BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 19:29


AteszE46 írta:
anubisz írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Most vettem egy E46 320D-t, 1999-es. Alulról iszonyú rázkódást lehetett hallani, ezért felemeltük az autót. A bal hátsó futómű felfogatás ki van szakadva a kaszniból

Utánaolvasva, ez típushiba. Számíthatók egyéb meglepetésekre? Az első szilenteken már túl vagyok

Attila

Vidd vissza, mert csak szívni fogsz vele. 1999 évjáratnál ez típushiba, ha előbb utána olvasol akkor megnézted volna. Ha későbbi évjáratot veszel ott már ez nem gond.
Te voltál könnyelmű.


Nem tudom visszavinni, mert Svájci a verda. Már a nevemen van.


Megkímélt, svejci kevés km-es verda
Talán még az öreg orvos 2. verdája szöveg is beugrott, esetleg hölgy tulajdonostól ....

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 16:38


AteszE46 írta:
anubisz írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Most vettem egy E46 320D-t, 1999-es. Alulról iszonyú rázkódást lehetett hallani, ezért felemeltük az autót. A bal hátsó futómű felfogatás ki van szakadva a kaszniból

Utánaolvasva, ez típushiba. Számíthatók egyéb meglepetésekre? Az első szilenteken már túl vagyok

Attila

Vidd vissza, mert csak szívni fogsz vele. 1999 évjáratnál ez típushiba, ha előbb utána olvasol akkor megnézted volna. Ha későbbi évjáratot veszel ott már ez nem gond.
Te voltál könnyelmű.


Nem tudom visszavinni, mert Svájci a verda. Már a nevemen van.


Akkor marad a javítás, van erre valami javító lemez oda,múltkor itt írták, nemtom meik téma az, de nem olcsó, 100 az biztos van, ha jól emlékszem

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 15:47


anubisz írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

Most vettem egy E46 320D-t, 1999-es. Alulról iszonyú rázkódást lehetett hallani, ezért felemeltük az autót. A bal hátsó futómű felfogatás ki van szakadva a kaszniból

Utánaolvasva, ez típushiba. Számíthatók egyéb meglepetésekre? Az első szilenteken már túl vagyok

Attila

Vidd vissza, mert csak szívni fogsz vele. 1999 évjáratnál ez típushiba, ha előbb utána olvasol akkor megnézted volna. Ha későbbi évjáratot veszel ott már ez nem gond.
Te voltál könnyelmű.


Nem tudom visszavinni, mert Svájci a verda. Már a nevemen van.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 15:14


AteszE46 írta: Sziasztok!

Most vettem egy E46 320D-t, 1999-es. Alulról iszonyú rázkódást lehetett hallani, ezért felemeltük az autót. A bal hátsó futómű felfogatás ki van szakadva a kaszniból

Utánaolvasva, ez típushiba. Számíthatók egyéb meglepetésekre? Az első szilenteken már túl vagyok

Attila

Vidd vissza, mert csak szívni fogsz vele. 1999 évjáratnál ez típushiba, ha előbb utána olvasol akkor megnézted volna. Ha későbbi évjáratot veszel ott már ez nem gond.
Te voltál könnyelmű.


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 13:42


AteszE46 írta: Sziasztok!

Most vettem egy E46 320D-t, 1999-es. Alulról iszonyú rázkódást lehetett hallani, ezért felemeltük az autót. A bal hátsó futómű felfogatás ki van szakadva a kaszniból

Utánaolvasva, ez típushiba. Számíthatók egyéb meglepetésekre? Az első szilenteken már túl vagyok

Attila


Adagoló, porlasztó, turbo, termosztát, szilentek, stb ...
( Egy 14 éves dieselben mennyi km lehet? Gondolom a km-számláló 199 000-t mutat... )


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. július 24. szerda, 12:40


Sziasztok!

Most vettem egy E46 320D-t, 1999-es. Alulról iszonyú rázkódást lehetett hallani, ezért felemeltük az autót. A bal hátsó futómű felfogatás ki van szakadva a kaszniból

Utánaolvasva, ez típushiba. Számíthatók egyéb meglepetésekre? Az első szilenteken már túl vagyok

Attila

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 11:02


jons írta:
jrtom írta:
Kicsit vissza a futóműhöz. Ha majd csapágyas lesz mondjuk a jobb hátsód Yellow akkor a közelbe ne menjél mert szívrohamot fogsz kapni mert az nem fog magától kiesni egy tizen éves kocsinál. Ott baszhatsz akármilyen célszerszámot, úgy görbülnek mint állat.


Vagy amikor nem akar engedni az alsó lengőkar középső csatlakozása... azt hogy lehet kiszedni máshogy? Rossz anya a csap tetejére aztán adjad neki...
Csak annak rémísztő az ilyen akinek nincs szervizes tapasztalata.
Yellow meg megint leszerepelt. Jó kis hétvége ez eddig.
Mondjuk az is érdekes, hogy eddig nem küldtek el egy munkaterületről sem, lehet, hogy azért, mert nem szórakoztattam a baromságaimmal a szerelőket...


ki szerepelt le, hagyjad már magad. úgy látszik csak a seggnyalás a jó mindenhol.
igen vilgos, hogy munkaterületen nem célszerű tartózkodni, mert bármi bajom lesz, azért az üzemeltető a felelős. de nem is a csápos alatt akartam lenni, sőt semmi oylet nem mondtam, jeleztem nézzék már meg a futóműnél van-e még valami, mert bár most volt műszakin, de jó lenne tudni. aztán meg elküldenek.
nem igazán szoktam sületlenségeket beszélni, inkább max érdeklődök tájékozódok.
hivatalos szervízbe le akarták nyúlni az olajam, aztán duzzogott a szerelő, mikro a szervízvezető jött, hogy meg van beszélve. hűtővízcserénél, ha nem vagyok ott, azt sem tudja hol kell leengedni. valószínű le sem cserélték volna, mikor meghallottam, hogy ha jó a fagyállósága nem kell ahhoz nyúlni, meg amit leengedtek azt is mégkérdezte, hogy elrakhatja-e mert nincs annak baja, vagy 8 éves fagyálló. sorolhatnék még, de ezek után én inkább szeretnék ott maradni. inkább segítek a fékolajcserénél, légteleníteni, de legyen normálisan megcsinálva. megint olyan dolgon lovagolsz, mintha egyedüli eset lennék, pedig sokan vannak itt így. de örülök, hogy jó hétvégéd lett


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 10:46


jrtom írta:
Kicsit vissza a futóműhöz. Ha majd csapágyas lesz mondjuk a jobb hátsód Yellow akkor a közelbe ne menjél mert szívrohamot fogsz kapni mert az nem fog magától kiesni egy tizen éves kocsinál. Ott baszhatsz akármilyen célszerszámot, úgy görbülnek mint állat.


Vagy amikor nem akar engedni az alsó lengőkar középső csatlakozása... azt hogy lehet kiszedni máshogy? Rossz anya a csap tetejére aztán adjad neki...
Csak annak rémísztő az ilyen akinek nincs szervizes tapasztalata.
Yellow meg megint leszerepelt. Jó kis hétvége ez eddig.
Mondjuk az is érdekes, hogy eddig nem küldtek el egy munkaterületről sem, lehet, hogy azért, mert nem szórakoztattam a baromságaimmal a szerelőket...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 10:21


jrtom írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Yellow, jó lenne ezt befejezni, nem kalapálta senki sem a szilentjeidet, nem vagyunk hülye gyerekek, hogy gumit kalapáljunk (soha nem jönne le, csupán annyi történt, hogy be lett pontozva a lengőkar vége, hogy a lehúzó ne csússzon le. A kézifékköteledet sem szorította senki sehova, a motortartód pedig áll az olajban és hamarosan tönkre fog menni, illetve már látszik rajta, hogy kezd szétfoszlani.

Az meg hogy elküldtünk a munkaterületről, háát egyrészt jogunk van hozzá, másrészt legközelebb ha mész valahová szervizbe, (Hozzánk nem, az biztos!) moss fogat, mert igen nehéz elviselni 2 méteren belül.

Ha meg köcsögösködni akarok mint te, akkor leírom, hogy eltűnt egy szkóp meg egy kulcskészlet aznap amikor ott jártál. - Ez persze nem igaz, de írhatnám, nem?



leírtam megnéztem, nem nyomtatok el semmit. direkt lírtam. de kalapáltátok, utána lett pontozva, amikor kalapálással nem akart lejönni.
igen egész nap úton voltam, le voltam izzadva is mint állat, ez ilyen az állatkertben nem lehetett zuhanyozni. valótlant nem írtam, ami oylan volt, arról meggyőzödtem leírtam azt is. és igen számomra érdekes volt ez a felállás. a véleményem meg leírhatom nem ferdítettem semmit el.

szerk.: köcsögösködés? azért mert leírtam ami való? írhattam volna szervízértékelést is. ha tudom, hogy nem a régi felállás van, akkor valószű nem is megyek. nyugi nem is fogok. és ha olvasnál máshova, ilyen hitelrontás meg stb téma, ezek után ugyanúgy ajánlottam másnak is a szervizeteket.


Kicsit vissza a futóműhöz. Ha majd csapágyas lesz mondjuk a jobb hátsód Yellow akkor a közelbe ne menjél mert szívrohamot fogsz kapni mert az nem fog magától kiesni egy tizen éves kocsinál. Ott baszhatsz akármilyen célszerszámot, úgy görbülnek mint állat.


igen láttam már E36 esetében. anno másik helyen, sintén kalapálták az egyiket szóvá is tettem. itt is többször írva volt, hogy szépen lejön csapágylehúzóval, ami később került elő, és akkor lett megpontozva a lengőkar vége. mert bár a büdös szájszagom ellenére bent maradtam és néztem a műveletet, szóval nem írok valótlant, és ezt sem azért írtam le, mert bármi rosszat akartam volna, és főleg nem Miki ellen írányul, sőt senki ellen. de rossz érzéssel jöttem el. Többször leírtam, hogy Mikit nagyon tisztelem, ezután is megvan ez a dolog, mert tényleg amit tud az nem semmi. Mondom itt sem vele volt gond, de jobb lett volna ha tőle hallok bármit, kértem tőle is hagy maradjak ott (mikor tudja milyen avgyok iylen téren) nem szólt semmit. jut eszembe előtte hambiztunk, ha már szájszag igazából ezzel sem lettem megsértve, senki sem fingik rózsaillatút sem.

én azt nem tudom megérteni, hogy legyen bárkiről, vagy bármiről szó, ha valaki negítev dolgot ír le, akkor annak neki kell támadni? mivan nem bírjuk a negatív kritikát? én itt ezt állom rendszeresen. először nem írtam semmit, arról volt szó, küldenek árajánlatot a többi dologról, nem jött semmi. még az sem lehet azért nem írtak, mert ilyen "köcsög" voltam. mondhatnám a szerelés árát is sokaltam, egy max 30 perces munkáért, de nem érdekelt, mert tett eleget nekem Miki, amiért hálás vagyok. de én meg azt nem fogadom el tőle, hogy így nekem esik, egy minimális negatív dolog miatt. mikor aznap hazajöttem akkor láttam FB-n, hogy hivatalos szervíz lett, full BMW fanatics partner. én ebből annyit tapasztaltam, hogy bár hívtam előtte, csak épp más számot nem vették fel, hogy mikor beállítottam éppen nem hajtottak el és megcsinálták. bár jlaci odavitte aznap a szilentet, gondolhatták, hogy megyek, meg telefonba mintha mondta volna, hogy mondta nekik.

igen a kézifék beragadás mondhatni valótlan állítás volt, de írtam nem láttam krokesszal hol emelték. mikor itthon meggyőzödtem, hogy nem azon a részen le is írtam.
sosem fogok valótlant állítani, még ha valakinek rossz is az igazság. persze erre rögtön jönnek a rajongók.
kérdem én a Wallis elég nagy cég elég nagy savazást kap itt, hány embert jelenthetnének fel hitelrontás miatt? valójában nem sokat meg igazat írtak valószínű.

igen láttam toltak ki egy maseratit is, gondolom nem fakezü gyerekek dolgoznak Mikiéknél, de mait láttam azt láttam. valószínű ez is csak nekem probléma.

mindegy eddig is ajánlottam Mikit ezután is fogom, és az írásom sem ellene irányult, de jobb szerettem volna ha csak ő foglalkozik az autóval, ennyi.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 09:38


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Yellow, jó lenne ezt befejezni, nem kalapálta senki sem a szilentjeidet, nem vagyunk hülye gyerekek, hogy gumit kalapáljunk (soha nem jönne le, csupán annyi történt, hogy be lett pontozva a lengőkar vége, hogy a lehúzó ne csússzon le. A kézifékköteledet sem szorította senki sehova, a motortartód pedig áll az olajban és hamarosan tönkre fog menni, illetve már látszik rajta, hogy kezd szétfoszlani.

Az meg hogy elküldtünk a munkaterületről, háát egyrészt jogunk van hozzá, másrészt legközelebb ha mész valahová szervizbe, (Hozzánk nem, az biztos!) moss fogat, mert igen nehéz elviselni 2 méteren belül.

Ha meg köcsögösködni akarok mint te, akkor leírom, hogy eltűnt egy szkóp meg egy kulcskészlet aznap amikor ott jártál. - Ez persze nem igaz, de írhatnám, nem?



leírtam megnéztem, nem nyomtatok el semmit. direkt lírtam. de kalapáltátok, utána lett pontozva, amikor kalapálással nem akart lejönni.
igen egész nap úton voltam, le voltam izzadva is mint állat, ez ilyen az állatkertben nem lehetett zuhanyozni. valótlant nem írtam, ami oylan volt, arról meggyőzödtem leírtam azt is. és igen számomra érdekes volt ez a felállás. a véleményem meg leírhatom nem ferdítettem semmit el.

szerk.: köcsögösködés? azért mert leírtam ami való? írhattam volna szervízértékelést is. ha tudom, hogy nem a régi felállás van, akkor valószű nem is megyek. nyugi nem is fogok. és ha olvasnál máshova, ilyen hitelrontás meg stb téma, ezek után ugyanúgy ajánlottam másnak is a szervizeteket.


Kicsit vissza a futóműhöz. Ha majd csapágyas lesz mondjuk a jobb hátsód Yellow akkor a közelbe ne menjél mert szívrohamot fogsz kapni mert az nem fog magától kiesni egy tizen éves kocsinál. Ott baszhatsz akármilyen célszerszámot, úgy görbülnek mint állat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 09:22


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Yellow, jó lenne ezt befejezni, nem kalapálta senki sem a szilentjeidet, nem vagyunk hülye gyerekek, hogy gumit kalapáljunk (soha nem jönne le, csupán annyi történt, hogy be lett pontozva a lengőkar vége, hogy a lehúzó ne csússzon le. A kézifékköteledet sem szorította senki sehova, a motortartód pedig áll az olajban és hamarosan tönkre fog menni, illetve már látszik rajta, hogy kezd szétfoszlani.

Az meg hogy elküldtünk a munkaterületről, háát egyrészt jogunk van hozzá, másrészt legközelebb ha mész valahová szervizbe, (Hozzánk nem, az biztos!) moss fogat, mert igen nehéz elviselni 2 méteren belül.

Ha meg köcsögösködni akarok mint te, akkor leírom, hogy eltűnt egy szkóp meg egy kulcskészlet aznap amikor ott jártál. - Ez persze nem igaz, de írhatnám, nem?



leírtam megnéztem, nem nyomtatok el semmit. direkt lírtam. de kalapáltátok, utána lett pontozva, amikor kalapálással nem akart lejönni.
igen egész nap úton voltam, le voltam izzadva is mint állat, ez ilyen az állatkertben nem lehetett zuhanyozni. valótlant nem írtam, ami oylan volt, arról meggyőzödtem leírtam azt is. és igen számomra érdekes volt ez a felállás. a véleményem meg leírhatom nem ferdítettem semmit el.

szerk.: köcsögösködés? azért mert leírtam ami való? írhattam volna szervízértékelést is. ha tudom, hogy nem a régi felállás van, akkor valószű nem is megyek. nyugi nem is fogok. és ha olvasnál máshova, ilyen hitelrontás meg stb téma, ezek után ugyanúgy ajánlottam másnak is a szervizeteket.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 21. vasárnap, 09:32

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 08:20


nickname írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Yellow, jó lenne ezt befejezni, nem kalapálta senki sem a szilentjeidet, nem vagyunk hülye gyerekek, hogy gumit kalapáljunk (soha nem jönne le, csupán annyi történt, hogy be lett pontozva a lengőkar vége, hogy a lehúzó ne csússzon le. A kézifékköteledet sem szorította senki sehova, a motortartód pedig áll az olajban és hamarosan tönkre fog menni, illetve már látszik rajta, hogy kezd szétfoszlani.

Az meg hogy elküldtünk a munkaterületről, háát egyrészt jogunk van hozzá, másrészt legközelebb ha mész valahová szervizbe, (Hozzánk nem, az biztos!) moss fogat, mert igen nehéz elviselni 2 méteren belül.

Ha meg köcsögösködni akarok mint te, akkor leírom, hogy eltűnt egy szkóp meg egy kulcskészlet aznap amikor ott jártál. - Ez persze nem igaz, de írhatnám, nem?




Hihetetlen, ez a viselkedés már kezd tényleg nagyon káros lenni a fórumra.



Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Nem hiszem, hogy bmw320d4-nek zsebre kellene tenni a pocskondiázást. Talán még gáláns lovagnak is tekinthetnénk amiért ilyen-olyan fórumokon nem kéri, kéreti számon a hitelrontást. Vagy?...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 08:10


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:

most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Yellow, jó lenne ezt befejezni, nem kalapálta senki sem a szilentjeidet, nem vagyunk hülye gyerekek, hogy gumit kalapáljunk (soha nem jönne le, csupán annyi történt, hogy be lett pontozva a lengőkar vége, hogy a lehúzó ne csússzon le. A kézifékköteledet sem szorította senki sehova, a motortartód pedig áll az olajban és hamarosan tönkre fog menni, illetve már látszik rajta, hogy kezd szétfoszlani.

Az meg hogy elküldtünk a munkaterületről, háát egyrészt jogunk van hozzá, másrészt legközelebb ha mész valahová szervizbe, (Hozzánk nem, az biztos!) moss fogat, mert igen nehéz elviselni 2 méteren belül.

Ha meg köcsögösködni akarok mint te, akkor leírom, hogy eltűnt egy szkóp meg egy kulcskészlet aznap amikor ott jártál. - Ez persze nem igaz, de írhatnám, nem?




Hihetetlen, ez a viselkedés már kezd tényleg nagyon káros lenni a fórumra.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. július 21. vasárnap, 00:27


YELLOW írta:

most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Yellow, jó lenne ezt befejezni, nem kalapálta senki sem a szilentjeidet, nem vagyunk hülye gyerekek, hogy gumit kalapáljunk (soha nem jönne le, csupán annyi történt, hogy be lett pontozva a lengőkar vége, hogy a lehúzó ne csússzon le. A kézifékköteledet sem szorította senki sehova, a motortartód pedig áll az olajban és hamarosan tönkre fog menni, illetve már látszik rajta, hogy kezd szétfoszlani.

Az meg hogy elküldtünk a munkaterületről, háát egyrészt jogunk van hozzá, másrészt legközelebb ha mész valahová szervizbe, (Hozzánk nem, az biztos!) moss fogat, mert igen nehéz elviselni 2 méteren belül.

Ha meg köcsögösködni akarok mint te, akkor leírom, hogy eltűnt egy szkóp meg egy kulcskészlet aznap amikor ott jártál. - Ez persze nem igaz, de írhatnám, nem?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 21. vasárnap, 00:28

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 21:02


YELLOW írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: 120 ig semmi, gyönyörűen suhan, 130 és 150 között durva lesz a morajlás, főleg ha lelépek a gázról, akkor nagyon szól,és van hátul elektromos rolóm, azt is rázza, kicsit rezonál a kaszni is, de a váltógomb nem, gyorsításkor,lassításkor sem.
Most akkor lehet van egy láthatatlan hupli a gumimon, vagy deformálódott, mert látszani semmi nem látszik rajta.
Most szereltessem le a 2 elsőt, és cseréljem meg őket, hogy azokkal is szól e? mert elől semmi hang, rezonancia.
Basszus.


a difi kopása (kúpkerék, tányérkerék), vagy ezeknek a csapágyai?


Szia. Rég láttalak Gond csak az, hogy soha nem csinálta, 200 nál se, 240 nél sem, és 140 nél sem, ki lett cserélve a difi szilent, 2 hátsó leng, csillap, lengőkar szilent, jöttem haza, már morajlott. Gondolom, csak nem hervadt el a difim a szervizben állástól.
Bár van itt ilyen optimista ember, aki azt mondja majd, biztos kivették a difimet, és beraktak egy rosszat helyette . Fingom sincs mi lehet. Lehet hogy ott bontva lett valami anomália keletkezett a rendszerbe, a visszaszereléskor.


most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.


Igaz, nem is cserélem fel az első,gumikat a hátsóval, feldobom a télit próbaképpen.
Én is gondoltam, hogy esetleg a difi nem úgy áll ahogy kell, esetleg feszül, de így nem látok semmit rajta.