státusz zolibmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 10:45


Sziasztok!

Elkezdett ciripelni a ventilátorom, de ezt eltekintve tökéletesen működik. Bementem kérni két helyen is árajánlatot a ventilátor cserére.
Mindenhol 200.000 Ft feletti alkatrész árat mondtak egy e46-os 2004-es BMW-be.

Kicsit húzósnak érzem. Van javaslatotok, hogy hogyan és hol lehetne olcsón megcsináltatni?

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Cseke05

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 06. kedd, 17:02


YELLOW írta:
Cseke05 írta: Üdv mindenkinek
Segítséget szeretnék kérni
A problémám az lenne hogy nem megy a fűtőventim
Digit kijelző úgy mutatja hogy megy de semmi
Biztiket megnéztem egyik ki volt menve azt kicseréltem de semmi
Aztán nekiálltam kiszedtem a ventit megnéztem direktbe és úgy ment
Mi lehet még vele a gond?
Olvastam azt a sünit,lehet az a gond?Ha igen akkor azt e36-ban hol találom és hogy néz ki?
Előre is köszönöm a választ


igen lehet gond. de az is lehet, hogy a klímavezérlő nem adja ki a jelet. ezt méregetni kellene.


És mit mérjek rajta?
A sünit közben megtaláltam,kiszedtem.Ezt hogy lehet leellenőrizni hogy jó-e?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 06. kedd, 07:48


Cseke05 írta: Üdv mindenkinek
Segítséget szeretnék kérni
A problémám az lenne hogy nem megy a fűtőventim
Digit kijelző úgy mutatja hogy megy de semmi
Biztiket megnéztem egyik ki volt menve azt kicseréltem de semmi
Aztán nekiálltam kiszedtem a ventit megnéztem direktbe és úgy ment
Mi lehet még vele a gond?
Olvastam azt a sünit,lehet az a gond?Ha igen akkor azt e36-ban hol találom és hogy néz ki?
Előre is köszönöm a választ


igen lehet gond. de az is lehet, hogy a klímavezérlő nem adja ki a jelet. ezt méregetni kellene.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1997

státusz Cseke05

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. május 05. hétfő, 19:35


Üdv mindenkinek
Segítséget szeretnék kérni
A problémám az lenne hogy nem megy a fűtőventim
Digit kijelző úgy mutatja hogy megy de semmi
Biztiket megnéztem egyik ki volt menve azt kicseréltem de semmi
Aztán nekiálltam kiszedtem a ventit megnéztem direktbe és úgy ment
Mi lehet még vele a gond?
Olvastam azt a sünit,lehet az a gond?Ha igen akkor azt e36-ban hol találom és hogy néz ki?
Előre is köszönöm a választ

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 13:53


Előtte megspékeltem még egy fojtószelepről a csövek lebontását,meg a disa leszedése,ellenőrzése. Na aki rá bilincselte a szívó csövet a szelepre az már Fas..t is szopott, a bilincs csavar úgy volt fordítva sehogy nem lehetett hozzá férni, lefelé vagy hogy állt,vagy 1 óra volt mire 10,15 tudtam tekerni rajta, hogy le tudjam a csövet húzni.
Véletlen se úgy volt fordítva,hogy egyből rá tudj fogni,hogy felfelé nézzen a szívósor felé!! Gondoltam ki tisztítom a folyt.szelepet, de tiszta volt, egy nagyon vékony sötét réteg volt csak a szélén végig, nemvolt trutyis, teljesen fém tiszta volt. A disa is tökéletes,nem kotyog

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 13:38


YELLOW írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.


Szembe állva a bal oldali csappantyú nem zár le teljesen, vagyis lezár,de nem simul rá tökéletesen,tehát ha belső keringetésre kapcsolom,ott bejut a levegő,vagy füst,vagy akármi, úgy fél centi a hézag,mintha nem nyomná tökéletesen az állító bovden rá.
Ezt aztán javítani, a bovden eltűnik egyből a semmibe a csappantyú után. Annyira poros volt, fél órát kompresszoroztam. de a youtubos videó az tökéletes volt,sokat segített,hogy kel a ventit kiszedni.


melyik az a vidi?


Mindjárt megkeresem,a fogó az fontos,mert anélkül nagyon szopás a tápot leoldani,lehúzni a csatlakozót!!

YouTube videó


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 26. szerda, 13:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 13:31


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.


Szembe állva a bal oldali csappantyú nem zár le teljesen, vagyis lezár,de nem simul rá tökéletesen,tehát ha belső keringetésre kapcsolom,ott bejut a levegő,vagy füst,vagy akármi, úgy fél centi a hézag,mintha nem nyomná tökéletesen az állító bovden rá.
Ezt aztán javítani, a bovden eltűnik egyből a semmibe a csappantyú után. Annyira poros volt, fél órát kompresszoroztam. de a youtubos videó az tökéletes volt,sokat segített,hogy kel a ventit kiszedni.


melyik az a vidi?


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 13:29


Pocses írta:
anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.


Szembe állva a bal oldali csappantyú nem zár le teljesen, vagyis lezár,de nem simul rá tökéletesen,tehát ha belső keringetésre kapcsolom,ott bejut a levegő,vagy füst,vagy akármi, úgy fél centi a hézag,mintha nem nyomná tökéletesen az állító bovden rá.
Ezt aztán javítani, a bovden eltűnik egyből a semmibe a csappantyú után. Annyira poros volt, fél órát kompresszoroztam. de a youtubos videó az tökéletes volt,sokat segített,hogy kel a ventit kiszedni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 26. szerda, 11:07


anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 25. kedd, 22:26


Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 19:33


Tomesz00 írta: Sziasztok nem rég vásároltam egy e46 328i-t az a problémám hogy néha a ventilátor közepes erősségen kerreg de ha alá vagy fölé állítom az erősséget akkor nem csinálja meg nem mindig csinálja közepes erősségen sem. Ma ki vettem a kesztyű tartót gondoltam látni fogok valamit a ventilátorból de semmit tudna valaki képpel vagy valami ábrával segíteni hogy mit kéne még hozzá le bontani hogy meg lássam? Esetleg cserélni tudjam. Köszönöm.


A motortérből pollenszűrő irányából támadj, ott kell szétbombázni mindent.



Tomesz00
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Tomesz00

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 18:04


Sziasztok nem rég vásároltam egy e46 328i-t az a problémám hogy néha a ventilátor közepes erősségen kerreg de ha alá vagy fölé állítom az erősséget akkor nem csinálja meg nem mindig csinálja közepes erősségen sem. Ma ki vettem a kesztyű tartót gondoltam látni fogok valamit a ventilátorból de semmit tudna valaki képpel vagy valami ábrával segíteni hogy mit kéne még hozzá le bontani hogy meg lássam? Esetleg cserélni tudjam. Köszönöm.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 18:08


YELLOW írta:
HCsabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?


Én is kicseréltem a sünit,és mégis hol ment,hol megált.(hasztalanul 15-ezer)
A ventit kibontottam kézzel megpörgettem,volna,csak eléggé szorolt.
Kífuvattam kompresszoral. Volt benne por bőven.
Pedidig a pollenszürőt mindig cserélem.
wd-40-el befujtam a két végéről.
Mintha új lenne úgy fújja levegőt.
Először aszt kell megnézni.


én azért kérdezem ezt, mert nekem is pulzálva fújja a levegőt, csak max és az az alatti fokozaton nem, illetve alacsony fordulaton sem, ha már megy egy olyan 10 perce a venti. én is tisztítani fogom, meg kenni, mert én is szorulásra gyanakszom. de ugye a süni miatt is lehet, és általában mindneki azt mondja először. tulajdonképpen ezért kérdeztem vissza, hogy csak elírta a ventit, vagy miből mondja azt és nem a megszokott sünit?


ELSŐ SORBAN A SÜNI RE GONDOLTAM



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:31


HCsabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?


Én is kicseréltem a sünit,és mégis hol ment,hol megált.(hasztalanul 15-ezer)
A ventit kibontottam kézzel megpörgettem,volna,csak eléggé szorolt.
Kífuvattam kompresszoral. Volt benne por bőven.
Pedidig a pollenszürőt mindig cserélem.
wd-40-el befujtam a két végéről.
Mintha új lenne úgy fújja levegőt.
Először aszt kell megnézni.


én azért kérdezem ezt, mert nekem is pulzálva fújja a levegőt, csak max és az az alatti fokozaton nem, illetve alacsony fordulaton sem, ha már megy egy olyan 10 perce a venti. én is tisztítani fogom, meg kenni, mert én is szorulásra gyanakszom. de ugye a süni miatt is lehet, és általában mindneki azt mondja először. tulajdonképpen ezért kérdeztem vissza, hogy csak elírta a ventit, vagy miből mondja azt és nem a megszokott sünit?

HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2014. február 22. szombat, 17:23


YELLOW írta:
nickname írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy a fűtés ventilátorom nem mindig folyamatos erősséggel forog néha úgy ingadozik ez mitől lehet????



Rossz ki kell cserélni. így kezdődik a meghibásodás.


a ventit? nem a sünit kellene?


Én is kicseréltem a sünit,és mégis hol ment,hol megált.(hasztalanul 15-ezer)
A ventit kibontottam kézzel megpörgettem,volna,csak eléggé szorolt.
Kífuvattam kompresszoral. Volt benne por bőven.
Pedidig a pollenszürőt mindig cserélem.
wd-40-el befujtam a két végéről.
Mintha új lenne úgy fújja levegőt.
Először aszt kell megnézni.