YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. szeptember 07. szerda, 14:16


Micka írta: üdv
E46 318i 8 szelep, hűtővíz mutató soha nem mozdult el a középső állásnál tovább (80 fok után beáll középre és nem tovább), ellenben a torgue nevű app az ODB csatlakozón keresztül autópályás megállás után 110 fokot is mutatott már. ha hagyom járni alapjáraton 107-108 fokra áll be, ventilátor megy, de nem ordít csak diszkréten pörög, haladás közben 100 fok körüli érték van, víz fogyasztás fél évente 2-3 dl, fehér füst nincs, egyszer már lenyomta az egyik levegőző kupakot, azt cseréltem de azóta semmi hiba
olvastam itt a fórumon olyat is, hogy a későbbi 16 szelepes 318i-nál a 105 fok nem hiba hanem tulajdonság
normális ez így?


a mutató kb 75 és 110 fok között középen áll. talán nagyon pici eltérés lehet.
teljesen normális az eseted a venti kb. 108 fok körül kapcsol be. ugye ez egy zárt rendszer, más a forráspont, nem 100 fok.
néha nekem is rá kell tölteni egy kevés hűtővizet, de valószínű nagyobb pörgetéskor engedi el a nyomást a kupaknál.
szóval én azt mondom normális amit tapasztalsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Micka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. szeptember 07. szerda, 14:11


üdv
E46 318i 8 szelep, hűtővíz mutató soha nem mozdult el a középső állásnál tovább (80 fok után beáll középre és nem tovább), ellenben a torgue nevű app az ODB csatlakozón keresztül autópályás megállás után 110 fokot is mutatott már. ha hagyom járni alapjáraton 107-108 fokra áll be, ventilátor megy, de nem ordít csak diszkréten pörög, haladás közben 100 fok körüli érték van, víz fogyasztás fél évente 2-3 dl, fehér füst nincs, egyszer már lenyomta az egyik levegőző kupakot, azt cseréltem de azóta semmi hiba
olvastam itt a fórumon olyat is, hogy a későbbi 16 szelepes 318i-nál a 105 fok nem hiba hanem tulajdonság
normális ez így?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. augusztus 12. péntek, 07:10


schei írta: Sziasztok.
Lenne egy kis problémám ,segítségeteket kérném .
Probléma következő .Víz pumpa hibás volt ,lecseréltettem minden jó ,
feltöltöték fagyállóval és át adták az autót .elvittem egy körre látom kijelzett a lámpa ,hogy kevés a víz ,ez még rendben . A kiegyenlítő tartályban látom hogy rózsaszín habosodás történik .Attól félek hogy hengerfej bajos, de nincs semmi rá utaló jel nem eszi az olajat, nem füstöl, vizet sem eszi, nem vizes az olaj ,nem olajos a víz és az olaj betöltőnél sem habos . ebbe kérném a segítséget , hogy mitől lehet ez
(elvileg nem lett át mosva a rendszer csak rá lett töltve a fagyálló )
Tehát a kérdés ,mitől habosodhat és lehet-e hengerfej baj
Köszönöm


levegős a rendszer (jobb esetben). légteleníteni kellene első körben, és után tölteni fagyállóval.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz schei

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. augusztus 11. csütörtök, 20:57


Sziasztok.
Lenne egy kis problémám ,segítségeteket kérném .
Probléma következő .Víz pumpa hibás volt ,lecseréltettem minden jó ,
feltöltöték fagyállóval és át adták az autót .elvittem egy körre látom kijelzett a lámpa ,hogy kevés a víz ,ez még rendben . A kiegyenlítő tartályban látom hogy rózsaszín habosodás történik .Attól félek hogy hengerfej bajos, de nincs semmi rá utaló jel nem eszi az olajat, nem füstöl, vizet sem eszi, nem vizes az olaj ,nem olajos a víz és az olaj betöltőnél sem habos . ebbe kérném a segítséget , hogy mitől lehet ez
(elvileg nem lett át mosva a rendszer csak rá lett töltve a fagyálló )
Tehát a kérdés ,mitől habosodhat és lehet-e hengerfej baj
Köszönöm

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2016. július 08. péntek, 22:51


Sziasztok!

Van nekem egy olyan gondom, hogy elinduláskor és gyorsításnál hangosan felbúg a motor. Szerintem a viszkó a ludas, mert ez azóta lett gyakori, hogy vagy 2 éve cserélték. Szerintetek mit lehet ezzel kezdeni. Szerintem az baj, hogy ilyenkor nyáron szinte végig búg az autó



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. július 08. péntek, 22:51

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. január 12. kedd, 07:19


Udv,
le szeretnem cserelni a hutofolyadekot es az lenne a kerdesem hogy ez 4. oldalon levo jo e bele?
koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz Pali

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 21:13


szotakdavid írta:
Pali írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Hűtővíz jelző lámpa - coolant level - kb 10-20 km után felvillan. Hőfok, mennyiség rendben. Miután 90-100-as tempóról visszaveszek vagy beérek városba, kialszik. Egy érdekességet még észrevettem, tempomattal mentem 90km-t ( 110-es tempo ) egyáltalán nem villan fel, bár nem hiszem, hogy befolyásol vmit. Elméletileg jól légtelenítették.
Köszi a válaszokat!
Üdv Pali


Levegős lehet a rendszer.


Köszi a választ. Megnézetem. Majd megírom az eredményt...


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 11:56


Pali írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Hűtővíz jelző lámpa - coolant level - kb 10-20 km után felvillan. Hőfok, mennyiség rendben. Miután 90-100-as tempóról visszaveszek vagy beérek városba, kialszik. Egy érdekességet még észrevettem, tempomattal mentem 90km-t ( 110-es tempo ) egyáltalán nem villan fel, bár nem hiszem, hogy befolyásol vmit. Elméletileg jól légtelenítették.
Köszi a válaszokat!
Üdv Pali


Levegős lehet a rendszer.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz Pali

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 11:36


Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Hűtővíz jelző lámpa - coolant level - kb 10-20 km után felvillan. Hőfok, mennyiség rendben. Miután 90-100-as tempóról visszaveszek vagy beérek városba, kialszik. Egy érdekességet még észrevettem, tempomattal mentem 90km-t ( 110-es tempo ) egyáltalán nem villan fel, bár nem hiszem, hogy befolyásol vmit. Elméletileg jól légtelenítették.
Köszi a válaszokat!
Üdv Pali

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. január 07. csütörtök, 07:24


Holden írta: Sziasztok,

BMW E90 (320D 200

Kaptam tegnap egy "Coolant level too low" hibaüzenetet.
Ahogy gondolom és értem ez a hűtőfolyadék szintjére vonatkozik
Fel tudom tölteni én is? Ha igen, pontosan mivel? Vagy szakemberhez kell vinnem? (leereszteni, légteleníteni stb.)
Még nem csináltam ilyet....

Köszi


kézikönyv?
ha gyári volt még benne, akkor érdemes full leengedni és újjal feltölteni. el lehet vinni szakemberhez, de nem biztos, hogy a légtelenítést végig csinálja, hacsak van speciális légtelenítő eszköze autókhoz. leeresztés miatt kellhet, mert láttam már szerelőt, aki nemt udta hol engedje le a vizet, és azért kell bontani. (szerintem videókat találni a neten erről a műveletről, max nem magyar videók.)
de simán utána is tölthetsz. vagy töményet veszel, ami kb -70 fokos, és azt hígítod 1:1 (fele-fele) arányban deszt. vízzel (ion cserélt), vagy -35 fokos kevertet veszel. (a 35 fok, nem a kevert vegyes páleszra vonatkozik, ne idd meg!!! )
ha csak utána töltesz, valószínű nem kell légteleníteni.
én Castrol Antifreeze NF-et ajánlok. van belőle tömény és kevert is.