BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2011. július 19. kedd, 19:47


b0gar írta:
Bero írta:
b0gar írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hátha hallott már valaki erről. Pár hete vettem új gumikat (ContiSportContact 2) a kocsira és amikor feltették észrevettem, hogy rázza a kormányt 90-100km/h felett. A felniket sosem ütöttem oda és a régi gumikkal nem volt semmi gond. A téli gumikkal sincs bajom (mondjuk ezek külön felnin vannak).

Nem tudok mire gyanakodni csak a gumira. Futóművet beállítottuk alig volt eltérés. Gumisnál (mindig másiknál) voltam kétszer és újracentíroztuk (mindig más súlyokkal).

Most jeleztem a vásárlás helyén, hogy lesz egy ilyen garanciális gondom.

Mi lehet ez? Volt már valakinek gumival ilyen baja?



Nekem volt ilyen gondom és a guminyomás nem volt jó! Nézd meg,hogy jól van-e felfújva!


Ezt a gumisok többször is nézték, csak nem ez a gond. De megint megnézzük.


Pirelli P Zero Nero-val jártam pontosan ugyanígy. Megvettem, hetente egyensúlyoztattam, majd egy darabot kicseréltettem, mert 1 mm-t ütött. Akkor sokat javult, de nem lett tökéletes. Kiderült - számomra - ,hogy a felnimet a béna gumisok nem tudják jól feltenni a gépükre, mindig sikerül valamelyiket excentrikusan feltenni, és akkor már lőttek a kiegyensúlyozásnak. Viszont van egy olyan eszköz, amivel nehéz rosszul feltenni, egy olyan, ami a csavarhelyeken szorítja a felnit. Na, amióta azzal kiegyensúlyozódott, azóta nincs gondom. Csak az még érdekes a történetben, hogy ez a kb 4. nyári gumikészletem, és az eddigiekkel még nem jártam így egyikkel sem.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2011. július 19. kedd, 19:29


Bero írta:
b0gar írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hátha hallott már valaki erről. Pár hete vettem új gumikat (ContiSportContact 2) a kocsira és amikor feltették észrevettem, hogy rázza a kormányt 90-100km/h felett. A felniket sosem ütöttem oda és a régi gumikkal nem volt semmi gond. A téli gumikkal sincs bajom (mondjuk ezek külön felnin vannak).

Nem tudok mire gyanakodni csak a gumira. Futóművet beállítottuk alig volt eltérés. Gumisnál (mindig másiknál) voltam kétszer és újracentíroztuk (mindig más súlyokkal).

Most jeleztem a vásárlás helyén, hogy lesz egy ilyen garanciális gondom.

Mi lehet ez? Volt már valakinek gumival ilyen baja?



Nekem volt ilyen gondom és a guminyomás nem volt jó! Nézd meg,hogy jól van-e felfújva!


Ezt a gumisok többször is nézték, csak nem ez a gond. De megint megnézzük.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. július 19. kedd, 19:24


b0gar írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hátha hallott már valaki erről. Pár hete vettem új gumikat (ContiSportContact 2) a kocsira és amikor feltették észrevettem, hogy rázza a kormányt 90-100km/h felett. A felniket sosem ütöttem oda és a régi gumikkal nem volt semmi gond. A téli gumikkal sincs bajom (mondjuk ezek külön felnin vannak).

Nem tudok mire gyanakodni csak a gumira. Futóművet beállítottuk alig volt eltérés. Gumisnál (mindig másiknál) voltam kétszer és újracentíroztuk (mindig más súlyokkal).

Most jeleztem a vásárlás helyén, hogy lesz egy ilyen garanciális gondom.

Mi lehet ez? Volt már valakinek gumival ilyen baja?



Nekem volt ilyen gondom és a guminyomás nem volt jó! Nézd meg,hogy jól van-e felfújva!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2011. július 19. kedd, 19:06


Sziasztok!

Lenne egy kérdésem hátha hallott már valaki erről. Pár hete vettem új gumikat (ContiSportContact 2) a kocsira és amikor feltették észrevettem, hogy rázza a kormányt 90-100km/h felett. A felniket sosem ütöttem oda és a régi gumikkal nem volt semmi gond. A téli gumikkal sincs bajom (mondjuk ezek külön felnin vannak).

Nem tudok mire gyanakodni csak a gumira. Futóművet beállítottuk alig volt eltérés. Gumisnál (mindig másiknál) voltam kétszer és újracentíroztuk (mindig más súlyokkal).

Most jeleztem a vásárlás helyén, hogy lesz egy ilyen garanciális gondom.

Mi lehet ez? Volt már valakinek gumival ilyen baja?

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. július 11. hétfő, 12:41


kabec írta: Sziasztok! Tegnap voltunk egy kisebb bmw-s megmozduláson és gumiabroncsra lenne szükségem... Most Dunlop Sport 9090 225/40 ZR 18 van/volt rajta. Legjobban ilyennek örülnék nagyon jó áron, vagy tudtok valami jobbat ajánlani ebben a méretben? Vagy egyáltalán merre keresgéljek, merre induljak? Help pls!


Szerintem nézz szét ITT, én tőlük rendeltem már többször is, árban nehezen verhetőek, még futárdíjjal együtt is.
A Dunlop Sport van a legjobb ár/minőség arányban ebben a méretben (főleg ha 4-et rendelsz esetleg).

kabec
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kabec

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2011. július 10. vasárnap, 22:31


Sziasztok! Tegnap voltunk egy kisebb bmw-s megmozduláson és gumiabroncsra lenne szükségem... Most Dunlop Sport 9090 225/40 ZR 18 van/volt rajta. Legjobban ilyennek örülnék nagyon jó áron, vagy tudtok valami jobbat ajánlani ebben a méretben? Vagy egyáltalán merre keresgéljek, merre induljak? Help pls!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2011. június 17. péntek, 17:28


Sziasztok!

Gumi cserébe kellene segítség.
285/35/18 helyett 275/35/18 kellene.




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2011. június 02. csütörtök, 11:03


Ha valaki szeretne driftelni való, de közútra már lekopott gumit ingyen, az kukkoljon ide: apróhirdetés

A visszajelzés gyorsan kellene, mert ha nem kell senkinek, otthagyom a gumisnál, nem gürcölök vele (nincs hol tartanom, mert parkolóházban parkolok).

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. május 27. péntek, 14:20


www.pixmania.com nyári gumi akció, hármat fizet,négyet kap. Aki új gumit akar venni,érdemes megnézni,azért 30-40 ezret megtakarítani,nem rossz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 19:06


DzsanniE írta:
YELLOW írta:
davech írta: hali!

205/55/16"-ról váltanék 225/45/17"-ra. Az lenne a kérdésem hogy komfortban mennyire számít, érezhetően sok a különbség, keményebb, jobban ráz a nagyobb 17"?
Fogyasztásban is meglátszik, kb mennyire számoljak? köszi

üdv!


leginkább amit észre fogsz venni az a nyomvájú. húzni fogja az autót, illetve nagyobb út oldaldőlésnél is ellen kell tartani neki. én anno mikor megvettem az autót télivel vettem 195/65 R15 és amikor a nyáriját raktam fel 225/45 R17 visszamentem a gumishoz, hogy elbaxták az autót, mert húzza a kormányt, meg rángatja a kezem. és hát emiatt. miután megszokod már nem para, csak korábban nem tapasztaltam. 205-ös gumiszélesség az ami a határ kb. e felett már viszi a nyomvájú. mivel a BMW kerekeket amúgy is keményebbre kell fújni komfortba nem veszel észre sok különbséget. defekttűrőset ne vegyél, mert az halál lesz. fogyasztás meg nem számottevő, nekem télivel is ugyanúgy fogyaszt.



Bizonyos dolgokban nem osztom a véleményed ez ügyben.
A fent említett 17" méretet használom télen-nyáron. A nyomvályú csak akkor zavaró, ha a gyári értékektől nagyobb nyomás van a gumikban. Azt tapasztaltam, hogy előre a 2,2 bar, hátra terhelés függvényében 2,4-2,5 bar a leginkább megfelelő. Ezeknél az értékeknél nem zavaró a nyomvályú és nem pattog, de a gumi felülete is egyenletesen kopik.
Azt még hozzá kell tenni, hogy a kényelmetlenebb vagyis a gyári sport futómű van az autó alatt.
Egy barátom normál futóműves, 205/55 16" kerekeken guruló autójához képest valóban észre vehető a keresztbordákon a peremmagasság különbség, de nem zavaróan keményebb.
Ami dominálhat a választásban az a legtöbbet használt útvonal burkolat-minősége valamint az optikai igények.
Nekem érzésre jobb a nagyobbat használni, de vigyázni kell rá!!!


az említett guminyomást használom én is, szóval nem foghatom erre. amúgy idén alig vártam, hogy a télit ledobjam, valamiért jobban rázott pedig ballonosabb és keskenyebb.

DzsanniE

státusz DzsanniE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 15:33


YELLOW írta:
davech írta: hali!

205/55/16"-ról váltanék 225/45/17"-ra. Az lenne a kérdésem hogy komfortban mennyire számít, érezhetően sok a különbség, keményebb, jobban ráz a nagyobb 17"?
Fogyasztásban is meglátszik, kb mennyire számoljak? köszi

üdv!


leginkább amit észre fogsz venni az a nyomvájú. húzni fogja az autót, illetve nagyobb út oldaldőlésnél is ellen kell tartani neki. én anno mikor megvettem az autót télivel vettem 195/65 R15 és amikor a nyáriját raktam fel 225/45 R17 visszamentem a gumishoz, hogy elbaxták az autót, mert húzza a kormányt, meg rángatja a kezem. és hát emiatt. miután megszokod már nem para, csak korábban nem tapasztaltam. 205-ös gumiszélesség az ami a határ kb. e felett már viszi a nyomvájú. mivel a BMW kerekeket amúgy is keményebbre kell fújni komfortba nem veszel észre sok különbséget. defekttűrőset ne vegyél, mert az halál lesz. fogyasztás meg nem számottevő, nekem télivel is ugyanúgy fogyaszt.



Bizonyos dolgokban nem osztom a véleményed ez ügyben.
A fent említett 17" méretet használom télen-nyáron. A nyomvályú csak akkor zavaró, ha a gyári értékektől nagyobb nyomás van a gumikban. Azt tapasztaltam, hogy előre a 2,2 bar, hátra terhelés függvényében 2,4-2,5 bar a leginkább megfelelő. Ezeknél az értékeknél nem zavaró a nyomvályú és nem pattog, de a gumi felülete is egyenletesen kopik.
Azt még hozzá kell tenni, hogy a kényelmetlenebb vagyis a gyári sport futómű van az autó alatt.
Egy barátom normál futóműves, 205/55 16" kerekeken guruló autójához képest valóban észre vehető a keresztbordákon a peremmagasság különbség, de nem zavaróan keményebb.
Ami dominálhat a választásban az a legtöbbet használt útvonal burkolat-minősége valamint az optikai igények.
Nekem érzésre jobb a nagyobbat használni, de vigyázni kell rá!!!


davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 14:31


Köszi a választ!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 12:15


davech írta: hali!

205/55/16"-ról váltanék 225/45/17"-ra. Az lenne a kérdésem hogy komfortban mennyire számít, érezhetően sok a különbség, keményebb, jobban ráz a nagyobb 17"?
Fogyasztásban is meglátszik, kb mennyire számoljak? köszi

üdv!


leginkább amit észre fogsz venni az a nyomvájú. húzni fogja az autót, illetve nagyobb út oldaldőlésnél is ellen kell tartani neki. én anno mikor megvettem az autót télivel vettem 195/65 R15 és amikor a nyáriját raktam fel 225/45 R17 visszamentem a gumishoz, hogy elbaxták az autót, mert húzza a kormányt, meg rángatja a kezem. és hát emiatt. miután megszokod már nem para, csak korábban nem tapasztaltam. 205-ös gumiszélesség az ami a határ kb. e felett már viszi a nyomvájú. mivel a BMW kerekeket amúgy is keményebbre kell fújni komfortba nem veszel észre sok különbséget. defekttűrőset ne vegyél, mert az halál lesz. fogyasztás meg nem számottevő, nekem télivel is ugyanúgy fogyaszt.



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 12:02


davech írta: hali!

205/55/16"-ról váltanék 225/45/17"-ra. Az lenne a kérdésem hogy komfortban mennyire számít, érezhetően sok a különbség, keményebb, jobban ráz a nagyobb 17"?
Fogyasztásban is meglátszik, kb mennyire számoljak? köszi

üdv!


Hali! Én pont ugyanerről a méretről váltottam,mondjuk én 18-asra Nekem csak minimálisan változott a komfort érzetem,bár nálunk aránylag jó utak vannak! Nem tudom nálatok milyenek az utak,sokat számít! Nekem a fogyasztásom 16-ról 18-ra 225-ös gumival elől,hátul 255-össel fél literrel nőtt! Szerintem nem jelentős! Hali

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. április 27. szerda, 11:55


hali!

205/55/16"-ról váltanék 225/45/17"-ra. Az lenne a kérdésem hogy komfortban mennyire számít, érezhetően sok a különbség, keményebb, jobban ráz a nagyobb 17"?
Fogyasztásban is meglátszik, kb mennyire számoljak? köszi

üdv!