Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. szeptember 09. szombat, 16:17


Sziasztok! A jó magyar utaknak hála szétment a jobb első lengőkar hátsó szilentje. (Ezt jól megfogalmaztam!) Az a kérdésem milyen szilentet vegyek bele ami legalább gyári minőségű? Köszönöm! :

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. július 13. csütörtök, 10:11


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ebből a fajta lengőkarból kipréselhető a gömbfejek?
Hátha találkozott már valaki vele.
Meyle a márka.Előre is köszönöm.





Meyle HD-ból igen.
én úgy nézem a kép alapján, hogy ebből kijön.
de egyébként egy hagyományos lengőkar is átalakítható.


Ez csak sima meyle. Most küldte egy ismerősöm.
Beszéltem a sráccal aki átalakítja de sajna most nincs neki kész és várnom kéne rá.
A kocsi meg napi használatos és mar nagyon gáz az egyik gömbfej.
Nem tudom mit kezdjek vele



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. július 13. csütörtök, 10:08


Pitykoo írta: Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ebből a fajta lengőkarból kipréselhető a gömbfejek?
Hátha találkozott már valaki vele.
Meyle a márka.Előre is köszönöm.





Meyle HD-ból igen.
én úgy nézem a kép alapján, hogy ebből kijön.
de egyébként egy hagyományos lengőkar is átalakítható.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. július 13. csütörtök, 10:05


Hali.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ebből a fajta lengőkarból kipréselhető a gömbfejek?
Hátha találkozott már valaki vele.
Meyle a márka.Előre is köszönöm.





adesz20
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz adesz20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 21:04


Sziasztok márkatársak! Remélem jó helyre írok, ha nem elnézést kérek! Olyan problémával fordúlnék hozzátok hogy van egy e46 320d-m aminek a futóműve elég fura lett. A szilentek mindenhol cserélve lettek, elől hátúl, mégis olyan amikor belemegyek egy kissebb kátyuba mintha nem lenne lengéscsillapító az autóba,vagy kilenne támasztva, csak huppan egy nagyot és az egész műszerfal zuhog, ha lenne vesekövem azt is kiesne. Ha huplis egyenletlen úton megyek akkor szépen dolgozik a lengéscsillapító, csak ha hirtelen úthiba, kisebb kátyu, rossz út összeeresztésnél felgyűrődött aszfalra rámegyek koppan egy nagyot, mintha betonra lennének fújva a gumik, nem tudom jobban leírni :/ bízom benne hogy elég érthetőre sikerűlt köszi előre is mindenkinek!!!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2017. június 28. szerda, 19:02


Csabika136 írta: Sziasztok! Kicsit tanácstalan vagyok.
E46 320d 136 lovas touringom van. Önmagában ez a probléma még valamellyest kezelhető is lenne, de ma csináltam a hátsó fék teljes felújítását és a munka közepedte felfedeztem, hogy a bal hátsó rugóm eltört. Mondom magamban, felhívom a srácot akitől vettem már korábban is pár cuccot, este elmegyek érte, holnap meg hamar bedobom, hisz láttam én már frankó videjót' erről.
Felhívtam, jobban mondva írtam neki. Kérdi, hogy milyen szinkódú a rugó? "Narancs".
Ohh...! Az az erősített kivitel. Sajna az nagyon ritka. Neki nincs.
Na itt van az én problémám. Azóta ezen agyalok. Rettenetes sok Touring van az utakon. Szerintem amelyiket nem ültették meg, az úgy áll mint az enyém. Akkor viszont azokban is ilyen rugany' kellene hogy legyen nem? Vagy mondom azt, hogy ha az enyém erősített, akkor feljebb kellene lennie a normálisnál nem? Viszont "Ő" azt írta, hogy nagyon ritka ez a rugó.
Jaj nekem! Valaki aki érti mi a kérdésem, légyszi magyarázza el ezt nekem!


Hali! Touringban nem tudok de nekem sedan van és nekem is az erősített rugó van benne. Viszont én úgy tudom hogy ez kevesebb menetű, vastagabb rugó és rövidebb mint az eredeti.Így a kocsi alacsonyabban is van. A színkódot nem tudom sajna...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2017. június 27. kedd, 21:17


Sziasztok! Kicsit tanácstalan vagyok.
E46 320d 136 lovas touringom van. Önmagában ez a probléma még valamellyest kezelhető is lenne, de ma csináltam a hátsó fék teljes felújítását és a munka közepedte felfedeztem, hogy a bal hátsó rugóm eltört. Mondom magamban, felhívom a srácot akitől vettem már korábban is pár cuccot, este elmegyek érte, holnap meg hamar bedobom, hisz láttam én már frankó videjót' erről.
Felhívtam, jobban mondva írtam neki. Kérdi, hogy milyen szinkódú a rugó? "Narancs".
Ohh...! Az az erősített kivitel. Sajna az nagyon ritka. Neki nincs.
Na itt van az én problémám. Azóta ezen agyalok. Rettenetes sok Touring van az utakon. Szerintem amelyiket nem ültették meg, az úgy áll mint az enyém. Akkor viszont azokban is ilyen rugany' kellene hogy legyen nem? Vagy mondom azt, hogy ha az enyém erősített, akkor feljebb kellene lennie a normálisnál nem? Viszont "Ő" azt írta, hogy nagyon ritka ez a rugó.
Jaj nekem! Valaki aki érti mi a kérdésem, légyszi magyarázza el ezt nekem!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 18. vasárnap, 22:02


pár napja elég rázós úton mentem. annyira nem volt gáz. de azóta néha nyiszogást hallok. olyan a hang, mintha két gumifelület ragadna egymáshoz, de közben csúszik. mint a vizes cipő talpa, vagy a tornacsuka a linóleumon. már azt hittem a vizes cipőm a pedálokon, de nem. a hang az utastérbe is beszűrődik átvezetődik a kasztnin.
nyitott mocitetőnél, ha a zárhidat jobb oldalon elkezdem nagy erővel lenyomni, akkor hallom a hangot. ha billegtetem a kasztni nekifeszülve, akkor semmi. főként nagyobb hupliknál van hang.
a kérdés, hogy toronycsapágy adhat ki ilyen hangot? vagy valamelyik szilent lesz?
ugye nekem poliuretán nagy szilentek vannak, amiket kenni kell néha. de holnap kiderítem honnan jön a hang. (remélem) vajon a többi szilent, stabilizátoroknál, kormányössszekötőnél is adhat ki ilyen hangot? pont most vinném valamikor műszakira. mást nem ideiglenesen befújom valami teflonos kenőanyaggal.
szerintetek?

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 11. vasárnap, 17:24


YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok.
Bal Első kerekem levettem és egy ilyen kábelt találtam. Mi lehet ez?
A link neve


fékbetét kopásjelzőnek a kábele.


Sajnos én is erre tippletem, de bíztam benne, hogy valami keréknyomás szenzoré...
Szerencsére télen néztem a fékbetétet, akkor még 40%körül volt. Most úgy is cserélni fogom olajcsere mellett, akkor szenzort is veszek.
Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 11. vasárnap, 09:09


bricktopm írta: Sziasztok.
Bal Első kerekem levettem és egy ilyen kábelt találtam. Mi lehet ez?
A link neve


fékbetét kopásjelzőnek a kábele.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. június 10. szombat, 23:17


Sziasztok.
Bal Első kerekem levettem és egy ilyen kábelt találtam. Mi lehet ez?
A link neve

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2017. június 08. csütörtök, 08:42


hil írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz!



Pocses! Ez nálad a "Nem tudom"? Mert ha igen, akkor nem kellett volna bonyolítani. Simán csak nem írsz semmit és kész is.


Nem kérlek, simán azt írtam amit Lendvai Attila szerelő szokott mondani. De akkor ezúton kérnék suldigungot!

Atyavilág és mindezt a kertben, ennyire elvetemült még és sem vagyok. Nekem legnagyobb műveletem a hátsó kerékcsapágy csere volt hasonló körülmények között, igazi szopás volt, soha többet!



Nem olyan szopás. A szerszámok,légkulcs, bakok megvannak. Gyakorlat is hozzá, így az előkészületek után 47 perc volt így szétszedni. Hidd el, hogy a hátulját amit most tervezek ugyanígy rendbe tenni, alig várom. Egy baj van csak vele: Ilyenkor 2 hétre Apán Corsáját kell használnom. Ő meg nyafog hogy ki kell mindig járnia az Sx4 Cross-al a garázsból ha nincs Opel.
Tegnap átnézettem egy kiváló futóművas sráccal márkszervízben a paripát, úgyhogy megvannak a cserélendő dolgok.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. június 02. péntek, 19:11


Pocses írta:
Csabika136 írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz!



Pocses! Ez nálad a "Nem tudom"? Mert ha igen, akkor nem kellett volna bonyolítani. Simán csak nem írsz semmit és kész is.


Nem kérlek, simán azt írtam amit Lendvai Attila szerelő szokott mondani. De akkor ezúton kérnék suldigungot!

Atyavilág és mindezt a kertben, ennyire elvetemült még és sem vagyok. Nekem legnagyobb műveletem a hátsó kerékcsapágy csere volt hasonló körülmények között, igazi szopás volt, soha többet!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. június 02. péntek, 14:05


Csabika136 írta:
Pocses írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz!



Pocses! Ez nálad a "Nem tudom"? Mert ha igen, akkor nem kellett volna bonyolítani. Simán csak nem írsz semmit és kész is.


Nem kérlek, simán azt írtam amit Lendvai Attila szerelő szokott mondani. De akkor ezúton kérnék suldigungot!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2017. június 02. péntek, 10:10


Pocses írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Múltkor már szétszedtem a kocsim elejét hogy minden hibát kiküszöböljek rajta. Az jó is lett szerintem.
Még a telókat lehet hogy kidobom belőle valamikor, de amúgy rendben van.
A hátulját szerintetek mennyire érdemes szétszedni? Ott is szokott lógni minden? Vagy csak a jellemző dolgokat érdemes kicserélni aztán kész? Valami kopog hátul, de műszakin mindent rendben találtak. De akkor mi kopog? Rúgjam ki belőle a hátsó telókat? Dehát ez az! Vizsgán azt is padra tették és azt mondta az ürge, nehogy azt bántsam, mert a telók is tök jók. ???

Köszönöm!












Szerelőm mondása: azt cseréljük ami rossz!



Pocses! Ez nálad a "Nem tudom"? Mert ha igen, akkor nem kellett volna bonyolítani. Simán csak nem írsz semmit és kész is.