Szili

státusz Szili

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 83

Elküldve: 2007. november 17. szombat, 18:54


Nem tudom,de érdekes. Valamikor jó ,aztán megint szarakodik. Most volt mûszakin,elvileg jó rajta minden. Ha esetleg beragad mi okozhatja? 30 ezer km. -ert gurult a tárcsákkal, a fék jól fog.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. november 17. szombat, 18:07


Szerintem a fékeddel lehet vmi gixer, és attól melegedett fel a tárcsa is. Nem ragadt be vmi?

Szili

státusz Szili

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 83

Elküldve: 2007. november 17. szombat, 17:07


Felrakattam a téli papucsokat frissen centíroztatva, három héttel rá elkezdett rázni, de nem mindig ,most már 5 kmh-nál is éreztem gondoltam hátha a lamellák közé szorult valami. A felni kb 50 C fokos volt és valami erõs szagot is éreztem. Van ötletetek hogy mi produkálhatja ezt?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. november 07. szerda, 11:02


Na akkor ez a probléma nem csak kettõnknél áll fenn. Kíváncsian várom a fejleményeket.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 06. kedd, 17:18


bvanko1 írta:
Zotyi30d írta: Sziasztok!
Olyan problémám van,h reggel indításkor az alapjáratom minimálisan de ingadozik amig teljesen fel nem melegszik üzemi hõfokra.Ez akkor is szokott jelentkezni ha pl fél napot áll az autóm vagy 0 és 5 fok körüli hõmérsékleten visszahûl teljesen.Még nem voltam vele szerelõnél(2000-es évj. 330d).
Szerintetek?


Én is ugyanezt tapasztaltam! 0-5 cfok küröl. A ford.szám mérõn nem lehet igazán látni, inkább csak hangra mintha meg-meg torpanna egy-egy ezred másodpercre. Én sem tudom mi lehet ez, ha bemelegszik akkor nem igazán lehet észrevenni.

Nekem a fordulatszám mérõn is lehet egy kicsit látni,h hullámzik.Ahogy kiér a kék mezõbõl megszünik a hullámzás.Nekem melegen teljesen egyenletesen jár.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 06. kedd, 17:15


320dTomi írta: Nekem (BMW guru embereknek se) lövésem sincs mi lehet. Ha esetleg kibukik nálad mi a baj léci jelezd. Egyébként csinálja az +15 fokban is.

Valószínû,h a héten rátesszük gépre,ahogy lesz valami fejlemény megírom.

státusz bvanko1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. november 06. kedd, 11:18


Zotyi30d írta: Sziasztok!
Olyan problémám van,h reggel indításkor az alapjáratom minimálisan de ingadozik amig teljesen fel nem melegszik üzemi hõfokra.Ez akkor is szokott jelentkezni ha pl fél napot áll az autóm vagy 0 és 5 fok körüli hõmérsékleten visszahûl teljesen.Még nem voltam vele szerelõnél(2000-es évj. 330d).
Szerintetek?


Én is ugyanezt tapasztaltam! 0-5 cfok küröl. A ford.szám mérõn nem lehet igazán látni, inkább csak hangra mintha meg-meg torpanna egy-egy ezred másodpercre. Én sem tudom mi lehet ez, ha bemelegszik akkor nem igazán lehet észrevenni.


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. november 06. kedd, 11:08


Nekem (BMW guru embereknek se) lövésem sincs mi lehet. Ha esetleg kibukik nálad mi a baj léci jelezd. Egyébként csinálja az +15 fokban is.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 05. hétfő, 13:41


320dTomi írta: Hi!

Nekem szintén ugyan ezt csinálja hidegindítás után az alapjárat. Aztán bemelegszik és minden ok. Igaz ez csak egy 20d. Ötletem nincs mi lehet. Teljesítmény csökkenést nem tapasztalok és nem csinálja mindíg. Pl 1 hete nem de ha pl ma reggel csinálná akkor nem biztos, hogy holnap is fogja. Szóval elég rapszódikus a dolog.

Nekem se csinálja minden reggel.Ahogy néztem ha kb. 5 fok alá hûl az idõ akkor csinálja.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. november 05. hétfő, 11:38


Az új toyotákkal több a gond... Törököknél, angoloknál pakolják össze õket, ha jól tudom, talán ezért. Van egy régi celicám (94-es), 270e km.-el, amit még a japóknál raktak össze, azt sem tudom, hol van rajta a vizpumpa, meg azt sem tudtam, hogy mi az, hogy, lengõkar, meg szilent, amig a bmw-n (90e km) ki nem kellett cseréni... Ebbõl a szempontból a bmw bizony sokkal gyengébb... Az alkatrész hasonlóan drága mint a bmw-hez, viszont nem fáradnak el olyan hamar. A szervizelés semmivel sem rosszabb mint a bömösé, annyi, hogy bontottban kevesebb hozzá az alkatrész. Persze, hogy kevesebb az elektronika benne, nem is kérdés, de nem éreztem hiányát soha. Minden másban azonban a bmw a jobb!

státusz Zed

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. november 05. hétfő, 11:16


Nekem volt egy-pár autóm, most 318 d-m van. Nem egy erõmû, de jól muzsikál. A szervizrõl, ha menni kell, akkor menni kell. Higgyétek el a Bmw sem szervízigényesebb mint a többi. Hahh! Toyota, ugyan már. Az egész túl van dimenzionálva.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2007. november 05. hétfő, 10:10


Hi!

Nekem szintén ugyan ezt csinálja hidegindítás után az alapjárat. Aztán bemelegszik és minden ok. Igaz ez csak egy 20d. Ötletem nincs mi lehet. Teljesítmény csökkenést nem tapasztalok és nem csinálja mindíg. Pl 1 hete nem de ha pl ma reggel csinálná akkor nem biztos, hogy holnap is fogja. Szóval elég rapszódikus a dolog.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 04. vasárnap, 17:50


Zotyi30d írta:
kyncza írta:
Zotyi30d írta:
kyncza írta: Ha légtömegmérõ, akkor a teljesítmény is észrevehetõen esne, nem? csak a 1.9pdtdi corradomból indulok ki. Amikor "kiesett" a légtömegmérõ, nem akart menni az Istennek sem. Lehúzva, feldugva (légt. csati) ugyanúgy ment. 200Eur volt bele, utána megindult, mint a veszedelem...

Sajnos néha úgy érzem,h a teljesítmény is ingadozó kb. 120km/h óra felett ha padlón nyomom neki.
Kyncza!A Tied is 30d ugye?Mennyit eszik kb.?


Az enyém is 30d. Hááát... érdekesen eszik. Lehet, hogy nem normális, de nekem egy tank benzinnel 660km megyek kb. amikor olaszba mentünk autópályán tempomattal 140-160-al kb 1000-et elmentem. Most, hogy hidegebb lett, még egy kicsit lejjebb szorult a megtehetõ km...

Akkor jó mert az enyém is kb. így ehet,nekem 70% város 30% országút.Akkor a 8-10l vegyesbe az normális nem?Ha rossz a légtömegmérõm akkor többet eszik?


Hát ahogy elnéztem a 20d-k fogyasztását, nem olyan rossz ez sztem egy 3literes 6hengerestõl. Elméletileg (megint csak corrado pdtdi) ha a légtömegmérõ nem, vagy hülyeséget mér, gondolom itt is az ECU hozzá adagol(ná)ja a megfelelõ üzemanyagot is...tehát simán lehet túlfogyasztás.

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. november 04. vasárnap, 17:25


kyncza írta:
Zotyi30d írta:
kyncza írta: Ha légtömegmérõ, akkor a teljesítmény is észrevehetõen esne, nem? csak a 1.9pdtdi corradomból indulok ki. Amikor "kiesett" a légtömegmérõ, nem akart menni az Istennek sem. Lehúzva, feldugva (légt. csati) ugyanúgy ment. 200Eur volt bele, utána megindult, mint a veszedelem...

Sajnos néha úgy érzem,h a teljesítmény is ingadozó kb. 120km/h óra felett ha padlón nyomom neki.
Kyncza!A Tied is 30d ugye?Mennyit eszik kb.?


Az enyém is 30d. Hááát... érdekesen eszik. Lehet, hogy nem normális, de nekem egy tank benzinnel 660km megyek kb. amikor olaszba mentünk autópályán tempomattal 140-160-al kb 1000-et elmentem. Most, hogy hidegebb lett, még egy kicsit lejjebb szorult a megtehetõ km...

Akkor jó mert az enyém is kb. így ehet,nekem 70% város 30% országút.Akkor a 8-10l vegyesbe az normális nem?Ha rossz a légtömegmérõm akkor többet eszik?

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. november 04. vasárnap, 17:19


Zotyi30d írta:
kyncza írta: Ha légtömegmérõ, akkor a teljesítmény is észrevehetõen esne, nem? csak a 1.9pdtdi corradomból indulok ki. Amikor "kiesett" a légtömegmérõ, nem akart menni az Istennek sem. Lehúzva, feldugva (légt. csati) ugyanúgy ment. 200Eur volt bele, utána megindult, mint a veszedelem...

Sajnos néha úgy érzem,h a teljesítmény is ingadozó kb. 120km/h óra felett ha padlón nyomom neki.
Kyncza!A Tied is 30d ugye?Mennyit eszik kb.?


Az enyém is 30d. Hááát... érdekesen eszik. Lehet, hogy nem normális, de nekem egy tank benzinnel 660km megyek kb. amikor olaszba mentünk autópályán tempomattal 140-160-al kb 1000-et elmentem. Most, hogy hidegebb lett, még egy kicsit lejjebb szorult a megtehetõ km...