- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2014. október 26. vasárnap, 11:58
bmw320d4 írta:
Lassan kipróbálom én is.
Elküldve: 2014. október 26. vasárnap, 11:58
bmw320d4 írta:
Lassan kipróbálom én is.
Elküldve: 2014. október 26. vasárnap, 10:08
nickname írta:andree írta:bmw320d4 írta:andree írta: Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.
Lassan kipróbálom én is.
Én valahogy nem hiszek ezekben az adalékokban.
Elküldve: 2014. október 26. vasárnap, 08:29
andree írta:bmw320d4 írta:andree írta: Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.
Lassan kipróbálom én is.
Elküldve: 2014. október 26. vasárnap, 07:20
bmw320d4 írta:andree írta: Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.
Lassan kipróbálom én is.
Elküldve: 2014. október 25. szombat, 22:06
andree írta: Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.
Elküldve: 2014. október 25. szombat, 22:05
andree írta: Sziasztok,
Egy pár gondolat és benyomás a Wepp2030 diesel tisztítóról. Először is mindig OMW Maxmotion üzemanyaggal járok, amennyire lehet vigyázok az adagolóra és a porlasztókra egyaránt. Az üzemanyaghoz öntött adalékokat nem kedvelem, és ezért jutottunk Szotakdavid fórumtársunk ajánlásával a Wepp2030 tisztító kipróbálásához.
Észrevételek: csendesebb, egyenletesebb motorjárás, csökkenő rezonancia, padlógázas füstölés minimálisra csökkent, egyenletesebb teljesítmény minden fordulatszám tartományban.
A fogyasztásra és a hosszabb távú tapasztalatokra még várni kell, de amint tudok beszámolok róla.
A költségek nem eget rengetőek, mindenképpen ajánlom annak aki gondolkozott hogy kipróbálja vagy csak szeretné a rendszerét kicsit karbantartani.
Elküldve: 2014. október 25. szombat, 21:49
Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 22:59
AteszE46 írta:rece65 írta:Milan írta:kundof1 írta: Sziasztok!
Mint uj E46 tulaj vok, szeretnék mindent megadni gépemnek ezért kérdezném azt, h valaki használ Spuri adalékot a gázolajba? elvileg jóó lerakodásokra is, nem kormolodik le a korom benne..
alakinek vmi tapasztalata van akkor az legyen szives leirni
Én használok. Télen kéket nyáron pirosat.
Segít tisztán tartani az üzemanyag rendszert.
Mióta használsz?
Fogyasztásban is érezhető vagy csak szebben megy a motor?
Vagy ez csak placebó hatás?
Sziasztok!
Régebben én is használtam spurit. Szerintem jó. A fogyasztáson, és a motor járásán is érezhető volt az adalék hatása. Vagy csak sokat ittam akkoriban
Elküldve: 2014. február 26. szerda, 20:55
rece65 írta:Milan írta:kundof1 írta: Sziasztok!
Mint uj E46 tulaj vok, szeretnék mindent megadni gépemnek ezért kérdezném azt, h valaki használ Spuri adalékot a gázolajba? elvileg jóó lerakodásokra is, nem kormolodik le a korom benne..
alakinek vmi tapasztalata van akkor az legyen szives leirni
Én használok. Télen kéket nyáron pirosat.
Segít tisztán tartani az üzemanyag rendszert.
Mióta használsz?
Fogyasztásban is érezhető vagy csak szebben megy a motor?
Vagy ez csak placebó hatás?
Elküldve: 2014. február 26. szerda, 19:48
Milan írta:kundof1 írta: Sziasztok!
Mint uj E46 tulaj vok, szeretnék mindent megadni gépemnek ezért kérdezném azt, h valaki használ Spuri adalékot a gázolajba? elvileg jóó lerakodásokra is, nem kormolodik le a korom benne..
alakinek vmi tapasztalata van akkor az legyen szives leirni
Én használok. Télen kéket nyáron pirosat.
Segít tisztán tartani az üzemanyag rendszert.
Elküldve: 2014. február 26. szerda, 17:34
kundof1 írta: Sziasztok!
Mint uj E46 tulaj vok, szeretnék mindent megadni gépemnek ezért kérdezném azt, h valaki használ Spuri adalékot a gázolajba? elvileg jóó lerakodásokra is, nem kormolodik le a korom benne..
alakinek vmi tapasztalata van akkor az legyen szives leirni
Elküldve: 2014. február 26. szerda, 09:05
kundof1 írta: Sziasztok!
Mint uj E46 tulaj vok, szeretnék mindent megadni gépemnek ezért kérdezném azt, h valaki használ Spuri adalékot a gázolajba? elvileg jóó lerakodásokra is, nem kormolodik le a korom benne..
alakinek vmi tapasztalata van akkor az legyen szives leirni
Elküldve: 2014. február 25. kedd, 23:59
Elküldve: 2014. február 15. szombat, 23:16
jodamester12 írta:compact írta:jodamester12 írta:Milan írta:Sky írta: Üdv mindenkinek!
Esetleg valakinek van erről tapasztalata?
http://www.autonavigator.hu/ti...ntent=cikk
Vélemény?
Szerintem rohadt drága, macerás és értelmetlen. Szép kell szedni és kitakarítani, max. 1 óra az egész.
Én személy szerint Spurit használok, főleg pirosat, de ha kapok akkor kéket, megelőzés
tisztán tartás végett. Ismerek olyat akinek visszahozta az életbe a döglődésből a porlasztót és azóta már 10 ezreket ment az autóval.
És töredéke ennek.
Sziasztok. 100% igaza van a márkatársnak én fűszerezni szoktam 10 óra folyamatos autópályával.De 1200 km után úgy kell ki pajszerolni a ülésből de a motornak jó.
Mi köze van ennek az egr szelephez?
/a 10 óra pályázáshoz és hogy nem tudsz kiszállni az autóból/
1200km 10 óra alatt elég rossz átlag ha nem állsz meg.
A márkatárs azt mondta ki kell takarítani utána gondolom város ahol én is spurit használok segít megelőzni a lerakodást a autópályán egyenletesen mész x tempóval kiég. Nem kell széttaposni hogy vörös legyen a turbó is.Ennyi köze van az egr szelepnek annyiszor nyit zár ahogy rugdosod a gázpedált. Levakolni nemigen tudod mert hibát jelez ki kéne írni a programból.
Elküldve: 2014. február 15. szombat, 19:16
compact írta:jodamester12 írta:Milan írta:Sky írta: Üdv mindenkinek!
Esetleg valakinek van erről tapasztalata?
http://www.autonavigator.hu/ti...ntent=cikk
Vélemény?
Szerintem rohadt drága, macerás és értelmetlen. Szép kell szedni és kitakarítani, max. 1 óra az egész.
Én személy szerint Spurit használok, főleg pirosat, de ha kapok akkor kéket, megelőzés
tisztán tartás végett. Ismerek olyat akinek visszahozta az életbe a döglődésből a porlasztót és azóta már 10 ezreket ment az autóval.
És töredéke ennek.
Sziasztok. 100% igaza van a márkatársnak én fűszerezni szoktam 10 óra folyamatos autópályával.De 1200 km után úgy kell ki pajszerolni a ülésből de a motornak jó.
Mi köze van ennek az egr szelephez?
/a 10 óra pályázáshoz és hogy nem tudsz kiszállni az autóból/
1200km 10 óra alatt elég rossz átlag ha nem állsz meg.
A márkatárs azt mondta ki kell takarítani utána gondolom város ahol én is spurit használok segít megelőzni a lerakodást a autópályán egyenletesen mész x tempóval kiég. Nem kell széttaposni hogy vörös legyen a turbó is.Ennyi köze van az egr szelepnek annyiszor nyit zár ahogy rugdosod a gázpedált. Levakolni nemigen tudod mert hibát jelez ki kéne írni a programból.