- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. december 26. hétfő, 18:38
Arpad írta:YELLOW írta:Arpad írta: Sziasztok!
Az alábbi problémával fordulok hozzátok:
BMW E46 316i (benzin 1.9)
Egyik nap hazaérve azt tapasztaltam, hogy ömlik a hűtővíz a kocsi alján. Nem csoda a hűtőcsövet ledobta magáról a motor. Leszedtem a gyári szorító gyűrűt, raktam rá egy awab bilincset, jól meghúztam, feltöltöttem a rendszert vízzel. Elvittem a szerelőhöz, nézegették 2 napig, lenyomáspróbázták, és átmosatták a rendszert. Azt mondták valószínű dugulás lehetett, mert ilyen tömítőanyag szerű takony jött ki belőle. Használjam aztán meglátjuk. Használtam 2 hétig kisebb távokon (5-25 km) semmi gondom nem volt vele. Tegnap mentem vele autópályán, ahol jó nagy gőzfelhőt hagytam magam után, majd leérve a pályáról rögtön pirosba is ment a mutató. Megint ledobta a csövet. Az olaj nem túrós, nem füstöl a kocsi, nem eszi sem az olajat sem a vizet. Van tippetek mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm.
kipugáz még kerülhet a rendszerbe.
de érdemes a kiegyenlítő tartály kupakját kicserélni. bár általában hamarabb nyomja szét a tartályt, ha az rossz.
Köszönöm a javaslatot. Ismét elvittem a szerelőhöz. Kicserélték a hűtőcsövet, járatták, figyelgették. Elvileg ok, Használjam. Használtam, mentem autópályán, jól kihúztattam, derüljön ki tényleg okés-e. Nem volt vele baj. Aztán egyik nap megint kivillant a check engine lámpa. Megint szerelő, megint diag. Üzemanyag ellátási probléma. Sok minden lehet, kiütjük a jelzést, hozzam vissza jövő héten. Közben észrevettem, hogy olajfolt van a kocsi alatt. Nem sok, de minden nap egy kicsi, illetve a motortér alján lévő lemezen rendszeresen láttam vizet, nem sokat, de minden alkalommal ment el víz belőle. Megint szerelő, méregetik, az adatok jók, de mostmár ne cicózzunk vegyük le a hengerfejet, de csak az ünnepek után, mert már nincs idő rá. Mondom jó, de azért használhatom, karácsonykor kellene a kocsi. Persze használjam. Na hát tegnap megint autópálya 5 km. Leérve a benzinkúton megint gőzöl a motor. Félreállok, orrán száján folyik. Szerintem a tágulási tartálynál folyhatott leginkább. Igazából a véleményeket szívesen fogadom, de inkább csak leírtam a kálváriám. Őszintén, kicsit kezdek kiábrándulni a BMW-ből. Imádom meg minden, de ha nem tudok megbízni az autómban, akkor rég rossz.
erre csak azt tudom mondani, hogy 15 éves autóról beszélünk. vanank dolgok amik elérnek.
illetve hazsnált autót vettél, hogy előtte ki, hogy hazsnálta, arról nem az autó tehet.
mint írtam szokott a tartály elrepedni. a kérdés, hogy azért, mert mondjuk túlnyomés volt a rendszerben, pl kipufgáz miatt, az megint más dolog.
ha hibátlan autót akar az ember, akkor újat kell venni, de az sem garancia. nekünk opel 3 évesen 15ezer km-rel is produkált hibákat. ez új autónak számít
ennyi idősen, illetve ki tudja mennyi tulaj után nem a márkát kell hibáztatni.
persze vannak típushibák, vagy amiken mindneki kerezstül megy, de legalább ismert hibák azok.