m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. június 18. szerda, 15:33


von írta: Sziasztok
Érdeklõdnék, hogy tud-e valaki hátsó fékbetétet és kopásjelzõt 320d touringhoz 150le, és mennyiért. ATE vagy TEXTAR érdekelne.
Elõre is köszönöm.


Szia
ATE

hátsó betét: 7.500,-
kopásjelzõ: 2.950,-

üdv:

m_attila
20/326-4882

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz von

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2008. június 18. szerda, 15:31


Sziasztok
Érdeklõdnék, hogy tud-e valaki hátsó fékbetétet és kopásjelzõt 320d touringhoz 150le, és mennyiért. ATE vagy TEXTAR érdekelne.
Elõre is köszönöm.

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2008. június 18. szerda, 11:49


Hali!
Szóval mennyibõl jött ki végül is ez a kis kiállítás???

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. június 18. szerda, 09:10


Abszolút vezetési stílustól függ. Úgy vettem a gépet, hogy aztmondták 5-10ezert megy még az elsõ betét(textar). 20ezret mentem vele, és még nem jelzett a kopásjelzõ, mikor kicseréltem. Persze én aztán tényleg nyugis vezetõ vagyok, csak néha állatkodok, de akkor is inkább a gázt nyomom, nem a féket

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2008. június 17. kedd, 17:43


nah itt van



státusz Theo

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 294

Elküldve: 2008. június 17. kedd, 08:41


YELLOW írta: én olvastam egy fókuszosnál hogy neki rázott az ATE Power Disc, és nagyon kopott, azt írta 7000km-t ment vele, de már a tárcsából 1tized mm hiányzik, ez baszott gáz szerintem, kicsit parázok... nem hiszem el hogy egy betét nem bír ki 25ezret a tárcsa meg 60-80ezret...


Tiba Te eddig menyni km-t mentél a Power Disc-kel? te nem tapasztaltál semmit?


Ha 7000 km-ert ment el és 1 tized hiányzik a tárcsából akkor az 70 ezer km/mm nem? és egy tárcsa simán kophat 2 mm-ert. akkor nem értem mi itt a gond? Teljesen reálisnak tartom a futásteljesítményét.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2008. június 17. kedd, 05:02


már bocs de attól hogy valakinek BMW-je van, akár E46 bagy bármilyen, nem biztos, hogy tele van lóvéval, lehet azé vett BMW-t mert régi álma, és egy AUTÓ-t akart... mellesleg a legtöbb betét 25ezret bír, amiben semmi baj nincs, én a tárcsán akadtam fel, hogy sok autónál amiben a fék is jó (Opel) 90ezernél azt mondták a szervízbe, még 30-40-et elmegy a tárcsa...pfff... igaz nem is ilyen tömeget kell neki lefékezni... meg egy fokusz se egy erõgép és a srác 7000km után már panaszkodott az ATE-ra, amit én is nehezen hiszek, de mégis bogarat ültetett a fülembe... mindegy ma meglesz a cucc, aztán beszerelés, majd kiderül, nem sokat járok a kocsival, szal nekem sokáig ki fog tartani, jó ha idén összekopik a betét és a tárcsa

m_attila81 írta:


gyerekek, ez vicc már...


Ate a legjobb fék . ettõl függetlenül én is 20ezer km alatt kivégeztem az elsõ betéteket, ez csak vezetési stílustól függ.

170-200 lovas autóknál ez normális, mint egy 60 lovas astránál.


nem akarok megbántani senkit mert ez rossz reklám lenne a cégünknek, de inkább õszinte vagyok mint részrehajló, ha valakinek nincs 10-12 ezer ft ja akár 20-30 ezer kilóméterenként, az ne bmw -ben gondolkodjon.

u.i. a michelin pilot sport 225/40-18 max: 1nyár, de azidõ alatt amit nyújt...azt kell megfizetni.
ilyen a fék is...

a szar az sokat elmegy, de nem is fog, mindenki választhat, futásteljesítmény vagy biztonság


m_attila



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2008. június 17. kedd, 04:57


én is most járok 68ezernél a betétek is faszák, az elsõ tárcsa neccesebb, de még bírna egy 10ezret...most van rá pénz most cserélem

bmwe46 írta: hmm : ) Akkor a gyári betétek se jók? Mert nekem 69.000 km van a kocsiba és még mindig a gyári féktárcsa + betét van rajta. A fékhatás pedig még mindig olyan mint régen.


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. június 16. hétfő, 23:29


Én sem vagyok az mindíg "nyomom, és fékezek fajta" , rosszul vagyok ha fékporos a felnim inkább váltagatok vissza. Nekem is elmennek a fékek jó sokáig, mire cserélni kell.

státusz bmwe46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2008. június 16. hétfő, 23:17


hmm : ) Akkor a gyári betétek se jók? Mert nekem 69.000 km van a kocsiba és még mindig a gyári féktárcsa + betét van rajta. A fékhatás pedig még mindig olyan mint régen.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. június 16. hétfő, 22:30


YELLOW írta: légyszivás szólj már Steve-nek, hogy írjon ide a kérdésemmel kapcsolatban, mert nem tok neki privit küldeni kiírja hogy elküldte, de nálam nem jelenik meg az elküldüttekbe

Tiba írta: Én még csakm olyan 2ezret mentem kb vele,
de semmi rendelleneset nem tapasztaltam.
Steve-t kérdezd meg, Õ már többet ment vele,
igaz neki a nagyobbik van.



gyerekek, ez vicc már...


Ate a legjobb fék . ettõl függetlenül én is 20ezer km alatt kivégeztem az elsõ betéteket, ez csak vezetési stílustól függ.

170-200 lovas autóknál ez normális, mint egy 60 lovas astránál.


nem akarok megbántani senkit mert ez rossz reklám lenne a cégünknek, de inkább õszinte vagyok mint részrehajló, ha valakinek nincs 10-12 ezer ft ja akár 20-30 ezer kilóméterenként, az ne bmw -ben gondolkodjon.

u.i. a michelin pilot sport 225/40-18 max: 1nyár, de azidõ alatt amit nyújt...azt kell megfizetni.
ilyen a fék is...

a szar az sokat elmegy, de nem is fog, mindenki választhat, futásteljesítmény vagy biztonság


m_attila

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2008. június 16. hétfő, 19:43


légyszivás szólj már Steve-nek, hogy írjon ide a kérdésemmel kapcsolatban, mert nem tok neki privit küldeni kiírja hogy elküldte, de nálam nem jelenik meg az elküldüttekbe

Tiba írta: Én még csakm olyan 2ezret mentem kb vele,
de semmi rendelleneset nem tapasztaltam.
Steve-t kérdezd meg, Õ már többet ment vele,
igaz neki a nagyobbik van.


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. június 16. hétfő, 17:35


Én még csakm olyan 2ezret mentem kb vele,
de semmi rendelleneset nem tapasztaltam.
Steve-t kérdezd meg, Õ már többet ment vele,
igaz neki a nagyobbik van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2008. június 16. hétfő, 17:06


én olvastam egy fókuszosnál hogy neki rázott az ATE Power Disc, és nagyon kopott, azt írta 7000km-t ment vele, de már a tárcsából 1tized mm hiányzik, ez baszott gáz szerintem, kicsit parázok... nem hiszem el hogy egy betét nem bír ki 25ezret a tárcsa meg 60-80ezret...


Tiba Te eddig menyni km-t mentél a Power Disc-kel? te nem tapasztaltál semmit?

státusz Eric

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. június 14. szombat, 21:54


YELLOW írta: pedig nagyon dícsérik a 20d-t, de mégis sok van belõlük eladó, és valóban a legtöbb ebbõl hibásodik meg... a másik az 1.6-os bömci, amit ugye nekünk keletieknek csináltak, és annyit is ér a motorja, a legtöbb 100ezer km környékén motorcserés, és álltalában itt is kezdik õket aledni ennél a futásteljesítménynél... én nem akartam nagy motort bár egy 6 hengeres valóban jobb lenne, de nem bánom hogy ez az 1.8 van, kicsit hangosabb a kelleténél, melegen alapjáraton, mintha hidrotõke lenne, de az olaj elég sûrû benne, de a többinek is ilyen a hangja... egy E36 320i havert vittem 150 lovas az övé, és azt mondta: " hûû vazze nem tudom mennyivel maradnék le tõled" pedig nekem papíron 85kW... nekem megteszi, ha szépen megyek vele nem is fogyaszt sokat

singletrack írta:
YELLOW írta:
singletrack írta: YELLOW, azt hittem neked is 20d! Megnéztem realoem-en, az összes N42-es motorosnak 286os a tárcsája... akkor mégiscsak LE függvénye a dolog

(Fórumlakó lettem )


én nem szeretem a dízelt remélem nincs harag
ezt mondtam én is a motortól függ és a kocsi súlyától milyen fék van alatta


Jaj ne viccelj most már én is bánom a dízelt kicsit de inkább a megbízhatatlansága miatt


A haverom 316-osában 240e km van és még csak nem is eszi az olajat. Persze cserélgeti is szorgalmasan 15e-nként és amúgy sem egy taposós fajta....