YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. július 17. vasárnap, 14:53


Puli írta: Üdv Urak!

Szeretnék érdeklődni,hogy nem tud-e valaki Szfváron porlasztó bemérést?
(tapasztalat szerint kb.: mennyi idő vagy km után halnak meg? és menyibe van összes cseréje?)

Köszönöm


most nem azért, de neked még adagolós a motorod. legalábbis annak kellene lennie.



Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2011. július 17. vasárnap, 13:36


Üdv Urak!

Szeretnék érdeklődni,hogy nem tud-e valaki Szfváron porlasztó bemérést?
(tapasztalat szerint kb.: mennyi idő vagy km után halnak meg? és menyibe van összes cseréje?)

Köszönöm

Danny999
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danny999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. április 03. vasárnap, 14:12


Megoldodott a problema.
Egy 20ft-os kis nyomasszabalyozo cso volt a turbo elott, vagy mogott, mindegy.
A lenyeg hogy visszakapta az erejet, nagyon jol huz.


Danny999
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danny999

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. március 18. péntek, 19:24


Sziasztok!

2001-es 320d-m van.(facelift elotti)
A mai nappal elkezdett dadogni.Ha megallok es csak gazfroccsoket adog dadogva porog fel es kékel hatul. Menet kozben szinten rangat egy-egy pillanatra, nem megy ugy ahogy kellene. Mondjuk eddig sem ment ugy mert mint ha 1m-es vizben mentem volna. Hidegen azt tapasztaltam hogy nem torpan, jol huz(ott) de amint bemelegszik most mar nem csak torpan dadog is.
Kulfoldon vagyok es a lehetosegeket akarom felterkepezni, mert itt arany arakon dolgoznak, es nem nagyon erdekli a szereloket hogy mi lesz a vegeredmeny.
Fel szeretnem ujitatni ha lehetseges.Hazakuldes, felujitas, visszak. beszereles.
Szinten kerdes hogy kell-e programozni vagy nem?
Jovo heten tervezek szervizbe menni hogy radugjak gepre es tenyleg kideruljon hogy mi van.
A tapasztalatokbol szerintem porlaszto.( ja es minusz fokokban budos!Lehet azert mert nem ugy porlaszt ahogy kell?)

Aki tud kerem segitsen.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2011. január 13. csütörtök, 23:34


[/quote]

Sziasztok!
Na megcsináltam a tesztet sajnos elszomorított. A fogyasztás semmit vagy inkább egy kicsit emelkedett
elvittem újra zöldkártyára és ot viszonz gyönyörű értékeket produkált. Utánna visszadugtam és ugyancsak szép eredményeket produkált. Azaz alapjáraton 0,00-mutatot max fordulaton meg 0,003-mat.
iolvastuk a hibatárolót és vészprgramon futott a szenzor lehúzása miatt a töltő levegőt 100C-ra állította lehúzottan . Miután töröltük és visszadugtam akkor helyes értéket mutatott. Most megint megyek vele 200km-t és visszaviszem megint leméretni a K értéket utánna újra jelzek!
Azért jöhetnek még ötletek!!![/quote]


Szia!
Nekem off auton összetörött a lambda szondám és beégett a reléje. Én is zöldkártyán néztem hogy a q-ás érték helyett 9-10 -es van. Igaz nekem akkor inkább dadogott, fulladt gondolom sok benyát kapott.
Csak egy tipp hátha, sok szerencsét!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2011. január 13. csütörtök, 20:18


harmas írta: Akkor már jó úton jársz: nem húz annyira=nem zabál )
Úgyis azt írtad, hogy túl jól megy.
Egy kicsit használd így..


Ok ha tudsz ajánlani ilyet akkor megkeresem.
Kipróbáltam, hogy lehúztam a levegő hőmérséklet szenzort.Eddig azt tapasztaltam, hogy nem húz annyira mint korábban


[/quote]

Sziasztok!
Na megcsináltam a tesztet sajnos elszomorított. A fogyasztás semmit vagy inkább egy kicsit emelkedett
elvittem újra zöldkártyára és ot viszonz gyönyörű értékeket produkált. Utánna visszadugtam és ugyancsak szép eredményeket produkált. Azaz alapjáraton 0,00-mutatot max fordulaton meg 0,003-mat.
iolvastuk a hibatárolót és vészprgramon futott a szenzor lehúzása miatt a töltő levegőt 100C-ra állította lehúzottan . Miután töröltük és visszadugtam akkor helyes értéket mutatott. Most megint megyek vele 200km-t és visszaviszem megint leméretni a K értéket utánna újra jelzek!
Azért jöhetnek még ötletek!!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. január 12. szerda, 17:45


Akkor már jó úton jársz: nem húz annyira=nem zabál )
Úgyis azt írtad, hogy túl jól megy.
Egy kicsit használd így..


Ok ha tudsz ajánlani ilyet akkor megkeresem.
Kipróbáltam, hogy lehúztam a levegő hőmérséklet szenzort.Eddig azt tapasztaltam, hogy nem húz annyira mint korábban[/quote]




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 09. vasárnap, 22:03


kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is


TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek


Néztük az említett szenzorokat mármint telemetrián és minden tökéletesnek néz ki. Üzemanyag hőmérsékletet nem tudok nézni, mert az csak euro4-es motornál van nekem meg 3-asom van én is megvettem a szenzort de nekem nincs helye a kocsin(bocsánat de találtam neki helyet a kesztyűtartóban tökéletesen belefért) én is erre gondoltam először.De amiket említettél azoknak akkor hibaként meg kéne jelennie nem?
Egy dologra gondoltunk még a quantity senzor de ez hol van? mert csak a motorháztetőre mutat minden progi.Egy másik szerelő azt mondta , ha az üzamanyag mennyiség szabályzó (quantity senzor) rossz lenne akkor a railnyomásnál megjelenne hibaként, ezért ezt is elvetettük.


Tipikus hiba: "rádugjuk a gépre, azt majd megmondja, hogy mi a hiba"
Mert egy szenzor meghibásodhat úgy, hogy megszakad - ezt a hibát ki tudja mutatni a hibaolvasás. Ha a railen van 500bar, de a szenzor csak 400barnak látja, ezt nem tudja a hibaolvasás kideríteni, csak akkor, ha a computerben van annyi okosság, hogy a többi adatból kikövetkezteti, hogy az az érték nem lehet jó. Pl az egr dugózást is így következteti ki fejlettebb gépeknél a diagnosztika. Most abból amit leírtál, úgy néz ki, mint amikor egy tuningdobozzal túlhúzzák a gépet. Azt se tudja a diagnosztika direktbe kimutatni, csak okosabb szerelők látják az adatokból, hogy valamilyen adatok nem vágnak össze. Olyan szerelő is akad, aki tudja, hogy milyen terhelésnél milyen adatokat kell látnia, ha ilyen ránézne a gépedre, akkor kitalálhatná, hogy mi nem OK.



Ok ha tudsz ajánlani ilyet akkor megkeresem.
Kipróbáltam, hogy lehúztam a levegő hőmérséklet szenzort.Eddig azt tapasztaltam, hogy nem húz annyira mint korábban


Már megtettem.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2011. január 09. vasárnap, 20:53


BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is


TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek


Néztük az említett szenzorokat mármint telemetrián és minden tökéletesnek néz ki. Üzemanyag hőmérsékletet nem tudok nézni, mert az csak euro4-es motornál van nekem meg 3-asom van én is megvettem a szenzort de nekem nincs helye a kocsin(bocsánat de találtam neki helyet a kesztyűtartóban tökéletesen belefért) én is erre gondoltam először.De amiket említettél azoknak akkor hibaként meg kéne jelennie nem?
Egy dologra gondoltunk még a quantity senzor de ez hol van? mert csak a motorháztetőre mutat minden progi.Egy másik szerelő azt mondta , ha az üzamanyag mennyiség szabályzó (quantity senzor) rossz lenne akkor a railnyomásnál megjelenne hibaként, ezért ezt is elvetettük.


Tipikus hiba: "rádugjuk a gépre, azt majd megmondja, hogy mi a hiba"
Mert egy szenzor meghibásodhat úgy, hogy megszakad - ezt a hibát ki tudja mutatni a hibaolvasás. Ha a railen van 500bar, de a szenzor csak 400barnak látja, ezt nem tudja a hibaolvasás kideríteni, csak akkor, ha a computerben van annyi okosság, hogy a többi adatból kikövetkezteti, hogy az az érték nem lehet jó. Pl az egr dugózást is így következteti ki fejlettebb gépeknél a diagnosztika. Most abból amit leírtál, úgy néz ki, mint amikor egy tuningdobozzal túlhúzzák a gépet. Azt se tudja a diagnosztika direktbe kimutatni, csak okosabb szerelők látják az adatokból, hogy valamilyen adatok nem vágnak össze. Olyan szerelő is akad, aki tudja, hogy milyen terhelésnél milyen adatokat kell látnia, ha ilyen ránézne a gépedre, akkor kitalálhatná, hogy mi nem OK.



Ok ha tudsz ajánlani ilyet akkor megkeresem.
Kipróbáltam, hogy lehúztam a levegő hőmérséklet szenzort.Eddig azt tapasztaltam, hogy nem húz annyira mint korábban

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 22:16


kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is


TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek


Néztük az említett szenzorokat mármint telemetrián és minden tökéletesnek néz ki. Üzemanyag hőmérsékletet nem tudok nézni, mert az csak euro4-es motornál van nekem meg 3-asom van én is megvettem a szenzort de nekem nincs helye a kocsin(bocsánat de találtam neki helyet a kesztyűtartóban tökéletesen belefért) én is erre gondoltam először.De amiket említettél azoknak akkor hibaként meg kéne jelennie nem?
Egy dologra gondoltunk még a quantity senzor de ez hol van? mert csak a motorháztetőre mutat minden progi.Egy másik szerelő azt mondta , ha az üzamanyag mennyiség szabályzó (quantity senzor) rossz lenne akkor a railnyomásnál megjelenne hibaként, ezért ezt is elvetettük.


Tipikus hiba: "rádugjuk a gépre, azt majd megmondja, hogy mi a hiba"
Mert egy szenzor meghibásodhat úgy, hogy megszakad - ezt a hibát ki tudja mutatni a hibaolvasás. Ha a railen van 500bar, de a szenzor csak 400barnak látja, ezt nem tudja a hibaolvasás kideríteni, csak akkor, ha a computerben van annyi okosság, hogy a többi adatból kikövetkezteti, hogy az az érték nem lehet jó. Pl az egr dugózást is így következteti ki fejlettebb gépeknél a diagnosztika. Most abból amit leírtál, úgy néz ki, mint amikor egy tuningdobozzal túlhúzzák a gépet. Azt se tudja a diagnosztika direktbe kimutatni, csak okosabb szerelők látják az adatokból, hogy valamilyen adatok nem vágnak össze. Olyan szerelő is akad, aki tudja, hogy milyen terhelésnél milyen adatokat kell látnia, ha ilyen ránézne a gépedre, akkor kitalálhatná, hogy mi nem OK.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 15:23


BarG írta:
kerezsijoc írta:
BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is


TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek


Néztük az említett szenzorokat mármint telemetrián és minden tökéletesnek néz ki. Üzemanyag hőmérsékletet nem tudok nézni, mert az csak euro4-es motornál van nekem meg 3-asom van én is megvettem a szenzort de nekem nincs helye a kocsin(bocsánat de találtam neki helyet a kesztyűtartóban tökéletesen belefért) én is erre gondoltam először.De amiket említettél azoknak akkor hibaként meg kéne jelennie nem?
Egy dologra gondoltunk még a quantity senzor de ez hol van? mert csak a motorháztetőre mutat minden progi.Egy másik szerelő azt mondta , ha az üzamanyag mennyiség szabályzó (quantity senzor) rossz lenne akkor a railnyomásnál megjelenne hibaként, ezért ezt is elvetettük.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 13:37


kerezsijoc írta:
BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is


TÚL JÓL MEGY?
Akkor a túl sok üzemanyag esete forog fenn!
- railnyomás szenzor, railnyomás szabályzás, MAP szenzor, üzemanyag hőmérséklet szenzor hibák lehetnek



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 06:27


BarG írta:
harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.


A szívooldalt nem néztük csak a szívósort ami "tiszta" mint az egr. Az egr előtti szakaszt nem néztük át. De mint mondtam sokak szerint nagyon jól, inkább túl jol megy a kocsi.Ebböl gondolta a szerelő ha dugulás lenne akor nem menne. Passz de ha lesz időm szétkapom azt is

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 19:30


harmas írta: A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!




Bakker, az a szerelő tényleg kerülendő!
Ha a géped nem fog turbónyomást látni, szvsz akkor vészprogramon fog menni 50LE-vel, így tényleg csökkenhet a fogyasztásod!
Én a szívócsövedet írtam dugulásgyanúsnak, nem a kipufogót. Az is le volt véve és tisztítva?
SZÓVAL KERESS SZAKÉRTŐT!!! Olyat, aki pl tudja, hogy melyik szenzor hol van, mit csinál.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. január 07. péntek, 17:33


A "Temperature sensor air" szerintem hőmérőt jelent. A nyomásmérő MAP szenzor a szívócsőben van a műszerfal felőli oldalon. A szerelődet küld el a f..ba.
A fogyasztásom konkrétan 7.1-re ment le 10ről. Nem rossz...



kerezsijoc írta:
BarG írta:
kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is

Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!


Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani


Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!

Bármi ötlet jöhet még!!!!