hancurozo írta:
anubisz írta:
jons írta:
hancurozo írta:
jons írta:
Jól mondod! Az elsők csak satuval mentek vissza a helyükre. Kis kedvencünk a wd40 segített. Aztán némi műszerolaj és úgy jár, mintha új lenne. A hátsók viszont simán szerszám nélkül visszamentek a alaphelyzetbe. Az a szerencse, hogy a hátsók kézifékje nem ez a tekerős fajta, mert az szerszám nélkül esélytelen.
WD-40? Műszerolaj? Fékhez? Remélem a gumikarmantyúhoz nem folyt be. A külső porvédő az olajálló, de a gumikarmantyú nem bírja az olajat. Ezért kell a fékhez fékfolyadék, és nem más olajszármazék.
Természetesen nem! Az egész csak arra kellett, hogy megmozduljon. Az összerakás már fékolajjal történt.
A gumikarmantyú az ami belül van a hüvelyben? az tömíti a dugattyút?
Igen. Az van a dugattyún, és az akadályozza meg a munkahenger szivárgását.
Az szivárgott nekem,mikor rá políroztak a dugattyúra ( a rozsdás részre ) még azt sem tartom kizártnak,hogy én is megfújtam valamivel,mikor nem ment vissza,és szenvedtem vele,csak már nem emlékszem.Á,de nem,mert a fékes cserélte azt is, szerintem elég volt az a pár mikron amit leszedett a polír,már nem volt pontos a méret.Annyira érzékeny az a gyűrű,hogy csak a fékolajjal kompatibilis?