Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2011. június 29. szerda, 19:01


Macsek írta:
Real írta: Tudtok ajánlani rendes futóművest?

Egyrészt viszik az autót a nyomvályúk, valamint lassításnál tekeredik a kormány magától. Van, hogy fél fordulatot is... Mivel nemrég óta van meg az autó, sok mindent meg akarok nézetni, pl. kerékösszetartás, futóműgeometria, lengéscsillapítók állapota, szilentek, stb. Valami rendes hely kellene (lehetőleg nem Mosonmagyaróváron ), ahol értenek a BMW-k beállításaihoz, és nem drágák.

(Görgőztetnem is valószínűleg kell majd, mivel a 4 felnire felpakoltak a gumisok összesen fél kiló ragasztott súlyt.)


Hívd fel őket!Budaörsön vannak én náluk voltam a srácoknak is BMW-ük van és sokan járnak oda és korrektek!06-20-669-06-76


Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2011. június 25. szombat, 12:30


Real írta: Tudtok ajánlani rendes futóművest?

Egyrészt viszik az autót a nyomvályúk, valamint lassításnál tekeredik a kormány magától. Van, hogy fél fordulatot is... Mivel nemrég óta van meg az autó, sok mindent meg akarok nézetni, pl. kerékösszetartás, futóműgeometria, lengéscsillapítók állapota, szilentek, stb. Valami rendes hely kellene (lehetőleg nem Mosonmagyaróváron ), ahol értenek a BMW-k beállításaihoz, és nem drágák.

(Görgőztetnem is valószínűleg kell majd, mivel a 4 felnire felpakoltak a gumisok összesen fél kiló ragasztott súlyt.)


Hívd fel őket!Budaörsön vannak én náluk voltam a srácoknak is BMW-ük van és sokan járnak oda és korrektek!06-20-669-06-76

Real
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz Real

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2011. június 25. szombat, 02:20


Tudtok ajánlani rendes futóművest?

Egyrészt viszik az autót a nyomvályúk, valamint lassításnál tekeredik a kormány magától. Van, hogy fél fordulatot is... Mivel nemrég óta van meg az autó, sok mindent meg akarok nézetni, pl. kerékösszetartás, futóműgeometria, lengéscsillapítók állapota, szilentek, stb. Valami rendes hely kellene (lehetőleg nem Mosonmagyaróváron ), ahol értenek a BMW-k beállításaihoz, és nem drágák.

(Görgőztetnem is valószínűleg kell majd, mivel a 4 felnire felpakoltak a gumisok összesen fél kiló ragasztott súlyt.)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz ksziszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. június 18. szombat, 18:47


m_attila írta: Igen, aluházzal.

Teljesen felesleges kínlódni a préselgetéssel.

Attila


ksziszi írta:
m_attila írta: Szia

kplt 8800,-

üdv

Attila


ksziszi írta: Ha valaki cserélte első lengőkar szilentjét(oldalanként csak egy van)kérdezném,hogy alu házastól (drágább) érdemes venni,vagy elég csak a szilentet megvenni és könnyen átpréselhető a régi alu házba?




8800Ft/db alu házzal? Előző kérdésemre nem tudod a választ?




Köszi,igazad volt német febit vettem párban 16000 Ft/2db.Könnyű volt cserélni.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 08:14


Igen, aluházzal.

Teljesen felesleges kínlódni a préselgetéssel.

Attila


ksziszi írta:
m_attila írta: Szia

kplt 8800,-

üdv

Attila


ksziszi írta: Ha valaki cserélte első lengőkar szilentjét(oldalanként csak egy van)kérdezném,hogy alu házastól (drágább) érdemes venni,vagy elég csak a szilentet megvenni és könnyen átpréselhető a régi alu házba?




8800Ft/db alu házzal? Előző kérdésemre nem tudod a választ?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz ksziszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 22:53


m_attila írta: Szia

kplt 8800,-

üdv

Attila


ksziszi írta: Ha valaki cserélte első lengőkar szilentjét(oldalanként csak egy van)kérdezném,hogy alu házastól (drágább) érdemes venni,vagy elég csak a szilentet megvenni és könnyen átpréselhető a régi alu házba?




8800Ft/db alu házzal? Előző kérdésemre nem tudod a választ?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 22:42


Szia

kplt 8800,-

üdv

Attila


ksziszi írta: Ha valaki cserélte első lengőkar szilentjét(oldalanként csak egy van)kérdezném,hogy alu házastól (drágább) érdemes venni,vagy elég csak a szilentet megvenni és könnyen átpréselhető a régi alu házba?





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz ksziszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2011. június 16. csütörtök, 22:33


Ha valaki cserélte első lengőkar szilentjét(oldalanként csak egy van)kérdezném,hogy alu házastól (drágább) érdemes venni,vagy elég csak a szilentet megvenni és könnyen átpréselhető a régi alu házba?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2000

státusz valaki100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. június 12. vasárnap, 09:39


YELLOW írta:
valaki100 írta: Üdv!
Két dologban szeretném kérni a hozzáértők segítségét.
1. A hátsó fékbetéteim elkoptak, így cserélve lettek. A műszerfalon lévő kontroll-lámpa azonban továbbra is visszajelez. Cserélni kell az érzékelőt is a betétnél? Vagy mi lehet a baj?
2. Kb. 80-90km/h sebesség közötti tartományban ráz a kormány. De csak ebben a sebességtartományban. Se fölötte se alatta nem. Miért?

Előre is kösz!


1. ha annyira elvolt kopva az érzékelő, hogy jelzett a műszarfalon, azaz ezért lettcserélve a betét, akkor mindenképp cserélni kell. csere után kb 50-100 esetleg több km után magától kialszik. állítólag van olyan lehetőség, hogy nyomva tartod a féket és így adod rá a gyújtást és tartod nyomva amíg ki nem alszik a lámpa. én nem próbáltam csak hallottam.

2. leesett egy súly, vagy elcsúszott (ha nem ragasztott). esetleg szálszakadt a gumi.



Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2011. június 11. szombat, 08:09


valaki100 írta: Üdv!
Két dologban szeretném kérni a hozzáértők segítségét.
1. A hátsó fékbetéteim elkoptak, így cserélve lettek. A műszerfalon lévő kontroll-lámpa azonban továbbra is visszajelez. Cserélni kell az érzékelőt is a betétnél? Vagy mi lehet a baj?
2. Kb. 80-90km/h sebesség közötti tartományban ráz a kormány. De csak ebben a sebességtartományban. Se fölötte se alatta nem. Miért?

Előre is kösz!


1. ha annyira elvolt kopva az érzékelő, hogy jelzett a műszarfalon, azaz ezért lettcserélve a betét, akkor mindenképp cserélni kell. csere után kb 50-100 esetleg több km után magától kialszik. állítólag van olyan lehetőség, hogy nyomva tartod a féket és így adod rá a gyújtást és tartod nyomva amíg ki nem alszik a lámpa. én nem próbáltam csak hallottam.

2. leesett egy súly, vagy elcsúszott (ha nem ragasztott). esetleg szálszakadt a gumi.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2000

státusz valaki100

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. június 11. szombat, 06:58


Üdv!
Két dologban szeretném kérni a hozzáértők segítségét.
1. A hátsó fékbetéteim elkoptak, így cserélve lettek. A műszerfalon lévő kontroll-lámpa azonban továbbra is visszajelez. Cserélni kell az érzékelőt is a betétnél? Vagy mi lehet a baj?
2. Kb. 80-90km/h sebesség közötti tartományban ráz a kormány. De csak ebben a sebességtartományban. Se fölötte se alatta nem. Miért?

Előre is kösz!

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 19:38


Technoise írta: Hát srácok, köszönöm szépen. Bal elsőbe 2.7, másikba 2.2 volt, ne kérdezzétek, hogy, hogy.. De lényeg, hogy jó lett Köszönöm!


Az szép A lényeg,hogy most minden oké

Technoise
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Technoise

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 36

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 19:21


Hát srácok, köszönöm szépen. Bal elsőbe 2.7, másikba 2.2 volt, ne kérdezzétek, hogy, hogy.. De lényeg, hogy jó lett Köszönöm!

czellaia
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz czellaia

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 64

Elküldve: 2011. május 17. kedd, 21:12


DzsanniE írta:
Technoise írta: Sziasztok!
Help kellene! Autóm nem futott stabilan, vitte a nyomvályú stb.. Ami hibás volt az a héten ki lett cserélve, mint pl.: lengőkar szilentek, stab rudak, lengéscsillapítók, többi mind rendben van, nem lóg semmi. Ezután futóműves, ahol a legmodernebb 3D-s műszerekkel dolgoznak, akármit is jelentsen ez Nos, nagy bizakodva neki indultam utamnak és azt tapasztaltam h nem sokat változott a dolog.. tehát kátyú elrántja a kormányt, nyomvályú elviszi a kocsit, út hibáit visszaadja a kormány, kanyar után nem húz vissza rendesen a kormány, abszolút nem érzem stabilnak az autó futását Ja és a gumik/felnik rendben vannak. Miért lehet ez?




Én is "szenvedtem" ilyen problémával és a nyomáscsökkentés segített. Lehet a gumid nem túl jó egyenesfutási képessége is rásegít.
Nekem most 225/45 R17 méretnél az elsőkben 2,2 a hátsókban 2,4 Bar van, nem érzékeny a nyomvályúkra különösebben.


Nekem is volt.Nekem a defekttűrő gumik le cserélése oldotta meg a dolgot.
225/45/17 van körbe.Most rendben van.A nyomás ellenerőzés segíthet.

DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2011. május 17. kedd, 19:21


Technoise írta: Sziasztok!
Help kellene! Autóm nem futott stabilan, vitte a nyomvályú stb.. Ami hibás volt az a héten ki lett cserélve, mint pl.: lengőkar szilentek, stab rudak, lengéscsillapítók, többi mind rendben van, nem lóg semmi. Ezután futóműves, ahol a legmodernebb 3D-s műszerekkel dolgoznak, akármit is jelentsen ez Nos, nagy bizakodva neki indultam utamnak és azt tapasztaltam h nem sokat változott a dolog.. tehát kátyú elrántja a kormányt, nyomvályú elviszi a kocsit, út hibáit visszaadja a kormány, kanyar után nem húz vissza rendesen a kormány, abszolút nem érzem stabilnak az autó futását Ja és a gumik/felnik rendben vannak. Miért lehet ez?




Én is "szenvedtem" ilyen problémával és a nyomáscsökkentés segített. Lehet a gumid nem túl jó egyenesfutási képessége is rásegít.
Nekem most 225/45 R17 méretnél az elsőkben 2,2 a hátsókban 2,4 Bar van, nem érzékeny a nyomvályúkra különösebben.