autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. augusztus 06. péntek, 20:17


BarG írta:
Csum írta:
Csum írta: sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!




senki más nem tuddna ebbe nekem segíteni?


Nagyon sokan úgy vagyunk vele - főleg akik kicsit nagyobb motorokkal nyomulnak - hogy csak gyári féktárcsát használunk. Nekem kb a 4. fékkészlet van fenn elől, egyszer vettem Zimmermannt, de a szokásos 70000 km helyett már 30000-nél elkezdett rázni. Ez a 2. készlet volt, azóta csak gyárit veszek. Sokan, sokféle tárcsával kísérleteztek, többségüknek nem jött be. A betét az Jurid, amit a gyári készlethez adnak. Inkább azt válaszd meg, hogy hol veszed, mert nagy különbségek vannak.
Hátul a 200000 km ellenére a legelső tárcsa van még, 120000 környékén cseréltem betétet.
Az első tárcsáknál mindig a hullámosodás volt a csere oka, nem a fogyás.


Ha érdekel én tudok egy helyet ahol olcsón tudsz venni eredeti gyári betétet és tárcsát!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. augusztus 06. péntek, 11:52


Csum írta:
Csum írta: sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!




senki más nem tuddna ebbe nekem segíteni?


Nagyon sokan úgy vagyunk vele - főleg akik kicsit nagyobb motorokkal nyomulnak - hogy csak gyári féktárcsát használunk. Nekem kb a 4. fékkészlet van fenn elől, egyszer vettem Zimmermannt, de a szokásos 70000 km helyett már 30000-nél elkezdett rázni. Ez a 2. készlet volt, azóta csak gyárit veszek. Sokan, sokféle tárcsával kísérleteztek, többségüknek nem jött be. A betét az Jurid, amit a gyári készlethez adnak. Inkább azt válaszd meg, hogy hol veszed, mert nagy különbségek vannak.
Hátul a 200000 km ellenére a legelső tárcsa van még, 120000 környékén cseréltem betétet.
Az első tárcsáknál mindig a hullámosodás volt a csere oka, nem a fogyás.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. augusztus 06. péntek, 09:52


Csum írta:
Csum írta: sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!




senki más nem tuddna ebbe nekem segíteni?


Szia!

nekem ATE Power Disc-ek vannak elől, hátul sima ATE, és ATE betétek... én ezt + ATE fékolajat 52 vagy 58 ezerért vettem. az eladó átk.rta magát, pedig ott kérdezgettem, az előleggel bekavartam, erre még rá jött volna az előleg, de levonattam belőle

a lényeg, hogy pár km után rázott, aztán olvastam, hogy vannak iylen hibák. most már nem mindig réz, érdekes, inkább csak intenzív fékezésnél... olyat meg ritkán csinálok, szal egyenlőre nem foglalkozom vele, az is lehet, hogy szilent baj van és nem a tárcsa xar. én igazából a kinézet miatt vettem Power Disc-et, meg az egész rendszer ATE az autóban.

ezt a dolgot neked kell megtapasztalni. van aki szidja a Brembo-t, van akinek bevállt, Zimmermann dettó... sorolhatnám. gyárilag nekem Jurid tárcsa volt, ha minden igaz még nem volt elkopva, de cseréltem, ha veszek egy autót (igaz ez az első) alap a gumi és a fék csere, persze állapot függő. (nálam) ha normális használatra kell, vegyél gyárit, persze az kicsit drága a 90ezres tétel, ha ismersz olyat, akinek boltja van és Unix, Bárdy, Start-nál van kedvezménye, akkor -40%-kal tud olcsóbban hozni.
Szóval szerintem vegyél gyárit.

ATE-ról van kép a galériámban!



Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. augusztus 06. péntek, 06:36


Csum írta: sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!




senki más nem tuddna ebbe nekem segíteni?


Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2010. augusztus 04. szerda, 11:29


azaz igazság én zimmerman sporttárcsákat használok ésbetéteket használok és eddig nagyon beváltak..ezt tudom ajánlani...bár ezen a képen még a régi tárcsák vannak...de majd rakok fel újjakat..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 04. szerda, 11:35

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. augusztus 04. szerda, 11:00


gampetibor írta: én a múlt hónapban cseréltettem a Wallisból vásárolt gyári cuccokal. összes tárcsa, összes betét, csavarok 90.000HUF plussz munkadíj


Azt elfelejtetted írni, hogy Te csókos árakat kaptál

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. augusztus 04. szerda, 10:42


én a múlt hónapban cseréltettem a Wallisból vásárolt gyári cuccokal. összes tárcsa, összes betét, csavarok 90.000HUF plussz munkadíj


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. augusztus 03. kedd, 20:45


Csum írta: sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!


Szia!

Sajnos nekem (es jo nehany kollegamnak is) nincs jo tapasztalatom az ATE tarcsakkal. Hamar felhullamosodott az elsö tarcsa es razta a kormanyt. Az enyem egyszer mar fel lett szabalyozva, de ismet elkezdett picit razni... Egyik kollegam mar 2x cserelte garanciaban az ATE tarcsait, majd elege lett es elvitte az autot a BMW markaszervizbe. Azota semmi gond. A mai eszemmel en is gyari BMW tarcsakat, beteteket vasarolnek...sok gondtol/idöpocsekolastol megkimelhetnem magam. De hat igy tanul az ember. Sok sikert a cserehez!

Szemy



tsabko
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tsabko

Törzsvendég

Elismertség: 27% (42 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2010. augusztus 03. kedd, 19:34


Csum írta: sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!


szia szerintem árban és a minősége elég jók a TRW betétek, nekem is ajánlotta egy barátom innen az oldalról hogy ő is ilyet használ. Tényleg jók !
én most vettem a múlt héten 12e/ft volt hátra a szett, de az ATE is jó igaz egy kicsivel drágább is!

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. augusztus 03. kedd, 17:47


sziasztok!!
el jött az idő
le kell cserélnem a féktárcsákat és a betéteket!!
érdekelne mit tudnátok ajánlani!!ami árban is el fogadható és minőségben is jó még!!
elég sűrgős lenne!!
előre is köszi!

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. június 27. vasárnap, 22:26


Megoldódott a kérdés gyári tárcsák és betétek kerültek a gépre.
És ezért nem volt kézifékem, íme a kézifék betétek:






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. június 27. vasárnap, 22:28

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2010. június 12. szombat, 07:35


Sziasztok!

Ate, Textar, én is ezekre szavaznék, mert ezeket használom

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. június 11. péntek, 21:45


gampetibor írta: Sziasztok! Info, vélemény vagy tapasztalat erről a termékekről?
http://www.exoautomotive.hu/; valamint delfi, febi fékbetétekről?


inkább hanyagold... válassz inkább Jurid, Ate, Textar, Ferrodo betétek közül

fontos a betét keménysége, ha kemény megeszi a tárcsát, ha puha hamarabb elkopik, de még mindig olcsóbb a betét csere, mint a tárcsa... ráadásul a puhább betét jobban fog



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2010. június 11. péntek, 19:46


gampetibor írta: Sziasztok! Info, vélemény vagy tapasztalat erről a termékekről?
http://www.exoautomotive.hu/; valamint delfi, febi fékbetétekről?


http://www.exoautomotive.hu

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. június 11. péntek, 19:11


Sziasztok! Info, vélemény vagy tapasztalat erről a termékekről?
http://www.exoautomotive.hu/; valamint delfi, febi fékbetétekről?