Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 22:47


szasa írta: Sziasztok!
Elsö fékbetét csere elött állok..... van valami jo ötletetek,hogy mit vegyek? Most gyári van... van jobb?

Köszi


Hello!

Termeszetesen van a gyaritol "jobb" (es egyben dragabb) is, de kerdes, hogy szükseged van-e ra vagy maskepp megfogalmazva ki fogod-e hasznalni? Alapesetben a gyari tarcsat es betetet javasolnam Neked.

Szemy

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 21:57


jokerface írta: ATE


Tárcsából ok. hogy ATE, de betétbõl is? Textar mint betét, nem jobb?!

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 18:21


ATE

státusz szasa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2009. március 25. szerda, 18:17


Sziasztok!
Elsö fékbetét csere elött állok..... van valami jo ötletetek,hogy mit vegyek? Most gyári van... van jobb?

Köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2009. március 18. szerda, 11:50


Én úgy tudom,hogy csak forgó mozgás okozhatja a rázást!

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2009. február 14. szombat, 19:30


M.Attilának cimezve! Nem vagyok biztos a pü-ben,hát ide is beirom!

Szia Attila!
Én csak "fék" ügyben bátorkodtam Neked irni.Olvastam a topikot és Hozzád fordulnák ez ügyben!
Szeretném lecserélni a fékpofákat és a betéteket is+a visszajelzö szenzort elöl-hátul. ATE-ról lenne szó!
Az érdekelne,hogy mennyiért adod most a komplett szettet.Eu-ban ha lehetne! e46 320d-m van a faceliftes fajtából!
A helyzet az,hogy Szlovákiából lennék és hogy postán keresztül megoldható lenne e a szállitása?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. január 04. vasárnap, 06:44


de a gyári fékkel, amikor megvettem a szilentblokk aze gyik oldali elég rossz állapotban volt (koppant) és mégsem rázott... a futómûvel nincs gond, legalábbis 10 ezerrel ezelõtt nem volt...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. január 03. szombat, 19:36


üdvYellow ha ráz a kormány fékezéskor egyáltalán nem biztos, hogy a féknél kell keresni a hibát ! Elõbb mindenképpen nézesd át a futómûvet mert okozhatja a rossz kormányösszekötõ , a segédkormánymû, a gömbfej és akár a szilentek is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 22:32


nekem ha be lenne szorulva, akkor megemelt állapotban is hozzáérne... elvileg errõl már beszéltünk korábban, aztán ababn maradtunk, hogy a bemarás miatt rángathat... bár nem tudom kicsit aggódni kezdtem

Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 22:23


Mint korábban írtam, rángatott a kocsi idõszakosan.
Megálltam egy ilyen hatásnál, és megnéztem a kerekeket.
A jobb elsõ betéteim beszorultak, ugyanis kiderült, hogy a munkahenger belseje rozsdás és az olajnyomás megszünése után a henger nem tud visszatérni nyugalmi állapotába gyorsan, tehát fékezõ hatás alatt avn a technika.
Valamint a porvédõ gyûrû elvesztette feszességét.
A javítás (felújítókészlet, rozsdamentesítés, új betétek és tárcsák, munkadíj) 78 000 forintba került.
Javallat: kerékcserénél érdemes ellenõrizni a porvédõ gyûrû állapotát, valamint a fékolajat az intervallumnak megfelelõen cserélni.
A lecserélt ép betétjeimben, Textar tárcsámban kb. 6000 km van. Millimétert legközelebb...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 21:35


ez rossz jel..nekem is ráz, bár nem mindig... nem tudom mi az oka... akkor én is cseréltessem vissza? nekem még annyira nem zavaró, szerintem egy idõ után beáll majd... vagy nem?

de mitõl hullámos? én mindig kímélve fékeztem, sosem hevítettem túl... nekem lassabb tempónál is rázza néha, bár fura mert mert amikor taposom akkor rázza, de van amikor nem...

melelsleg még az elsõ 1000 km-en felemelve a kocsit ha megpörgettem a kereket, akkor bele-bele ért a pofába, de csak anynira mint a gyárival elõtte... most már nem ér bele megemelve, pedig nekem kb most van benne 3000 km

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2008. december 28. vasárnap, 21:22


hi! már egyszer írtam,hogy elégedetlen vagyok az ATE p.d. vel, de most aztán felrakta az I-re a pontot. kb 1500 km használat után elkezdte rázni a futómûvet ha üzemmmelegen kb 120 körül nyomtam egy kis féket. Ez adig fajult(3000 km),hogy ennél a sebességnél már nem tudom a kormányt tartani ha fékeznem kell. a tárcsa olyan hullámos mint a balaton viharban. megy vissza gariba. ha kicserélik akkor lesz egy ganitúra eladó tárcsám (bár nem ajánlom senkinek), mert én ilyet többet fel nem rakok. írok ha esedékes. üdv mindenkinek

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. december 23. kedd, 09:36


de komolyan mondom mióta bentvannak a tárcsák, sosem fogott ilyen jól

YELLOW írta: nah ma reggel nagyon érdekes dolog történt... szinte hihetetlen...

ugye korábban leírtam és képet is tettem fel, hogy ATE Power Disc fékek vannak a kocsin elõl hátul sima ATE és a megfelelõ ATE fékpofák, és olaj... eddig panaszkodtam, hogy amíg hidegek a fékek, nem úgy fognak... hát kérem ma vagyis egész este, de összesen 2 napja kint állt a kocsi, ma reggel totál le volt fagyva -5-6 fok... az elsõ fékezésnél, azt vettem észre hogy kis nyomásra, nagyon jól lassul a kocsi... harap a fék... egyszerûen el se hittem... én nem tudom miért, de ha ez így fog hidegben, akkor én nem akarok nyarat


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. december 23. kedd, 08:32


YELLOW írta: nem fordítva mûködik... mert amikor bemelegszik akkor is jó...én arra utaltam, hogy nyáron be kellett elõtte fékezni egy párat, hogy jó legyen... de most ebben a hidegben meg rögtön harapott


na akkor ez tényleg rejtély hogy miért csak üzemi hõmérsékleten meg csontá fagyva müködik

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2008. december 23. kedd, 08:17


nem fordítva mûködik... mert amikor bemelegszik akkor is jó...én arra utaltam, hogy nyáron be kellett elõtte fékezni egy párat, hogy jó legyen... de most ebben a hidegben meg rögtön harapott