autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2022. március 29. kedd, 17:34


ignasow írta:
solyom76 írta:
valter320d írta:
forest írta:
ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....

Szóval a tényállás a következõ:

Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!

Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.

Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...

Valaki járt már hasonló cipõben?

THX



Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:

Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.

Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.

Köszi

Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!

Aszem erre sokan a váltótartók,és difi nagy szilent cseréjét mondanák orvoslásként.



Üdv. Nálam ezt a problémát a kardán felfüggesztő csapágy csere oldotta meg......
Ez az: Link


Sziasztok!
Az óta esetleg oldódott e meg ez valakinek?
Hardy, kardán felfüggesztőm új, futóműves agyon macerálta a hátjulját, nem talált semmit, minden tökéletes, mégis, ahogy előttem írtátok kb. 1800-as fordulat körül padlógáznál beremeg az enyém (E46 330cd) is.
Kardánt az óta bemérettem, tökéletes. (szaki mondta, hogy a kardántól való remegés egyébként az esetek 99%-ban sebesség függő, mint a centírozatlan felni).

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz peti9577

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2019. augusztus 21. szerda, 07:34


Sziasztok! Olyan segítségre lenne szükségem hogy hideg motornál mikor tolatok akkor csunya dübőrgő hang jön háturol ha benyomom a kuplungot akkor elhalgat de ha kezdem felengednibvan mikor ismét csinálja! Eloremenetnél is van mikor hallom ugyan ugy hideg motornál! Valaki valami tipp??!!
Bmw e46 316i
N46b18a

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. július 23. kedd, 18:57


nehezen fogok választ kapni, de hátha valaki tapasztalt már ilyet.
régóta van egy olyan jelenségem, hogy lassúbb tempónál 30km/h alatt, ha útegyenetlenség van, azaz dolgozik a futómű hupli miatt, akkor nyekergő hang hallható. olyan, mintha a lengéssel azonosan két gumit tekernénk meg egymáson, mintha tompább fémes nyekergés.
álló helyben ha ringatom az autót, megmozgatom, akkor egyedül bal elől mozgatásnál hallok valamit, de az nem az. ez a hang inkább a jobb oldalról jön és a hátsó részről, de inkább teljes hosszában. egy biztos, hogy nem gumikéder, mert már ajtókat is kinyitottam menet közben és úgy is füleltem.
ami a legújabb fejlemény és eddig nem is figyeltem, hogy mindez akkor van, ha fékezek. ha nem nyomom a féket, akkor csak a bal eleji kis nesz van.
elég régi ügy, nincs kiszakadva a futómű. rugó sem tűnik eltörtnek, meg mondom, amúgy semmi hangja nincs, ha mozgatom, akármennyire nyomatom le, rugóztatom be.
ami még feltűnt, ha lassú éppen gurulásnál ráfékezek, és ugye beharap a fék, akkor is ahhoz hasonló frekvenciájú hang hallható.
nem tudok rájönni, hogy mitől van ez. azt még nem próbáltam, hogy valaki nyomja a féket és úgy libegtetem be az autót álló helyben. a fék fog. az egyik fékcsövem ugyan repedt, hamarosan cserélve lesz, de nem hiszem, hogy az okozná. most volt műszaki, a szilenteket is rendben találták.
szóval várom a tippeket, valakinek volt-e már ilyen, nekem a 12 év itteni idő alatt nem rémlik ilyen eset.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. december 28. vasárnap, 20:30


solyom76 írta:
valter320d írta:
forest írta:
ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....

Szóval a tényállás a következõ:

Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!

Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.

Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...

Valaki járt már hasonló cipõben?

THX



Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:

Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.

Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.

Köszi

Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!

Aszem erre sokan a váltótartók,és difi nagy szilent cseréjét mondanák orvoslásként.



Üdv. Nálam ezt a problémát a kardán felfüggesztő csapágy csere oldotta meg......
Ez az: Link

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. december 28. vasárnap, 17:21


valter320d írta:
forest írta:
ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....

Szóval a tényállás a következõ:

Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!

Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.

Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...

Valaki járt már hasonló cipõben?

THX



Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:

Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.

Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.

Köszi

Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!

Aszem erre sokan a váltótartók,és difi nagy szilent cseréjét mondanák orvoslásként.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2014. december 28. vasárnap, 17:07


forest írta:
ute107 írta: Már megint ide kell írnom. Ahogy elmúlik az egyik problémám, jön a következõ....

Szóval a tényállás a következõ:

Gyorsításkor 1-es és 2-es sebességi fokozatban olyan 1600-2500-as fordulatig eléggé komoly tompa "doboló" hang jön a kocsi hátuljából....mintha valaki ütné a kasznit, de úgy hogy az egész autó belerázkódik! A fura dolog h. nem mindig!

Meglepõ módon sokkal erõteljesebb hallatszik a fenti dolog ha egy emelkedõn megyek fel.

Valaki plíz help....mert nem tudom mi lehet...
Gyanakodtam már difi-szilentekre, hardy-tárcsára...stb...

Valaki járt már hasonló cipõben?

THX



Látom, már régi az utolsó hozzászólás itt, és a fenti üzenetre nincs is megoldás, de ha sikerült azóta megoldani, vagy van újabb ötlet, azt én is szeretném tudni, ugyanis:

Szombaton este le lett rakva az e36-osom hibátlanul, vasárnap reggel már az elsõ centiken is ugyanezeket a tüneteket produkálta, vagyis kopog a hátsó részen valami, olyan, mintha folyamatosan vasúti átkelõhelyen mennék át, és az elõbbihez hasonló sebességnél/fordulatnál produkálja.
Ma kicseréltem a hátsó lengéscsillapítókat, mivel azokra gyanakodtam, nem teljesen alaptalanul -mindkettõ halott volt-, de a probléma csak "enyhült" és nem szûnt meg.
Amire még tippelni tudok, a toronycsapágy, de hiába nézegettem, annyit állapítottam meg, hogy "viseltes", nem vagyok autószerelõ, elõször foglalkozok ezekkel, szóval nem tudom mit kellene látnom.
A kocsi ültetve is volt, azt mondták az kinyírja a toronycsapágyat.

Ha valaki tudja mi a gond, írja meg.

Köszi

Igen ugyanez a problémám nekem is,ha valaki tudja a megoldást azt megköszönném!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 13:49


Tirko írta: Sziasztok!

Kovetkezo a problema, e46 20d 2000 evjarat sedan. Korforgalomban kanyarodaskor, gazadas nelkul vagy fekezes nelkul erosen kopogo hangot ad ki az auto jobb hatulrol mintha ko keveredett volna az auto ala mikor megbillen vagy megdol. Tudtok esetleg valamit segiteni, esetleg tippek kerekcsapagy, szilentek? Segitsegeteket elore is koszonom!

Üdv Tirko


nekem 2 dolog jut eszembe. fellazult a kerék. ezt könnyen meg tudod nézni. vagy nálad is van ez a futóműtartó kengyel kiszakadás a kasztniból. jah és még egy harmadik. már olyan is volt már, hogy a kerékcsapágy annyira szét volt menve, hogy kottyant az egész kerék, az aggyal együtt. ha megemeled és megmozgatod a kereket, érezni. lehet még más, hisz összetett a futómű. még esetleg a csomagtérben a toronynál, a gátló felső szárát is érdemes megnézni, szeret kiszakandi ott is.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Tirko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. június 09. hétfő, 13:41


Sziasztok!

Kovetkezo a problema, e46 20d 2000 evjarat sedan. Korforgalomban kanyarodaskor, gazadas nelkul vagy fekezes nelkul erosen kopogo hangot ad ki az auto jobb hatulrol mintha ko keveredett volna az auto ala mikor megbillen vagy megdol. Tudtok esetleg valamit segiteni, esetleg tippek kerekcsapagy, szilentek? Segitsegeteket elore is koszonom!

Üdv Tirko

Majti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Majti

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2011. április 01. péntek, 17:07


Nem egy kapkodó idegbeteg az 1.6os

Qucsy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz Qucsy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 326

Elküldve: 2011. április 01. péntek, 10:56


Mici írta: Bingó Diego!

Elvittem végre egy szakértőhöz, és pont ezt mondta ő is!
Csak azt nem értem, hogy előtte 3 szakképzett szerelő erre, hogy a csudába nem jött rá????

bmw320d4 írta:
diego316i írta:
Mici írta: Az én drága Dögöm átélt már egy s mást, nem keveset futott, volt már cabrio a tűzoltók mentésétől, oldalán ment, stb., aztán hozzám került. A környék összes pénzéhes autószerelőjével összehozott a sors. Sok mindent rendbe tettem rajta, de valami még mindig nem stimmel, nem tudunk rájönni, mi hibádzik.
Légyszi segítsetek!

A következő a problémám:
Ha egyedül, vagy ketten elől, esetleg 4-en ülünk benne, vagy csak vezető ülés+jobb hátsó ülés terhelt, akkor kijön a bal hátsó kerék irányából valami kegyetlen csattogás, én géppisztoly ropogáshoz hasonlítanám. A szerelő szétszedte a hátsó kereket, nem talált semmit. Aztán elvittük egy körre, hogy végre meghallgassa, hátha rájön. Természetesen mikor beült, elkussolt a kocsi...
Én hátul ültem, párom és a szerelő elől. Mikor kitettük a szerelőt, újra kezdte. Arra gyanakszunk, hogy a bal hátsó lengéscsillapító kopott annyira, és amikor kiegyensúlyozódott, hogy elől ketten, én hátul jobb oldalt ültem, elmúlt a zaj.
Egyébként sebességet tekintve 40-70km/h között jön ki legjobban a hang, 100 felett kevesebbet "pattog". Előzésnél megbízható, a teljesítménye egyenletes, de nagyon zavaró. Kerékcsapágyra is tippeltek már.
Mi a véleményetek?

A másik: gyárilag 15" felni való rá, mi már 16"-al vettük, picit nagy rá, de brutál jól néz ki Viszont korántsem olyan dinamikus az autó, mint ahogy az, egy 1.6-os motortól elvárható lenne. A légtömegmérő is gyanús, hogy nem az igazi... elképzelhető, hogy a nagyobb kerék annyira visszafogja?


Nekem is volt hasonló problémám. Kb. 60 és 90 km/h között morgó és csattogó hang jött a futómű felől 100 felett szinte teljesen elhalkult. Kerékcsapágycsere megoldotta a dolgot.

Jah és nekem 15ös felni van rajta és így se mondanám dinamikusak, kevés bele az 1.6os motor


Csapágycsere előtt érdemes lenne megnézni a toronygumikat, szerintem az lesz elszakadva.




1.6-os motortól semmi nagyot ne várj..sajnos..ezzel a motorral csak látvány autó lehet..

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. április 01. péntek, 07:16


Sziasztok!
A héten arra lettem figyelmes, hogy amikor benyomom a kuplungot és 3-ból 4-be húzom a váltót közben egy kis ideig valami fémes súrlódó hangot lehet hallani szerintem hátulról, de nem minden váltásnál. Nincs egy éve ,hogy cserélve lett a komplett kuplung szett és a kettőstömegű lendkerék!Valakinek van ötlete,hogy mi okozhatja ezt a jelenséget?

Mici
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Mici

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. január 30. vasárnap, 10:42


Bingó Diego!

Elvittem végre egy szakértőhöz, és pont ezt mondta ő is!
Csak azt nem értem, hogy előtte 3 szakképzett szerelő erre, hogy a csudába nem jött rá????

bmw320d4 írta:
diego316i írta:
Mici írta: Az én drága Dögöm átélt már egy s mást, nem keveset futott, volt már cabrio a tűzoltók mentésétől, oldalán ment, stb., aztán hozzám került. A környék összes pénzéhes autószerelőjével összehozott a sors. Sok mindent rendbe tettem rajta, de valami még mindig nem stimmel, nem tudunk rájönni, mi hibádzik.
Légyszi segítsetek!

A következő a problémám:
Ha egyedül, vagy ketten elől, esetleg 4-en ülünk benne, vagy csak vezető ülés+jobb hátsó ülés terhelt, akkor kijön a bal hátsó kerék irányából valami kegyetlen csattogás, én géppisztoly ropogáshoz hasonlítanám. A szerelő szétszedte a hátsó kereket, nem talált semmit. Aztán elvittük egy körre, hogy végre meghallgassa, hátha rájön. Természetesen mikor beült, elkussolt a kocsi...
Én hátul ültem, párom és a szerelő elől. Mikor kitettük a szerelőt, újra kezdte. Arra gyanakszunk, hogy a bal hátsó lengéscsillapító kopott annyira, és amikor kiegyensúlyozódott, hogy elől ketten, én hátul jobb oldalt ültem, elmúlt a zaj.
Egyébként sebességet tekintve 40-70km/h között jön ki legjobban a hang, 100 felett kevesebbet "pattog". Előzésnél megbízható, a teljesítménye egyenletes, de nagyon zavaró. Kerékcsapágyra is tippeltek már.
Mi a véleményetek?

A másik: gyárilag 15" felni való rá, mi már 16"-al vettük, picit nagy rá, de brutál jól néz ki Viszont korántsem olyan dinamikus az autó, mint ahogy az, egy 1.6-os motortól elvárható lenne. A légtömegmérő is gyanús, hogy nem az igazi... elképzelhető, hogy a nagyobb kerék annyira visszafogja?


Nekem is volt hasonló problémám. Kb. 60 és 90 km/h között morgó és csattogó hang jött a futómű felől 100 felett szinte teljesen elhalkult. Kerékcsapágycsere megoldotta a dolgot.

Jah és nekem 15ös felni van rajta és így se mondanám dinamikusak, kevés bele az 1.6os motor


Csapágycsere előtt érdemes lenne megnézni a toronygumikat, szerintem az lesz elszakadva.




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. január 29. szombat, 13:52


diego316i írta:
Mici írta: Az én drága Dögöm átélt már egy s mást, nem keveset futott, volt már cabrio a tűzoltók mentésétől, oldalán ment, stb., aztán hozzám került. A környék összes pénzéhes autószerelőjével összehozott a sors. Sok mindent rendbe tettem rajta, de valami még mindig nem stimmel, nem tudunk rájönni, mi hibádzik.
Légyszi segítsetek!

A következő a problémám:
Ha egyedül, vagy ketten elől, esetleg 4-en ülünk benne, vagy csak vezető ülés+jobb hátsó ülés terhelt, akkor kijön a bal hátsó kerék irányából valami kegyetlen csattogás, én géppisztoly ropogáshoz hasonlítanám. A szerelő szétszedte a hátsó kereket, nem talált semmit. Aztán elvittük egy körre, hogy végre meghallgassa, hátha rájön. Természetesen mikor beült, elkussolt a kocsi...
Én hátul ültem, párom és a szerelő elől. Mikor kitettük a szerelőt, újra kezdte. Arra gyanakszunk, hogy a bal hátsó lengéscsillapító kopott annyira, és amikor kiegyensúlyozódott, hogy elől ketten, én hátul jobb oldalt ültem, elmúlt a zaj.
Egyébként sebességet tekintve 40-70km/h között jön ki legjobban a hang, 100 felett kevesebbet "pattog". Előzésnél megbízható, a teljesítménye egyenletes, de nagyon zavaró. Kerékcsapágyra is tippeltek már.
Mi a véleményetek?

A másik: gyárilag 15" felni való rá, mi már 16"-al vettük, picit nagy rá, de brutál jól néz ki Viszont korántsem olyan dinamikus az autó, mint ahogy az, egy 1.6-os motortól elvárható lenne. A légtömegmérő is gyanús, hogy nem az igazi... elképzelhető, hogy a nagyobb kerék annyira visszafogja?


Nekem is volt hasonló problémám. Kb. 60 és 90 km/h között morgó és csattogó hang jött a futómű felől 100 felett szinte teljesen elhalkult. Kerékcsapágycsere megoldotta a dolgot.

Jah és nekem 15ös felni van rajta és így se mondanám dinamikusak, kevés bele az 1.6os motor


Csapágycsere előtt érdemes lenne megnézni a toronygumikat, szerintem az lesz elszakadva.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. január 29. szombat, 13:16


Ricsi188 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem: futóműm(lengéscsillapító) le lett cserélve Air-Ride (rugó és lengéscsillapító) -ra és a bal hátsónál a teteje állandóan elengedi (kiugrik a gumiágyból). Már Próbáltam hogy újat veszek de az is elengedte. Az lenne a kérdésem hogy mit tudok tenni h ne engedje el. vagy mi erre a megoldás.?

Előre is köszönöm a válaszotokat.


itt nem hiszem, hogy sok air ride-os BMW-s aktív tulajjal fogsz találkozni.
szerintem keress a neten valami air ride klubbot, vagy hasonlót. számomra nem is világos amit írsz, de ez betutható lehet a saját hibámnak...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1995

státusz Ricsi188

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. január 28. péntek, 23:47


Sziasztok!

Az lenne a kérdésem: futóműm(lengéscsillapító) le lett cserélve Air-Ride (rugó és lengéscsillapító) -ra és a bal hátsónál a teteje állandóan elengedi (kiugrik a gumiágyból). Már Próbáltam hogy újat veszek de az is elengedte. Az lenne a kérdésem hogy mit tudok tenni h ne engedje el. vagy mi erre a megoldás.?

Előre is köszönöm a válaszotokat.