Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 04. vasárnap, 17:13


kyncza írta: Ha légtömegmérõ, akkor a teljesítmény is észrevehetõen esne, nem? csak a 1.9pdtdi corradomból indulok ki. Amikor "kiesett" a légtömegmérõ, nem akart menni az Istennek sem. Lehúzva, feldugva (légt. csati) ugyanúgy ment. 200Eur volt bele, utána megindult, mint a veszedelem...

Sajnos néha úgy érzem,h a teljesítmény is ingadozó kb. 120km/h óra felett ha padlón nyomom neki.
Kyncza!A Tied is 30d ugye?Mennyit eszik kb.?

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 04. vasárnap, 17:05


Ha légtömegmérõ, akkor a teljesítmény is észrevehetõen esne, nem? csak a 1.9pdtdi corradomból indulok ki. Amikor "kiesett" a légtömegmérõ, nem akart menni az Istennek sem. Lehúzva, feldugva (légt. csati) ugyanúgy ment. 200Eur volt bele, utána megindult, mint a veszedelem...

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2007. november 03. szombat, 16:57


Szerintem légtömegmérõ.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 03. szombat, 15:58


Sziasztok!
Olyan problémám van,h reggel indításkor az alapjáratom minimálisan de ingadozik amig teljesen fel nem melegszik üzemi hõfokra.Ez akkor is szokott jelentkezni ha pl fél napot áll az autóm vagy 0 és 5 fok körüli hõmérsékleten visszahûl teljesen.Még nem voltam vele szerelõnél(2000-es évj. 330d).
Szerintetek?

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 19:01


Sziasztok!
Szerintem a Bmw nem szerviz igényesebb mint pl.a vw passat pd tdi vagy az audi A6 tdi

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 18:28


Nagyon szép autó, nagyon jó autó, tényleg le a kalappal...de az hogy egy "szar" HALL jeladó, egy légtömegmérõ, egy szivattyú 50.000nél kezdõdik, vagy 80, vagy 100 vagy még több, azért ez nevetséges. az elõállítási költség a tizede. Ez a pofátlanság teteje. Jó, legyen szervizigényes egy autó, de azért nem értem, miért kell ennyire drágának lenni?? az a vicc, hogy más ennyiért autót vesz szinte...más autónál is van gond, panszkodtam cégnél és mondták, hogy a ford mondeno 3éves tddi, meg a lancia libra 2.x dízel szintén néha gondol egyet, aztán légtömegmérõ, elektronika, turbó, stb gondja van. De azokban a feléért lehet már ezeket a cuccokat beszerezni...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 15:11


BMW318i írta: vagy pl. a 316-osok vez.szíj átugrása...


Én úgy tudom, hogy a 316i láncos.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 13:37


Én azért azt hittem, hogy a tisztelt BMW egy sokkal kevésbé szervízigényes gépjármû. És a minõségre való törekvése is némileg megkérdõjelezhetõ. kb 90 000 km-nél ékszíjtárcsát kellett cserélnem, a szerelõ teljesen rutinosan csinálta, mondta, hogy õ sem érti miért kell az E46 és E60-as 3.0 d-nél cserélni, mert az E39-nél sose kell. És mindig hallhatóak szériahibák, lehet hogy így gondoskodnak az alkatrészforgalom szinten tartásáról?

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 09:54


Magánvéleményem szerint, pedig régebben nem volt benne Kínában, nálunk, Szlovákiában, meg mindenfelé gyártott ez+az...így nehéz tartani a minõséget...
De, az sem érv, hogy "mert régen nem is volt DSC a kocsiban"...nem, valóban nem, de volt más kiforratlanabb elektronika amit 25 évvel ezelõtt sokkal nehezebb volt összehozni...

Összehasonlítva pl. egy 84-es 190-es Merci futómû alkatrészeit a most futó C-osztállyal...elõbbi lényegesen erõsebb, még akkor is jobb megoldásnak tartom, ha harcolni kell a súlycsökkentésért pl....jó persze nem ez az egyetelen indoka az aluminium használatnak...

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 07:56


Szerintem meg a BMW-k mindig is híresen szervízigényesek voltak... Persze ez nem egy pozitívum, de én nem fogom azért megutálni, mert néha tönkremennek rajta bizonyos alkatrészek (tegnap is sikerült egy 100ast a szervizben hagynom, külön köszönet a budai útburkolatoknak) És azt se hiszem, hogy a dízellel több baj van... A családomban az 1983 óta szinte mindig volt BMW, az enyém az elsõ dízel, de a benzinesek is folyamatosan kijeleztek valamit...

Szerencsére olyan minõségi visszaesés nem volt, mint a Mercedeseknél... amit az elõzõ S és a mostani E osztálynál tapasztalhattak a drága tulajdonosok... (szintén személyes tapasztalatok) és remélhetõleg a BMW csak javulni fog!

Mindenesetre a BMW-k mindig a koruk elõtt haladnak, technikailag és design terén egyaránt, és ez gyerekbetegségekkel jár, meg valószínûleg, ha egy ugyanakkora blokkból 20-25 lóerõvel többet hoznak ki mint a vetélytársak, akkor nagyobb terhelésnek is van kitéve...

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. november 01. csütörtök, 07:33


Na, ezért vettem én benzinest, mert semmi kedvem nem volt 3-400 ezres diesel-t megvenni (már km-ben)...bár, 18 ezerrel sikerült olyat, amiben a gyújtó trafók gyárilag rosszak...így egy szép napon három hengerrel 120 km-rõl álom volt beautózni vele a szervízig...
Nem akarom bántani a BMW-t, de elég sok bosszantó apróság van ami miatt szinte megáll az egész rendszer. Pl. az én kocsim gyújtó trefói...igaz volt rá visszahívás, de ekkorát nem értem, hogy lehet melléfogni...vagy pl. a 316-osok vez.szíj átugrása...

Mondjuk a 730d, 740d váltó gondja még meredekebb...

Ugyanakkor, 20-25 éves BMW-ket, meg agyonra dícsér a gazdája, hogy csak olajat cserél benne...

Nincs mese...Toyotát kell venni...

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. október 31. szerda, 18:47


Tiba írta: Az oké hogy a diesel motort jól megcsinálták, de a körítéssel azért vannak bajok a bmw-nél. A fórumot olvasgatva több diesellel van gond mint benzinessel, de lehet azért, mert sokkal több d. tulaj van.

Szerintem is így van!
Nekem is volt benzinesem (328i) 2 évig és a kötelezõ szervizeken kívûl nem nagyon volt vele problémám.A 20d és a 30d már sokkal kényesebb.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. október 30. kedd, 15:33


Az oké hogy a diesel motort jól megcsinálták, de a körítéssel azért vannak bajok a bmw-nél. A fórumot olvasgatva több diesellel van gond mint benzinessel, de lehet azért, mert sokkal több d. tulaj van.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. október 30. kedd, 14:27


Nekem eddig egyszer volt olyan hogy elõzés közben képtelenség volt 3000 fölé tornázni a fordulatot, elfogyott ott a kakaó. Ez 4 hónapja volt, azóta nem csinálta....mondtam neki még 1 ilyen és rágyújtom a garázst

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. október 30. kedd, 14:11


Úgy néz ki, megvan a hiba. Középszivattyú adta meg magát...ami az autó hasa alatt van. 80e forint, még jó, hogy lehet kapni.