jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 13:00


Hülyeség kivenni a jelzőt, attól még szar a betét. Nem értettem én se Yellownak ezt az ötletét.

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:

Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


ha a féktárcsának nincs akkora pereme, amin felülne a betét külső része (amire a betét anyag van ragazstva), akkor szerintem csak kiveszed a visszajelzőt és kész. szerintem egy darabig még tudsz vele járni, de lehet 10ezret csak úgy, ha nem kell sokat fékezned.


Hogyan veszem ki a visszajelzőt?
Mivel 90%-ban autópályázok, elkerülhetetlenek a hosszas fékezések, amik koptatják a betéteket. Ránézek, mennyire vállas a tárcsa, de utolsó emlékeim szerint az állapota valahol a siralmas és kurvagáz között volt. Csak azért nem cseréltettem, mert nem volt megrendelve olajcserére, és nem akartam visszavinni ezért külön. A szerelő is úgy saccolta, hogy 10ezer még oké, de ő is hozzátette, hogy ha durvábbat fékezek akkor előbb kifekszik. Mintha meg tudnám választani a majmokat, akik előttem állnak meg




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 12:55


YELLOW írta:
Coyote írta:

Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


ha a féktárcsának nincs akkora pereme, amin felülne a betét külső része (amire a betét anyag van ragazstva), akkor szerintem csak kiveszed a visszajelzőt és kész. szerintem egy darabig még tudsz vele járni, de lehet 10ezret csak úgy, ha nem kell sokat fékezned.


Hogyan veszem ki a visszajelzőt?
Mivel 90%-ban autópályázok, elkerülhetetlenek a hosszas fékezések, amik koptatják a betéteket. Ránézek, mennyire vállas a tárcsa, de utolsó emlékeim szerint az állapota valahol a siralmas és kurvagáz között volt. Csak azért nem cseréltettem, mert nem volt megrendelve olajcserére, és nem akartam visszavinni ezért külön. A szerelő is úgy saccolta, hogy 10ezer még oké, de ő is hozzátette, hogy ha durvábbat fékezek akkor előbb kifekszik. Mintha meg tudnám választani a majmokat, akik előttem állnak meg


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 12:38


Szét nem fog semmi esni. Nézd meg mennyi batét van még rajta. Ha viszont nagy a válla a tárcsának akkor ugye a betét szára elöbb eléri a tárcsát minthogy elkopjon teljesen a betét. Mondjuk én a helyedben nem mennék el olyan sokat, nem tudhatod mikor lesz még egy ilyen komolyabb fékezés és akkor tuti nem lesz olyan a fékhatás.

Coyote írta:
ute107 írta:
Coyote írta: Amúgy mikor jelez be a kopásjelző? A tárcsám már elég vékony, a betétek is fogytán vannak, de a következő olajcseréig talán kibírja. Nyugodtan belekarcolhat a tárcsába is, úgyis kuka lesz.


Kopásjelző bejelzése után én még bőven mentem 1000-1200 km-t... semmi gond nem volt.
Én Zimmermann tárcsákat vettem és hozzá EBC BlackStuff betéteket. Sokkal jobb lett a fékhatás mint a Tetart betéttel. De megkockáztatom, hogy legközelebb a GreenStuff betéttel szerelem be, igaz az már egy másik árkategória!



Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 12:38


Coyote írta:

Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


ha a féktárcsának nincs akkora pereme, amin felülne a betét külső része (amire a betét anyag van ragazstva), akkor szerintem csak kiveszed a visszajelzőt és kész. szerintem egy darabig még tudsz vele járni, de lehet 10ezret csak úgy, ha nem kell sokat fékezned.


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 27. vasárnap, 12:31


ute107 írta:
Coyote írta: Amúgy mikor jelez be a kopásjelző? A tárcsám már elég vékony, a betétek is fogytán vannak, de a következő olajcseréig talán kibírja. Nyugodtan belekarcolhat a tárcsába is, úgyis kuka lesz.


Kopásjelző bejelzése után én még bőven mentem 1000-1200 km-t... semmi gond nem volt.
Én Zimmermann tárcsákat vettem és hozzá EBC BlackStuff betéteket. Sokkal jobb lett a fékhatás mint a Tetart betéttel. De megkockáztatom, hogy legközelebb a GreenStuff betéttel szerelem be, igaz az már egy másik árkategória!



Tessék, addig ráztam a pofonfát, hogy kaptam is a fejemre...

Tegnap egy balfasz mondeós megállt az M7 Siófok-Sóstói lejáratán, aki ismeri, tudja, hogy a hangtompító falak miatt mennyire beláthatatlan.

Még időben reagáltam, de komolyabban a fékre kellett taposnom (nem satu azért), hogy ütközés nélkül, de kellemes dudaszó kíséretében követhessem a balfaszt, amíg el nem indult (középen állt, GPS-t nyomkodott!!!!)

No mindegy, a sztori lényege az, hogy elkezdett a fékvisszajelzőm világítani. Mivel láttam, hogy amúgy sincs szép állapotban, a következő olajcserére időzítettem a cserét, tárcsával együtt. Ez még kb. 10-12.000 km.

Kérdésem: ennyit el tudok még autózni vele? Ahogy írtam, ha beleér a tárcsába és tönkrevágja lexarom, mert úgyis menne a kukába. A kérdés inkább a biztonságra és az esetleges komolyabb károkozásra (szét tud esni valami?) vonatkozik. HELP


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 20:55


InsectKiller írta:
jons írta:
InsectKiller írta:
Nekem Ferodo volt, ilyen hülye ezüst színű. Túl sok volt benne a fém, és a szerelő akármilyen kocsira is rakta, nyikorgott, mint a fene. Lehet, h mindenki szarul koptatta be?
Lehet...De az új ATE betétekkel nincs ilyen és azt is én koptattam!


Most nincs erőm utánanézni pontosan, de a lényeg a fékbetét anyagkeverékében rejlik. Környezetvédelmi előírás, hogy a gyári fékbetétekben nem lehet egy bizonyos anyag. Ez az utángyártottakban benne lehet. E miatt nyikorog a gyári beszállítói fék. Eljön az idő, hogy minden fékbetét gyártónak át kell állnia erre a technológiára.
Elnézést a pongyola fogalmazásért, de a lényeg érthető.



Hát tudod, h neked mindent elhiszek, feltétel nélkül!


Megkerestem! Rendes vagy, de azért ne merüljünk bele

"Való igaz, hogy amióta a fékbetétek kopóanyaga (hibás elnevezéssel ferodol vagy ferrodo) nem tartalmazhat azbeszt származékokat, azóta a magas szinter-tartalom miatt egyre gyakoribbak a hangos fékbetétek, a nyikorgó fékek. További megoldás a fékpofák, betétek ráfutó élének letörése egy reszelővel egy-két milliméter "vastagon" és a fék többi elemének (betétstift, nyomólap, dobféknél munkahenger nyomórésze, pofa forgópontja) megtisztítása és vékonyan (!) rézpasztával való bekenése. Ez csillapítja a zajokat, gyakran véglegesen megszünteti. "



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 20:41


jons írta:
InsectKiller írta:
Nekem Ferodo volt, ilyen hülye ezüst színű. Túl sok volt benne a fém, és a szerelő akármilyen kocsira is rakta, nyikorgott, mint a fene. Lehet, h mindenki szarul koptatta be?
Lehet...De az új ATE betétekkel nincs ilyen és azt is én koptattam!


Most nincs erőm utánanézni pontosan, de a lényeg a fékbetét anyagkeverékében rejlik. Környezetvédelmi előírás, hogy a gyári fékbetétekben nem lehet egy bizonyos anyag. Ez az utángyártottakban benne lehet. E miatt nyikorog a gyári beszállítói fék. Eljön az idő, hogy minden fékbetét gyártónak át kell állnia erre a technológiára.
Elnézést a pongyola fogalmazásért, de a lényeg érthető.



Hát tudod, h neked mindent elhiszek, feltétel nélkül!


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 20:11


InsectKiller írta:
Nekem Ferodo volt, ilyen hülye ezüst színű. Túl sok volt benne a fém, és a szerelő akármilyen kocsira is rakta, nyikorgott, mint a fene. Lehet, h mindenki szarul koptatta be?
Lehet...De az új ATE betétekkel nincs ilyen és azt is én koptattam!


Most nincs erőm utánanézni pontosan, de a lényeg a fékbetét anyagkeverékében rejlik. Környezetvédelmi előírás, hogy a gyári fékbetétekben nem lehet egy bizonyos anyag. Ez az utángyártottakban benne lehet. E miatt nyikorog a gyári beszállítói fék. Eljön az idő, hogy minden fékbetét gyártónak át kell állnia erre a technológiára.
Elnézést a pongyola fogalmazásért, de a lényeg érthető.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 19:54


InsectKiller írta:
YELLOW írta: a Jurid az E46 gyári beszállítója. nekem az volt benne, sőt meg is van még, mégsem visít.
semmi baj nincs a Jurid-dal.
Brembo tárcsa XAR, csak a drágák nem, de arra nincs pénzed. Zimmermann-ból is sok hamisítvány van. Sokan a Textar betétet is szidják, vagy a Ferrodo-t.
minden márkával kapcsolatban lesz 1 ember, akinek lesz negatív tapasztalata. sok esetben az összeszereléskor hibáznak a szerelők.
mellesleg a fékcserénél, hivatalos papírt kell adni a szervíznek, némelyik próbamérést is csinál.
a sípolás meg azé van, mert sokan nem koptatják be a féket, hanem rögtön satuznak, és megég a felülete. mint ahogy írták is.


Nekem Ferodo volt, ilyen hülye ezüst színű. Túl sok volt benne a fém, és a szerelő akármilyen kocsira is rakta, nyikorgott, mint a fene. Lehet, h mindenki szarul koptatta be?
Lehet...De az új ATE betétekkel nincs ilyen és azt is én koptattam!


a betéteket is gépek gyártják, a gépeket emberek üzemeltetik. az alapanyagok sem mindig olyanok. minden másnál is vannak rosszabb minőségek.
nekem Jurid volt, semmi baja nem volt, hátul gyári betét, elől már volt cserélve, és gyári Jurid tárcsák. nem is tudom miért cseréltem ATE-ra, igaz sok bajom azzal sincs, csak rázott, meg néha ráz. szerencsére nincs nyikorgás. off autónkban (astra H) 25ezer km van, és sípol a fék, mert apám elfékezte valószínű, mert ő is olyen digitális sofőr. gáz, meg fék, köztes állapot nem nagyon... ha valaki nem vezet normálisan, akkor mindegyik sípol. a másik, hogy a suzukik 95%-a sípol, a maradék 5% meg majd fog.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 19:49


YELLOW írta: a Jurid az E46 gyári beszállítója. nekem az volt benne, sőt meg is van még, mégsem visít.
semmi baj nincs a Jurid-dal.
Brembo tárcsa XAR, csak a drágák nem, de arra nincs pénzed. Zimmermann-ból is sok hamisítvány van. Sokan a Textar betétet is szidják, vagy a Ferrodo-t.
minden márkával kapcsolatban lesz 1 ember, akinek lesz negatív tapasztalata. sok esetben az összeszereléskor hibáznak a szerelők.
mellesleg a fékcserénél, hivatalos papírt kell adni a szervíznek, némelyik próbamérést is csinál.
a sípolás meg azé van, mert sokan nem koptatják be a féket, hanem rögtön satuznak, és megég a felülete. mint ahogy írták is.


Nekem Ferodo volt, ilyen hülye ezüst színű. Túl sok volt benne a fém, és a szerelő akármilyen kocsira is rakta, nyikorgott, mint a fene. Lehet, h mindenki szarul koptatta be?
Lehet...De az új ATE betétekkel nincs ilyen és azt is én koptattam!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 18:49


a Jurid az E46 gyári beszállítója. nekem az volt benne, sőt meg is van még, mégsem visít.
semmi baj nincs a Jurid-dal.
Brembo tárcsa XAR, csak a drágák nem, de arra nincs pénzed. Zimmermann-ból is sok hamisítvány van. Sokan a Textar betétet is szidják, vagy a Ferrodo-t.
minden márkával kapcsolatban lesz 1 ember, akinek lesz negatív tapasztalata. sok esetben az összeszereléskor hibáznak a szerelők.
mellesleg a fékcserénél, hivatalos papírt kell adni a szervíznek, némelyik próbamérést is csinál.
a sípolás meg azé van, mert sokan nem koptatják be a féket, hanem rögtön satuznak, és megég a felülete. mint ahogy írták is.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 17:12


vivaladiesel írta:
harmas írta: aha, Juridot kerüld el...

Bazzeeeg
Hülyeségeket meg nem kellene beszélni

vivaladiesel írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Tegnap elkezdett világítani a cserélj féket te marha lámpám.
Kérdéseim: mennyit lehet még elmenni vele? Hétvégén mennem kell még 5-600km-t és addig eléggé sanszos hogy nem tudom kicserélni.
Ilyenkor kell bele venni kopásjelzőt is? Csak a hátsó fékről van szó.


Az 500km nem sok, ha nem lesz benne satufék. Viszont ne halogasd sokáig... Ha teljesen lekopik a fékbetét akkor a fém a fémmel érintkezik és legyalulja a féktárcsádat is! Igen, kopásjelzőt is cserélni kell. (ha jól tudom)
Fékbetétből: ATE, Bosch, Textar gyártmányok közül választanék. Az olcsó kategóriát + a Jurid-ot kerüld el, iszonyatosan visít minden fékezésnél!





Én is üdvözöllek. Az e39.hu-n olvastam, hogy valakinek egyszerűen kettétört fékezésnél a jurid fékbetét. Ezenfelül nyikorognak!!
Jurid!

Megkerestem:

Rjani530d írja:
Nem okozna végülis nagy gondot a tárcsa és betétcsere, de még megyek vele egy 10 ezret, aztán én is megveszem a zimmermann tárcsát, meg a textar (jót) betétet.
Bátyám 320d-jében Jurid betét elöl egyszerűen eltört. Pedig orvos létére ő sem nyargalászik a kocsikkal.

Üdv.




Előfordul, hogy eltörik a surlódó rész a fékbetéten. Ez helytelen szerelés és a munkahenger, féknyereg illeszkedő felületeinek nem megfelelő tisztítása következtében megszorult betétek miatt van. A betét egyszerüen megég, megkeményedik porozussá/törékenyé válik a folyamatos surlódástól. A hiba csak a leritkább esetben a betété.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 17:00


harmas írta: aha, Juridot kerüld el...

Bazzeeeg
Hülyeségeket meg nem kellene beszélni

vivaladiesel írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Tegnap elkezdett világítani a cserélj féket te marha lámpám.
Kérdéseim: mennyit lehet még elmenni vele? Hétvégén mennem kell még 5-600km-t és addig eléggé sanszos hogy nem tudom kicserélni.
Ilyenkor kell bele venni kopásjelzőt is? Csak a hátsó fékről van szó.


Az 500km nem sok, ha nem lesz benne satufék. Viszont ne halogasd sokáig... Ha teljesen lekopik a fékbetét akkor a fém a fémmel érintkezik és legyalulja a féktárcsádat is! Igen, kopásjelzőt is cserélni kell. (ha jól tudom)
Fékbetétből: ATE, Bosch, Textar gyártmányok közül választanék. Az olcsó kategóriát + a Jurid-ot kerüld el, iszonyatosan visít minden fékezésnél!





Én is üdvözöllek. Az e39.hu-n olvastam, hogy valakinek egyszerűen kettétört fékezésnél a jurid fékbetét. Ezenfelül nyikorognak!!
Jurid!

Megkerestem:

Rjani530d írja:
Nem okozna végülis nagy gondot a tárcsa és betétcsere, de még megyek vele egy 10 ezret, aztán én is megveszem a zimmermann tárcsát, meg a textar (jót) betétet.
Bátyám 320d-jében Jurid betét elöl egyszerűen eltört. Pedig orvos létére ő sem nyargalászik a kocsikkal.

Üdv.




státusz csavitouring

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 14:26


harmas írta: aha, Juridot kerüld el...

Bazzeeeg
Hülyeségeket meg nem kellene beszélni

vivaladiesel írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Tegnap elkezdett világítani a cserélj féket te marha lámpám.
Kérdéseim: mennyit lehet még elmenni vele? Hétvégén mennem kell még 5-600km-t és addig eléggé sanszos hogy nem tudom kicserélni.
Ilyenkor kell bele venni kopásjelzőt is? Csak a hátsó fékről van szó.


Az 500km nem sok, ha nem lesz benne satufék. Viszont ne halogasd sokáig... Ha teljesen lekopik a fékbetét akkor a fém a fémmel érintkezik és legyalulja a féktárcsádat is! Igen, kopásjelzőt is cserélni kell. (ha jól tudom)
Fékbetétből: ATE, Bosch, Textar gyártmányok közül választanék. Az olcsó kategóriát + a Jurid-ot kerüld el, iszonyatosan visít minden fékezésnél!






Nekem hosszú kísérletezés után a bermbo tárcsa és textar fékbetét páros vált be. Csendben rendben teszi a dolgát. Természetesen saját tapasztalataimról beszélek, de eddig nem volt vele baj

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. május 25. péntek, 14:08


aha, Juridot kerüld el...

Bazzeeeg
Hülyeségeket meg nem kellene beszélni

vivaladiesel írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Tegnap elkezdett világítani a cserélj féket te marha lámpám.
Kérdéseim: mennyit lehet még elmenni vele? Hétvégén mennem kell még 5-600km-t és addig eléggé sanszos hogy nem tudom kicserélni.
Ilyenkor kell bele venni kopásjelzőt is? Csak a hátsó fékről van szó.


Az 500km nem sok, ha nem lesz benne satufék. Viszont ne halogasd sokáig... Ha teljesen lekopik a fékbetét akkor a fém a fémmel érintkezik és legyalulja a féktárcsádat is! Igen, kopásjelzőt is cserélni kell. (ha jól tudom)
Fékbetétből: ATE, Bosch, Textar gyártmányok közül választanék. Az olcsó kategóriát + a Jurid-ot kerüld el, iszonyatosan visít minden fékezésnél!