státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. február 04. hétfő, 23:04


320dTomi írta:
VBetty írta:
320dTomi írta:
VBetty írta:
Szia!
Ha nincs hibakód akkor elméletileg nem lehet olyan túl komoly a hiba,de ha te nem értessz a villamossághoz akkor az ilyen jellegû távgyógyítás nem fog mûködni, ezért mindenképp kell egy ügyes vill.szerelõ nem baj ha nem BMW specialista csak a szakmáját értse jól,a kontakt spray szerintem halottnak a csók.


Nem tudsz valakit aki meg tudná csinálni? Vagy legalább feltárni a hibát.

Szia!
Helyileg hol székelsz?


Reggelente? Egyébként Bp.

Gondolom a wc-n ,egyébként meg Bp-re már nem terjed ki a villamosságis haveri kör úgy hogy sajnos nem. De nálatok van sok márkaszervíz probálkozz ott,a Wallist valakik nagyon dícsérik itt a fórumon.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2008. február 04. hétfő, 22:18


E46_320Ci írta: Sziasztok !
Uj vagyok itt, tudna valaki tippet adni hogy mi lehet ez? Mostanában ha üresen fut a kocsim, akkor zakatolas-kelepelés hallatszik hátulról , ami a sebességtõl függ (kissebb sebességnél lassu surrogás, 20 kmph körül zakatolás, nagyobb sebessegnel atmegy egyenletes bugasba). De csak üresben! Ha kicsit is megnyomom a gazt (vagy akar motorfekbe teszem), akkor a zaj megszunik.
A kerdes, szerintetek ez lehet a difi? Vagy ha nem, akkor mire gyanakodjak? A kocsi 8 eves de meg csak 86000 km van benne, augusztusban vettem, es azota, eddig, szerencsere teljesen tunetmentes volt...
Koszi!
Gergo


Difi. Vagy több van az autóba, mint amirõl tudsz, vagy valami hitvány olajat töltött bele valaki valamikor. Nem olyan régen.

státusz E46_320Ci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2008. február 04. hétfő, 22:03


Sziasztok !
Uj vagyok itt, tudna valaki tippet adni hogy mi lehet ez? Mostanában ha üresen fut a kocsim, akkor zakatolas-kelepelés hallatszik hátulról , ami a sebességtõl függ (kissebb sebességnél lassu surrogás, 20 kmph körül zakatolás, nagyobb sebessegnel atmegy egyenletes bugasba). De csak üresben! Ha kicsit is megnyomom a gazt (vagy akar motorfekbe teszem), akkor a zaj megszunik.
A kerdes, szerintetek ez lehet a difi? Vagy ha nem, akkor mire gyanakodjak? A kocsi 8 eves de meg csak 86000 km van benne, augusztusban vettem, es azota, eddig, szerencsere teljesen tunetmentes volt...
Koszi!
Gergo

státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2008. február 01. péntek, 08:54


3 napja abba hagyta a jobb lámpám a villogást, pedig most akartam vinni megnézetni... most akor mi van? Megjavulnak itt a dolgok maguktol kérem szépen

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. január 31. csütörtök, 20:38


VBetty írta:
320dTomi írta:
VBetty írta:
Szia!
Ha nincs hibakód akkor elméletileg nem lehet olyan túl komoly a hiba,de ha te nem értessz a villamossághoz akkor az ilyen jellegû távgyógyítás nem fog mûködni, ezért mindenképp kell egy ügyes vill.szerelõ nem baj ha nem BMW specialista csak a szakmáját értse jól,a kontakt spray szerintem halottnak a csók.


Nem tudsz valakit aki meg tudná csinálni? Vagy legalább feltárni a hibát.

Szia!
Helyileg hol székelsz?


Reggelente? Egyébként Bp.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 30. szerda, 22:47


[quote="vitomi24"]Sziasztok!

Nekem olyan gondom van,hogy a jobb oldali xenon lampam nem mindig gyullad be.Ha csak ujra le meg fel kapcsolom es akkor begyullad.Neha harmadik alkalomra.Van-e valakinek ilyen tapasztalata?Mit kellene cserelni?[/quote
Gyújtó trafót.

vitomi24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz vitomi24

Újonc

Elismertség: 33% (2 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2008. január 30. szerda, 22:39


Sziasztok!

Nekem olyan gondom van,hogy a jobb oldali xenon lampam nem mindig gyullad be.Ha csak ujra le meg fel kapcsolom es akkor begyullad.Neha harmadik alkalomra.Van-e valakinek ilyen tapasztalata?Mit kellene cserelni?


státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 30. szerda, 19:27


Rudus írta: Akkor megnézem én magam, csak legyen melegebb, mert utálok hidegben baszakodni az autóval. Multkor is lefagyott a kezem mire a levegõszûrõt kicseréltem. Majdnem a kesztyûtartóban volt a vége. Meg is néztem hátha

Bocs ha nem volt egyértelmû a megfogalmazás de látom Tano kisegített (köszönet érte )a lényeg az,hogy a motor tengelyén lévõ rövid karnak egyvonalban kell lenni a hosszú,lapátokat mozgató karokkal.Ezt úgy tudod elérni,hogy ablaktörlõ lekapcs.ugye ekkor végálláson megáll a motor,Neked most függõlegesen állnak a lapátok vagy valamilyen szögben.ezután akadékok lebont,hogy hozzéférhetõ legyen a motor, a tengelyen anya meglazít rövid kar lepiszkál a ricnirõl lapátok óvatosan kézzel alaphelyzetbe állít (ekkor kell a rövid és hosszú karoknak egyvonalban állniuk)anya meghúz próba,ha minden ok a maradék cucc visszaszerelése és kész az ablaktörlõ.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. január 30. szerda, 16:54


Akkor megnézem én magam, csak legyen melegebb, mert utálok hidegben baszakodni az autóval. Multkor is lefagyott a kezem mire a levegõszûrõt kicseréltem. Majdnem a kesztyûtartóban volt a vége. Meg is néztem hátha

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 29. kedd, 22:28


A motort magát nem is kell szétszedned. Hanem a motornak a tengelyén mozdulhatott el a rudazat valamennyit. Lehet meglazult a rögzítõcsavar.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. január 29. kedd, 21:27


Köszi az infót de arra jutottam én nem szedem szét a motort, mert ha mégsem végállásos akkor potyára szedtem szét. Van egy srác aki eddig mindeg olyat megoldott amit mások nem, megpróbálom õt, hátha.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 28. hétfő, 22:07


[quote="Rudus"]Sziasztok!
Egyszer már írtam errõl, de eddig nem oldódott meg a problémám. Nos az ablaktörlõm nyugalmi állapota függõleges a vízszintes helyett. Próbáltam resetelni, de semmi. Már majdnem nekiestem mikor kipróbáltam az automata funkciót de az állandóan megy száraz tiszta ablaknál is. Bár mit csinálok csak töröl. Azt szeretném megtudni hogy a vezérlõelektronika ami ezt mûködteti hol található, esetleg találkozott már valaki ilyennel?[/quote
Szia!
Pontosan nem ismerem a BMW végállás rendszerét de ha olyan mint más autóké akkor a motor tengelyén mozdult el a mechanika ezért áll a lapát rossz helyen a végálláshoz képest.A motor mindíg egy helyen áll meg a végállás kapcs.szerint ha ez nem jó akkor a motor mindíg tovább megy sosem áll meg.vagyis neked nem elektromos hibád van hanem mechanikus. Bontsd ki a motort és a tengelyén lévõ kart állítsdúgy,hogy alapon legyen a lapát.A kérdés második része már tényleg el.hiba(az automata alatt az esõ szenzorra gondolsz,ha igen) akkor erre csak azt tudom mondani,hogy hibakód kiolvasás,vagy vill.rajz egy jó szerelõvel.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. január 28. hétfő, 20:19


A reléjét próbáltad már kicserélni? Nekem amiatt ált meg kb fél óra után mindig, aztán utána már percenként. Talán túlmelegedett. Lehet hogy ilyen tüneteket is okozhat?

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. január 28. hétfő, 19:21


Sziasztok!
Egyszer már írtam errõl, de eddig nem oldódott meg a problémám. Nos az ablaktörlõm nyugalmi állapota függõleges a vízszintes helyett. Próbáltam resetelni, de semmi. Már majdnem nekiestem mikor kipróbáltam az automata funkciót de az állandóan megy száraz tiszta ablaknál is. Bár mit csinálok csak töröl. Azt szeretném megtudni hogy a vezérlõelektronika ami ezt mûködteti hol található, esetleg találkozott már valaki ilyennel?

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 28. hétfő, 17:03


320dTomi írta:
VBetty írta:
Szia!
Ha nincs hibakód akkor elméletileg nem lehet olyan túl komoly a hiba,de ha te nem értessz a villamossághoz akkor az ilyen jellegû távgyógyítás nem fog mûködni, ezért mindenképp kell egy ügyes vill.szerelõ nem baj ha nem BMW specialista csak a szakmáját értse jól,a kontakt spray szerintem halottnak a csók.


Nem tudsz valakit aki meg tudná csinálni? Vagy legalább feltárni a hibát.

Szia!
Helyileg hol székelsz?