Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 21:56


60ezer+ áfa...hmm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 21:40


Garaj írta:
Petike írta:
Garaj írta: Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo


...pl gyári performance fúrt tárcsák..... mert van

petike


Gyári m3-ra gondolsz vagy külön gyárt a többi szériára? Valaki tudja,hogy az m3-as tárcsa mekkora? Nekem most van 80 e km benne és szerelõ mondta hogy lassan cserélni kellene. Szerintem akkor inkább maradok a gyárinál, ha tényleg 3x annyit bír ki.


...nem, erre http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05 Az m3-é nem fog felmenni, mert a csonkállványok az m3 alatt teljesen mások, ergo azt is kellene cserélned, ha m3 fékeket szeretnél, ami több csillió Ft . Van ilyen gyári lyuggatott.

üdv:

petike

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 21:31


EBC fékbetéteket próbáljátok ki.... zöld....és fog is mint a zöld festék....
mellé ATE....

Lassulási versenyt csak így nyersz....!

Garaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz Garaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 21:28


Petike írta:
Garaj írta: Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo


...pl gyári performance fúrt tárcsák..... mert van

petike


Gyári m3-ra gondolsz vagy külön gyárt a többi szériára? Valaki tudja,hogy az m3-as tárcsa mekkora? Nekem most van 80 e km benne és szerelõ mondta hogy lassan cserélni kellene. Szerintem akkor inkább maradok a gyárinál, ha tényleg 3x annyit bír ki.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 19:20


YELLOW írta: ki mire esküszik...
Brembo-ról hallottam már, hogy könnyen vetemedik...
viszont ha azt akarod, hogy fogjon, akkor puhább betét kell, viszont hamar kopik, de a tárcsa lassabban...
ha keményebb betétet raksz hozzá, akkor a tárcsa kopik hamarabb, és akkor úgyis kell betétet is cserélni... ha nem jársz pályára, akkor felesleges, én is az ATE Power Disc-el így vagyok már, viszont mutatósak ezek a vágott/furt tárcsák...
nem tudom de én inkább a Zimmermann-t választanám, márcsak azért is mert német, illetve szerintem jobb, de mindkettõhöz érdemes Ferrodo betétet venni, azokkal elég jól muzsikálnak, ha ATE mellett döntesz esetleg, akkor csak ATE betét...
amúgy meg annyit sosem fognak bírni, mint a gyári tárcsák...

Garaj írta: Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo


Nálam a gyári tárcsa 70-80e km-t bír, amíg meghullámosodik, a Zimmermann meg 20e-et.

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 18:10


Nálam az ATE az isten! Mart Brembo tácsával a 320-am nem tudta azt a fékerõt produkálni mint az ATE + amit mondtatok: két pofára ette a betétet. 8000 km-nél majdnem a fele eltünt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 17:27


Garaj írta: Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo


...pl gyári performance fúrt tárcsák..... mert van

petike


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 17:12


ki mire esküszik...
Brembo-ról hallottam már, hogy könnyen vetemedik...
viszont ha azt akarod, hogy fogjon, akkor puhább betét kell, viszont hamar kopik, de a tárcsa lassabban...
ha keményebb betétet raksz hozzá, akkor a tárcsa kopik hamarabb, és akkor úgyis kell betétet is cserélni... ha nem jársz pályára, akkor felesleges, én is az ATE Power Disc-el így vagyok már, viszont mutatósak ezek a vágott/furt tárcsák...
nem tudom de én inkább a Zimmermann-t választanám, márcsak azért is mert német, illetve szerintem jobb, de mindkettõhöz érdemes Ferrodo betétet venni, azokkal elég jól muzsikálnak, ha ATE mellett döntesz esetleg, akkor csak ATE betét...
amúgy meg annyit sosem fognak bírni, mint a gyári tárcsák...

Garaj írta: Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo


Garaj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz Garaj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2009. szeptember 23. szerda, 17:03


Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo

Lacci
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Lacci

Fórumlakó

Elismertség: 5% (15 pont) | Hozzászólások: 288

Elküldve: 2009. augusztus 12. szerda, 01:20


Woockie írta:
Robin68 írta: És még egy hasznos tanács ha már gyilkolni akarod a kocsid......
A kipörgésgátlót is kapcsold ki mielõtt a jobb lábad bevadul

(hozzáteszem én még nem nyúltam ehhez a kapcsolóhoz mert sokáig szeretném megtartani a sajátom.............)

Pedig van, amikor a kikapcsolasa nelkul eselyed nincs kijutni.


Pl eisenachi talin mikor beálltunk a saras fûre, alig bírtam kitolatni.

Befagyott városi elhagyatott utcácskában télen kikapcsolva, ott lehet játszani vele, nagy élmény!
Csak nem kell olyan bátornak lenni, mint mikor nem nyomod ki
Lánymányosi hídra kanyarodtam fel, mikor rendesen esett az esõ, na ott szépen mentem 2 sávban

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. augusztus 11. kedd, 16:36


Robin68 írta: És még egy hasznos tanács ha már gyilkolni akarod a kocsid......
A kipörgésgátlót is kapcsold ki mielõtt a jobb lábad bevadul

(hozzáteszem én még nem nyúltam ehhez a kapcsolóhoz mert sokáig szeretném megtartani a sajátom.............)

Pedig van, amikor a kikapcsolasa nelkul eselyed nincs kijutni.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. augusztus 11. kedd, 16:30


Timo írta: A szerelõm szerint a 320d-mben olyan kézifék mechanizmus van, amely ha nem húzkálom be menet közben, akkor az autó élete végéig nem romlik el.

Én viszont szeretnék télen pörögni-forogni
Mi a tapasztalat, bírni fogja a kézifék?


Csak berohad, ha nem húzod be néha menet közben is.
Ott van a kezelési útmutatóban, hogy milyen idõközönként, milyen körülmények között kell behúzott kézifékkel "közlekedni".

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. augusztus 11. kedd, 15:54


És még egy hasznos tanács ha már gyilkolni akarod a kocsid......
A kipörgésgátlót is kapcsold ki mielõtt a jobb lábad bevadul

(hozzáteszem én még nem nyúltam ehhez a kapcsolóhoz mert sokáig szeretném megtartani a sajátom.............)

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 23:10


A BMW-kben a pörgéshez ne a kezedet használd, hanem a jobb lábadat
Hátsókerékhajtás rulez

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Timo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 22:54


A szerelõm szerint a 320d-mben olyan kézifék mechanizmus van, amely ha nem húzkálom be menet közben, akkor az autó élete végéig nem romlik el.

Én viszont szeretnék télen pörögni-forogni
Mi a tapasztalat, bírni fogja a kézifék?