Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. január 05. szombat, 15:38


Petike írta:
Zotyi30d írta: Köszi a segítséget.Ma megvettem mind a 6-ot


Csû!

mibe fájt /db???

Üdv:

petike

Áhoj!
Bosch-t vettem.
4200Ft-ról indultunk,kaptam kb.30% kedvességet,majd visszakaptam belõle az ÁFÁ-t,igy lett kb.2200Ft/db.
Sztem az elég jó ár
Ja de közben elromlott az ablakfelhúzó mechanikám ami csak gyáriban létezik,az pedig egy 20-as volt.
Jól kezdem az Újévet

státusz lanczpeti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. január 04. péntek, 23:20


Sziasztok!
Az izzitógyertyával kapcsolatban, nálam is azt írta ki a computer, (320d 2004) a jelenség nem csak alapjáraton, hanem hidegen vagy félig visszahûlve menet közben is elõjött, még rángatott is kis gáznál.BMW-szervíz szerint menet közben is izzítania kell, ha jók a gyertyák.Nálam mind a 4 halott, jövõ héten lesz csere,remélem tényleg ez a gond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. január 04. péntek, 21:05


Zotyi30d írta: Köszi a segítséget.Ma megvettem mind a 6-ot


Csû!

mibe fájt /db???

Üdv:

petike

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. január 04. péntek, 17:59


Köszi a segítséget.Ma megvettem mind a 6-ot

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 21:30


Ha nem tegnap raktad be azt a kettõt akkor az összeset cserélni kell. Régi 2.5tds mocinál midíg megszivatott a szerelõ srác mert csak azt cserélte ami rosz volt, rá pár napra tönkrement a többi is.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 19:50


Zotyi30d írta: Ma rákerült a számítógépre az autóm és elszomorodtam
6 izzgyertyából 4 szar
Erdemes kicserélni a 2 jót is?
A szerelõ azt mindta,h elõbb-utóbb azok is tönkremennek
Mi a véleményetek?

Igen cseréltesd ki az összeset mert így mind a 6 egyformán fog"dolgozni" meg ki a szar akar kétszer nekiállni a melónak,mert mondjuk 2 7 múlva beszarik a másik 2!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 19:39


Ma rákerült a számítógépre az autóm és elszomorodtam
6 izzgyertyából 4 szar
Erdemes kicserélni a 2 jót is?
A szerelõ azt mindta,h elõbb-utóbb azok is tönkremennek
Mi a véleményetek?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 30. vasárnap, 16:57


Zotyi30d írta:
BarG írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta: Nos az izzítógyertyacsere után a motor egyenletesebben jár, bár az egyenetlenséget csak a fordulatszámmérõn lehetett látni, motorhangban nem volt érzékelhetõ. Nálatok a motoron lehetett érezni az ingadozást?

Igen.Nekem a motor hangján is lehet hallani.A ford.mérõn is


Miközben a szerelõ kartárs a szívósort bontotta le az izzítógyertya cseréhez, kedélyesen megjegyezte, hogy így százezer km után idõszerû lesz a két vákuumszabályozó szelepet is cserélni, az egyik a turboé, a másik meg az EGR-é, nagyjából egyidõben szoktak megdögleni, cseréjükhöz le kell bontani megint a szívósort. Ha kezdenek bekrepálni, azok is tudnak alapjárat ingadozást csinálni, ha elõre tudtam volna, vettem volna ilyeneket is és megejtetem a cserét!

Akkor nem lett kicserélve neked a két vákuumszelep?Nem tudod mennyibe kerül?


Még nem, úgy hallottam, hogy tizenezer/db-os költség.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 30. vasárnap, 14:34


BarG írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta: Nos az izzítógyertyacsere után a motor egyenletesebben jár, bár az egyenetlenséget csak a fordulatszámmérõn lehetett látni, motorhangban nem volt érzékelhetõ. Nálatok a motoron lehetett érezni az ingadozást?

Igen.Nekem a motor hangján is lehet hallani.A ford.mérõn is


Miközben a szerelõ kartárs a szívósort bontotta le az izzítógyertya cseréhez, kedélyesen megjegyezte, hogy így százezer km után idõszerû lesz a két vákuumszabályozó szelepet is cserélni, az egyik a turboé, a másik meg az EGR-é, nagyjából egyidõben szoktak megdögleni, cseréjükhöz le kell bontani megint a szívósort. Ha kezdenek bekrepálni, azok is tudnak alapjárat ingadozást csinálni, ha elõre tudtam volna, vettem volna ilyeneket is és megejtetem a cserét!

Akkor nem lett kicserélve neked a két vákuumszelep?Nem tudod mennyibe kerül?

státusz marko7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2007. december 27. csütörtök, 03:15


Nekem egy olyan kerdesem lenne hogy valamelyikötök nem tud Szekesfeherváron vagy környeken egy jo szerelöt?? Pár dolgot szeretnek átnezetni es csereltetni 320dröl lenne szó!elöre is köszi

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. december 26. szerda, 20:32


Zotyi30d írta:
320dTomi írta: Hát megsértettél! Jó Pap holtig tanul és rég volt már az az iskola. Lehet, hogy mostanság így müxik?! Ha igazad lesz akkor nem lesz vészes a megoldás. Egyébként meg ha az a hiba akkor miért nem tárolja el a hibatároló ha egyszer kaka az egyik izzító gyertya? Minden estre a hiba még mindíg fenn áll sajnos mert várjuk az infót, hogy mi is volt a baj.

Ha jól emlékszem a Te autódnak is az volt a problémája,h hidegen ingadozott az alapjárat ugye?
Nekem 1db. izz.gyertya hibát írt ki,de még nem cseréltük ki
Ha minden igaz 2 ünnep között megejtõdik a csere,remélem megszünik az ingadozás


Igaza van a Hölgynek izzító gyertya mûködés ügyben! Viszont nekem nem volt a hiba tárolóban semmi.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 17:33


BarG írta:
Zotyi30d írta:
BarG írta: Nos az izzítógyertyacsere után a motor egyenletesebben jár, bár az egyenetlenséget csak a fordulatszámmérõn lehetett látni, motorhangban nem volt érzékelhetõ. Nálatok a motoron lehetett érezni az ingadozást?

Igen.Nekem a motor hangján is lehet hallani.A ford.mérõn is


Miközben a szerelõ kartárs a szívósort bontotta le az izzítógyertya cseréhez, kedélyesen megjegyezte, hogy így százezer km után idõszerû lesz a két vákuumszabályozó szelepet is cserélni, az egyik a turboé, a másik meg az EGR-é, nagyjából egyidõben szoktak megdögleni, cseréjükhöz le kell bontani megint a szívósort. Ha kezdenek bekrepálni, azok is tudnak alapjárat ingadozást csinálni, ha elõre tudtam volna, vettem volna ilyeneket is és megejtetem a cserét!

Köszi az infót.Akkor sztem az is cserélve lesz

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 12:04


Zotyi30d írta:
BarG írta: Nos az izzítógyertyacsere után a motor egyenletesebben jár, bár az egyenetlenséget csak a fordulatszámmérõn lehetett látni, motorhangban nem volt érzékelhetõ. Nálatok a motoron lehetett érezni az ingadozást?

Igen.Nekem a motor hangján is lehet hallani.A ford.mérõn is


Miközben a szerelõ kartárs a szívósort bontotta le az izzítógyertya cseréhez, kedélyesen megjegyezte, hogy így százezer km után idõszerû lesz a két vákuumszabályozó szelepet is cserélni, az egyik a turboé, a másik meg az EGR-é, nagyjából egyidõben szoktak megdögleni, cseréjükhöz le kell bontani megint a szívósort. Ha kezdenek bekrepálni, azok is tudnak alapjárat ingadozást csinálni, ha elõre tudtam volna, vettem volna ilyeneket is és megejtetem a cserét!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 24. hétfő, 08:59


BarG írta: Nos az izzítógyertyacsere után a motor egyenletesebben jár, bár az egyenetlenséget csak a fordulatszámmérõn lehetett látni, motorhangban nem volt érzékelhetõ. Nálatok a motoron lehetett érezni az ingadozást?

Igen.Nekem a motor hangján is lehet hallani.A ford.mérõn is

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. december 23. vasárnap, 21:41


320dTomi írta: Hát megsértettél! Jó Pap holtig tanul és rég volt már az az iskola. Lehet, hogy mostanság így müxik?! Ha igazad lesz akkor nem lesz vészes a megoldás. Egyébként meg ha az a hiba akkor miért nem tárolja el a hibatároló ha egyszer kaka az egyik izzító gyertya? Minden estre a hiba még mindíg fenn áll sajnos mert várjuk az infót, hogy mi is volt a baj.


a kisasszony jól írta, ma már így mûködik