« előző12345678következő »
jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. augusztus 27. hétfő, 20:38


Asszem áttérek a Shell-ről az OMV gázolajára. Amikor a shelles üa volt benne akkor füstölgetett nagyobb gázadásra. Viszont mostanában nem látom a kondenzcsíkot amióta az előző tank Omv-s gázolaj volt. Persze a Castrol TDA az megy belle ugyan úgy.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 20:21


BarG írta:
vivaladiesel írta:
norbeee írta:
m_attila írta:
norbeee írta: Gázolaj + 2T motorolaj ????

Sziasztok!

Szeretném a véleményetek kérni az alábbi témában:
Sok helyen olvastam és sokan javasolták már hogy a magyar "szar" minőségű gázolajat 2T motorolajjal érdemes adalékolni 1:100 arányban, mivel a magyar gázolajnak nincsenek olyan kenési tulajdonságai.

Vélemény? esetleg tapasztalat?


És mit szeretnél kenni vele??


Én semmit csak nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre, bár az tényleg bosszant hogy itthon sz*rt kapunk a pénzünkért. Akármikor "nyugati" gázolaj volt az autóban, mindig feltűnően szebben járt, pedig itthon is mindig csak omw-t tankolok bele, néha még prémiumot is.


A TDS motoroknál még volt értelme de a CR-nél már szerintem nincs. Inkább vegyél néha metabond megasel rendertisztítót és hajtsd meg a verdát!!



A CR rendszer sokkal kényesebb a kenésre, mint az adagolós volt. Márcsak a sokkal magasabb nyomás okán is. Érdemes egy kicsit odafigyelni a kenés növelésre, de arról erősen megoszlanak a vélemények, hogy ezt mivel lehet elkövetni. A 2T olajok jók lehetnek, de minimum félszintetikust kéne használni, amiből nem keletkeznek larakódások, nincs komoly hamuképző hajlama, meg még katalizátorbarát is. Na ez így együtt már nem egyszerű eset, kezd drága is lenni. Komolyabb olajos fórumon volt szó erről a kérdésről, ott szakértőbbek azt javallották, hagy API TC, JASO FC minősítésű olaj alá ne menjen az, aki nem akar kockáztatni. Ha nincs katalizátor, akkor lehet lejjebb menni a minőségben. Ha sok 2T-t használ valaki, füst lehet az erdménye.
AROL 2T nem jó.

És vannak profi kenésjavító adalékok is, egy csomó cég árul ilyesmiket.



Nem egyszerű téma úgy látom, de asszem ezt nem vállalom be egyébként is be kell ruháznom egy új csúcsba mert csörög mint a traktor. Vagyis csak remélem mert a diagnosztika szólt hogy egy nem jó.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 20:18


vivaladiesel írta:
norbeee írta:
m_attila írta:
norbeee írta: Gázolaj + 2T motorolaj ????

Sziasztok!

Szeretném a véleményetek kérni az alábbi témában:
Sok helyen olvastam és sokan javasolták már hogy a magyar "szar" minőségű gázolajat 2T motorolajjal érdemes adalékolni 1:100 arányban, mivel a magyar gázolajnak nincsenek olyan kenési tulajdonságai.

Vélemény? esetleg tapasztalat?


És mit szeretnél kenni vele??


Én semmit csak nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre, bár az tényleg bosszant hogy itthon sz*rt kapunk a pénzünkért. Akármikor "nyugati" gázolaj volt az autóban, mindig feltűnően szebben járt, pedig itthon is mindig csak omw-t tankolok bele, néha még prémiumot is.


A TDS motoroknál még volt értelme de a CR-nél már szerintem nincs. Inkább vegyél néha metabond megasel rendertisztítót és hajtsd meg a verdát!!



A CR rendszer sokkal kényesebb a kenésre, mint az adagolós volt. Márcsak a sokkal magasabb nyomás okán is. Érdemes egy kicsit odafigyelni a kenés növelésre, de arról erősen megoszlanak a vélemények, hogy ezt mivel lehet elkövetni. A 2T olajok jók lehetnek, de minimum félszintetikust kéne használni, amiből nem keletkeznek larakódások, nincs komoly hamuképző hajlama, meg még katalizátorbarát is. Na ez így együtt már nem egyszerű eset, kezd drága is lenni. Komolyabb olajos fórumon volt szó erről a kérdésről, ott szakértőbbek azt javallották, hagy API TC, JASO FC minősítésű olaj alá ne menjen az, aki nem akar kockáztatni. Ha nincs katalizátor, akkor lehet lejjebb menni a minőségben. Ha sok 2T-t használ valaki, füst lehet az erdménye.
AROL 2T nem jó.

És vannak profi kenésjavító adalékok is, egy csomó cég árul ilyesmiket.



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 08:57


norbeee írta:
m_attila írta:
norbeee írta: Gázolaj + 2T motorolaj ????

Sziasztok!

Szeretném a véleményetek kérni az alábbi témában:
Sok helyen olvastam és sokan javasolták már hogy a magyar "szar" minőségű gázolajat 2T motorolajjal érdemes adalékolni 1:100 arányban, mivel a magyar gázolajnak nincsenek olyan kenési tulajdonságai.

Vélemény? esetleg tapasztalat?


És mit szeretnél kenni vele??


Én semmit csak nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre, bár az tényleg bosszant hogy itthon sz*rt kapunk a pénzünkért. Akármikor "nyugati" gázolaj volt az autóban, mindig feltűnően szebben járt, pedig itthon is mindig csak omw-t tankolok bele, néha még prémiumot is.


A TDS motoroknál még volt értelme de a CR-nél már szerintem nincs. Inkább vegyél néha metabond megasel rendertisztítót és hajtsd meg a verdát!!



norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 05:58


m_attila írta:
norbeee írta: Gázolaj + 2T motorolaj ????

Sziasztok!

Szeretném a véleményetek kérni az alábbi témában:
Sok helyen olvastam és sokan javasolták már hogy a magyar "szar" minőségű gázolajat 2T motorolajjal érdemes adalékolni 1:100 arányban, mivel a magyar gázolajnak nincsenek olyan kenési tulajdonságai.

Vélemény? esetleg tapasztalat?


És mit szeretnél kenni vele??


Én semmit csak nagyon kíváncsi vagyok a véleményekre, bár az tényleg bosszant hogy itthon sz*rt kapunk a pénzünkért. Akármikor "nyugati" gázolaj volt az autóban, mindig feltűnően szebben járt, pedig itthon is mindig csak omw-t tankolok bele, néha még prémiumot is.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 22:36


norbeee írta: Gázolaj + 2T motorolaj ????

Sziasztok!

Szeretném a véleményetek kérni az alábbi témában:
Sok helyen olvastam és sokan javasolták már hogy a magyar "szar" minőségű gázolajat 2T motorolajjal érdemes adalékolni 1:100 arányban, mivel a magyar gázolajnak nincsenek olyan kenési tulajdonságai.

Vélemény? esetleg tapasztalat?


És mit szeretnél kenni vele??


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 19:49


gázolaj+Castrol TDA, szerintem ez a jó párosítás

norbeee írta: Gázolaj + 2T motorolaj ????

Sziasztok!

Szeretném a véleményetek kérni az alábbi témában:
Sok helyen olvastam és sokan javasolták már hogy a magyar "szar" minőségű gázolajat 2T motorolajjal érdemes adalékolni 1:100 arányban, mivel a magyar gázolajnak nincsenek olyan kenési tulajdonságai.

Vélemény? esetleg tapasztalat?





norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. július 17. kedd, 18:32


Gázolaj + 2T motorolaj ????

Sziasztok!

Szeretném a véleményetek kérni az alábbi témában:
Sok helyen olvastam és sokan javasolták már hogy a magyar "szar" minőségű gázolajat 2T motorolajjal érdemes adalékolni 1:100 arányban, mivel a magyar gázolajnak nincsenek olyan kenési tulajdonságai.

Vélemény? esetleg tapasztalat?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 18:37


zoltan írta:

Elnézést, mert nem voltam teljesen érthető.
Kifogyott teljesen az üzemanyag és felszívhatott minden rossz dolgot a szivattyú, ezért javasolták, hogy ez kitisztít.
Remélem így már jobb a megfogalmazás.
Kérdés, használ e ....?




Ha fel is szívott minden rosszat a tartályból azt is csak a szűrőig tehette ha mechanikus szennyeződésekre gondolsz... Akkor ki kell mosni a csöveket a tartálytól a szűrőig bár a mocsok akkor úgyis kijön a szűrő tartály oldali részén és benne marad a szűrőben. Azért a szűrőt cseréld ki ha lehet...

Ha a szűrőtől a motor felé tartó részre gondolsz, akkor valami adalékkal megoldható a dolog. Speciel a protec-et nem ismerem, ezért nem mondok rá se ilyet, se olyat... A TDA-t szoktam használni, mert a téli könnyebb indításon kívül tisztántartja a motor ezen részeit is...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. június 28. hétfő, 18:39

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 18:36


[quote="zoltan"]
Hori írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.



és a protec től nem fog kifogyni vagy üzemanyag nélkül is fog működni????


igen

Elnézést, mert nem voltam teljesen érthető.
Kifogyott teljesen az üzemanyag és felszívhatott minden rossz dolgot a szivattyú, ezért javasolták, hogy ez kitisztít.
Remélem így már jobb a megfogalmazás.
Kérdés, használ e ....?






az tény hogy a tank aljából sok szemetet felszívhatna de a szivattyú alján van 1 szűrö és az nem engedi, de azért hogy megnyugodj 1 kicsit locsold bele ártani nem ártasz neki

státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 18:30


[quote="Hori"]
zoltan írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.



és a protec től nem fog kifogyni vagy üzemanyag nélkül is fog működni????


igen

Elnézést, mert nem voltam teljesen érthető.
Kifogyott teljesen az üzemanyag és felszívhatott minden rossz dolgot a szivattyú, ezért javasolták, hogy ez kitisztít.
Remélem így már jobb a megfogalmazás.
Kérdés, használ e ....?




Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 18:27


kempelen írta:
zoltan írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.


Castrol TDA-t használok. Egész jól bevált.





én is TDA-t locsolok bele de általában csak télen


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 18:25


zoltan írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.


Castrol TDA-t használok. Egész jól bevált.



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 18:24


zoltan írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.



és a protec től nem fog kifogyni vagy üzemanyag nélkül is fog működni????






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. június 28. hétfő, 18:26

státusz zoltan

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2010. június 28. hétfő, 18:22


Sziasztok!

Nem találtam ilyen témát és a minap javasolta a szerelőm, hogy tegyek az üzemanyaghoz ilyen adalékot. ProTec-et ajánlották nekem.
Elméletileg a porlasztócsúcsokat tisztítja ki és az üzemanyag rendszert.
Ez hatékony ér valamit, vagy csak pénzkidobás?

Ténylegesen bajom nincsen a kocsival. Onnan adódott ez a javaslat, hogy teljesen kifogyott az üzemanyagom (be sem indult szegény ) és ezért javasolták.

« előző12345678következő »