autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz tacy

Újonc

Elismertség: 50% (1 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. július 22. kedd, 08:24


Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


sziasztok sracok laci vagyok szeretnem enneka porlasztosnak a cimt tud valaki segiteni az oldal amit rudo feltett nem mkodik kosszi


Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 19:11


Tano írta:
Puli írta: És ez nem lehet ludas??? A 10-es tétel a relé nem?!
Izzító relé


De az is lehet a gond, ezért kell végigmenni a rendszeren és kiméregetni.


Tegnap este megszületett! A Relé kábele volt kontaktos!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 03. kedd, 07:10

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 19:07


Puli írta: És ez nem lehet ludas??? A 10-es tétel a relé nem?!
Izzító relé


De az is lehet a gond, ezért kell végigmenni a rendszeren és kiméregetni.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 18:22



[/quote]

Akkor neked nincs izzításvezérlőd /biztosíték van/ és CR befecskendeződ sem!
VP44 adagolós a te motorod!

[/quote]
És ez nem lehet ludas??? A 10-es tétel a relé nem?!
Izzító relé

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 18:03


Puli írta:
compact írta:
ember84 írta:
compact írta:
Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?


Vagy akár izzításvezérlő is lehet,nem?


Igen, az is lehet, csak éppen ezért kérdeztem, hogy CR/150le/ vagy 136 lovas, mert a 136 lovasban nincs izzításvezérlő sem!
Ezért lenne jó tudni, hogy pontosan milyen motor van benne.



Pontosan ez:

Modellbezeichnung: 320d
Ausführung: Europa
Typschlüssel: AX71
E-Code: E46 (3)
Karosserie: touring
Lenkung: links
Türen: 5
Motor: M47 - 2,00l (100kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)
Innenraum: Stoff Flachgewebe Leinen/anthrazit (E4AT)
Produktionsdatum: 18.04.2000
Werk: Regensburg



Akkor neked nincs izzításvezérlőd /biztosíték van/ és CR befecskendeződ sem!
VP44 adagolós a te motorod!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 02. hétfő, 18:05

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 17:31


compact írta:
ember84 írta:
compact írta:
Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?


Vagy akár izzításvezérlő is lehet,nem?


Igen, az is lehet, csak éppen ezért kérdeztem, hogy CR/150le/ vagy 136 lovas, mert a 136 lovasban nincs izzításvezérlő sem!
Ezért lenne jó tudni, hogy pontosan milyen motor van benne.



Pontosan ez:

Modellbezeichnung: 320d
Ausführung: Europa
Typschlüssel: AX71
E-Code: E46 (3)
Karosserie: touring
Lenkung: links
Türen: 5
Motor: M47 - 2,00l (100kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: Titansilber Metallic (354)
Innenraum: Stoff Flachgewebe Leinen/anthrazit (E4AT)
Produktionsdatum: 18.04.2000
Werk: Regensburg



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 02. hétfő, 17:31

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 17:20


ember84 írta:
compact írta:
Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?


Vagy akár izzításvezérlő is lehet,nem?


Igen, az is lehet, csak éppen ezért kérdeztem, hogy CR/150le/ vagy 136 lovas, mert a 136 lovasban nincs izzításvezérlő sem!
Ezért lenne jó tudni, hogy pontosan milyen motor van benne.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 13:26


compact írta:
Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?


Vagy akár izzításvezérlő is lehet,nem?


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 13:21


Sziasztok!

Akkor én is megerősítem, hogy milyen jelenségek köthetőek a sz@r porlasztócsúcshoz. Persze nem szentírás, csak nálam ilyen előjelei és tapasztalatai voltak a dolognak. Remélem hasznára válik a márkatársaknak!

Nekem 2 hete cserélték felújítottra a maradék 3-at (korábban egyet már cserélni kellett, mert nem akart indulni a vas) és mintha teljesen új mocit kaptam volna a régi helyett
1. A kormolás 2 erőteljes gyorsítás után teljesen megszűnt. Szerintem kipucolta a kipuffrendszert a vas. Eddig nem igazán tudta, mert a sz@r égés miatt mindig volt utánpótlása a koromnak.
2. Az alapjárati remegés olyan minimális, hogy a résnyire leengedett ablakon egyáltalán nem látni, hogy jár a motor. Korábban az ablak szélét nem lehetett pontosan látni úgy rezonált
3. A fogyasztás érezhetően alacsonyabb még sportos vezetés mellett is alig kívánja a gázolajat. Korábban 150es tempónál láthatóan fogyott a tank tartalma, mintha benyás motor lett volna odabent ...
4. Torpanás szerűnek jelen sincs. Igaz ezt csak lassú gyorsításkor éreztem korábban is, most már nyoma sincs.
5. A turbó (felújított) sípoló hangja mérséklődött. Ez főleg 1500 környékén lehetett hallani az utastérben, amikor elkezdte rendesen felépíteni a nyomást. Most minimális ez a hang.
6. Első indítás után feltűnt, hogy teljesen más a kipufogó gáz szaga, mint korábban. Nyilván tökéletesebb az égés odabent és ez ennek a következménye és nem nem az a perverzióm, hogy szagolom a kipuffot csak feltűnt a zárt műhelyben

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 12:48


compact írta:
Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?



Izzítógyertyákat cseréltem 4db-ot, kb 2 hónapja..
A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros.
Az én autóm 2000.05 havi... vagyis nem az. De ez miben számít???





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. december 02. hétfő, 13:08

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 12:25


Puli írta:
rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?


Inkább izzítógyertya!
A tiéd CR egyáltalán?



Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. december 02. hétfő, 11:39


rudo írta: Szevasztok!

Én is kicseréltem a porlasztókat felújítottra.
Itt vettem: http://www.dieselek.hu/ (30000 Ft/db + a régi cserébe)volt az ára már egy hete benne van. Itt volt a legolcsóbb, máshol 40000+áfa lett volna. és még egy pozitívum ha van nekik raktáron a régit odaviszed és már kapod is a felújítottat fél év garival!
Csere oka: 1 es henger alapjáraton nem igazán ment! a motor majd ki esett hidegen.tartós alacsony tempónál(40-50km/h) kicsit érezhető volt az egyenletlen motorjárás.Szerintem a fogyasztásom is meg nőt a megszokotthoz képest 1 literrel. Fekete köd volt mögöttem gyorsításkor.
Szerencsére ez már a múlté.

Ha valaki csere előtt áll remélem tudtam neki segíteni.
Üdv.: Rudo


Ez a probléma hasonlít kicsit az enyémhez! DE nekem csak indulás előtt fordul elő néha,hogy alapjáraton majdnem kiesik a motor... de kb 10 sec és rendben!
Nem tudom... oda lehet a porlasztóm? REALOEM-ben milyen néven találom meg az enyémet?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 17. vasárnap, 12:46


nickname írta: Üdv

A mai napon ismét rámértem a porlasztócsúcsokra és ez az eredmény fogadott.

Alapjárati fordulaton


és a fordulatszám megemelve kb 1600 ra


Miért van az hogy magasabb fordulaton helyes értéket mutat ?



Szerintem felesleges már agyalni rajta, a diagnosztika az alapjárati értékek alapján mondja ki a szentenciát - ez a befecsi bizony rossz, valamit tenni kell.

De továbbra is érdemesnek tartom megemlíteni, amit egy olyan szervizestől hallottam, aki gondolkodó embernek tűnt: attól, hogy a korrekciós értékek jók, a befecskendezők még nem feltétlenül tökéltesek. Ugyanis ha EGYFORMÁN kopottak a fúvókák, akkor is egyformák lesznek a diagnosztizált értékek, holott a befecsiket már cserélni kellene. Erre lenne jó a szóráskép vizsgálat, de az a szervízek legtöbbje nem tudja elvégezni. (a korrekciós tényező vizsgálata zárt rendszerben történik, nem látszik a csúcson kijövő gázolaj prlasztása)

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 23:51


Mert több üzemanyag mehet át azon ami megfelelő, ezáltal
kompenzálódik... szerintem

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. február 16. szombat, 16:40


Üdv

A mai napon ismét rámértem a porlasztócsúcsokra és ez az eredmény fogadott.

Alapjárati fordulaton


és a fordulatszám megemelve kb 1600 ra


Miért van az hogy magasabb fordulaton helyes értéket mutat ?