YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. január 31. szombat, 19:53


Ati!

akkor nekem miért van, hogy ATE power Disc, ATE betét, és nagy sebességrõl ha fékezek akkor ráz? sosem fékeztem vele satut, megfelelõ km-en járattam be... bár a rázás is furcsa, mert nem mindig... mi lehet a baj?

jah amikor fel lett téve utána egy darabig felemelt autónál néhol beleért a tárcsába a pofa, akár a réginál, ami kopott volt, most meg nem, tehát nem értem ha hullámos lenne a tárcsa, akkor beleérne megemelt állapotban is

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. január 31. szombat, 19:31


Szia

A tieden 286 os van száz százalék!

Én Ate-t vagy Openpartsot ajánlok.
mindkettõt Ate betéttel.
Ha tudok segíteni hívj fel nyugodtan
üdv

m_attila
20-326-4882
[
quote="Szabb1"]323-asra (E46) 98-as évj. milyen tárcsa mehet a gyárin kívûl?

Brembo
ATE
Steinhof

Ez lenne a kínálat.

Továbbá két fajta átmérõjût hoz rá, 286 és 300 mm. Melyik kell rá?

Sry. a laikus kérdésért.[/quote]

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. január 31. szombat, 18:40


JURID van még

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. január 31. szombat, 16:39


Szabb1 írta: 323-asra (E46) 98-as évj. milyen tárcsa mehet a gyárin kívûl?

Brembo
ATE
Steinhof

Továbbá két fajta átmérõjût hoz rá, 286 és 300 mm. Melyik kell rá?

Ate, textar meg van megegy gyari beszallito, aminek elfelejtettem a nevet. En gyarit rakattam ra.. Ne sport tarcsat, nem hetkoznapi hasznalatra valo. Iirc arra meg a 286mm-es megy, de merd majd meg, milyen van rajta.

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. január 31. szombat, 15:00


323-asra (E46) 98-as évj. milyen tárcsa mehet a gyárin kívûl?

Brembo
ATE
Steinhof

Ez lenne a kínálat.

Továbbá két fajta átmérõjût hoz rá, 286 és 300 mm. Melyik kell rá?

Sry. a laikus kérdésért.

Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2008. december 25. csütörtök, 20:27


Mint korábban írtam, rángatott a kocsi idõszakosan.
Megálltam egy ilyen hatásnál, és megnéztem a kerekeket.
A jobb elsõ betéteim beszorultak.
Szervízben kiderült, hogy a munkahenger belseje rozsdás és az olajnyomás megszünése után a henger nem tud visszatérni nyugalmi állapotába gyorsan. Valamint a porvédõ gyûrû elvesztette feszességét.
A javítás (felújítókészlet, rozsdamentesítés, új betétek és tárcsák, munkadíj) 78 000 forintba került.
Javallat: kerékcserénél érdemes ellenõrizni a porvédõ gyûrû állapotát, valamint a fékolajat az intervallumnak megfelelõen cserélni.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. október 16. csütörtök, 18:49


Hát, a kézifék éppen fog, emelkedõn legalábbis megtartja a kocsit. De majd állíttatok rajta ha legk servicében lesz, ami ugye hamarosan eljön köszönhetõen a másik topicban említett kopogásnak...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. október 16. csütörtök, 15:30


vagy a kardánboxnál, a kézifékkar huzatot leszedni és tizes csõkulccsal állítani, mindkét bowden feszességén

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. október 16. csütörtök, 14:56


peetie írta: Ha be van húzva a kézifékem, és szállok ki-be a kocsiból, nyikorog hátul. Elég idegesítõ, lehet valamit kezdeni vele?

Egyszeru, ne szallj ki. ))) Ha azert nyikorog, mert nem fog rendesen, akkor utana lehet allitani, ha leszeded a kereket, a kerekcsavar helyen ha benyulsz es megfelelo helyre forditod az agyat. Egy vekony csavarhuzo vagy hasonlo szerszam kell hozza. Mindket oldalon!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. október 16. csütörtök, 14:36


olajozni a fenéket... butaságokat beszéltek...
a ferrodol nyikorog a tárcsa belsejében... más autónál is ilyen... BMW-nél nem állítják túl erõsre a féket, és nem is fog úgy a kézi mint egy elsõ kerekes autónál... és mivel nem tapad be rendesen, ezért 1-2mm-t csúszik és az adja ki a nyikorgó kattogást... az nem baj ez ilyen, tehát nem a bowden nyekken, se más, de ezt a ahngot tárcsán is lehet hallani. ha lassan mész és satuzol... ott is megfigyelhetõ

amúgy is BMW-nél gázzal kanyarodunk, nem kézivel

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. október 16. csütörtök, 11:19


Ez ilyen, a bovden meg a rugók nyikorognak. Esetleg egy kis olajozás segít nekik egy ideig.

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. október 16. csütörtök, 08:34


peetie írta: Ha be van húzva a kézifékem, és szállok ki-be a kocsiból, nyikorog hátul. Elég idegesítõ, lehet valamit kezdeni vele?


ugyanezt csinálja nekem is azt sajnos nemtom mit kell vele kezdeni, de elég gázos

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. október 16. csütörtök, 08:20


Ha be van húzva a kézifékem, és szállok ki-be a kocsiból, nyikorog hátul. Elég idegesítõ, lehet valamit kezdeni vele?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz puca

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 44

Elküldve: 2008. május 22. csütörtök, 21:15


Köszi szépen az infót.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. május 22. csütörtök, 20:56


Szereld le a féknyerget, a porvédõ gumi sapkát szakítsd le, valakit ültess be az ülésbe és nyomja finoman a fékpedált. Te meg figyeled, hogy jön ki a dugattyú. Elõtte vedd meg a fékjavító készletet (karmantyú, porvédõ gumi). A dugattyút és a hengert tisztítsd ki patyolatra (féktisztító spray) utána mehet össze. A dugattyút visszarakás elõtt fékolajozd be, szerezz egy nagyobb franciakulcsot vagy csõfogót és azzal kell finoman behúzni a dugattyút annyira, hogy a fékbetét majd beférjen. Fékolaj utánatölt, légtelenít.