Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 15:37


[quote="Medvedisznoman"]
Tomi88 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


Szia!

Én megrendeltem a gyári tömítéseket, amik reményeim szerint hamarosan bekerülnek és megszüntetik a problémát. Ellenőrizni fogom az izzók foglalatát, meg a mögöttük lévő kupakokat is, hogy rendesen zárnak-e.

Ha esetleg tudtok még olyan részt, ahol tömítetlen lehet a lámpa, örülnék ha megírnátok, mert szeretném véglegesen felszámolni a pára témát.


Megkérdezhetem hogy hol rendeltél tömítést?

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 11:15


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!


próbáltam nem okozni csalódást melóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durrant a másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc


Ennél jobb hasonlatot magam sem írhattam volna.
Azért a cipősdobozos zsákocskát mondtam, mert a legtöbb háztartásban ilyen formában fordul elő.
Ezt amúgy nagyon értettem, hogy mi történt a szilikával a zsebedben?


nem a zsebembe. csak ebleszórták "pojénból". aztán a wc-n, ahogy pergett le rólam, és beleesett a vízbe, akkor pattogott. nem mind, de jó sok. a másik fajta, ami örlemény, az konkrétan valami anyag, nem ilyen mű valami, az meg ilyen kikeményedett valamivé áll össze. felveszi a nedvességet, aztán... úgy marad.


Ja értem. Az a másik meg a macskaalom lesz


De az is egy hetes használt zokniban a tuti!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 10:58


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!


próbáltam nem okozni csalódást melóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durrant a másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc


Ennél jobb hasonlatot magam sem írhattam volna.
Azért a cipősdobozos zsákocskát mondtam, mert a legtöbb háztartásban ilyen formában fordul elő.
Ezt amúgy nagyon értettem, hogy mi történt a szilikával a zsebedben?


nem a zsebembe. csak ebleszórták "pojénból". aztán a wc-n, ahogy pergett le rólam, és beleesett a vízbe, akkor pattogott. nem mind, de jó sok. a másik fajta, ami örlemény, az konkrétan valami anyag, nem ilyen mű valami, az meg ilyen kikeményedett valamivé áll össze. felveszi a nedvességet, aztán... úgy marad.


Ja értem. Az a másik meg a macskaalom lesz


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 06:57


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!


próbáltam nem okozni csalódást melóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durrant a másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc


Ennél jobb hasonlatot magam sem írhattam volna.
Azért a cipősdobozos zsákocskát mondtam, mert a legtöbb háztartásban ilyen formában fordul elő.
Ezt amúgy nagyon értettem, hogy mi történt a szilikával a zsebedben?


nem a zsebembe. csak ebleszórták "pojénból". aztán a wc-n, ahogy pergett le rólam, és beleesett a vízbe, akkor pattogott. nem mind, de jó sok. a másik fajta, ami örlemény, az konkrétan valami anyag, nem ilyen mű valami, az meg ilyen kikeményedett valamivé áll össze. felveszi a nedvességet, aztán... úgy marad.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 22:38


Tomi88 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


Szia!

Én megrendeltem a gyári tömítéseket, amik reményeim szerint hamarosan bekerülnek és megszüntetik a problémát. Ellenőrizni fogom az izzók foglalatát, meg a mögöttük lévő kupakokat is, hogy rendesen zárnak-e.

Ha esetleg tudtok még olyan részt, ahol tömítetlen lehet a lámpa, örülnék ha megírnátok, mert szeretném véglegesen felszámolni a pára témát.


Rohadt egy dolog a pára, akárhol betalál
Nekem hirtelen a tömítés jutott eszembe a búra és alámpatest között, de ha még nem volt szétszedve/törve/sérülve, akkor azt kizárhatjuk szerintem.


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 22:34


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!


próbáltam nem okozni csalódást melóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durrant a másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc


Ennél jobb hasonlatot magam sem írhattam volna.
Azért a cipősdobozos zsákocskát mondtam, mert a legtöbb háztartásban ilyen formában fordul elő.
Ezt amúgy nagyon értettem, hogy mi történt a szilikával a zsebedben?

Tomi88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz Tomi88

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 67

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 14:58


Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


Szia!

Én megrendeltem a gyári tömítéseket, amik reményeim szerint hamarosan bekerülnek és megszüntetik a problémát. Ellenőrizni fogom az izzók foglalatát, meg a mögöttük lévő kupakokat is, hogy rendesen zárnak-e.

Ha esetleg tudtok még olyan részt, ahol tömítetlen lehet a lámpa, örülnék ha megírnátok, mert szeretném véglegesen felszámolni a pára témát.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 14:55


Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!


próbáltam nem okozni csalódást melóhelyen annyi szilika gél van, hogy csak na. de több féle kivitelben is, tehát ami nem csak gél. ilyen elég jó méretes zacsikban. mármint nem cipős méretben. hanem kb 5-10x nagyobbak.
viszont szerintem vigyázni kell. mi azért tesztelgettük vízben. ha elég párát bevesz, akkor tud csúnyán is kinézni. pl volt olyan, hogy teleszorták a zsebem. mentem, még a budiban is az pergett belőlem, aztán csak úgy csapkodott ki, ahogy érte a víz. durrant a másik poros változat, vagyis apróra darált szilika szerű, az meg összeáll keménnyé, mint az Intul a bakterházban a gombóc

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 14:50


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig


Számítottam rád!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 13:52


Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).


vagy szórjunk bele "rizsát" nem? (nyáron kis is párolódik) 2 nap alatt nekem is kiszárad az, ami bepárásodott magától is. na jó nem mindig

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 11:15


Sziasztok!
Biztos többeknek van problémája a lámpák párásodásával, illetve annak kiszárításával.
A héten kipróbáltam, hogy egy - a cipősdobozokban is megtalálható - szilika-gél tasakot ragasztottam kétoldalú ragasztószalaggal a reflektor izzó mögötti kupakra. A pára két nap alatt teljesen eltűnt. Nyilván a párásodás okát nem szünteti meg, viszont ez talán a legkényelmesebb módja a lámpa kiszárításának, mivel egy perc alatt megvan.
Arra azonban érdemes odafigyelni, hogy a szilika-gél előbb utóbb telítődik, ilyenkor érdemes cserélni (vagy megcsinálni rendesen a lámpatest tömítését).

státusz roliking

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2016. február 06. szombat, 14:39


RRobi írta: Sziasztok! e36-ba szeretnék tenni angel eyes karikát. Hogyan kell beszerelni? Állandó világításra szokták kötni? Aki szerel már ilyet kérem írjon pár mondatot.

Előre is köszönöm!


Írtam neked privát üzenetett

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. február 04. csütörtök, 17:29


Rodnanr1 írta: Szia!

Ezek szerint az E46-nál pl. le lehet venni a búrát? Mert ránézésből ez is szétszedhető, de cikkszáma külön nincs a búrának, mondjuk, hogy cserélni lehessen...


Nem mindegyiknél. A FL-es coupenak már ragsztva van. Ahogy nézem az E9x-nél is már ilyen. Ezt is szét lehet szedni, de bonyolultabb. Fel szokták melegíteni pl. sütőben vagy hőlégfúvóval, és akkor szét lehet szedni.

Rodnanr1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Rodnanr1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. február 04. csütörtök, 13:51


Pitykoo írta:
Rodnanr1 írta: Sziasztok!
Gondolom volt már hasonló kérdés csak én nem találtam rá, ezért teszem fel (esetleg újra). Nemrég vettem egy 2008-as e92-es coupét és a bal első lámpa folyton párásodik. Pénteken kiszárították a márkaszervízben és nem találtak rajta hibát. Valószínüleg a motormosásnál nyomhattak bele egy kis vizet. Hétvégi eső után ismét tiszta pára. Addig oké, hogy újra ki lesz száritva, de az a kérdésem, hogy hol lehet/szokott tömítetlen lenni? Megoldásra van javaslatotok? Azt sem tartom kizártnak, hogy levehető a lámpabúra (ránézésre igen, de nem vagyok egy nagy autószerelő...) Szerintetek? Mert ha igen akkor ott keresném először a víz útját.
Köszönöm ha tudtok segíteni!


Ennek sajna nem ismerem a buráját, de e46-nál a búra alatti tömítés illetve ahogy az izó foglalatot ki lehet tekerni pl. az indexnél abba is van egy tömítés és ha az rossz akkor szokott párásodni!
Ezeket nézd át hátha ott lesz a hiba valahol...
Vagy átnézni nincs e valami hajszálrepedés rajta kő által...


Szia!

Ezek szerint az E46-nál pl. le lehet venni a búrát? Mert ránézésből ez is szétszedhető, de cikkszáma külön nincs a búrának, mondjuk, hogy cserélni lehessen...



Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 03. szerda, 20:46


Rodnanr1 írta: Sziasztok!
Gondolom volt már hasonló kérdés csak én nem találtam rá, ezért teszem fel (esetleg újra). Nemrég vettem egy 2008-as e92-es coupét és a bal első lámpa folyton párásodik. Pénteken kiszárították a márkaszervízben és nem találtak rajta hibát. Valószínüleg a motormosásnál nyomhattak bele egy kis vizet. Hétvégi eső után ismét tiszta pára. Addig oké, hogy újra ki lesz száritva, de az a kérdésem, hogy hol lehet/szokott tömítetlen lenni? Megoldásra van javaslatotok? Azt sem tartom kizártnak, hogy levehető a lámpabúra (ránézésre igen, de nem vagyok egy nagy autószerelő...) Szerintetek? Mert ha igen akkor ott keresném először a víz útját.
Köszönöm ha tudtok segíteni!


Ennek sajna nem ismerem a buráját, de e46-nál a búra alatti tömítés illetve ahogy az izó foglalatot ki lehet tekerni pl. az indexnél abba is van egy tömítés és ha az rossz akkor szokott párásodni!
Ezeket nézd át hátha ott lesz a hiba valahol...
Vagy átnézni nincs e valami hajszálrepedés rajta kő által...