YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
Szevasztok.
Akitol akaartam venni a rugokat,azt beszelte,vegyem a hozzavalo csillapitokat,mert ha azenyemmel teszem,csak 1centitfog ulni,stb. Sztem meg azt a rugo hatarozza meg,nem a csillapito,kulonben bontott csillapito,az milyen dolog?Lehet jo lenne a szeria csillapitoimmal,vagy veszek ahhoz uj m-tech-eset.Nem tudom.
leírtam visszább. ha van keret, akkor úgy veszed. de ha nem akarsz költeni, akkor marad a régi gátló.
a lényeg annyi, hogy van a gátló lényegtelen olajos vagy gázos. a mozgási út nagyobb részén csillapít, a végén bekeményít, hogy ne koppanjon, ehhez persze a rugó is közre játszik. ha megfelelő gátlót veszel, akkor annál ez az út rövidebb és keményebbre van hangolva. ha a gyári gátlót hazsnálod, akkor értelem szerűen megül az autó, viszint a benne lévő szelepek jobban terhelve vannak, ugye folyamatosan van rajtuk nyomás, legalábbis nagyobb mint eddig. mivel össze van ülve, így az az út, amin csillapított most megrövidül, kisebb lesz a játéktere. ugye a gátló magában nem tartó szerepet játszik, azt a rugók végzik.
Akkor menjen a hozza valo gatlo.valaki tudja hol a legjobb bszerezni,es mi a cikkszma,vagy ilyesmi.mennyiert tudok gatlokhoz jutni?kosszz yellow
de figyelj az M-tech olyan sokat nem ültet. ha M-tech rugót raksz és a gyári gátlónak nincs baja, akkor felesleges kidobni. viszont ha 5-6 centit akarsz ültetni, akkor célszerű.
idén én is cserélek még műszaki előtt, én pl olyat fogok keresni, ami 6 hengereshez való M-tech. keményebb, rövidebb elvileg. de nekem a jobb első nagyon határon mozog ezért inkább cserélem.
Vagy van egy olyan verzió is, hogy a gyári gátlóidat megcsináltatod. Van egy idős bácsi (elérhetőséget privátban adok), aki nagyon érti a dolgát és igen jó áron dolgozik. Odaadod a lengéscsillapítódat (el is küldheted postán, aztán majd visszaküldi utánvéttel), megmondod milyen keményre csinálja (pl. gyári m3 keménységre), mennyivel rövidebb munkautat szeretnél és milyen erős telószárat hozzá (nyilván a legvastagabbat kéred). 1 év garanciával dolgozik, de arra nem lesz szükséged, mert perfekt lesz. Mindezt kb. 10.000huf-ért per gátló. Az egyetlen dolog, amit ki kell hangsúlyoznod, hogy utcai használatra lesz, mert többnyire versenycélra csinál meg alakít át futóműveket és hajlamos nagyon keményre csinálni.
Illetve igény szerint ha jól tudom megcsinálja állítható magasságúra, de annak az áráról fogalmam sincs.