BZolie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BZolie46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 22:00


hil írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték


Szia,
én azt tenném, hogy kivenném az összes biztosítékot, majd a gyújtáskulcsot is, ajtókat becsuknám és az üres biztosítékok saruin mérnék áramot.
bye:hil



az lesz a következő lépés hátha....
köszönöm!


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 14:16


BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték


Szia,
én azt tenném, hogy kivenném az összes biztosítékot, majd a gyújtáskulcsot is, ajtókat becsuknám és az üres biztosítékok saruin mérnék áramot.
bye:hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 13:24


BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték



pl itt egy táblázat. láthatod, hogy vannak sorok, amihez több szám is tartozik. azokat egyszerre veszed ki, és mérsz utána áramot.
viszont látható, hogy van olyan bizti, ami több sorhoz is tartozik, mint pl a 9-es.
ha a csoportos kiszedés után is van sok Amper, akkor előfordulhat, hogy ott lesz valami gond, amihez ugyanaz a bizti tartozik. pl megnézed mind a két egység működik-e kiszedés után. mondjuk a 9-est kiveszed, akkor megnézed megy-e a BC, működik-e a féklámpa, vagy a tempomat. nem ezzel lesz gond nyilván, csak szemléltetés képen írom.


itt egy "kicsit átfordítva" a táblázat:
5 Kürt
6 Sminktükör vil.
7 Monitor, Navi, Rádió, Telefon
9 BC, LKM, Féklámpa, Tempomat
10 Műszerfal
11 Légzsák, Utaslégzsák
12 Napfényroló
14 Immobilizer, Riasztó
15 Esőszenzor
24 PDC, Belső tükör sötétítés
25 Tükör + Spriccni fűtés
26 Garázsnyitás, Over Heat JP
27 Tolatólámpa
28 Ventilláció, Klíma
29 Motorvezérlés
30 Motorvezérlés, OBD
31 Külső tükör, Keréknyomás
32 LKM
33 ABS, ASC, DSC
34 Műszerfal
37 Ventilláció
38 Ködlámpa
39 Telefon
40 Sebváltó vil., DSC
41 Monitor, Navi, Rádió
43 Műszerfal, Óra, OBD II
44 Utánfutó csatlakozás
46 Tetőmozgatás
47 Szivargyújtó, Csatlakozó
48 Ablakemelés elöl
49 Ablakemelés elöl, Belső vil., Riasztó, Ablaktörlő, Központi zár
50 Ülésfűtés
51 Fényszórómosó
52 Belső/Kesztyűtartó vil., Kézilámpa, Ablaktörlő, Csomagtérzár
53 ABS, ASC, DSC
54 Üzemanyagpumpa
55 Kürt
56 ABS, ASC, DSC
57 Tükörfelhajtás
59 Ablaktörlő
60 Központi zár
61 DSC
62 Klíma vízszelep
63 Klíma
64 Kiegészítő fűtés
65 Vezető ülésállítás
67 Riasztó, Belső tükör sötétítés, Immobilizer
68 Hátsó ablakfűtés
69 Keréknyomás
70 Utasoldali ülésállítás
71 Ablakemelés hátul



BZolie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BZolie46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. november 23. szerda, 09:56


YELLOW írta:
BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?


semmi gond,mindenkinek van fárasztó napja
ezen agyaltam én is hogy lehet e olyan egység amihez több bizti tartozik,ezek szerint lehet
bizti kiosztás alatt mit értesz?vagy hol találok valami leírást ezekről,mert a német táblázat ott van a biztitábla alatt de abból nem tudom megfejteni melyik egységhez tartozik több biztosíték



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2016. november 22. kedd, 21:11


BZolie46 írta:
YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


fúúú, na ez nem az én napom...
tök komolyan mondom úgy emlékszem elolvastam a kommented végig, mert így teszek mindig, de nem rémlett, hogy le volt írva, hogy lehúztad a sünit. pedig nem szerkesztetted.
szóval valami gond van a parancsnoki hídon nálam (kész ez a napom)
az egyesével való bizti kiszedés nem lenne rossz ötlet, de van olyan egység, amihez több bizti is tartozik. egy bizti kiosztás alapján meg kellene nézni, és lehet egyszerre kivenni ami hozzá tartozhat.
illetve a motortérben a bal oldalon (menetirány) a fekete dobozban is van bizti.
esetleg reléket is érdemes kiszedegetni, ott is egyesével és a kesztyűtartót leszedve a mögötte lévőket is.
esetleg lett utólag, nem rég valami beépítve?

BZolie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BZolie46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. november 22. kedd, 19:24


YELLOW írta:
BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni


tudom hogy a süni szar mert púlzálva fújja a levegőt,amúgy visszaolvastam elég sokat mert csak utána merek kérdezni
viszont az a 2A is elég sok úgy hogy a süni le van húzva....
gondoltam van valami olyan jellegü típushiba amiről még nemtudok
a válaszért azért köszi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2016. november 22. kedd, 17:27


BZolie46 írta: sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!


ventillátor előtét ellenállás, azaz süni csinálja. rákeresel a neten, hogy E46 süni, kidobja.

szerk.: mondjuk vagy kettőt kellett volna visszaolvasni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 22. kedd, 17:32


BZolie46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BZolie46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. november 22. kedd, 17:24


sziasztok

Szeretném a segítségeteket kérni.Van egy e46 touringom 2.2 benzin 2001.Eddig nem volt gond vele,viszont kb egy hete azt csinálja hogy reggelre lemerül az akksi,mértünk áramfelvételt és kb 6-7A volt,néha kevesebb egy kicsivel,ültem az autóba kulcs kiszedve kb egy órája nem járt a kocsi és arra lettem figyelmes hogy elindul a levegő befulyó,megy  egy két percet és leáll,aztán megint elindul csak úgy magától....és ez széppen reggelre leszívja az akksit...a sünit stekkerjét lehúztam így kussba van,de még mindig marad 2A fogyasztásom az akksin...egy elektromos ember azt mondta nézzek rá a generátorra mert ha diódahibás vagy ilyesmi baja van akkor tud az is ilyet csinálni,de a generátor semmi ilyet nem mutat...a rádió alatti panelt is lehúztam de akkor is marad a 2A fogyasztás,a biztosítékokat egyesével kihúzgálva sem történik változás.
Van valakinek valamilyen ötlete mi csinálhatja ezt?
Előre is köszönöm a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dropi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 13:32


YELLOW írta:
Dropi írta: Sziasztok. a Következő a problémám: Van egy E46-os 320d-m, ami a klímánál is eljátszotta, hogy egy idő után (főleg nagyobb sebességnél autópályán) egyszerűen nem fújt be lényegében semmi levegőt. Most a fűtésnél csinálja. Ha úgy akarja fúj, ha nem, nem Nem tudom, hogy mennyi a közös elem a két résznél, de ugyanaz a hibajelenség. De közben meg van, amikor jól működik. Digitklíma van, ha ez érdekes.
Köszi a segítséget előre is.
Gergő


sünit kell cserélni. ha rákeresel a google-ban, hogy BMW E46 süni, vagy előtét ellenállás, akkor kapsz képet is.


Köszi szépen!!! Megpróbálom.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 10:27


Dropi írta: Sziasztok. a Következő a problémám: Van egy E46-os 320d-m, ami a klímánál is eljátszotta, hogy egy idő után (főleg nagyobb sebességnél autópályán) egyszerűen nem fújt be lényegében semmi levegőt. Most a fűtésnél csinálja. Ha úgy akarja fúj, ha nem, nem Nem tudom, hogy mennyi a közös elem a két résznél, de ugyanaz a hibajelenség. De közben meg van, amikor jól működik. Digitklíma van, ha ez érdekes.
Köszi a segítséget előre is.
Gergő


sünit kell cserélni. ha rákeresel a google-ban, hogy BMW E46 süni, vagy előtét ellenállás, akkor kapsz képet is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Dropi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 10:10


Sziasztok. a Következő a problémám: Van egy E46-os 320d-m, ami a klímánál is eljátszotta, hogy egy idő után (főleg nagyobb sebességnél autópályán) egyszerűen nem fújt be lényegében semmi levegőt. Most a fűtésnél csinálja. Ha úgy akarja fúj, ha nem, nem Nem tudom, hogy mennyi a közös elem a két résznél, de ugyanaz a hibajelenség. De közben meg van, amikor jól működik. Digitklíma van, ha ez érdekes.
Köszi a segítséget előre is.
Gergő

bertalanS
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz bertalanS

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. november 14. hétfő, 15:30


Sziasztok!
E36 316i-m van, és sok elődhöz hasonlóan, a belső ventilátor nem fúj a klímapanelt állítva sem. Az itteni és a külföldi oldalakat is túrtam, és vegyesen találkoztam megoldással.

Az egyik jellemző, az FSU vagyis a süni, ami túlmelegszik és tönkremegy. https://www.solidrop.net/photo...-y0044.jpg
A másik a Blower Motor Resistor (bizonyos helyeken a sünit is így rövidítik).http://img.eautopartscatalog.c...965BEH.JPG

Ha az utóbbi burkolatába belelátnánk, akkor valójukban látnánk az ellenállásokat, amik szabályozzák. Arra enged nekem ez következtetni, hogy a manuális klíma panellel szerelt verziókban van ez, az FSU pedig a digit klímásokban.
A sünit, ahogy láttam, lehet tesztelni, mégpedig úgy, hogy a csatlakozóját lehúzzuk és 2. 4. lábakat összekötjük, majd az 5. lábat testre. Ekkor a ventillátornak működnie kellene.

Van bárkinek ezzekkel kapcsolatban megerősítő tapasztalata?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 14. hétfő, 15:31

státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2016. augusztus 05. péntek, 15:08


viktor írta:
andrew írta: sziasztok
egyik pillanatról a másikra elkezdett meleget fújni lábtérnél. többi szellőzőn az jön amit beállítok.
Hol keressem a hibát?


fűtéscsap csere


rajz
a 4es lesz a csap?

előbb mértem ezt a mágnesszelepet de mindig volt rajta feszültség bár lehet hiába állítgattam a fűtést bent.


de most végül is működik nem jön meleg lábtérnél ha klímázok.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. augusztus 05. péntek, 17:59

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. augusztus 05. péntek, 08:02


andrew írta: sziasztok
egyik pillanatról a másikra elkezdett meleget fújni lábtérnél. többi szellőzőn az jön amit beállítok.
Hol keressem a hibát?


fűtéscsap csere


státusz andrew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2016. augusztus 05. péntek, 07:52


sziasztok
egyik pillanatról a másikra elkezdett meleget fújni lábtérnél. többi szellőzőn az jön amit beállítok.
Hol keressem a hibát?