ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 23:08


Padre323i írta: Sziasztok!
Hány fokos normál esetben a hűtővíz?Ma volt olyan,hogy 102 volt klímával,a mutató állt középen.Mindkét termosztát új,gyári.
20d,136le.


Az sok. Max 90. Biztos, hogy alsó termosztátból megfelelőt tettél bele?
Nálam volt, hogy rosszat küldtek le és ilyen hibát okozott. Más hőfokon nyitott ki...:-S

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 22:49


anubisz írta:
DEU36 írta: Szasztok!
Nekem most kezdi kivágni a biztosítékot a BMW a folyamatos hűtőrendszer problémáival.
Kezdődött, hogy eltörött a kiegyenlítőtartály mellet elhaladó műanyagcső. Mintha szét lett volna marva, teljesen elvékonyodott. BMW szervíz meg is csinálta 216 Juroért. Rá 3 hónapra jövünk vissza Magyarból és München előtt kivillan a sárga lámpa, kevés a víz. Lassan hazapöfögtem vele, be a szervízbe, eltörött egy másik cső, ami a motor közepén van, minden alatt jó eldugva, javítás 413 juró, merhogy 3 óra megy rá, amúgy egy 22 eurós műanyag. Most nézem a motortert, mert egyfolytába érzem ennek a fagyállófolyadéknak a szagát, megint vízfoltos a védőlemez alul, most máshol csöpög. Kezdem egy szar lada emlékeit felidézni, ami hasonló dolgokat művelt. Ez most valószínű a vízpumpa lenne?
Lassan műanyagcsövekre költök 1000-t? Há mi a szar ez, csak egy szar, ami ha 14éves lesz ugyanolyan mint a többi. Hálátlan kurva, megy is a levesbe. Hiába szakszervíz csinálta, na az is egy külön kategoria, de nem ide tartozik.
Ér valamit szerintetek az ilyen hűtőtömítő folyadék, nem tartom jó dolognak, de én már nem akarom 150-t kicseréltetni a vízpumpát is. Há már annyi pénzt költöttem rá, hogy lassan nem is érdemes eladni. De ezután mi jön még, mivel kezd majd kiidegelni, hol találok E46-os betegségekről osszefoglalót, lehet fel kéne készülnöm, bár már meghirdettem, nagyon felidegesített.


Mit vársz egy 1999 es kocsitól, hogy sose romlik el? Alap, ha szét van maródva a hűtőcsövek, nem csak azt az egyet kel kicserélni, hanem mindet, mivel egyszerre rohad szarrá,a hűtőből kivezető is mállik belül mint a kakaó, a többi is ugyan olyan szar. Most jönnek a melegek,majd valahol szétreped a pályán, aztán nézhetsz.Ezt az egészet én már kijártam. Amint meg van bolygatva a fossá mállott rendszer, utána apránként megy szarrá. Nekem a hűtő cserével kezdődött, aztán a többi cső volt a folytatás. Még a kiegyenlítőm is hosszába szétrepedt a pályán. Műanyag, 12 év alatt gondolhatod megzabálja a forró víz. Sajna kint drága a szerviz. Nem csak neked, még azoknak is akik ott élnek. A vízpumpa meg úgy megtud halni, hogy na. Kutya baja, leállítod, áll vagy 2 napot, indítod, már fossa a vizet. Az is csak pár évet bír. Főleg télen szokása. Gondolod, ha 1 éves M6 od lenne azt olcsóbban szerelnék kint?
Csak megnyugtatlak, nekem már itthon is cseréltek 350Ft os tömítést 25000 ért, az olajszűrő ház alatt. meg olaj leeresztő csavart 7000 ért. olaj le, csavar ki, csavar be olaj vissza. 7 papír.


Ha meg vízpumpát cserélsz, kötelező cserélni a ventilátorlapátot is, mert a hőtől eldeformálódik idővel és úgy viselkedik mint a centírozatlan gumi. A vízpumpa nem önmagától megy tönkre, hanem ettől. Bontott ventilátorlapát meg felejtős, hacsak nem bontás előtt pár hónappal cserélték. Csak az a baj, hogy ez nincs ráírva.



Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 17:48


Sziasztok!
Hány fokos normál esetben a hűtővíz?Ma volt olyan,hogy 102 volt klímával,a mutató állt középen.Mindkét termosztát új,gyári.
20d,136le.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 01:02


DEU36 írta: Szasztok!
Nekem most kezdi kivágni a biztosítékot a BMW a folyamatos hűtőrendszer problémáival.
Kezdődött, hogy eltörött a kiegyenlítőtartály mellet elhaladó műanyagcső. Mintha szét lett volna marva, teljesen elvékonyodott. BMW szervíz meg is csinálta 216 Juroért. Rá 3 hónapra jövünk vissza Magyarból és München előtt kivillan a sárga lámpa, kevés a víz. Lassan hazapöfögtem vele, be a szervízbe, eltörött egy másik cső, ami a motor közepén van, minden alatt jó eldugva, javítás 413 juró, merhogy 3 óra megy rá, amúgy egy 22 eurós műanyag. Most nézem a motortert, mert egyfolytába érzem ennek a fagyállófolyadéknak a szagát, megint vízfoltos a védőlemez alul, most máshol csöpög. Kezdem egy szar lada emlékeit felidézni, ami hasonló dolgokat művelt. Ez most valószínű a vízpumpa lenne?
Lassan műanyagcsövekre költök 1000-t? Há mi a szar ez, csak egy szar, ami ha 14éves lesz ugyanolyan mint a többi. Hálátlan kurva, megy is a levesbe. Hiába szakszervíz csinálta, na az is egy külön kategoria, de nem ide tartozik.
Ér valamit szerintetek az ilyen hűtőtömítő folyadék, nem tartom jó dolognak, de én már nem akarom 150-t kicseréltetni a vízpumpát is. Há már annyi pénzt költöttem rá, hogy lassan nem is érdemes eladni. De ezután mi jön még, mivel kezd majd kiidegelni, hol találok E46-os betegségekről osszefoglalót, lehet fel kéne készülnöm, bár már meghirdettem, nagyon felidegesített.


Mit vársz egy 1999 es kocsitól, hogy sose romlik el? Alap, ha szét van maródva a hűtőcsövek, nem csak azt az egyet kel kicserélni, hanem mindet, mivel egyszerre rohad szarrá,a hűtőből kivezető is mállik belül mint a kakaó, a többi is ugyan olyan szar. Most jönnek a melegek,majd valahol szétreped a pályán, aztán nézhetsz.Ezt az egészet én már kijártam. Amint meg van bolygatva a fossá mállott rendszer, utána apránként megy szarrá. Nekem a hűtő cserével kezdődött, aztán a többi cső volt a folytatás. Még a kiegyenlítőm is hosszába szétrepedt a pályán. Műanyag, 12 év alatt gondolhatod megzabálja a forró víz. Sajna kint drága a szerviz. Nem csak neked, még azoknak is akik ott élnek. A vízpumpa meg úgy megtud halni, hogy na. Kutya baja, leállítod, áll vagy 2 napot, indítod, már fossa a vizet. Az is csak pár évet bír. Főleg télen szokása. Gondolod, ha 1 éves M6 od lenne azt olcsóbban szerelnék kint?
Csak megnyugtatlak, nekem már itthon is cseréltek 350Ft os tömítést 25000 ért, az olajszűrő ház alatt. meg olaj leeresztő csavart 7000 ért. olaj le, csavar ki, csavar be olaj vissza. 7 papír.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz DEU36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 01:24


Szasztok!
Nekem most kezdi kivágni a biztosítékot a BMW a folyamatos hűtőrendszer problémáival.
Kezdődött, hogy eltörött a kiegyenlítőtartály mellet elhaladó műanyagcső. Mintha szét lett volna marva, teljesen elvékonyodott. BMW szervíz meg is csinálta 216 Juroért. Rá 3 hónapra jövünk vissza Magyarból és München előtt kivillan a sárga lámpa, kevés a víz. Lassan hazapöfögtem vele, be a szervízbe, eltörött egy másik cső, ami a motor közepén van, minden alatt jó eldugva, javítás 413 juró, merhogy 3 óra megy rá, amúgy egy 22 eurós műanyag. Most nézem a motortert, mert egyfolytába érzem ennek a fagyállófolyadéknak a szagát, megint vízfoltos a védőlemez alul, most máshol csöpög. Kezdem egy szar lada emlékeit felidézni, ami hasonló dolgokat művelt. Ez most valószínű a vízpumpa lenne?
Lassan műanyagcsövekre költök 1000-t? Há mi a szar ez, csak egy szar, ami ha 14éves lesz ugyanolyan mint a többi. Hálátlan kurva, megy is a levesbe. Hiába szakszervíz csinálta, na az is egy külön kategoria, de nem ide tartozik.
Ér valamit szerintetek az ilyen hűtőtömítő folyadék, nem tartom jó dolognak, de én már nem akarom 150-t kicseréltetni a vízpumpát is. Há már annyi pénzt költöttem rá, hogy lassan nem is érdemes eladni. De ezután mi jön még, mivel kezd majd kiidegelni, hol találok E46-os betegségekről osszefoglalót, lehet fel kéne készülnöm, bár már meghirdettem, nagyon felidegesített.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 20:48


Tano írta:
MrSummer írta: Azt nem tudom, milyen lett berakva, de igen cseréltük mindkettőt a biztonság kedvéért! Az a furcsa, hogy olyan a dolog, mintha a menetszélnek köze lenne hozzá. Még nem nézték diaggal a hőmérsékletet, egyenlőre tájékozódok. Azért lenne furcsa, ha a termosztáttal lenne gond, mert mióta csere volt, megoldódott a melegedési probléma...


A vízhőfokot diag nélkül magad is meg tudod nézni a műszerfal szervíz menüjében. A 7-es almenük valamelyike ha jól emlékszem.


A 7 menüpont első pontja!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 20:27


MrSummer írta: Azt nem tudom, milyen lett berakva, de igen cseréltük mindkettőt a biztonság kedvéért! Az a furcsa, hogy olyan a dolog, mintha a menetszélnek köze lenne hozzá. Még nem nézték diaggal a hőmérsékletet, egyenlőre tájékozódok. Azért lenne furcsa, ha a termosztáttal lenne gond, mert mióta csere volt, megoldódott a melegedési probléma...


A vízhőfokot diag nélkül magad is meg tudod nézni a műszerfal szervíz menüjében. A 7-es almenük valamelyike ha jól emlékszem.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 17:47


MrSummer írta:
YELLOW írta:
MrSummer írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! 320d motorról van szó. Termosztátok cserélve vannak, motor be is melegszik rendesen, városban és kis sebességnél semmi gond vele!

Autópályán viszont 160 km/h felett elkezd visszahűlni, és vissza is hűl kb. annyira, mint amennyire hideg volt a rossz termosztáttal (kb a kék mező utáni első "csík")... A vákumcső csatlakoztatva van rendesen a lamellákra, vagyis a lamellák mozgató mechanizmusára.

Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?


hát erre nagyon nem lehet mit mondani. mert mondjuk ha -20fokban lenne, az még majdnem hogy elfogadható.
de ez ugyanúgy termosztát hiba pedig. vagy rossz ami bele lett téve. titkosmenüben, vagy diaggal nem néztétek a vízhőfokot? írod, hogy termosztátok, akkor gondolom mindkettőt cseréltétek. esetleg ha utángyártott valami ócóbb lett betéve, az lehet nem szabályoz normálisan.


Azt nem tudom, milyen lett berakva, de igen cseréltük mindkettőt a biztonság kedvéért! Az a furcsa, hogy olyan a dolog, mintha a menetszélnek köze lenne hozzá. Még nem nézték diaggal a hőmérsékletet, egyenlőre tájékozódok. Azért lenne furcsa, ha a termosztáttal lenne gond, mert mióta csere volt, megoldódott a melegedési probléma...


igen a nagyobb menetszél jobban hűt, de a termosztátnak ezt ki kell küszöbölnie. jó lenne nézni egy hőfokot hogy valóban menniyre megy vissza.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz MrSummer

Újonc

Elismertség: 50% (2 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 17:39


YELLOW írta:
MrSummer írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! 320d motorról van szó. Termosztátok cserélve vannak, motor be is melegszik rendesen, városban és kis sebességnél semmi gond vele!

Autópályán viszont 160 km/h felett elkezd visszahűlni, és vissza is hűl kb. annyira, mint amennyire hideg volt a rossz termosztáttal (kb a kék mező utáni első "csík")... A vákumcső csatlakoztatva van rendesen a lamellákra, vagyis a lamellák mozgató mechanizmusára.

Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?


hát erre nagyon nem lehet mit mondani. mert mondjuk ha -20fokban lenne, az még majdnem hogy elfogadható.
de ez ugyanúgy termosztát hiba pedig. vagy rossz ami bele lett téve. titkosmenüben, vagy diaggal nem néztétek a vízhőfokot? írod, hogy termosztátok, akkor gondolom mindkettőt cseréltétek. esetleg ha utángyártott valami ócóbb lett betéve, az lehet nem szabályoz normálisan.


Azt nem tudom, milyen lett berakva, de igen cseréltük mindkettőt a biztonság kedvéért! Az a furcsa, hogy olyan a dolog, mintha a menetszélnek köze lenne hozzá. Még nem nézték diaggal a hőmérsékletet, egyenlőre tájékozódok. Azért lenne furcsa, ha a termosztáttal lenne gond, mert mióta csere volt, megoldódott a melegedési probléma...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 17:15


MrSummer írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! 320d motorról van szó. Termosztátok cserélve vannak, motor be is melegszik rendesen, városban és kis sebességnél semmi gond vele!

Autópályán viszont 160 km/h felett elkezd visszahűlni, és vissza is hűl kb. annyira, mint amennyire hideg volt a rossz termosztáttal (kb a kék mező utáni első "csík")... A vákumcső csatlakoztatva van rendesen a lamellákra, vagyis a lamellák mozgató mechanizmusára.

Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?


hát erre nagyon nem lehet mit mondani. mert mondjuk ha -20fokban lenne, az még majdnem hogy elfogadható.
de ez ugyanúgy termosztát hiba pedig. vagy rossz ami bele lett téve. titkosmenüben, vagy diaggal nem néztétek a vízhőfokot? írod, hogy termosztátok, akkor gondolom mindkettőt cseréltétek. esetleg ha utángyártott valami ócóbb lett betéve, az lehet nem szabályoz normálisan.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz MrSummer

Újonc

Elismertség: 50% (2 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. április 12. péntek, 17:08


Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem! 320d motorról van szó. Termosztátok cserélve vannak, motor be is melegszik rendesen, városban és kis sebességnél semmi gond vele!

Autópályán viszont 160 km/h felett elkezd visszahűlni, és vissza is hűl kb. annyira, mint amennyire hideg volt a rossz termosztáttal (kb a kék mező utáni első "csík")... A vákumcső csatlakoztatva van rendesen a lamellákra, vagyis a lamellák mozgató mechanizmusára.

Valaki esetleg találkozott már hasonlóval?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 18:30


xlzx írta:
YELLOW írta:
xlzx írta: Hali!

Amióta kicseréltük a termosztátomat,Dávid barátommal, azóta lassabban melegszik az autó. Mitől lehet? Eléri rendesen az üzemihőfokot 88-94 fok között ingadozik,de furcsállom hogy ehhez 7-8-9km megtétele szükséges. Hozzáteszem, hogy ilyenkor nem nyomom, 2ezres fordulat alatt váltok.


nem maradt levegős a rendszer?


elviekben nem


Kisegítőfűtésnél légtelenítettétek?
Ha levegős maradt ott leéghet a melegítő így jártam én.
Mostanság nekem is kb 10km míg felmelegszik miki gépre tette és dobta egyből a kiegészítőt!

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 18:08


jons írta:
xlzx írta:
YELLOW írta:

nem maradt levegős a rendszer?


elviekben nem


Akkor levegős maradt.


3 légtelenítő van a rendszeren nem?

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 17:47


xlzx írta:
YELLOW írta:

nem maradt levegős a rendszer?


elviekben nem


Akkor levegős maradt.

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 17:21


YELLOW írta:
xlzx írta: Hali!

Amióta kicseréltük a termosztátomat,Dávid barátommal, azóta lassabban melegszik az autó. Mitől lehet? Eléri rendesen az üzemihőfokot 88-94 fok között ingadozik,de furcsállom hogy ehhez 7-8-9km megtétele szükséges. Hozzáteszem, hogy ilyenkor nem nyomom, 2ezres fordulat alatt váltok.


nem maradt levegős a rendszer?


elviekben nem