![anubisz](http://static.bmwfanatics.hu/uploaded/userfile/1937/1937_1358455758288_150x100.jpg)
Elküldve: 2014. augusztus 18. hétfő, 00:44
AteszE46 írta:anubisz írta:mormota26 írta:gfeco írta:mormota26 írta: Sziasztok egy kis segítség kellene, kifogytunk az ötletekből, már csak 1 maradt. az volt pár hónapja a problémám h 1.5 hónap alatt elkopott a hűtővizemből, 7-8 deci. Akkor azthiszem "Yellow" mester mondta h hűtőcsere lesz, igaza is volt szét volt repedve, hűtőcsere megvolt, plusz 1-2 cső.meg pár tömítés. most viszont az a nagy büdös helyzet h ugyanúgy tűnik el a hűtővíz, de már mindent megnéztünk és nem tudjuk hogy hol. kb hetente 4-5 deci tünik el, és már jelez is a lámpa. betonon állok garázsba, egy csepp víz sincs a betonon. Kérdésem lenne hogy hengerfejes lehet az autó? (azért zárnánk esetleg ki, mert se fehér füst nincs mögöttem, ugyanolyan erős mint eddig volt, nem lomha, nem forralja a vizet, nincs víz olaj keveredése) lehetséges h ezeken felül hengerfejes lenne ? ha esetleg nem, akkor vkinek vmi ötlet ? VÁLASZOTOKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM.
Szia
Én sem tenném bele az adalékot.
Előző automnál fütőradiátor csere lett.
Viszont megnéznèm mèg a vízpumpa tengelyénél hogy van e a fagyállónak nyoma bár ehhez le kell venni a ventillátort,
Illetve a motor tüzfal felöli részén is vannak vizcsőcsatalakozások ahonnan csöpöghet.ehhez ki kell venni a pollenszűrőt és pár dolgot.
Mindkét helyröl még lecsöppenés elött elpárologhat,vagy ha az also motorvédő burkolatra csöppen akkor onnan párllog el es azert nem latod a földön.
Hát nem tudom mennyi km alatt tűnik el, talán 100 körül vagy 150 passz attol függ ha sok a városi menet akkor lehet h kevesebb, viszont volt olyan is h kicsit melegedett a motor, kicsit nyomtam neki a gázt ( menet közben erőtelejesebben, de nem padlózva) és egyszer csak eltünt a lámpa jelzése. ezt játszotta 3-4 napig, majd állandóra állt a lámpa világítása, és akkor töltöttem rá. (csak azért írtam h ilyen is volt) a vízpumpás dolgot és a fűtőradiátort megnézzük megint, de ha jól emlékszem a radiátor már volt nézve. köszi a válaszokat. majd írok ha boldogultunk vele, és ha nem akkorisbár jelenpill nem tudom mikor lesz rá időm.
Vidd el egy normális szervizbe,ahol nyomás alá helyezik hidegen a hűtőközeget,egyszerű pumpás szarral ,úgy kell nézegetni, addig amíg nem cserélik ki még az üzemanyag tankot is....
Valami ilyesmivel.
https://www.youtube.com/watch?v=_8gnru3ZrHA
Bár melegen jobban kitágul egy rejtett repedés, de nagy nyomáson csak el kezd gyöngyözni valahol a víz. Lehet talán ilyenre is lehet foszforeszkáló adalékot kapni, azt nem tudom, mint amivel a klíma szivárgást ellenőrzik, mert az lenne a tuti megoldás.Bele önteni, járni vele pár napot és elő az UV lámpát.
Lehet pont ilyen kell neked, ez ha jól látom nem A/C hoz van.
http://www.ebay.ie/itm/ADDITIV...58b355d5bb
http://alkatreszek.hu/cikkkepe...122581.jpg
Szia!
Nekem is ilyen bajom volt. kb. ezer km alatt 0,5l vizet kellett utána töltenem. Ma jöttem rá a hiba okára. Arra lettem figyelmes, hogy a légtelenítő csavar tetején van pár csepp hűtőfolyadék. Próbáltam meghúzni, és egyből beletört. Valahogy kiszenvedtem a beletört darabot.
Lenne valakinek itt buda környékén egy ilyen csavarja??? Mert muszáj volt megsufniznom, de nem bírja sokáig![]()
Fémet vegyél bele, ezt alapból cseréli mindenki akinek van esze, pont ezért, de a markászérvíz is ki szokta cserélni időnként,pont a törés miatt. Nekem is fém van benne.
Itt kapsz, nekik van azt tudom, előbb telefonálj,ne menj hiába. Természetesen pénzért,azért mert csak egy csavar,nekik is le kell gyártatni.
http://polltom.hu/
Vagy ebay.....
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 18. hétfő, 00:47