- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60 LCI
- Kivitel: Sedan
- Modell: 550i
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2014. június 18. szerda, 11:50
Elözö hozzászólásomhoz a hibajegyzék:
Elküldve: 2014. június 18. szerda, 11:50
Elküldve: 2014. június 18. szerda, 11:49
Elküldve: 2014. június 06. péntek, 18:58
Szasza91 írta:
Köszi szépen. Akkor elsődleges megnézem azt, aztán hátha megjavul.
Elküldve: 2014. június 06. péntek, 13:32
YELLOW írta:Szasza91 írta: Sziasztok!
Nem rég vettem egy E46 318i BMW-t, Németországból jött a kicsike, elvben 176 e km-el.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudtok tanácsot adni vagy találkoztatok már hasonló problémával.
A probléma a következő. Ég a diagnosztika lámpa már kétszer voltam két helyen, mindig kitörölték és nem mondtak semmi komolyat. A diagnosztika "üzemanyag keverék" problémát írt. Akárhányszor kitöröltem, mindig tankolás után jött vissza. Az egyik helyen azt mondták, hogy azért gyulladt ki mert 95 oktánszámnál magasabbat tankoltam bele.
Egyszer magától is kialudt, de a következő tankoláskor egyből visszajött.
Az autó egyébként soha nem állt még le, pöcre indul, bár sokszor nincs meg a kellő erő benne és néha hidegen nagyon enyhén szaggat.
Az utam 80-90% át autópályán megyek vele.
A lambda szondára gondolok első körben, és mielőtt feleslegesen kicserélem remélem valaki megerősít vagy ad egyéb tanácsot, hogy mivel kezdhetném a hiba feltárást.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv
Szabolcs
igen akár lehet a lambda is. annak semmi köze nincs hozzá, hogy magfasabb oktánt tankolsz. nekem volt már 100-as is benne, mégsem nyavajgott. vagy nem is volt 100-as
Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 19:54
Szasza91 írta: Sziasztok!
Nem rég vettem egy E46 318i BMW-t, Németországból jött a kicsike, elvben 176 e km-el.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudtok tanácsot adni vagy találkoztatok már hasonló problémával.
A probléma a következő. Ég a diagnosztika lámpa már kétszer voltam két helyen, mindig kitörölték és nem mondtak semmi komolyat. A diagnosztika "üzemanyag keverék" problémát írt. Akárhányszor kitöröltem, mindig tankolás után jött vissza. Az egyik helyen azt mondták, hogy azért gyulladt ki mert 95 oktánszámnál magasabbat tankoltam bele.
Egyszer magától is kialudt, de a következő tankoláskor egyből visszajött.
Az autó egyébként soha nem állt még le, pöcre indul, bár sokszor nincs meg a kellő erő benne és néha hidegen nagyon enyhén szaggat.
Az utam 80-90% át autópályán megyek vele.
A lambda szondára gondolok első körben, és mielőtt feleslegesen kicserélem remélem valaki megerősít vagy ad egyéb tanácsot, hogy mivel kezdhetném a hiba feltárást.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv
Szabolcs
Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 13:44
Elküldve: 2014. március 16. vasárnap, 18:54
gyurci0422 írta: Sziasztok.Egy kis segitséget kérnék.Öcsém most vett egy 525-ös bmwt autómataváltós és azt irta ki ma neki hogy Transmission Fault!Drive moderatery.Ez valami a hajtás hiba lehet vagy a váltó szarik be vagy csak egy érzékelő?Segitségeteket előre is köszönöm.
Elküldve: 2014. március 16. vasárnap, 17:00
jons írta:dbtibi írta:
Aki segíteni szeretne/szeretett volna nem ez érdekelte leginkább
Én így is el tudtam olvasni amit akartam.
Elküldve: 2014. március 16. vasárnap, 16:58
Elküldve: 2014. március 12. szerda, 23:25
hil írta: Szia MattM325!
Köszi a választ! Az mit is jelent ebben az esetben és hogyan kell értelmezni?
hil
Elküldve: 2014. március 12. szerda, 21:07
MattM325 írta:
Szia jons!
A fényképeken a "rought" mit jelent? Már kérdeztem korábban (úgy 2 éve), de senki nem válaszolt és azóta sem tudtam megfejteni.
hil
Járásegyenletlenség.
Elküldve: 2014. március 12. szerda, 21:06
dbtibi írta:
Aki segíteni szeretne/szeretett volna nem ez érdekelte leginkább
Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:43
hil írta:jons írta:dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?
Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?
Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.
Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.
Szia jons!
A fényképeken a "rought" mit jelent? Már kérdeztem korábban (úgy 2 éve), de senki nem válaszolt és azóta sem tudtam megfejteni.
hil
Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:16
YELLOW írta:dbtibi írta:YELLOW írta:jons írta:dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?
Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?
Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.
Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.
meg a PrintScreen-es megoldás jobb lenne
örülök hogy Te is hozzátettél valamit ...
előrébb ezzel sem lettél
jó nálam munkahelyi ártalom a PrintScreen, de jobban olvasható lenne
Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:14
dbtibi írta:YELLOW írta:jons írta:dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?
Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?
Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.
Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.
meg a PrintScreen-es megoldás jobb lenne
örülök hogy Te is hozzátettél valamit ...