Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. szeptember 05. hétfő, 07:23


anubisz írta:
Gatinho írta: Sziasztok!

Megérett az autóm egy komplett fékszett cserére, tud esetleg valaki korrekt árat mondani, vagy esetleg elérhetőséget, akihez bizalommal fordulhatnék?

Amire szükségem van: 2 első tárcsa 286x22 , 2 hátsó tárcsa: 276x19, valamint ezekhez való fékbetétek és 2 kopásjelző. Egyben szeretném megvenni a szettet, hátha úgy olcsóbb, kapok valami kedvezményt esetleg...

Van egy ajánlatom ATE szettre 65.000,-Ft-ra a vaterán, de nézegettem a neten, számolgattam, és lehet hülyén hangzik, de gyanús nekem ez a nagyon kedvező ár, attól félek, hogy esetleg nem eredeti ATE cucc, hanem valami hamis klón, amivel ráfaraghatok.

Itt a vaterás ATE (olvassátok el a kérdéseimet is az eladóhoz):

http://www.vatera.hu/item/view...1473642659

Szerintetek megéri ennyiért adni egy ilyen szettet, ha tényleg ATE?

Nem ragaszkodom az ATE márkához, ha van más ésszerű, pénztárcakímélő megoldás is, de gagyit se akarok feltenni, valami hamisítványt meg főleg nem. Köszönöm előre is, ha segít valaki!


Nem tudom miért nem jó a gyári cucc, egy 1.8 autózok.Inkább kísérletezgettek mindenféle gyanús vásárlással. Ne de ti tudjátok. Versenyezni akarsz 1.8 -as dízellel?
Sima autózáshoz miért nem jó a gyári? itt meg garancia 3 lépés. Veterázhatsz,ha szétszakad a fékbetét 2 hónap múlva.



nem értem teljesen hogy mit irogatsz mert ezek a méretek a 318d gyári méretei ami nem 1,8d hanem 2,0 csak le van butítva, az ATE meg a gyári beszállító


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. szeptember 05. hétfő, 02:30


Gatinho írta: Sziasztok!

Megérett az autóm egy komplett fékszett cserére, tud esetleg valaki korrekt árat mondani, vagy esetleg elérhetőséget, akihez bizalommal fordulhatnék?

Amire szükségem van: 2 első tárcsa 286x22 , 2 hátsó tárcsa: 276x19, valamint ezekhez való fékbetétek és 2 kopásjelző. Egyben szeretném megvenni a szettet, hátha úgy olcsóbb, kapok valami kedvezményt esetleg...

Van egy ajánlatom ATE szettre 65.000,-Ft-ra a vaterán, de nézegettem a neten, számolgattam, és lehet hülyén hangzik, de gyanús nekem ez a nagyon kedvező ár, attól félek, hogy esetleg nem eredeti ATE cucc, hanem valami hamis klón, amivel ráfaraghatok.

Itt a vaterás ATE (olvassátok el a kérdéseimet is az eladóhoz):

http://www.vatera.hu/item/view...1473642659

Szerintetek megéri ennyiért adni egy ilyen szettet, ha tényleg ATE?

Nem ragaszkodom az ATE márkához, ha van más ésszerű, pénztárcakímélő megoldás is, de gagyit se akarok feltenni, valami hamisítványt meg főleg nem. Köszönöm előre is, ha segít valaki!


Nem tudom miért nem jó a gyári cucc, egy 1.8 autózok.Inkább kísérletezgettek mindenféle gyanús vásárlással. Ne de ti tudjátok. Versenyezni akarsz 1.8 -as dízellel?
Sima autózáshoz miért nem jó a gyári? itt meg garancia 3 lépés. Veterázhatsz,ha szétszakad a fékbetét 2 hónap múlva.

Gatinho
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Gatinho

Újonc

Elismertség: 7% (4 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. szeptember 04. vasárnap, 23:42


Sziasztok!

Megérett az autóm egy komplett fékszett cserére, tud esetleg valaki korrekt árat mondani, vagy esetleg elérhetőséget, akihez bizalommal fordulhatnék?

Amire szükségem van: 2 első tárcsa 286x22 , 2 hátsó tárcsa: 276x19, valamint ezekhez való fékbetétek és 2 kopásjelző. Egyben szeretném megvenni a szettet, hátha úgy olcsóbb, kapok valami kedvezményt esetleg...

Van egy ajánlatom ATE szettre 65.000,-Ft-ra a vaterán, de nézegettem a neten, számolgattam, és lehet hülyén hangzik, de gyanús nekem ez a nagyon kedvező ár, attól félek, hogy esetleg nem eredeti ATE cucc, hanem valami hamis klón, amivel ráfaraghatok.

Itt a vaterás ATE (olvassátok el a kérdéseimet is az eladóhoz):

http://www.vatera.hu/item/view...1473642659

Szerintetek megéri ennyiért adni egy ilyen szettet, ha tényleg ATE?

Nem ragaszkodom az ATE márkához, ha van más ésszerű, pénztárcakímélő megoldás is, de gagyit se akarok feltenni, valami hamisítványt meg főleg nem. Köszönöm előre is, ha segít valaki!


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 17:37


csatis1 írta:
Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Akkó tegnap csak sikerült felkalapálni!
Következő lépés: 340-es tárcsa ugrik hátra, 380-as előre!



a 6 dugattyús XL-es nyereg ami nekem van max 330as tárcsát fogad a 380ashoz kéne valami 10-12dugattyús azt meg nem igazán szeretném kifizetni



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 17:35


SirToma írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Mi lett a bőrözött felnikkel?

Az idén a crom/polir a trend?

Gumit pedig már annyit sem látok ezen a felnin, mint ami az előzőn volt...





Jó lehet Fehérváron lakni,ott nincsenek kátyúk


Szia Hori.

Mennyibe állt meg a fék upgrade?





Háát nekem sz szinte ajándék volt mert bontásra hoztuk az autót amin rajta volt de ha meg kéne venni akkor az első szett újba /ezekkel a tárcsákkal/ olyan 1500font, hátul meg e46 M3 féknyergek vannak Tarox tárcsákkal ott a 2 tárcsa olyan 80ezer


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 17:31


anubisz írta:
kempelen írta:
Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Mi lett a bőrözött felnikkel?

Az idén a crom/polir a trend?

Gumit pedig már annyit sem látok ezen a felnin, mint ami az előzőn volt...





Jó lehet Fehérváron lakni,ott nincsenek kátyúk




Azért kellett ekkora fék hogy a kátyúk előtt meg tudjak vele állni



csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 10:34


Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Akkó tegnap csak sikerült felkalapálni!
Következő lépés: 340-es tárcsa ugrik hátra, 380-as előre!


SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 09:45


anubisz írta:
kempelen írta:
Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Mi lett a bőrözött felnikkel?

Az idén a crom/polir a trend?

Gumit pedig már annyit sem látok ezen a felnin, mint ami az előzőn volt...





Jó lehet Fehérváron lakni,ott nincsenek kátyúk


Szia Hori.

Mennyibe állt meg a fék upgrade?



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 31. szerda, 01:19


kempelen írta:
Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Mi lett a bőrözött felnikkel?

Az idén a crom/polir a trend?

Gumit pedig már annyit sem látok ezen a felnin, mint ami az előzőn volt...





Jó lehet Fehérváron lakni,ott nincsenek kátyúk

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 22:20


kempelen írta:
Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Mi lett a bőrözött felnikkel?

Az idén a crom/polir a trend?

Gumit pedig már annyit sem látok ezen a felnin, mint ami az előzőn volt...







A bőrözöttek a műhelyben pihennek
Peremest felnit akartam most, beszereztünk egy olyat a peremet már felpolíroztattam már csak a küllőket kéne fényezni de még nem tudom a színt
fél "-al szélesebbek ezek úgyhogy kicsit jobban feszülnek a gumik rajta



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 22:05


Hori írta: Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



Mi lett a bőrözött felnikkel?

Az idén a crom/polir a trend?

Gumit pedig már annyit sem látok ezen a felnin, mint ami az előzőn volt...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 30. kedd, 22:06

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 21:01


Na már túl vagyok az első teszteken az új fékeimmel

Tarox 340x30as tárcsa
Tarox Corsa.114 betétek
Tarox B32 6 dugattyús nyergek
Goodridge fém fékcsövek

A tapasztalatok eddig
1: sokkal jobb a fékhatás mint a gyári fékekkel
2: sokkal jobban mutat a 20"os felni alatt



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 14:18


lacaca írta:
anubisz írta:
Real írta:
RePTaiL írta:

Akkor ez:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...983wt_1165

vagy egyáltalán milyen minőségűek ezek? érdemes ilyenekkel foglalkozni?



"Brake Labs" meg "R1 Concepts"... Gondolom amerikai márkák ezek, de ki tudja, hogy milyenek?

Akkor már inkább EBC szett, de nem magyarországi forgalmazótól, mert itthon ez az amúgy is erősen túlárazott márka min. 20%-kal drágább. Hanem pl. megrendelve a http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ oldalról. Bár sajnos az EBC-kről is azt írják a fórumok, hogy hangosak, főleg, ha nincs tárcsa és betét együtt cserélve. Valami baj mindig van velük. A Greenstuff betét leválik hordozóról... Egy fórumtárs írta, hogy a Redstuff meg (igaz, verseny körülmények között) szétnyílt, mint egy rózsa.

Szóval nincs jó megoldás, tényleg csak a Nitrac, de az meg verseny kategória.

Tanulságos ezt pl. elolvasni, igaz, nem BMW, hanem Jaguar, de a lényeg ugyanaz: http://xtype.blog.hu/2010/08/2...t_javitani

Az a baj, hogy tényleg nincsenek fórumok, tesztek, csak hangzatos marketing szövegek, tele ellentmondásokkal (mindegyik gyártó szerint az övé a legjobb). Közben meg hullámosodnak a gyári tárcsák, és törnek a lyuggatott sport tárcsák, a Brembo meg csak úgy alapból "szar" (ezt legalább 8 helyről hallottam már). Szóval ember legyen a talpán.


Nem folynék bele,de 4 tárcsát betétekkel,60 ezerértugye nem hiszitek.,mikor csak 1 első garnitúra minőségi fékpofa 50,70 ezer, meg a tárcsák,még a gyári perforált is 50,60 ezer darabja. Amikkel az M3 szerelik. Aztán hiába a garancia,mehetsz az ebay-re panaszkodni. Aztán kinek? Ha elreped 1 hónap után. Szerintem maradj az M3 féktárcsáknál,ha azon bírják a 340 Le a tieden is bírni fogja.
325x25 be is kapni. Kerámia meg minek? hogy zabálja a féktárcsát? nem fogsz te pályára járni. Ha meg igen,nem fogsz magas széntartalmú tárcsákat kapni,első,hátsót betétekkel félmillió alatt. Koca vezetéshez mindegy mit raksz fel,max leszabályozod ha elkezd ütni,ha meg minőség kell,az 100 ezer darabja. Igazi komoly versenyfékeket még nem láttam lyuggatottat.Pont a repedés veszély miatt.
általában ezeket a fajtákat használják, mintába. Ezek a leghatékonyabbak.
http://www.apracing.com/info/i...+Discs_976
24 óráson is ilyen mintás volt a BMW amivel versenyeztek.



Igen itt nálunk ennyibe kerül! Ebből azonban számold le az itteni rablóbandák 200%-os haszonkulcsát és mindjárt nem olyan hihetetlen a 4 tárcsa 60 ezerért!



1 DB EBC féktárcsa Angliában is 230 Font, lehet számolni. Fékpofán még nincs is.
http://www.ebcbrakeshop.co.uk/...137615.htm
Usa, 287 Dollár.
http://www.buybrakes.com/store/EBC-GD1002
Nitrac Angliába 210 Font, a kicsi 320x22 még nem számoltuk a szállítást ami bőven 10 és 25 ezer között van,de ekkora súlynál inkább 25 körül,és a garancia szinte kilátástalan érvényesítését,ha gond van. Márpedig az mindig van,mikor nem számítasz rá.Elég ha rossz méretet küldenek,számolhatsz mibe kerül,mire lebonyolítod a cserét.
Ennek tükrében a 60 ezres 4 tárcsa kerámia fékekkel, kicsit olcsó,nem? már ha nem sima vasból csinálták,és nem hajlik el 2 fékezés után.
Aki elhiszi hogy minőséget lehet venni ennyiért,az nagyon máshol él. Persze próbálkozni lehet. A jó cuccokat kint is meg kell fizetni. Ja,és ha Eun kívülről veszed még a Vám is. Áfát is kel fizetni,kint is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 08:56


anubisz írta:
Real írta:
RePTaiL írta:

Akkor ez:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...983wt_1165

vagy egyáltalán milyen minőségűek ezek? érdemes ilyenekkel foglalkozni?



"Brake Labs" meg "R1 Concepts"... Gondolom amerikai márkák ezek, de ki tudja, hogy milyenek?

Akkor már inkább EBC szett, de nem magyarországi forgalmazótól, mert itthon ez az amúgy is erősen túlárazott márka min. 20%-kal drágább. Hanem pl. megrendelve a http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ oldalról. Bár sajnos az EBC-kről is azt írják a fórumok, hogy hangosak, főleg, ha nincs tárcsa és betét együtt cserélve. Valami baj mindig van velük. A Greenstuff betét leválik hordozóról... Egy fórumtárs írta, hogy a Redstuff meg (igaz, verseny körülmények között) szétnyílt, mint egy rózsa.

Szóval nincs jó megoldás, tényleg csak a Nitrac, de az meg verseny kategória.

Tanulságos ezt pl. elolvasni, igaz, nem BMW, hanem Jaguar, de a lényeg ugyanaz: http://xtype.blog.hu/2010/08/2...t_javitani

Az a baj, hogy tényleg nincsenek fórumok, tesztek, csak hangzatos marketing szövegek, tele ellentmondásokkal (mindegyik gyártó szerint az övé a legjobb). Közben meg hullámosodnak a gyári tárcsák, és törnek a lyuggatott sport tárcsák, a Brembo meg csak úgy alapból "szar" (ezt legalább 8 helyről hallottam már). Szóval ember legyen a talpán.


Nem folynék bele,de 4 tárcsát betétekkel,60 ezerértugye nem hiszitek.,mikor csak 1 első garnitúra minőségi fékpofa 50,70 ezer, meg a tárcsák,még a gyári perforált is 50,60 ezer darabja. Amikkel az M3 szerelik. Aztán hiába a garancia,mehetsz az ebay-re panaszkodni. Aztán kinek? Ha elreped 1 hónap után. Szerintem maradj az M3 féktárcsáknál,ha azon bírják a 340 Le a tieden is bírni fogja.
325x25 be is kapni. Kerámia meg minek? hogy zabálja a féktárcsát? nem fogsz te pályára járni. Ha meg igen,nem fogsz magas széntartalmú tárcsákat kapni,első,hátsót betétekkel félmillió alatt. Koca vezetéshez mindegy mit raksz fel,max leszabályozod ha elkezd ütni,ha meg minőség kell,az 100 ezer darabja. Igazi komoly versenyfékeket még nem láttam lyuggatottat.Pont a repedés veszély miatt.
általában ezeket a fajtákat használják, mintába. Ezek a leghatékonyabbak.
http://www.apracing.com/info/i...+Discs_976
24 óráson is ilyen mintás volt a BMW amivel versenyeztek.



Igen itt nálunk ennyibe kerül! Ebből azonban számold le az itteni rablóbandák 200%-os haszonkulcsát és mindjárt nem olyan hihetetlen a 4 tárcsa 60 ezerért!



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. augusztus 30. kedd, 08:52


anubisz írta:
Real írta:
RePTaiL írta:

Akkor ez:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...983wt_1165

vagy egyáltalán milyen minőségűek ezek? érdemes ilyenekkel foglalkozni?



"Brake Labs" meg "R1 Concepts"... Gondolom amerikai márkák ezek, de ki tudja, hogy milyenek?

Akkor már inkább EBC szett, de nem magyarországi forgalmazótól, mert itthon ez az amúgy is erősen túlárazott márka min. 20%-kal drágább. Hanem pl. megrendelve a http://www.ebcbrakeshop.co.uk/ oldalról. Bár sajnos az EBC-kről is azt írják a fórumok, hogy hangosak, főleg, ha nincs tárcsa és betét együtt cserélve. Valami baj mindig van velük. A Greenstuff betét leválik hordozóról... Egy fórumtárs írta, hogy a Redstuff meg (igaz, verseny körülmények között) szétnyílt, mint egy rózsa.

Szóval nincs jó megoldás, tényleg csak a Nitrac, de az meg verseny kategória.

Tanulságos ezt pl. elolvasni, igaz, nem BMW, hanem Jaguar, de a lényeg ugyanaz: http://xtype.blog.hu/2010/08/2...t_javitani

Az a baj, hogy tényleg nincsenek fórumok, tesztek, csak hangzatos marketing szövegek, tele ellentmondásokkal (mindegyik gyártó szerint az övé a legjobb). Közben meg hullámosodnak a gyári tárcsák, és törnek a lyuggatott sport tárcsák, a Brembo meg csak úgy alapból "szar" (ezt legalább 8 helyről hallottam már). Szóval ember legyen a talpán.


Nem folynék bele,de 4 tárcsát betétekkel,60 ezerértugye nem hiszitek.,mikor csak 1 első garnitúra minőségi fékpofa 50,70 ezer, meg a tárcsák,még a gyári perforált is 50,60 ezer darabja. Amikkel az M3 szerelik. Aztán hiába a garancia,mehetsz az ebay-re panaszkodni. Aztán kinek? Ha elreped 1 hónap után. Szerintem maradj az M3 féktárcsáknál,ha azon bírják a 340 Le a tieden is bírni fogja.
325x25 be is kapni. Kerámia meg minek? hogy zabálja a féktárcsát? nem fogsz te pályára járni. Ha meg igen,nem fogsz magas széntartalmú tárcsákat kapni,első,hátsót betétekkel félmillió alatt. Koca vezetéshez mindegy mit raksz fel,max leszabályozod ha elkezd ütni,ha meg minőség kell,az 100 ezer darabja. Igazi komoly versenyfékeket még nem láttam lyuggatottat.Pont a repedés veszély miatt.
általában ezeket a fajtákat használják, mintába. Ezek a leghatékonyabbak.
http://www.apracing.com/info/i...+Discs_976
24 óráson is ilyen mintás volt a BMW amivel versenyeztek.



Mihez kell nektek, ilyen nagy teljesítményű fék ?