Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 11:21


Sziasztok! Még új vagyok itt és ősz óta van egy E46 330 d-m. Most,hogy hidegek vannak indításkor hebegve indul,majd kis idő múlva kisimul a járása,de előfordult az is,hogy leállt. Elvileg le volt szervizelve,új az üzemanyag szivattyú és a szűrő is. Hibaüzenet nincs,de egyszer a diag izzítógyertya hibát mutatott. Ma -15 fok volt és nem akart beindulni többszöri kísérletre sem. Hősugárzót tettem a motorra és fél óra múlva pöccre indult. Az lenne a kérdésem,hogy kiszerelés nélkül meg tudom nézni az izzítógyertyákat,vagy nem is azok a rosszak?
Előre is köszönöm a segítséget!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz Gergo08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. november 29. kedd, 17:35


Sziasztok Fanok!E46 318D-nel hol talalhato az izzito rele,elore is koszonom a segitseget,az egyik hengeremnel nem megy az izzitas,arra gyanakszom,vagy a kabelre.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Tomi0203

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. október 23. vasárnap, 15:16


Berakom ide is hátha valaki

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni.
2008
N47D20A
E91
2.0d

Gázolajszűrő csere után nem indult el. Diagra téve le lett légtelenítve, indítva lett a magasnyomású is. Elméletileg nincs rail nyomáshiba, megjött a nyomás a csőbe.
Továbbra sem indul. Ujra diag, bedobott 3 rossz izzítógyertyát. Szerintetek van esély rá hogy ha ki van dobva mind a 4, vezérlő csere is pluszban, elindul?
El kéne neki indulni semmi izzítással? Tilthatja az izzításvezérlő?
Nem értem, hogy egy gázolajszűrő csere után ekkora baj lett.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 18:20


johny084 írta: köszi! itt kb 10 fokok vannak reggelente de ennél egyáltalán fel se villan a perec, plusz most már 3x fordul elő hogy talán még 10 fok se volt és amikor beindítottam enyhén ingadozó alapjárat mellett elég jelentős fehér füst hagyta el a kocsi hátulját. szervízben már voltam vele de meleg motornál semmi hibaüzenet nem volt. hidegen meg nem nézték... csak gyanítom hogy az izzítórelé halt meg (remélem hogy csak az)... hétvégén viszem máshova


Mint olvashatod, 0 fok hűtővízhőmérséklet alatt kapcsolja be a jelet a műszerfalon, felette nem.
Az ingadozó alapjáratot általában a kiegészítő fűtés működtetése okozza, mert olyankor a DDE növelgeti az alapjáratot.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz johny084

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 13:00


köszi! itt kb 10 fokok vannak reggelente de ennél egyáltalán fel se villan a perec, plusz most már 3x fordul elő hogy talán még 10 fok se volt és amikor beindítottam enyhén ingadozó alapjárat mellett elég jelentős fehér füst hagyta el a kocsi hátulját. szervízben már voltam vele de meleg motornál semmi hibaüzenet nem volt. hidegen meg nem nézték... csak gyanítom hogy az izzítórelé halt meg (remélem hogy csak az)... hétvégén viszem máshova

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 12:43


johny084 írta: sziasztok! nincs izzítás a kocsimon... az a kérdésem hogy mennyire ártalmas az izzítás nélküli indítás? lehet valami komolyabb probléma ezáltal? (e61 525d)


YELLOW nagyjából jól mondta. Íme a gyári leírás:

"Preheating
At coolant temperatures below 25 °C, there is a preheating period of 0.5 seconds. The preheating period increases as the temperature falls, reaching a maximum of 2.7 seconds at a coolant temperature of less than -25 °C.
Activation of the glowplug system on the instrument cluster only occurs at coolant temperatures below 0 °C.

After-heating
At coolant temperatures below 30 °C, there is a temperature-dependent after-heating period to improve idling and exhaust emission characteristics.

Start preheating
Start preheating takes place for approx. 10 seconds if after the preheating time has elapsed the engine is not started and the ignition remain on."

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 12:36


johny084 írta: sziasztok! nincs izzítás a kocsimon... az a kérdésem hogy mennyire ártalmas az izzítás nélküli indítás? lehet valami komolyabb probléma ezáltal? (e61 525d)



szerintem ilyen időben nem is izzít. de az ősznek ne menj majd így neki.
bár nem tudom utó izzítás szokott-e lenni.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz johny084

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 12:33


sziasztok! nincs izzítás a kocsimon... az a kérdésem hogy mennyire ártalmas az izzítás nélküli indítás? lehet valami komolyabb probléma ezáltal? (e61 525d)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 21. kedd, 12:34

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2016. április 23. szombat, 19:37


lantika írta:
A link neve


Ja,ilyen értelemben már végig néztem,csak az a fránya izzítás hiba,amire nem találtam választ. Így most már tuti mechanikai vizsgálat lesz a vége.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 23. szombat, 17:01


kisg325 írta:
lantika írta:
Lehet csinälni INPA-val järo motornäl tesztet,azzal is meg lehet nezni,hogy a 2-ik henger,vagy akär melyik mit mutat.


Fejből megy esetleg,hogy hol találom ezt a tesztet?


A link neve

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2016. április 22. péntek, 22:11


lantika írta:
Lehet csinälni INPA-val järo motornäl tesztet,azzal is meg lehet nezni,hogy a 2-ik henger,vagy akär melyik mit mutat.


Fejből megy esetleg,hogy hol találom ezt a tesztet?


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 22. péntek, 21:29


kisg325 írta:
lantika írta:
Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.

A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.


Szóval vehetem le a szívósort... mondjuk a vezérlőt is rakhatták volna elérhetőbb helyre.
Jó lesz pepecselni vele,hogy egyáltalán eljut-e a feszültség az izzítógyertyáig,de ahogy az ábra mutatja sajnos nem igazán.

Arra gondoltam,hogy ha szoftveresen be lehet kapcsolni az izzítást,akkor azt ugyanúgy jelzi a műszerfalon,mintha az autó üzemszerűen izzítana,de akkor ez rossz elgondolás volt részemről.


Lehet csinälni INPA-val järo motornäl tesztet,azzal is meg lehet nezni,hogy a 2-ik henger,vagy akär melyik mit mutat.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2016. április 22. péntek, 20:56


lantika írta:
Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.

A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.


Szóval vehetem le a szívósort... mondjuk a vezérlőt is rakhatták volna elérhetőbb helyre.
Jó lesz pepecselni vele,hogy egyáltalán eljut-e a feszültség az izzítógyertyáig,de ahogy az ábra mutatja sajnos nem igazán.

Arra gondoltam,hogy ha szoftveresen be lehet kapcsolni az izzítást,akkor azt ugyanúgy jelzi a műszerfalon,mintha az autó üzemszerűen izzítana,de akkor ez rossz elgondolás volt részemről.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. április 22. péntek, 20:21


kisg325 írta: Négy izzítógyertya és vezérlő csere után ugyanazt a hibát hozza az autó.
Igaz régen volt a csere,de az autó mindig indult hidegben is és szépen is járt csak most gondoltam,hogy kitörlöm a hibát INPA-val,de újra előjön.
Tegyük fel,hogy minden okés,akkor miért hozhatja fel újra? Valakinek ötlet?



Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.

A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2016. április 22. péntek, 17:58


Négy izzítógyertya és vezérlő csere után ugyanazt a hibát hozza az autó.
Igaz régen volt a csere,de az autó mindig indult hidegben is és szépen is járt csak most gondoltam,hogy kitörlöm a hibát INPA-val,de újra előjön.
Tegyük fel,hogy minden okés,akkor miért hozhatja fel újra? Valakinek ötlet?