Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 21:38
És a fagyállónak magasabb a forráspontja!!
Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 20:39
Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 20:36
Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 18:29
Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 14:37
Tiba írta: Én ha este hazérek vele, és beállok a garázsba meg szoktam simogatni. az gáz ?
Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 14:13
Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 13:56
Elküldve: 2008. december 11. csütörtök, 09:55
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 20:46
jpinter írta: Lementem, megnéztem amit írtál, ahogy gyújtásra kapcsolok, halkan "zümmög" a magasabb (nagyobb) kiegészítõ vízpumpa, mivel egymás mellett két henger alakú alkatrész van. Szóval mûködik. A mellette lévõ kisebb az mi?
Köszönöm az eddigi segítséged!
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 20:07
SoundkeY írta: jpinter:
reggel megint figyeltem....( titkos menubol ) +2 foknal indultam, 19km-ert mentem, kb ugy allt a mutato mint nalad. Es volt olyan hogy 70 fokrol visszament 64 re.......
varom a fejlemenyeid....
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 18:34
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 14:46
kempelen írta:jpinter írta: Kedves kempelen,
a külsõ hõmérséklet szenzora menetirány szerint a jobb elsõ kerék elõtt van, ezt tudom. Az hogy lehet, hogy a board 4.5fok-ot mutat (ez valóságosnak is tûnik), de a szerviz menü 7.1 meg többet mutat. Ha ugyanaz a szonda szolgál inputként, akkor nem lehetne eltérés a két érték között.
Alapvetõ problémám az, hogy termosztát csere után is lassan melegszik fel a víz, és visszaesik kissé a vízhõmérséklet lejtõn, gázadás nélkül.
Jocó
Nekem az alábbi helyen van, közvetlenül a menetirány szerinti bal oldalon a kerékjárati dobban "applikálva", képen mutatom piros négyzettel jelölve. Abban van egy szenzor és csati a végén.
Ha mindent kicseréltetek, összes termosztát és mégsem jó, azaz nem melegszik fel idõben a motor, akkor még ezt a 7. számú alkatrészt és a hozzá menõ csöveket is esetleg ajánlhatom. Kiegészítõ vízpumpa a neve automata klímás autókban egy szeleppel. A helye a bal oldali fényszóró mögött közvetlen a motortérben.
Azért mondom az aut. klímát, mert "állítólag" az aut. klímásban egy szelep is van ott, a többiben meg csak egy szivattyú.
A motor indulása után ha a kezed ráteszed akkor érezni hogy azonnal dolgozik. Keringeti a vizet a rendszerben, ezért a neve is "kiegészítõ vízpumpa"
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 13:22
jpinter írta: Kedves kempelen,
a külsõ hõmérséklet szenzora menetirány szerint a jobb elsõ kerék elõtt van, ezt tudom. Az hogy lehet, hogy a board 4.5fok-ot mutat (ez valóságosnak is tûnik), de a szerviz menü 7.1 meg többet mutat. Ha ugyanaz a szonda szolgál inputként, akkor nem lehetne eltérés a két érték között.
Alapvetõ problémám az, hogy termosztát csere után is lassan melegszik fel a víz, és visszaesik kissé a vízhõmérséklet lejtõn, gázadás nélkül.
Jocó
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 09:01
Tano írta:jpinter írta: Az akkor érdekes, még ha fahrenheit, akkor is sok(k)...
De oda kell még tenni egy tizedes vesszõt, csak az a kijelzõn nem jelenik meg. Tehát a 100 az 10.0-át jelent.
Elküldve: 2008. december 08. hétfő, 09:00
kempelen írta:jpinter írta: Az akkor érdekes, még ha fahrenheit, akkor is sok(k)...
Nem lehet, hogy ez a baja? Ennek a szondája nem ez volna:
http://www.pinterjozsef.hu/dow...7_2341.pngTano írta: A 7.1-es almenü a külsõ hõmérséklet
Kedves József!
A képen látható szenzor nemkevésbé fontos alkatrész, de mivel a töltölevegõcsövön van, nem igazán befolyásolja a vízhõfokmutatót.
A külsõ hõmérséklet szenzor pedig a bal oldali elsõ doblemezen van alul közvetlenül az elsõ kerék elött.