Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. december 15. kedd, 23:43


Sajnos nekem most negativ tapasztalatrol kell beszamolnom az ATE fektarcsakkal kapcsolatban. Augusztus vegen lettek cserelve a fektarcsak es fekbetetek elöl-hatul, minden a hires ATE markatol. Alig 6000km megtetele utan (amiben összesen 1 intenziv fekezes volt 50km/h-rol 0-ra) erezni kezdtem, hogy a kormany fekezeskor raz. Ma sajnos kiderült, hogy az elsö tarcsak felhullamosodtak, fel kellett szabalyozni öket (alig 7000km megtetele utan!!!). Most ismet csuda szupi jo, de kivancsi leszek a következö 5-6 ezer km-re. Ettöl azert többet vartam az ATE-tol, eleg nagy csalodas szamomra.

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2009. december 09. szerda, 01:15


Elõzõ témához kapcsolódva megemlíteném, szerdán megyek az angliai elosztóba a hátsó szettért. (Nem csak ezért leszek arra

Lényeg ha valakinek kellene esetleg zöld/piros/sárga betét vagy USR/GD tárcsa akkor jutányosan (30kg-ig 11.000HUF volt a szállítása mikor rendeltem) párezerért elhozom és akkor német/magyar ár -35% körül van.
Szóval ha érdekel valakit péntek reggelig jelezzen és leadom az én rendelésemmel együtt.

Súly nemszámít, mert kb. 10tonna rakfelületem lesz

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 23:54


ute107 írta: Engem is érdekelne Yellow kolléga által feltett kérdés....


2 elsõ tárcsa + 2 szett betét = 75ezredes kifutotta házhozszállítva (+nekem kopásjelzõ)
A magyar forgalmazótól http://www.ebcbrakes.hu/ 118-as ajánlatot kaptam.

Nem veszi fel a versenyt árban az alap szettel, de nem is csak annyit tud!

Ha levettem a rozsdás acéltárcsát, majd csinálok képet a bekopott tárcsával.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 22:51


Engem is érdekelne Yellow kolléga által feltett kérdés....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 17:50


én is néztem a galériában... esetleg árakat tudsz mondani? jó lenne magyar pénzbe ha átszámítanád...

Lacci írta: Elsõ adag tárcsa és betéteim megértek a cserére. Hungaroringen koccant le a kopásjelzõig, majd gurultam még vele 900km-t mire megjött az anyag.
Persze csak azért ilyen sokára mert halogattam a megrendelést.

Megérte!

Bûvös kombináció:

EBC Brakes Ultimax mart tárcsák fekete korrózióálló bevonattal +
EBC Red Stuff kerámiával bûvölt alig szemetelõ betétek kerültek az elsõtengelyre. (mindez gyárból rendelve, itthoni forgalmazó ár -40%ért)

Már itt fórumon is láttam, hogy a zöld betéteket dicsérték, na ez papíron is jobb még attól is

Szabályosan bebólint a kocsi ha odalépek a fékre keményebben.

Fékteljesítményben ég és föld gyári szetthez, merem ajánlani!

Ha minden igaz jövõhéten megyek a gyár felé angliában, fel is pakolok egy hátsó szettet is


Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2009. december 07. hétfő, 15:40


Elsõ adag tárcsa és betéteim megértek a cserére. Hungaroringen koccant le a kopásjelzõig, majd gurultam még vele 900km-t mire megjött az anyag.
Persze csak azért ilyen sokára mert halogattam a megrendelést.

Megérte!

Bûvös kombináció:

EBC Brakes Ultimax mart tárcsák fekete korrózióálló bevonattal +
EBC Red Stuff kerámiával bûvölt alig szemetelõ betétek kerültek az elsõtengelyre. (mindez gyárból rendelve, itthoni forgalmazó ár -40%ért)

Már itt fórumon is láttam, hogy a zöld betéteket dicsérték, na ez papíron is jobb még attól is

Szabályosan bebólint a kocsi ha odalépek a fékre keményebben.

Fékteljesítményben ég és föld gyári szetthez, merem ajánlani!

Ha minden igaz jövõhéten megyek a gyár felé angliában, fel is pakolok egy hátsó szettet is

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 24. csütörtök, 18:03


ute107 írta: Brembo Sport Max vagy mi a f..sz a neve...egy kalap szar. Tényleg be hullámosodik! Inkább akkor ATE!

320d-hez pl. 18e/db az elsõ féktárcsa most nem emlékszem h. fúrt v. mart...de valamelyik...


Látom, itt is szidja mindenki a Brembot. Én ATE tárcsát vennék és veszek, majd ha arra kerül a sor.
hil


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. szeptember 24. csütörtök, 07:53


Lacci írta:
ute107 írta: EBC fékbetéteket próbáljátok ki.... zöld....és fog is mint a zöld festék....
mellé ATE....

Lassulási versenyt csak így nyersz....!


EBC nem tûnik vészesnek árban sem, pláne hogy lenn van a font erõsen.
Tárcsa miért nem EBC, jobb az ATE vagy azért, hogy ~5ezerrel olcsóbb?

Naív kérdés:
Miben nyilvánul meg ha hullámos lesz a tárcsa? Mármint ráz a fék ha nyomja az ember, vagy csak kevésbé fog?

Ui: van egy gyanúm, hogy nekem a gyári szett van fenn így 120ezer kilóméternél..



Nekem most van benne 185 és még mindig a gyárit nyúzom a tárcsa nem hullámos nem ráz fékezéskor és még a válla sem igazán nevezhetõ jelentõsnek/bár az igaz hogy zömében pályázok/ kaszamesternél láttam 320d 420ekm-rel amin szintén a gyári tárcsák voltak na ott már nagyobb volt a válla mint a maradék anyag

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. szeptember 24. csütörtök, 07:03


Lacci írta:
ute107 írta: EBC fékbetéteket próbáljátok ki.... zöld....és fog is mint a zöld festék....
mellé ATE....

Lassulási versenyt csak így nyersz....!


EBC nem tûnik vészesnek árban sem, pláne hogy lenn van a font erõsen.
Tárcsa miért nem EBC, jobb az ATE vagy azért, hogy ~5ezerrel olcsóbb?

Naív kérdés:
Miben nyilvánul meg ha hullámos lesz a tárcsa? Mármint ráz a fék ha nyomja az ember, vagy csak kevésbé fog?

Ui: van egy gyanúm, hogy nekem a gyári szett van fenn így 120ezer kilóméternél..


...ha behullámosodik a tárcsa, rázza a kormányt fékezéskor mint a vadállat. Egyébként ez inkább a 30d-30i modellekre jellemzõ a 330mm-es elsõ tárcsa miatt, igen termetes példányok, 20d-nél még nem igen hallottam ilyenrõl.

petike

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2009. szeptember 24. csütörtök, 02:12


ute107 írta: EBC fékbetéteket próbáljátok ki.... zöld....és fog is mint a zöld festék....
mellé ATE....

Lassulási versenyt csak így nyersz....!


EBC nem tûnik vészesnek árban sem, pláne hogy lenn van a font erõsen.
Tárcsa miért nem EBC, jobb az ATE vagy azért, hogy ~5ezerrel olcsóbb?

Naív kérdés:
Miben nyilvánul meg ha hullámos lesz a tárcsa? Mármint ráz a fék ha nyomja az ember, vagy csak kevésbé fog?

Ui: van egy gyanúm, hogy nekem a gyári szett van fenn így 120ezer kilóméternél..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 22:23


Garaj írta: Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo


Szia Én mindenképpen Zimmermant ajánlanék ár-teljesítmény arányt figyelembe véve ! Én is problémamentesen használom . Ha érdekel ,jó áron tudok szerezni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 22:16


hil írta:
Tiba írta: 60ezer+ áfa...hmm

Nem tudom, de sok embertõl hallottam, hogy a Brembonak jó a neve, de akinek volt azok szinte mind köpködték, hogy meghullámosodott. Nekem errõl nincs személyes tapasztalatom és a fentiek után azt gondolom, nem is lesz
hil


...így van, nálunk annak idején az e39 530d alatt kb 3e km-t bírt, egy kalap szar a brembo, legalábbis a BMW-hez valóak.

petike

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 22:13


Brembo Sport Max vagy mi a f..sz a neve...egy kalap szar. Tényleg be hullámosodik! Inkább akkor ATE!

320d-hez pl. 18e/db az elsõ féktárcsa most nem emlékszem h. fúrt v. mart...de valamelyik...

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 22:08


A gyári lyuggatott 330cd re való 60 rongy, szám alapján néztem az online teileben.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 22:01


Tiba írta: 60ezer+ áfa...hmm

Nem tudom, de sok embertõl hallottam, hogy a Brembonak jó a neve, de akinek volt azok szinte mind köpködték, hogy meghullámosodott. Nekem errõl nincs személyes tapasztalatom és a fentiek után azt gondolom, nem is lesz
hil