- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 330Cd
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2022. március 29. kedd, 17:34
ignasow írta:solyom76 írta:valter320d írta:forest írta:ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....
Szóval a tényállás a következõ:
Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!
Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.
Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...
Valaki járt már hasonló cipõben?
THX
Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:
Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.
Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.
Köszi
Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!
Aszem erre sokan a váltótartók,és difi nagy szilent cseréjét mondanák orvoslásként.
Üdv. Nálam ezt a problémát a kardán felfüggesztő csapágy csere oldotta meg......
Ez az: Link
Sziasztok!
Az óta esetleg oldódott e meg ez valakinek?
Hardy, kardán felfüggesztőm új, futóműves agyon macerálta a hátjulját, nem talált semmit, minden tökéletes, mégis, ahogy előttem írtátok kb. 1800-as fordulat körül padlógáznál beremeg az enyém (E46 330cd) is.
Kardánt az óta bemérettem, tökéletes. (szaki mondta, hogy a kardántól való remegés egyébként az esetek 99%-ban sebesség függő, mint a centírozatlan felni).