« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 20:43


YELLOW írta:
hil írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil


mert ott dolgozik
amúgy Beru jah



1, Biztos hogy nem menetzárlatról van szó ezt tudom..működnek csak valamelyik gyengébb és ki akarom szűrni, hogy melyik

2, A Bosch a gyári. Nem a Beru nem az NGK és nem a Delphi (ennél a típusnál)
Minden más csak utángyártott. És azokból már elegem van. Gyertyáknál is tapasztaltam hogy egy rakat sz*r az utángyártott bosch,ngk, denso stb.. Lehet hogy sokaknak jó az is, én meg érzem a különbséget. Lehet hogy jó a Beru valameddig, de nekem nem véletlenül bírta a gyári 150 ezerig és csak 3 ezerrel drágább mint egy jobb Beru.

3, Van rá spec. az ellenállás értékekre, nem véletlenül. Amit külföldi oldalakon már meg is találtam. Mert valami "hülye" kimérte az övét is és megtudta melyik a gyengébb. Nem a rossz csak gyengébb. És ha már a gyári értékek alá esik kuka..

4, Nem azért mert ott dolgoztam, már amúgy sem ez a cég neve. Nem ott vagyok.

ui.: az injektorokat is ki kell takarítanom ultrahangossal..tele van dzsuvával :/





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. december 07. péntek, 20:45

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 17:24


hil írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil


mert ott dolgozik
amúgy Beru jah

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 16:29


adams22 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

Szia,
az ellenállás méréssel semmire nem fogsz menni, totál érdektelen, mert ha egy menetzárlat van a trafóban, akkor az ez miatti eltérés nem mérhető, viszont a trafó mégis kuka. Miért ragaszkodsz a Bosch-hoz, a leghitványabb márka (bár tudatlanságból) én is azt vettem. Azt írták korábban, Berut érdemes venni, vagy minden mást a Bosch-on kívül.
Bye: hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 08:17


Sziasztok!

Valaki esetleg meg tudja nekem mondani a gyári BMW trafónak a primer és szekunder tekercs ellenállását?
Vagy ha nem gyári (cikksz.: 12131712219) csak utángyártott, de BOSCH (cikksz.: 0221504464) az is jó.

Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. február 08. péntek, 08:07


A cikkben szo van arrol, hogy a sok karbonlerakodasok miatt detonacios eges alakul ki , mert izzik a korom...., ez igy igaz, de viszont ahoz, hogy ezt kitakaritsuk, nem kell szetszedni a motrot, en a regebbi BMWmen ezt ugy oldottam meg, hogy bealliotottam a fordulatot 2000-2500ra es egy permetezovel bepermeteztem kb 5-10 perc alatt 10L vizet a szivotorokba, igy total tisztara mosodott belul az egeskamra, mert viz gozze alakult, az meg leborotvalta a mocskot, persze ezutan olajcsere kellett.
Nem tudom, hogy ez hogy hatna a katalizatorra, lambdara stb.....

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 22:44


Azért az a 46k utáni turbócsere kicsit durva. Ez van, hogyha az újabban divatos kis turbós motorokat, úgy használják a szívóshoz szokott júzerek, mintha nem turbós lenne.

kory05
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318tds
Évjárat: 1998

státusz kory05

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 14:48


YELLOW írta: Ma olvastam egy cikket a TC jóvoltából. Azért is nyitottam neki egy új topic-ot, mivel ilyen nincs, és nagyon sokan hasonló hibával szenvednek. A cikkben jól látszik, milyen lehúzással akartak javítani nagy szervízben, ahol a motort is szétbontották volna, miközben töredékéért orvosolható volt a probléma motorbontás nélkül.
A trafó nem volt teljesen rossz, csak a megadott teljesítményre nem volt képes. A leírt hibára nem rég vagy ketten is panaszkodtak. Benzines társaim olvassátok el a cikket. Talán érdemes beszerezni 1db bontott (bár sokszor drágább, mint az új), de működő trafót és hasonló gond esetén, próbaképpen betenni. Sok szívás elkerülhető vele. És nem kell légtömegmérő, alapjárati motor, üzemanyag pumpa és társaira gondolni, mint hiba forrás.
A cikkben látható BERU trafókat vettem én is, amikor behalt az enyém, a régiekből a jókat is félre tettem vésztartaláknak. A cikkben jól látható, hogy ha az egyik trafó teljesítménye gyengébb, előjöhet a hiba. talán ezért is érdemes ilyenkor egyszerre cserélni az összeset.

Hogy vallasd a BMW-motort?


nekem nem benzines van ,de érdekelt a téma és el olvastam. hát nagyon érdekes! főleg az ,hogy az embernek el romlik a kocsija akkor szerintem mindenki úgy gondolná a márkaszervizben tudnák megmondani a legjobban/legpontosabban mi is lehet a gond(persze jó drágán). itt meg jó le húzták az illetőt és még sejtésük se volt az igazi problémáról...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 07. csütörtök, 09:47


Ma olvastam egy cikket a TC jóvoltából. Azért is nyitottam neki egy új topic-ot, mivel ilyen nincs, és nagyon sokan hasonló hibával szenvednek. A cikkben jól látszik, milyen lehúzással akartak javítani nagy szervízben, ahol a motort is szétbontották volna, miközben töredékéért orvosolható volt a probléma motorbontás nélkül.
A trafó nem volt teljesen rossz, csak a megadott teljesítményre nem volt képes. A leírt hibára nem rég vagy ketten is panaszkodtak. Benzines társaim olvassátok el a cikket. Talán érdemes beszerezni 1db bontott (bár sokszor drágább, mint az új), de működő trafót és hasonló gond esetén, próbaképpen betenni. Sok szívás elkerülhető vele. És nem kell légtömegmérő, alapjárati motor, üzemanyag pumpa és társaira gondolni, mint hiba forrás.
A cikkben látható BERU trafókat vettem én is, amikor behalt az enyém, a régiekből a jókat is félre tettem vésztartaláknak. A cikkben jól látható, hogy ha az egyik trafó teljesítménye gyengébb, előjöhet a hiba. talán ezért is érdemes ilyenkor egyszerre cserélni az összeset.

Hogy vallasd a BMW-motort?

« előző12következő »