YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:41


valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:

értem holnap teszek még 1 próbát csak nemtom kivel majd szedek valakit ja igen nincs légbubi a csöben nem látszik mikor kijön attol még lehet?


Ha nincs buborék és sehol nem ereszt a rendszer, akkor a főfékhengernél (amibe a pedál dolgozik) lehet valami baj, például átenged a dugattyú.





na fasza pont ettöl féltem és ilyenkor mi a teendő? vennem kell egy fő fékhengert? magamhoz nyúlok


van javító készlet

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:39


hil írta:
valter320d írta:

értem holnap teszek még 1 próbát csak nemtom kivel majd szedek valakit ja igen nincs légbubi a csöben nem látszik mikor kijön attol még lehet?


Ha nincs buborék és sehol nem ereszt a rendszer, akkor a főfékhengernél (amibe a pedál dolgozik) lehet valami baj, például átenged a dugattyú.





na fasza pont ettöl féltem és ilyenkor mi a teendő? vennem kell egy fő fékhengert? magamhoz nyúlok

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:37


valter320d írta:

értem holnap teszek még 1 próbát csak nemtom kivel majd szedek valakit ja igen nincs légbubi a csöben nem látszik mikor kijön attol még lehet?


Ha nincs buborék és sehol nem ereszt a rendszer, akkor a főfékhengernél (amibe a pedál dolgozik) lehet valami baj, például átenged a dugattyú.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:37

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:34


hil írta:
valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
nemtom megmondom neked öszintén én pumpáltam felkeményedett csavar ki pedál be na most a pedált tövig be kell nyomni vagy csak 3-4 cm? Nekem azt mondta hogy ki van nyírva a fék rásegitö ???? nemtom szerintem nem lehet megölni egy fékrásegitöt igy

Szia!
Ha kinyitod a csavart, persze, hogy bemegy a pedál, mert a csavaron kinyomod a fékfolyadékot. A csavart épp, hogy meg kell nyitni, amikor már közeleg a final. Addig kell ezt a folyamatot ismételni, amíg a légtelenítő csavaron csak folyadék távozik, levegő buborék nem.



lehet ezt emelt kocsinál csinálni mert azt mondta a szerelő hogy csak ugy jó ha kereken áll no emelés


Nincs jelentősége



értem holnap teszek még 1 próbát csak nemtom kivel majd szedek valakit ja igen nincs légbubi a csöben nem látszik mikor kijön attol még lehet?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:31


valter320d írta:
hil írta:
valter320d írta:
nemtom megmondom neked öszintén én pumpáltam felkeményedett csavar ki pedál be na most a pedált tövig be kell nyomni vagy csak 3-4 cm? Nekem azt mondta hogy ki van nyírva a fék rásegitö ???? nemtom szerintem nem lehet megölni egy fékrásegitöt igy

Szia!
Ha kinyitod a csavart, persze, hogy bemegy a pedál, mert a csavaron kinyomod a fékfolyadékot. A csavart épp, hogy meg kell nyitni, amikor már közeleg a final. Addig kell ezt a folyamatot ismételni, amíg a légtelenítő csavaron csak folyadék távozik, levegő buborék nem.



lehet ezt emelt kocsinál csinálni mert azt mondta a szerelő hogy csak ugy jó ha kereken áll no emelés


Nincs jelentősége



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:28


hil írta:
valter320d írta:
nemtom megmondom neked öszintén én pumpáltam felkeményedett csavar ki pedál be na most a pedált tövig be kell nyomni vagy csak 3-4 cm? Nekem azt mondta hogy ki van nyírva a fék rásegitö ???? nemtom szerintem nem lehet megölni egy fékrásegitöt igy

Szia!
Ha kinyitod a csavart, persze, hogy bemegy a pedál, mert a csavaron kinyomod a fékfolyadékot. A csavart épp, hogy meg kell nyitni, amikor már közeleg a final. Addig kell ezt a folyamatot ismételni, amíg a légtelenítő csavaron csak folyadék távozik, levegő buborék nem.



lehet ezt emelt kocsinál csinálni mert azt mondta a szerelő hogy csak ugy jó ha kereken áll no emelés

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:25


valter320d írta:
nemtom megmondom neked öszintén én pumpáltam felkeményedett csavar ki pedál be na most a pedált tövig be kell nyomni vagy csak 3-4 cm? Nekem azt mondta hogy ki van nyírva a fék rásegitö ???? nemtom szerintem nem lehet megölni egy fékrásegitöt igy

Szia!
Ha kinyitod a csavart, persze, hogy bemegy a pedál, mert a csavaron kinyomod a fékfolyadékot. A csavart épp, hogy meg kell nyitni, amikor már közeleg a final. Addig kell ezt a folyamatot ismételni, amíg a légtelenítő csavaron csak folyadék távozik, levegő buborék nem.




valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:17


hil írta:
valter320d írta:
jokerface írta: Ne kételkedj és minden rendbe lesz


Most ugy csináltuk akna nem emeltük és engedtük kifele volt pumpálás is és megy befele ugyanugy jobb h bal h jobb e bal e. és semmi ideges vagyok
esik befele a pedál..... valahol beszorult a levegőő???


Szia! Nem lehet, hogy rosszul csináljátok? Én úgy tudom, hogy ember megpumpálja a fékpedált, majd benyomva megtart és akkor nyit a légtelenítő csavar. Azt bezárva pedál felenged. És ezt többször.



nemtom megmondom neked öszintén én pumpáltam felkeményedett csavar ki pedál be na most a pedált tövig be kell nyomni vagy csak 3-4 cm? Nekem azt mondta hogy ki van nyírva a fék rásegitö ???? nemtom szerintem nem lehet megölni egy fékrásegitöt igy


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 20:11


valter320d írta:
jokerface írta: Ne kételkedj és minden rendbe lesz


Most ugy csináltuk akna nem emeltük és engedtük kifele volt pumpálás is és megy befele ugyanugy jobb h bal h jobb e bal e. és semmi ideges vagyok
esik befele a pedál..... valahol beszorult a levegőő???


Szia! Nem lehet, hogy rosszul csináljátok? Én úgy tudom, hogy ember megpumpálja a fékpedált, majd benyomva megtart és akkor nyit a légtelenítő csavar. Azt bezárva pedál felenged. És ezt többször.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 19:45


jokerface írta: Ne kételkedj és minden rendbe lesz


Most ugy csináltuk akna nem emeltük és engedtük kifele volt pumpálás is és megy befele ugyanugy jobb h bal h jobb e bal e. és semmi ideges vagyok
esik befele a pedál..... valahol beszorult a levegőő???

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 07:41


hil írta:
valter320d írta:
jokerface írta: Ezt a dolgot Ed China sem egyedül szokta véghez vinni
Biztos sok a levegö a rendszerbe. Jól ki kellene pumpálni.


OK OK haverom holnap az lesz az első szerinted azt már mindegy melyik keréknél kezdem vagy jobb hátsó,bal hátsó jobb elsö bal elsö????


Szia! Én úgy tudom, a légtelenítést mindig a tartálytól legtávolabb lévő munkahengernél szokták kezdeni és úgy közelíteni hozzá
(azért írtam így, mert jobb kormányos is lehet az autó, Angliából is olvassák ezt a fórumot)





Hil kollega írta le a leghelyesebben. Persze itthon már mindenki hozzászokott a jobb hátsóhoz, de a legtávolabbi kezdés a lényeg, mert elméletben annak van a leghosszabb fékvezetéke.
..és hát igen jobbkormányosnál ez kicsit másképpen néz ki.


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:55


Ne kételkedj és minden rendbe lesz


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:42


jokerface írta: Ahogy a nagykönyvben le van irva és akkor nagy baj nem lehet


Oké urak ugy fogom de már csak holnap remélem sikerrel járok

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:40


Ahogy a nagykönyvben le van irva és akkor nagy baj nem lehet

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:39


valter320d írta:
jokerface írta: Ezt a dolgot Ed China sem egyedül szokta véghez vinni
Biztos sok a levegö a rendszerbe. Jól ki kellene pumpálni.


OK OK haverom holnap az lesz az első szerinted azt már mindegy melyik keréknél kezdem vagy jobb hátsó,bal hátsó jobb elsö bal elsö????


Szia! Én úgy tudom, a légtelenítést mindig a tartálytól legtávolabb lévő munkahengernél szokták kezdeni és úgy közelíteni hozzá
(azért írtam így, mert jobb kormányos is lehet az autó, Angliából is olvassák ezt a fórumot)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 01. szerda, 21:42