« előző12következő »
pojcii
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 540i
Évjárat: 1996

státusz pojcii

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2015. május 02. szombat, 14:00


Üdv.!

Olyan problémám van hogy nem kapcsol be a kis navim valami oknál fogva. Rádió, cd szól csak a kijelző marad sötét. Valaki tud valami ötletet??
Köszönöm!


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. február 27. péntek, 08:46


kovi írta:
hil írta:
Helioport írta: Érdekes, hogy nem találtam ezzel foglalkozó topicot az oldalon, pedig biztosan sokaknak okoz gondot a sok pénzért vásárolt gyári navi karcossága. -nekem is ez a gondom, és bár angol oldalakon találtam rá effektív megoldást, az mégsem gyere be, hogy vagy úgy kezdődik, hogy vegyél egy új kijelzőt... vagy a másik a polírozd le róla a tükröződésmentes bevonatot (kékeslilásbordós izé). És bár az anti glare eltávolítása meghozza az eredményt, mégsem fincsi anélkül, illetve olyat nem írnak (vagyis nem találtam), hogy leszedtem, de azóta nagyon szeretnék rá valamit, mert láthatatlan a kijelző...

Szóval tippek, trükkök?

Leszedéses megó alább
Előtte:



Utána:


Szia! Szerintem új korában kellett volna rá fólia, aztán ha az karcolódik, akkor ledob és másik fel rá.


Sajna engem is nagyon zavartak a karcok.
Én telefon kijelző polirral szedtem le rola a tükrözödés mentesitöt.
Nálam viszont tökéletes nincs semmi baja momentán nálam még nem sütött be olyan szögbe a nap hogy ez zavaro legyen.
Persze nekem mélyen van!


Cillit Bang-el le lehet szedni szépen csak nem közvetlenül rá kell fújni hanem egy papírtörlőre.
Én is leszedtem, annyira nem zavaró, hogy tükröződik. jobbat nem tudok én sem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz kovi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2015. február 26. csütörtök, 22:12


hil írta:
Helioport írta: Érdekes, hogy nem találtam ezzel foglalkozó topicot az oldalon, pedig biztosan sokaknak okoz gondot a sok pénzért vásárolt gyári navi karcossága. -nekem is ez a gondom, és bár angol oldalakon találtam rá effektív megoldást, az mégsem gyere be, hogy vagy úgy kezdődik, hogy vegyél egy új kijelzőt... vagy a másik a polírozd le róla a tükröződésmentes bevonatot (kékeslilásbordós izé). És bár az anti glare eltávolítása meghozza az eredményt, mégsem fincsi anélkül, illetve olyat nem írnak (vagyis nem találtam), hogy leszedtem, de azóta nagyon szeretnék rá valamit, mert láthatatlan a kijelző...

Szóval tippek, trükkök?

Leszedéses megó alább
Előtte:



Utána:


Szia! Szerintem új korában kellett volna rá fólia, aztán ha az karcolódik, akkor ledob és másik fel rá.


Sajna engem is nagyon zavartak a karcok.
Én telefon kijelző polirral szedtem le rola a tükrözödés mentesitöt.
Nálam viszont tökéletes nincs semmi baja momentán nálam még nem sütött be olyan szögbe a nap hogy ez zavaro legyen.
Persze nekem mélyen van!


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 13:05


Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).


Azért nem, mert nem elég a fedelen lévőket kicsavarni. Van még kettő darab az oldalán is, mert a fedlap lehajlik az oldalára.
De ha nem szeded le az előlapot a házról, akkor csak kínszenvedés a szétszerelése és félre ne érts, egyáltalán nem neked írom, de nem csoda ezzel a módszerrel, ha tele a net szétfaragott, agyonkarcolt előlappal és házzal...

Mint írtam is ha sikerült akkor jó, hiszen ha jó, akkor mostanság már nem szeded szét többet.
Legközelebb pedig csavard ki a fedlapon lévő összes csavart + 2 darab az oldalán.
A fedlap alatt pedig van egy vékony merevítő az plusz két csavar... majd meghajtástól függően 4-6 csavar a meghajtóegység...

Alatt lesz a szalagkábel.

Utána csak az előlap oldalsó négy csavarját kell kiszedni és lejön az egész.

Ezek után pedig kényelmesen ki lehet szedni mindent az előlapból.

Most már mindegy, legközelebb így megy majd fél kézzel is.



Én is mások okulására írogatok . Oldalán nem volt kitekerhető csavar sajna...lapos sima, forrasztott fejek voltak csak...szomorú is voltam...oldalról.


Pedig ott van az! A két szegecs fejtől jobbra lent picikét és hátrafelé... A kpeden is látszik.



Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 12:49


kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).


Azért nem, mert nem elég a fedelen lévőket kicsavarni. Van még kettő darab az oldalán is, mert a fedlap lehajlik az oldalára.
De ha nem szeded le az előlapot a házról, akkor csak kínszenvedés a szétszerelése és félre ne érts, egyáltalán nem neked írom, de nem csoda ezzel a módszerrel, ha tele a net szétfaragott, agyonkarcolt előlappal és házzal...

Mint írtam is ha sikerült akkor jó, hiszen ha jó, akkor mostanság már nem szeded szét többet.
Legközelebb pedig csavard ki a fedlapon lévő összes csavart + 2 darab az oldalán.
A fedlap alatt pedig van egy vékony merevítő az plusz két csavar... majd meghajtástól függően 4-6 csavar a meghajtóegység...

Alatt lesz a szalagkábel.

Utána csak az előlap oldalsó négy csavarját kell kiszedni és lejön az egész.

Ezek után pedig kényelmesen ki lehet szedni mindent az előlapból.

Most már mindegy, legközelebb így megy majd fél kézzel is.



Én is mások okulására írogatok . Oldalán nem volt kitekerhető csavar sajna...lapos sima, forrasztott fejek voltak csak...szomorú is voltam...oldalról.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 12:34


Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).


Azért nem, mert nem elég a fedelen lévőket kicsavarni. Van még kettő darab az oldalán is, mert a fedlap lehajlik az oldalára.
De ha nem szeded le az előlapot a házról, akkor csak kínszenvedés a szétszerelése és félre ne érts, egyáltalán nem neked írom, de nem csoda ezzel a módszerrel, ha tele a net szétfaragott, agyonkarcolt előlappal és házzal...

Mint írtam is ha sikerült akkor jó, hiszen ha jó, akkor mostanság már nem szeded szét többet.
Legközelebb pedig csavard ki a fedlapon lévő összes csavart + 2 darab az oldalán.
A fedlap alatt pedig van egy vékony merevítő az plusz két csavar... majd meghajtástól függően 4-6 csavar a meghajtóegység...

Alatt lesz a szalagkábel.

Utána csak az előlap oldalsó négy csavarját kell kiszedni és lejön az egész.

Ezek után pedig kényelmesen ki lehet szedni mindent az előlapból.

Most már mindegy, legközelebb így megy majd fél kézzel is.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 11:41


Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).


általában szokás a matrica alatt is csavarnak lennie... pont azért ha valaki szétszedi azlátszik, ez ilyen garanciális téma miatt van.


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 10:47


kempelen írta:
Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Ez az izgalmas az egészben, hogy nem így volt. A hátsó rész egyáltalán , mint fedél nem volt leszedhető, hiába csavartam ki a tetején lévő 7 darab csavart. Az előlap leszedése és szétszedése gyerekjáték lenne, ha a szalagkábelt könnyen le lehetett volna csatlakoztatni, de nem lehetett, az előlapot kellett szétcsavarozni, kinyitni és ott a 2 darab szalagkábelt kiakasztani (mivel 2 van benne).

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 10:15


Methos írta:
kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


Mindhárom változatot egyforma módon lehet szétszedni (CC, CD, MD)
A fedelet le kell szedni, majd a meghajtórészt kivenni és az alaplapról leszedni a szalagkábelt.
Alapfeltétel, hogy ki legyen hajtva az előlap. utána az előlap oldalán lévő négy csavart kiszedni és már le is jött az előlap a házról.
Ezek után már azt teszel az előlappal, amit szeretnél, hiszen azt négy csavar tartja össze.. már mehet is az lcd csere... nem kell oda még 2 kéz.

De ha sikerült, akkor nagy gond nem lehet.



Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. július 15. kedd, 08:46


kempelen írta:
Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Végül készen lett, képeket pluszban nem készítettem, mivel ez a link, pontosan egyezik, amiket én is készítettem volna. Kivéve, hogy nekem 1 darab csillagcsavarhúzó állt rendelkezésemre....mégis sikerült.
Én levélbontó kést használtam, és nem a megadott "lyukon" toltam be, hanem felette, és így befelé húzva a fém pöcköt, ami a képen látható azonos eredményt lehet elérni. Erre nehéz volt rájönni.

Az egység megbontása, volt az igazi probléma, mivel a neten elérhető leírásokkal ellentétben, (én verzióm CD-s) nem lehet megbontani könnyen. Az előlapot kell megszabadítani minden csavarjától, és amikor már sehol egy csavar lehet a szalagkábelt kiszabadítani, esetemben 2 személyes meló volt (vagy nagyon rosszul fogtam neki, vagy valami triviális dolog nem került szemem elé).

4 kéz 2 csillagcsavarhúzó és egy levélbontó kés elég a művelethez, törések, sérülések nélkül.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 21:31


Methos írta:
Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)


Olcsóbb lett. Én még 140 dollár körül vettem.



Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 16:32


Zoli200 írta:
Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?


Kína... 110 USd kb a ktsg...(de rendelés előtt egy ismerős megküldte nekem)

Zoli200
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Zoli200

Törzsvendég

Elismertség: 6% (7 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 15:10


Methos írta: Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


Szia,engem érdekel minden ami BMW,mennyiért vetted a kijelzőt?

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2014. július 14. hétfő, 14:49


Sziasztok,
Ma megérkezett az új kijelző, mivel az enyém, pixelhibás volt már.
Amennyiben valakit érdekel a téma, készítek pá képet a szétszedésről meg a cseréről.
Ha valakinek van előzetesen tanácsa szívesen fogadom...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz haasz1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. augusztus 05. vasárnap, 08:46


A kód rá van nyomtatva az ULF modul szélére, sajnos ki kell szedned, hogy el tudd olvasni....


Thony írta: Köszönöm, szerviz könyv az van vissza is lett nyomozva, hogy benne van a kártya azt még nem tudom !

kempelen írta:
Thony írta: és az a kód a srácnál honnan beszerezhető?


kempelen írta:
Thony írta: Az lenne a kérdésem, ugye van egy telefon gomb a nagy navin... a telefon hogy összehangolható ezzel ? Pl Iphone, vagy hogy tudom kihangosítani, ha egyáltalán lehetséges ez!?


Ha megjelenik a navin a telefon menüje, akkor valszeg benne van az ULF(telefon) modul az autóban. A bluetooth-on keresztül tudod párosítani a telefonodat a navival és azon keresztül a kihangosítóval.







Elvileg azt meg kellett volna kapnod a többi papírjávan együtt. Nézd át a könyveit és kapnod kellene egy szervízkönyv alakú füzetet amit a telefonról szól. Annak a belső oldalába van felragasztva, ha még ott van....







« előző12következő »