autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. május 01. péntek, 13:28


és mi a véleményetek az m-es lengõkarról

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. május 01. péntek, 10:25


kb:320000km akkor jó a Diesel ha használják.
De lehet egy kicsivel többet mentem mint 60ezer ebben az évben persze voltam többször a Németeknél és a Horvátoknál is úgyhogy nem teljesen csak város.
És még semmi baja. (de ezt most lekopogom)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. május 01. péntek, 10:06


Te aztán hasznlod akocsit... egy év alatt 60ezer
mennyinél jársz összesen?

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2009. május 01. péntek, 09:50


kerezsijoc írta: sziasztok!
Most állok elsõ lengõkar, szilent és stabpálca csere elõtt

mit ajánlanátok mert beszéltem rhantos kollégával és küldött árakat is gyárira meg Lemförder meg Meyle-re ami elvileg erõsített, de ahogy olvasom a lemförder szar meylerõl nem tudok semmit.
Olvastam olyat is, hogy ha már cseélek lengõkart akkor érdemes az m-esre cserélni.
Ötlet?!
kérlek segítsetek!!!



Hali!
Én már kipróbáltam 3pár gyári és 1pár Meyle típusú hátsó lengõkar szilentet és határozottan jobbak a Meyle-k.
kb: 2,5éve van meg a járgány és fõként Bp-en (kátyúk) használom.
Eleinte csak gyárikat vettem de szinte 10000Km-ként cseréltem így aztán kb: 1éve úgy döntöttem kipróbálom a Meyle -t hiszen olcsóbb és az állították ,hogy jobb és ez be is bizonyosodott eddig bírja és már kb:60000km-t mentem azóta.
Stabpálcából eddig csak gyárit vettem de ha jól emléxem kb: 8000-9000ft között vannak és nem rosszak azok bírják a gyûrõdést rendesen.

remélem segítettem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. május 01. péntek, 07:43


sziasztok!
Most állok elsõ lengõkar, szilent és stabpálca csere elõtt

mit ajánlanátok mert beszéltem rhantos kollégával és küldött árakat is gyárira meg Lemförder meg Meyle-re ami elvileg erõsített, de ahogy olvasom a lemförder szar meylerõl nem tudok semmit.
Olvastam olyat is, hogy ha már cseélek lengõkart akkor érdemes az m-esre cserélni.
Ötlet?!
kérlek segítsetek!!!

státusz berena

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2009. február 23. hétfő, 21:20


nekem 98 1 havi a gép és a hátsó futomû volt kiszakadva a kasznibol valoban az tartja a diit . a haveré 2002es neki is conbi 320 dénes most jobb mint a gyári !!!!!

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. február 23. hétfő, 20:54


Szerintem nem a futómû, hanem a difitartó volt típushiba, az pottyan le.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 22:01


Ha jól tudom, azt a hátsó futómû kiszakadást 2000-2001 táján megoldották, azelõtti nagymotoros verdát rizikó venni .......

státusz berena

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 20:32


na akkor nézzétek majd meg mert az enyém ki volt pedig nem volt törve nézzétek meg . lehet hogy csak repett lessz . jol megkell erõsiteni tipus betegség mi csináltunk mind a két oldara kengyelt magyarán megpatkoltuk kb 4 éve azota jó

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 20:21


berena írta: figyu neked nem volt kiszakadva a hátsó futómû ?

Eddig még odáig nem jutottunk. :o
A lengõkart meg nem tudom biztosan. Szerelõ koma említette, hogy szereltek be gyári M3-at E46-ba. De már tényleg nem emlékszem, hogy sedan vót-e.

Mtech van mindegyikhez, igen.

státusz berena

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 20:02


figyu neked nem volt kiszakadva a hátsó futómû ?

státusz berena

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 19:40


figyu az m3 as lengõkar nem csak a cupéba jó? lengökarba szerintem van erõsitett vagyis m tek es különbség annyi hogy nincs benne a külsõ gömbfejbe gumi ágy tehát merevebb mégis gyári nekem különben gewinde eutómûvem van még a torony csapágyat is pusztitja vettem bele DS 2 allithatot igy a kerékdõlést is tudom álitani ami ültetésnél nem egy hátrány

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 19:37


Én májusban raktam be az M3 szilenteket. Részletek lentebb.Azóta mentem demszkycityben 14 ezer km-t, és még egyben vannak a lengõkarok gömbfejei. Korábban volt már lemförder, na az leesett 8ezer után nekem is.

Ettõl függetlenül ducati113-nak igaza van, jobban terheli, ez fizika ahol nincs mellébeszélés. (milyen ritka!)
Én, de ez csak az én véleményem, már várom hogy elhasználódjon a lengõkar, mert akkor jön az M3 lengõkar bele.
És akkor a kormánymû még többet kap az arcába majd stb. tudom. Meg a 18as felni defekttûrõ gumival tudom. De én már csak ilyen vagyok.

státusz berena

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 19:37


pont erre találták ki attol hogy keményebb nem fog szétverni semmit amugy sokkal jobb az irányithatosága az autonak valamint az ut tartása nem véretlenül tüvös termék

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. február 22. vasárnap, 19:38

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. február 22. vasárnap, 18:15


Az én vélemény mivel ez egy kemény anyag "Powerflex"Én biztos nem raknám az autóba.De mért is?
Mert gondolom a merevsége miatt ,jól odavág a többi alkatrésznek.
Énnyi erõvel oda is hegeszthetnénk.Vagy mért nem rakták merev csapágyba?Vagy mért nem tervezték így.Tudom az M3-as!!!!
Lengõkarnak gömbfejeknek biztos,hogy nem tesz jót,Fõleg ezeken a jó Magyar utakon.Meg az utazási komfortban is számít ami sajnos nem a BMW erõssége.
Pro és kontra aki lengõkart akar cserélni 50ezerért az rakja a powerflexet
én biztos,hogy maradok a hidro szilentnél.
Talán 50 év múlva ha olyan útjaink lesznek mint a Németeknek akkor igen.