autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 550i
Évjárat: 2009

státusz Trexmark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 18. szerda, 11:50


Elözö hozzászólásomhoz a hibajegyzék:

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 550i
Évjárat: 2009

státusz Trexmark

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 18. szerda, 11:49


550i GT-t vezetek, de az utóbbi idöben állandóan hajtáslánc hibát jelez ki és vagy újraindításnál eltünik a hiba, vagy biztonsági fokozatban fut tovább. Hibajelzés nélkül is gyakran rángat, amikor lassításból óvatosan gyorsítani próbálok.
Eddig cseréltek vákuum csöveket és szelepet, 1-4-ig injektort, és legutóbb turbót is. 1 hét után hibajelzés újra itt van, adattárolóban 6-os injektor hiba volt, de teszten a 2-es injektort írta hibásnak. Valakinek ötlete?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. június 06. péntek, 18:58


Szasza91 írta:
Köszi szépen. Akkor elsődleges megnézem azt, aztán hátha megjavul.


Igen a lambadát meg lehetne nézni. DIS-nek van rá szuper teszt rutinja, amivel ellenőrízni lehet, hogy tényleg azzal van-e gond.

Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 06. péntek, 13:32


YELLOW írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!
Nem rég vettem egy E46 318i BMW-t, Németországból jött a kicsike, elvben 176 e km-el.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudtok tanácsot adni vagy találkoztatok már hasonló problémával.
A probléma a következő. Ég a diagnosztika lámpa már kétszer voltam két helyen, mindig kitörölték és nem mondtak semmi komolyat. A diagnosztika "üzemanyag keverék" problémát írt. Akárhányszor kitöröltem, mindig tankolás után jött vissza. Az egyik helyen azt mondták, hogy azért gyulladt ki mert 95 oktánszámnál magasabbat tankoltam bele.
Egyszer magától is kialudt, de a következő tankoláskor egyből visszajött.
Az autó egyébként soha nem állt még le, pöcre indul, bár sokszor nincs meg a kellő erő benne és néha hidegen nagyon enyhén szaggat.
Az utam 80-90% át autópályán megyek vele.
A lambda szondára gondolok első körben, és mielőtt feleslegesen kicserélem remélem valaki megerősít vagy ad egyéb tanácsot, hogy mivel kezdhetném a hiba feltárást.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv
Szabolcs


igen akár lehet a lambda is. annak semmi köze nincs hozzá, hogy magfasabb oktánt tankolsz. nekem volt már 100-as is benne, mégsem nyavajgott. vagy nem is volt 100-as


Köszi szépen. Akkor elsődleges megnézem azt, aztán hátha megjavul.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 19:54


Szasza91 írta: Sziasztok!
Nem rég vettem egy E46 318i BMW-t, Németországból jött a kicsike, elvben 176 e km-el.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudtok tanácsot adni vagy találkoztatok már hasonló problémával.
A probléma a következő. Ég a diagnosztika lámpa már kétszer voltam két helyen, mindig kitörölték és nem mondtak semmi komolyat. A diagnosztika "üzemanyag keverék" problémát írt. Akárhányszor kitöröltem, mindig tankolás után jött vissza. Az egyik helyen azt mondták, hogy azért gyulladt ki mert 95 oktánszámnál magasabbat tankoltam bele.
Egyszer magától is kialudt, de a következő tankoláskor egyből visszajött.
Az autó egyébként soha nem állt még le, pöcre indul, bár sokszor nincs meg a kellő erő benne és néha hidegen nagyon enyhén szaggat.
Az utam 80-90% át autópályán megyek vele.
A lambda szondára gondolok első körben, és mielőtt feleslegesen kicserélem remélem valaki megerősít vagy ad egyéb tanácsot, hogy mivel kezdhetném a hiba feltárást.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv
Szabolcs


igen akár lehet a lambda is. annak semmi köze nincs hozzá, hogy magfasabb oktánt tankolsz. nekem volt már 100-as is benne, mégsem nyavajgott. vagy nem is volt 100-as

Szasza91
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Szasza91

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 05. csütörtök, 13:44


Sziasztok!
Nem rég vettem egy E46 318i BMW-t, Németországból jött a kicsike, elvben 176 e km-el.
Szeretnék segítséget kérni, hátha tudtok tanácsot adni vagy találkoztatok már hasonló problémával.
A probléma a következő. Ég a diagnosztika lámpa már kétszer voltam két helyen, mindig kitörölték és nem mondtak semmi komolyat. A diagnosztika "üzemanyag keverék" problémát írt. Akárhányszor kitöröltem, mindig tankolás után jött vissza. Az egyik helyen azt mondták, hogy azért gyulladt ki mert 95 oktánszámnál magasabbat tankoltam bele.
Egyszer magától is kialudt, de a következő tankoláskor egyből visszajött.
Az autó egyébként soha nem állt még le, pöcre indul, bár sokszor nincs meg a kellő erő benne és néha hidegen nagyon enyhén szaggat.
Az utam 80-90% át autópályán megyek vele.
A lambda szondára gondolok első körben, és mielőtt feleslegesen kicserélem remélem valaki megerősít vagy ad egyéb tanácsot, hogy mivel kezdhetném a hiba feltárást.
Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv
Szabolcs

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2014. március 16. vasárnap, 18:54


gyurci0422 írta: Sziasztok.Egy kis segitséget kérnék.Öcsém most vett egy 525-ös bmwt autómataváltós és azt irta ki ma neki hogy Transmission Fault!Drive moderatery.Ez valami a hajtás hiba lehet vagy a váltó szarik be vagy csak egy érzékelő?Segitségeteket előre is köszönöm.


Hello!
Csak logika, nem tapasztalat amit írok. Hibát érzékel, amit ír és visszafogott vezetésre int. Jó eséllyel az ézékelő rendszer rendben van, de annak a hibája sem zárható ki. Ilyen a hibakeresés, ne lepődj meg ezen. Javaslom, hogy hozzáértővel olvastassátok ki a hibatárolót és az segít behatárolni a hibát.
Szerintem még nncs nagy gond, de ha így nyúzzátok hamar lehet nagy baj.


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 16. vasárnap, 17:00


jons írta:
dbtibi írta:
Aki segíteni szeretne/szeretett volna nem ez érdekelte leginkább


Én így is el tudtam olvasni amit akartam.





gyurci0422
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz gyurci0422

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. március 16. vasárnap, 16:58


Sziasztok.Egy kis segitséget kérnék.Öcsém most vett egy 525-ös bmwt autómataváltós és azt irta ki ma neki hogy Transmission Fault!Drive moderatery.Ez valami a hajtás hiba lehet vagy a váltó szarik be vagy csak egy érzékelő?Segitségeteket előre is köszönöm.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 23:25


hil írta: Szia MattM325!
Köszi a választ! Az mit is jelent ebben az esetben és hogyan kell értelmezni?
hil


Ez a köznyelvben korrekciós tényezőként ismert érték. A főtengely jeladó alapján a DDE következtet a porlasztók állapotára, és a az egyes porlasztók befecskendezésének változtatásával próbálja kompenzálni a rosszabb porlasztót. Ha ezt nem tenné, akkor egyenetlenebb lenne a motor járása, nagyobb igénybevételnek lennének kitéve az alkatrészek stb... Sok leírást találni a neten ezzel kapcsolatban.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 21:07


MattM325 írta:
Szia jons!
A fényképeken a "rought" mit jelent? Már kérdeztem korábban (úgy 2 éve), de senki nem válaszolt és azóta sem tudtam megfejteni.
hil



Járásegyenletlenség.

Szia MattM325!
Köszi a választ! Az mit is jelent ebben az esetben és hogyan kell értelmezni?
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 12. szerda, 21:08

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 21:06


dbtibi írta:
Aki segíteni szeretne/szeretett volna nem ez érdekelte leginkább


Én így is el tudtam olvasni amit akartam.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:43


hil írta:
jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.


Szia jons!
A fényképeken a "rought" mit jelent? Már kérdeztem korábban (úgy 2 éve), de senki nem válaszolt és azóta sem tudtam megfejteni.
hil



Járásegyenletlenség.


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:16


YELLOW írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta:
jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.



meg a PrintScreen-es megoldás jobb lenne


örülök hogy Te is hozzátettél valamit ...


előrébb ezzel sem lettél
jó nálam munkahelyi ártalom a PrintScreen, de jobban olvasható lenne


Aki segíteni szeretne/szeretett volna nem ez érdekelte leginkább

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. március 12. szerda, 20:14


dbtibi írta:
YELLOW írta:
jons írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
dbpeti barátommal rádugtuk a kocsit gépre és a következő dolgokat írta ki :
A programot nem igazán ismerjük, ezért kérek segítséget, van valami ami gázabb ?


Nem volt levéve az akksi saru mostanában vagyis inkább bármikor?

Ki kéne törölni a hibákat menni vele egy kicsit, aztán megnézni mi jön vissza. Ezeknek legalább fele feszhiányból ered.

Azonkívül az injektorok sincsenek a toppon. 1-es 3-mas nem teljesen oké. Bár hogy pontosan melyik azt nem lehet pontosan megmondani szerintem. Én a 3-masra tippelek. De majd az okosabbak megmondják, hogy így van-e.



meg a PrintScreen-es megoldás jobb lenne


örülök hogy Te is hozzátettél valamit ...


előrébb ezzel sem lettél
jó nálam munkahelyi ártalom a PrintScreen, de jobban olvasható lenne