YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 15:25


attila100 írta: Sziasztok.

E90 vásárlás előtt állok,és olyan kérdésem lenne,320d és 320i között szeretnék dönteni,mivel keveset járok évente autóval ezért a benzines is megfelelne,csak olvastam olyanokat hogy ezeknél az injektor és a gyújtótrafó gyakori hiba,igaz-e?
A dizelnél meg nem tudom,hogy ez a pillangószelep beszippantás jellemző-e még az e90-nnél??


szerintem akkor benzines. gyakori hiba a trafó? igen votl egy széria, de azok már nincsennek. ha tönkre megy, akkor 7-8ezerért is lehet venni darabját, veszel négyet és utána jó darabig nem lesz gond. ha ez visszatartó neked, hogy ekkora összeget esetleg kellhet rá költeni, akkor ne vegyél BMW-t

státusz attila100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. április 16. szerda, 14:59


Sziasztok.

E90 vásárlás előtt állok,és olyan kérdésem lenne,320d és 320i között szeretnék dönteni,mivel keveset járok évente autóval ezért a benzines is megfelelne,csak olvastam olyanokat hogy ezeknél az injektor és a gyújtótrafó gyakori hiba,igaz-e?
A dizelnél meg nem tudom,hogy ez a pillangószelep beszippantás jellemző-e még az e90-nnél??


Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 10:00


Ajánlom figyelmedbe:
E90 és E91 üzembentartás


sevcsenko írta: Sziasztok!
Csatlakoznék a Norbeee kéréséhez, én is E90-et vagy E91-est szeretnék venni, csak én 2007-2009-es évjáratúak között nézelődöm a hasznaltauto.hu-n, maximum 140ekm-ert futottak között. Szintén 320d vagy 318d érdekelne. Nem ragaszkodom a 320-ashoz bár van aki arra van aki 318-asra esküszik. Az, hogy automata vagy manuális váltó nem lényeges szempont bár érdekelnek a vélemények. Érdekelne, hogy a lóerőt kivéve mi a különbség a 318d (143LE), a 320d (163LE) és a 320d (177LE) motorok között (megbízhatóság, szerviz, egyéb költségek).

Előre is köszi
Széles utat!
Sevcsenko




sevcsenko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz sevcsenko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2013. január 05. szombat, 08:46


Sziasztok!
Csatlakoznék a Norbeee kéréséhez, én is E90-et vagy E91-est szeretnék venni, csak én 2007-2009-es évjáratúak között nézelődöm a hasznaltauto.hu-n, maximum 140ekm-ert futottak között. Szintén 320d vagy 318d érdekelne. Nem ragaszkodom a 320-ashoz bár van aki arra van aki 318-asra esküszik. Az, hogy automata vagy manuális váltó nem lényeges szempont bár érdekelnek a vélemények. Érdekelne, hogy a lóerőt kivéve mi a különbség a 318d (143LE), a 320d (163LE) és a 320d (177LE) motorok között (megbízhatóság, szerviz, egyéb költségek).

Előre is köszi
Széles utat!
Sevcsenko

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 12:56


ja és még valami: a felszereltség nagyon fontos. mivel nagy a kínálat, főleg kint mindenképp extrásabbat kell venni, mert utólag berakni mindent sokkal drágább. Xenonra, tempomatra gondolok. ezek húzosabbak mint az E46-nál. látom automatát néz, nekem kézi kellett, de én nem bántam meg, szeretek váltogatni. mondjuk itt kell is mert 2000 alatt nyomatékszegény ez a motor is. (20d) a 18d meg pláne, azt mindenképp automatában.

lalada írta: hát a korábbi 150 lovas motor gyengéi ugyanitt megvannak, ahogy írták a szívósor pillangói, tömítései megadják magukat, így könnyen motorkár lehet a vége. ezenkívül a turbó, ami szinte mindegyiken leesik, csak idő kérdése. nem olcsó mulatság. gyári turbó Mitsu, felújítgatni nincs értelme , 30e km-t bír és kuka, ráadásul a felújított hangosan fütyül mindig és nagy tempónál zajos lesz a kocsi. ezenkívül kéttömegű lendkerék, ami még elszáll könnyen.
elektronikailag sokat bonyolították, egy hiba kiolvasás sok mindent segít. izzításvezérlő és porlasztók itt is kopnak szépen, jó volna 200e km alattit kifogni. persze jó árban, de ez nagyon nehéz. lehetőleg részecskeszűrő nélküli (ohne DPF) kéne szerezni (kipufogóvég lefelé néz), mert különben ott is lehet mosogatni vagy drágán cserélni.

norbeee írta: Sziasztok!

Tesóm E90-et akar magának, próbálnék neki segíteni. Szeretném kérni a segítségeteket mire figyeljen oda, illetve milyen hibák fordulnak elő ennél a szériánál. Várnám még a véleményeket, tapasztalatokat a korai 2005-2007-es évjárattal kapcsolatban. Ami eddig elképzelés: 2005-2007 320D 6seb. automata.

Mindenkinek előre is ezer köszönet.






lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 11:38


hát a korábbi 150 lovas motor gyengéi ugyanitt megvannak, ahogy írták a szívósor pillangói, tömítései megadják magukat, így könnyen motorkár lehet a vége. ezenkívül a turbó, ami szinte mindegyiken leesik, csak idő kérdése. nem olcsó mulatság. gyári turbó Mitsu, felújítgatni nincs értelme , 30e km-t bír és kuka, ráadásul a felújított hangosan fütyül mindig és nagy tempónál zajos lesz a kocsi. ezenkívül kéttömegű lendkerék, ami még elszáll könnyen.
elektronikailag sokat bonyolították, egy hiba kiolvasás sok mindent segít. izzításvezérlő és porlasztók itt is kopnak szépen, jó volna 200e km alattit kifogni. persze jó árban, de ez nagyon nehéz. lehetőleg részecskeszűrő nélküli (ohne DPF) kéne szerezni (kipufogóvég lefelé néz), mert különben ott is lehet mosogatni vagy drágán cserélni.

norbeee írta: Sziasztok!

Tesóm E90-et akar magának, próbálnék neki segíteni. Szeretném kérni a segítségeteket mire figyeljen oda, illetve milyen hibák fordulnak elő ennél a szériánál. Várnám még a véleményeket, tapasztalatokat a korai 2005-2007-es évjárattal kapcsolatban. Ami eddig elképzelés: 2005-2007 320D 6seb. automata.

Mindenkinek előre is ezer köszönet.




scenic
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz scenic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. november 14. szerda, 10:07


norbeee írta: Sziasztok!

Tesóm E90-et akar magának, próbálnék neki segíteni. Szeretném kérni a segítségeteket mire figyeljen oda, illetve milyen hibák fordulnak elő ennél a szériánál. Várnám még a véleményeket, tapasztalatokat a korai 2005-2007-es évjárattal kapcsolatban. Ami eddig elképzelés: 2005-2007 320D 6seb. automata.

Mindenkinek előre is ezer köszönet.


320D-nél a pillangószelep a gyenge pont és elég költséges mutatvány, gyakorlatilag ebben különbözik a 318D-től, na meg vagy harmincpár plusz lóerőben... Én is ezért vettem 318D-t, amúgy egy chipeléssel ott vagy, mint a 320D gyári ereje!


norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. október 30. kedd, 13:31


Sziasztok!

Tesóm E90-et akar magának, próbálnék neki segíteni. Szeretném kérni a segítségeteket mire figyeljen oda, illetve milyen hibák fordulnak elő ennél a szériánál. Várnám még a véleményeket, tapasztalatokat a korai 2005-2007-es évjárattal kapcsolatban. Ami eddig elképzelés: 2005-2007 320D 6seb. automata.

Mindenkinek előre is ezer köszönet.