kéne jogot adni senkinek topiknyitásra illetve törölni kéne a fölösleget. A "mi lehet a baj"... című rovattal is az a baj, hogy túl általános, szintén semmit nem lehet megtalálni csak az adott alkalomkor jó később használhatatlan.
Legjobb lenne motorkód szerint témát nyitni úgy legalább senki sem fárasztaná fölöslegesen a szemeit pl a benzines hibákkal azok akiket a dízel érdekel pl., de az megint más téma, hogy itt nem szeretnek visszaolvasni.



Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 15:41


batigol09 írta:
Visszatérő probléma! Az oldal karbantartói/készítői kategorizálják a topic -okat és ne lehessen bárkinek bármikor újat létrehozni. Ennyi az egész. Ha valaki írni szeretne vagy fél óráig keresi vagy nyilván "egyszerűbb" újat létrehozni...


Tegyük hozzá, hogy hiába keresel fél óráig, ha rossz helyesírással nyitott (és/vagy elgépelt vagy ékezetmentes stb.) című topicok közt nem találod, amit kerestél...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 15:27


YELLOW írta:
Robin68 írta:
MattM325 írta:
Olivier1982 írta: Sziasztok

Bmw E92 325i coupe (2006-os) 75.000km

A problema ma jelentkezett, elmentem bevasarolni addig minden oke, majd visszafele ahogy inditottam az autot, olyan volt mintha nem gyujtana dadogott, es nagyon remegett razkodott alapjaratom. Elvitte haverhez, hibakod szerint a 2-es coil hibas. Gyorsan vettem 6 ot meg gyergyakat is, mindent kicsereltunk es tovabbra is dadog es remeg, raz a motor. A hiba torolve lett a szamitogepebol, de 2 perc mulva ujra elojott, de ezuttal 1,3,5-os re irt hibat. Mi lehet a gond? Van valakinek otlete?


Első körben fals levegő esetleg légtömegmérő. Nézzetek élő adatokat de ne univerzális kütyükkel.



Csak azt nem értem miért kellett egy új topik és miért nem fért el ez ITT.... . Szaporodjanak csak az új 1-2 hozzászólásos topikok, nincs belőlük még elég.


ráadásul ékezet nélkül.... engem az jobban bosszant, még nehezebb legyen rákeresni


Visszatérő probléma! Az oldal karbantartói/készítői kategorizálják a topic -okat és ne lehessen bárkinek bármikor újat létrehozni. Ennyi az egész. Ha valaki írni szeretne vagy fél óráig keresi vagy nyilván "egyszerűbb" újat létrehozni...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 14:59


Robin68 írta:
MattM325 írta:
Olivier1982 írta: Sziasztok

Bmw E92 325i coupe (2006-os) 75.000km

A problema ma jelentkezett, elmentem bevasarolni addig minden oke, majd visszafele ahogy inditottam az autot, olyan volt mintha nem gyujtana dadogott, es nagyon remegett razkodott alapjaratom. Elvitte haverhez, hibakod szerint a 2-es coil hibas. Gyorsan vettem 6 ot meg gyergyakat is, mindent kicsereltunk es tovabbra is dadog es remeg, raz a motor. A hiba torolve lett a szamitogepebol, de 2 perc mulva ujra elojott, de ezuttal 1,3,5-os re irt hibat. Mi lehet a gond? Van valakinek otlete?


Első körben fals levegő esetleg légtömegmérő. Nézzetek élő adatokat de ne univerzális kütyükkel.



Csak azt nem értem miért kellett egy új topik és miért nem fért el ez ITT.... . Szaporodjanak csak az új 1-2 hozzászólásos topikok, nincs belőlük még elég.


ráadásul ékezet nélkül.... engem az jobban bosszant, még nehezebb legyen rákeresni

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 14:54


MattM325 írta:
Olivier1982 írta: Sziasztok

Bmw E92 325i coupe (2006-os) 75.000km

A problema ma jelentkezett, elmentem bevasarolni addig minden oke, majd visszafele ahogy inditottam az autot, olyan volt mintha nem gyujtana dadogott, es nagyon remegett razkodott alapjaratom. Elvitte haverhez, hibakod szerint a 2-es coil hibas. Gyorsan vettem 6 ot meg gyergyakat is, mindent kicsereltunk es tovabbra is dadog es remeg, raz a motor. A hiba torolve lett a szamitogepebol, de 2 perc mulva ujra elojott, de ezuttal 1,3,5-os re irt hibat. Mi lehet a gond? Van valakinek otlete?


Első körben fals levegő esetleg légtömegmérő. Nézzetek élő adatokat de ne univerzális kütyükkel.



Csak azt nem értem miért kellett egy új topik és miért nem fért el ez ITT.... . Szaporodjanak csak az új 1-2 hozzászólásos topikok, nincs belőlük még elég.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. július 30. szerda, 08:04


Olivier1982 írta: Sziasztok

Bmw E92 325i coupe (2006-os) 75.000km

A problema ma jelentkezett, elmentem bevasarolni addig minden oke, majd visszafele ahogy inditottam az autot, olyan volt mintha nem gyujtana dadogott, es nagyon remegett razkodott alapjaratom. Elvitte haverhez, hibakod szerint a 2-es coil hibas. Gyorsan vettem 6 ot meg gyergyakat is, mindent kicsereltunk es tovabbra is dadog es remeg, raz a motor. A hiba torolve lett a szamitogepebol, de 2 perc mulva ujra elojott, de ezuttal 1,3,5-os re irt hibat. Mi lehet a gond? Van valakinek otlete?


Első körben fals levegő esetleg légtömegmérő. Nézzetek élő adatokat de ne univerzális kütyükkel.



« előző12következő »