Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 06:20
Real írta:RePTaiL írta:
Akkor ez:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...983wt_1165
vagy egyáltalán milyen minőségűek ezek? érdemes ilyenekkel foglalkozni?
"Brake Labs" meg "R1 Concepts"... Gondolom amerikai márkák ezek, de ki tudja, hogy milyenek?
Akkor már inkább EBC szett, de nem magyarországi forgalmazótól, mert itthon ez az amúgy is erősen túlárazott márka min. 20%-kal drágább. Hanem pl. megrendelve a http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ oldalról. Bár sajnos az EBC-kről is azt írják a fórumok, hogy hangosak, főleg, ha nincs tárcsa és betét együtt cserélve. Valami baj mindig van velük. A Greenstuff betét leválik hordozóról... Egy fórumtárs írta, hogy a Redstuff meg (igaz, verseny körülmények között) szétnyílt, mint egy rózsa.
Szóval nincs jó megoldás, tényleg csak a Nitrac, de az meg verseny kategória.
Tanulságos ezt pl. elolvasni, igaz, nem BMW, hanem Jaguar, de a lényeg ugyanaz: http://xtype.blog.hu/2010/08/2...t_javitani
Az a baj, hogy tényleg nincsenek fórumok, tesztek, csak hangzatos marketing szövegek, tele ellentmondásokkal (mindegyik gyártó szerint az övé a legjobb). Közben meg hullámosodnak a gyári tárcsák, és törnek a lyuggatott sport tárcsák, a Brembo meg csak úgy alapból "szar" (ezt legalább 8 helyről hallottam már). Szóval ember legyen a talpán.
Nem folynék bele,de 4 tárcsát betétekkel,60 ezerértugye nem hiszitek.,mikor csak 1 első garnitúra minőségi fékpofa 50,70 ezer, meg a tárcsák,még a gyári perforált is 50,60 ezer darabja. Amikkel az M3 szerelik. Aztán hiába a garancia,mehetsz az ebay-re panaszkodni. Aztán kinek? Ha elreped 1 hónap után. Szerintem maradj az M3 féktárcsáknál,ha azon bírják a 340 Le a tieden is bírni fogja.
325x25 be is kapni. Kerámia meg minek? hogy zabálja a féktárcsát? nem fogsz te pályára járni. Ha meg igen,nem fogsz magas széntartalmú tárcsákat kapni,első,hátsót betétekkel félmillió alatt. Koca vezetéshez mindegy mit raksz fel,max leszabályozod ha elkezd ütni,ha meg minőség kell,az 100 ezer darabja. Igazi komoly versenyfékeket még nem láttam lyuggatottat.Pont a repedés veszély miatt.
általában ezeket a fajtákat használják, mintába. Ezek a leghatékonyabbak.
http://www.apracing.com/info/i...+Discs_976
24 óráson is ilyen mintás volt a BMW amivel versenyeztek.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 30. kedd, 06:49