hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 16:13


Kristen76 írta:
Pocses írta:
Dan írta:

Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes


http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1157501567

Tessék itt ennyiért kapni.


És ez egész pontosan hol van benne??

Sziasztok!
lehet, hogy rosszul tudom, de a RealOM-ben is ezt az alkatrészt: CRANK CASE VENT VALVE -nak nevezik, az pedig semmilyen fordításban nem szűrő.
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=15
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 26. kedd, 16:21

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 13:41


Pocses írta:
Dan írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.


Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes


http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1157501567

Tessék itt ennyiért kapni.


És ez egész pontosan hol van benne??


Dan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Dan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 09:23


Pocses írta:
Dan írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.


Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes


http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1157501567

Tessék itt ennyiért kapni.



Köszönöm



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 09:04


Dan írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.


Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes


http://www.schmiedmann.hu/hu/b...1157501567

Tessék itt ennyiért kapni.

Dan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Dan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 08:56


hancurozo írta:
BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.


Köszi a Tippet hasznos a link el is olvastam köszi.
Most kaptam egy tippet hogy a kartergáz szűrő is csinálhat ilyet mert 50E-renként cserélni kéne szerintem nekem egy jó ideje nem volt cserélve nem tudjátok honnan érdemes beszerezni mert az Unix oldalán néztem ott nem találtam azért szeretném megnézni hogy legalább legyen egy körülbelül ár/értékem hogy mennyi.
Hidegen tényleg nem jön elő a hiba csak melegen érdekes

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 13:07


BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Az újabb/tele elektronikázott autók is ugyanazon elv alapján működnek, mint társaik. (csak itt az elektronika végzi a keverék beállítását és nem a fizika) Ha tehát alacsony az alapjárat és a fék lenyomásakor/pumpálásakor még lejjebb esik, akkor szegény a keverék. (mivel a fékrásegítőből plusz (nem mért) levegőt kap a motor). Innen indulva, már le lehet szűkíteni a lehetséges hibát. (így is marad bőven, a sok elektronika miatt pl.: légmennyiségmérő, fals levegő, hibás lambda szonda, nem megfelelő üza nyomás, hibás injektor stb.) De ezek nagy része élőadat olvasással vizsgálható.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 13:04


BarG írta: Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.


Így van! Én is imádtam az első verdám szög egyszerű 1.3 benyás weber karbival 85 LE / 775 kg kasztni vitte is mint a rongyot.

Ilyen vót ni:





BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 12:54


Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 11:32


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Persze értem. Én is kipróbáltam ezt anno mint írtam, és kiderült 1 szép nagy baromság...


már most muszáj megkérdeznem, hogy a "vejed" mit mondott?


Mivel kapcsolatban? Kérdezz és én válaszolok.
De felteheted Neki is CS-on segítőkész nagyon, pedig a benyásokat nem komázza.
Dízel olaj folyik az ereiben.....


csak Te szoktad mondani, hogy vejed ezt meg azt mondja, arra fel kérdeztem, hogy ő mit mondott a légtömegmérőre? azért mert nálad nem mutatta ki biztosan, lehet ott bújkáló hiba még. azért mert lehúzott légtömegmérővel rosszabb lett, az nem jelenti azt, hogy akkor nem a légtömegmérő a rossz, hanem még valami lehet mellette, vagy épp nem tudja a vészüzem paramétereit az autó. a legtöbb esetben a lehúzásos módszer jó, mármint segít következtetni. 100%-ra sneki nem fog állítani semmit.


Vele erről nem beszéltem, csak mikor már tudtam én is a kész hibáról. Nálam is eltelt több hónap, és több1000 km mire rájött a szerelő. Többször kiolvasta a hibát, de konkrétan Ő sem látta mi okozza a szerény keveréket. Először az egyik lambda szondára gyanakodott kicsit lassúnak látta gépen, de mondta járjunk vele használjuk ki fog derülni mi okozza. Így is lett. Azóta mentem vele közel egy 1000est nincs vele gond, nincs majrépilács.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 11:13


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Persze értem. Én is kipróbáltam ezt anno mint írtam, és kiderült 1 szép nagy baromság...


már most muszáj megkérdeznem, hogy a "vejed" mit mondott?


Mivel kapcsolatban? Kérdezz és én válaszolok.
De felteheted Neki is CS-on segítőkész nagyon, pedig a benyásokat nem komázza.
Dízel olaj folyik az ereiben.....


csak Te szoktad mondani, hogy vejed ezt meg azt mondja, arra fel kérdeztem, hogy ő mit mondott a légtömegmérőre? azért mert nálad nem mutatta ki biztosan, lehet ott bújkáló hiba még. azért mert lehúzott légtömegmérővel rosszabb lett, az nem jelenti azt, hogy akkor nem a légtömegmérő a rossz, hanem még valami lehet mellette, vagy épp nem tudja a vészüzem paramétereit az autó. a legtöbb esetben a lehúzásos módszer jó, mármint segít következtetni. 100%-ra sneki nem fog állítani semmit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 10:51


YELLOW írta:
Pocses írta:
Persze értem. Én is kipróbáltam ezt anno mint írtam, és kiderült 1 szép nagy baromság...


már most muszáj megkérdeznem, hogy a "vejed" mit mondott?


Mivel kapcsolatban? Kérdezz és én válaszolok.
De felteheted Neki is CS-on segítőkész nagyon, pedig a benyásokat nem komázza.
Dízel olaj folyik az ereiben.....

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 09:56


anubisz írta:
Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.

Érdemes itt szemezgetni, mielőtt ráköltesz fél milliót.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

Én még hozzá tenném, hogy ellenőrizd nem szív-e fals levegőt. (mivel azt írtad, hogy fékezésnél esik az amúgy sem magas alapjárat. márpedig akkor a fékrásegítő dobjából plusz levegőt kap, ami szegényíti a keveréket) A túl alacsony alapjárat adódhat a nem a légtömegmérőn keresztül kapott levegő miatt is (mivel a levegőhöz számolja az üzemanyagot)


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 09:44


Pocses írta:
Persze értem. Én is kipróbáltam ezt anno mint írtam, és kiderült 1 szép nagy baromság...


már most muszáj megkérdeznem, hogy a "vejed" mit mondott?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 09:30


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.


Ezt a légmennyiségmérő ( mert ugye nem a levegő súlyát méri ezért nem légtömegmérő bár mindenki így hívja ) lehúzom a csati témát én is kipróbáltam anno, de sokkal rosszabb lett mintha rá volt dugva! Természetes leállított állapotában húztam le a stekkert, és mint kiderült mégis ez a kütyü okozta a túl szerény keveréket.


Azért írtam,hogy ez nem az én ötletem, ne engem anyázzanak, ha valakinél nem válik be.


Persze értem. Én is kipróbáltam ezt anno mint írtam, és kiderült 1 szép nagy baromság...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 23. szombat, 09:16


Pocses írta:
anubisz írta:
Dan írta:

Köszi a ki igazítást igen a katalizátor előtti és utáni szondáról van szó.
Mindenképp elviszem itt Miskolcon a Soltészon van egy BMW Szerviz hát sajnos tényleg ez van hogy egy 1,8-benzin is már ilyen probléma de hát ez van ha esetleg tudtok Miskolc környékén valakit aki tényleg értene is hozzá azt megköszönném és köszi a válaszokat is


Először csak olvastasd ki a hibatárolót, és hallgasd meg,ők mit mondanak. Nehogy neki állj kicserélni a fél kocsit, vagy ugye azt kellett volna csinálni, hogy a két bohóccal ki kellett volna töröl ni a hibákat, és úgy járni vele pár napot, aztán elvinni, egy BMW hez, akinek van normális műszere, és érti is, hogy mit mutat, és azzal kiolvastatni újra, hogy milyen hibát ír. Aztán átgondolni,ki mit mondott.
Megjegyezném, csak a 2 első szonda vesz részt a keverék képzésben, a 2 hátsónak csak monitor szerepe van, ha el is romlik észre se veszed,be is írja hibának,de nem fog tőle minden világítani. Nekem is rossz az egyik monitor szonda, csak kiolvasáskor tudok róla,amúgy semmi.
Tehát, ha az rossz ( persze ugye még drágább is mint az első )jó ha ki van cserélve, de észre se fogod venni. Ha nincs rá pénz,évekig is eljárhatsz vele, ha szar.
A másik, lehet én vagyok a birka, de attól még ha rossz egy szondád, nem fog lefulladozni, meg minden hibát csinálni a kocsi.Különben nem is tudnád használni,mivel hidegen nem is szabályoz a szonda, el kell érnie egy üzemi hőfokot. A legmodernebbeknél ez 8,10 mp, a régebbieknél, akár több perc is lehet.
Addig az elektronika egy referencia érték alapján képzi a keveréket. ( elnézést ha nem szakértőként fejezem ki magam )
Tehát addig is menni fog a kocsid, max szar lesz a fogyasztás,meg az emisszió,stb..mert nem egy finoman szabályozott üzemmódban dolgozik a befecskendezés, de attól még a kocsi használható, különben mint mondtam, reggel be se tudnád indítani,főleg elindulni vele.
Ha valami gáz van az üzemanyag rendszerrel, illik egy benzinnyomást mérni, ( KB mint mikor húz a kocsi, balra,jobbra, ott is illik megnézni a guminyomást )nem egyből a kormányművet cserélni.
Légtömegmérőt is ellenőrizd, húzd le a csatlakozót, akkor normálisan kellene menni a kocsinak,ha az rossz, ha visszadugod és újra szar lesz,akkor az a gond. (nem elfelejteni, hogy ha lehúzod,akkor beírja hibának, nem aztán utána kiolvassátok, és bent lesz a hiba,mert lehúztad a csatlakozót, erre majd mondja a szerelő, hurrá,megvan a hiba, a tömegmérő,és gyorsan vetet egyet.)
Ezt a lehúzós dolgot még nem próbáltam,de így írják, itt, hogy így lehet ellenőrizni,nekem már évek óta nincs gond vele.
De ha kiolvassák a hibát, majd akkor írd le ide, hátha tud majd valaki mondani rá valamit.


Ezt a légmennyiségmérő ( mert ugye nem a levegő súlyát méri ezért nem légtömegmérő bár mindenki így hívja ) lehúzom a csati témát én is kipróbáltam anno, de sokkal rosszabb lett mintha rá volt dugva! Természetes leállított állapotában húztam le a stekkert, és mint kiderült mégis ez a kütyü okozta a túl szerény keveréket.


Azért írtam,hogy ez nem az én ötletem, ne engem anyázzanak, ha valakinél nem válik be.