« előző12következő »
anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 19:32


Atilla írta:
anubisz írta: Amúgy karnádkereszt volt a hibás.Úgy nézett ki,hogy el se tudjátok képzelni. KB 1 centis kotyogása,holtjátéka volt. Brutál. Meg emelve,és meg rángatva,meg se mozdult. Röhej.


Nyitottam korábban ebben a témában egy másik hozzászólást, teljesen feleslegesen, elnézést mindenkitől!
Szóval, az én kardántengelyemen is a fáradás jelei mutatkoztak, három lehetőség adódott:
- új vásárlás (neten keresztül is 200E Ft),
- bontott vásárlás; itt nem zárhatjuk ki, hogy az alkatrész sérült autóból származik, futásteljesítmény kérdéses(15-50E Ft között)
- felújítás (két kereszt cseréje centírozással, számlaképesen 59E Ft).

Az utóbbi mellett döntöttem, nagyon jó munkát végeztek.
Akit bővebben érdekel: www.hidropress.hu

És menyi garanciát adnak rá? lehet én is megcsináltatom a rosszat. Nálam az volt a gond hogy gyorsan kellett. Hát, így fél nap ,de 80 rugó volt.






Atilla
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atilla

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 19:02


anubisz írta: Amúgy karnádkereszt volt a hibás.Úgy nézett ki,hogy el se tudjátok képzelni. KB 1 centis kotyogása,holtjátéka volt. Brutál. Meg emelve,és meg rángatva,meg se mozdult. Röhej.


Nyitottam korábban ebben a témában egy másik hozzászólást, teljesen feleslegesen, elnézést mindenkitől!
Szóval, az én kardántengelyemen is a fáradás jelei mutatkoztak, három lehetőség adódott:
- új vásárlás (neten keresztül is 200E Ft),
- bontott vásárlás; itt nem zárhatjuk ki, hogy az alkatrész sérült autóból származik, futásteljesítmény kérdéses(15-50E Ft között)
- felújítás (két kereszt cseréje centírozással, számlaképesen 59E Ft).

Az utóbbi mellett döntöttem, nagyon jó munkát végeztek.
Akit bővebben érdekel: www.hidropress.hu






anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. május 25. szerda, 22:00


Amúgy karnádkereszt volt a hibás.Úgy nézett ki,hogy el se tudjátok képzelni. KB 1 centis kotyogása,holtjátéka volt. Brutál. Meg emelve,és meg rángatva,meg se mozdult. Röhej.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 14. hétfő, 20:41


kempelen írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.


mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.


és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.


Ejj, felületes vagy Yellow

A kuplung és a lendkerék a büdös életben nem fog neki elromlani!

Ellenberger annyit megérne hogy kardán leszed (pár csavar és kereszt megnéz, megmozgat) és megnézni hogy be van e rágódva a kereszt. Akkor pedig már ott a csapágy is, így kiderülne melyik a ludas. De addig csak találgatás...
Sajnos bele kell annyi energiát fektetni, hogy megemel, körbenéz, leszed...stb..


Mivel a kardánkereszt és környéke úgy néz ki mint egy bekötőút a bauxitbányához, ezért erősen esélyes maga a kereszt.


hát ez jó volt bekötő út a bauxitbányába basszus én tényleg a szerelők álma vagyok,nálam még ez a szar is tönkre megy.múltkor egy olaj szivárgásért fizettem 100 ezret. ezt meg simogatják mindjárt 150 ezer lesz. Mint Déva vára,lehet asszonyt csavaroznám oda,egybe maradna.
úgy nem lehet megnézni,hogy meg emelik és be ül valaki D be rakja es el indul az ember?hogy az nyikorog e? vagy automatával nem lehet ilyet csinálni? nem teszi tönkre a meghajtást a levegőbe járatás?jó hogy el veszem a gázról a lábam akkor meg se szólal,csak ha gázt nyomok.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 14. hétfő, 19:10


kempelen írta:

Ejj, felületes vagy Yellow

A kuplung és a lendkerék a büdös életben nem fog neki elromlani!



jujj miljen igazad van... elfelejtettem, hogy biztos automatice


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 14. hétfő, 18:32


kempelen írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.


mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.


és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.


Ejj, felületes vagy Yellow

A kuplung és a lendkerék a büdös életben nem fog neki elromlani!

Ellenberger annyit megérne hogy kardán leszed (pár csavar és kereszt megnéz, megmozgat) és megnézni hogy be van e rágódva a kereszt. Akkor pedig már ott a csapágy is, így kiderülne melyik a ludas. De addig csak találgatás...
Sajnos bele kell annyi energiát fektetni, hogy megemel, körbenéz, leszed...stb..


Mivel a kardánkereszt és környéke úgy néz ki mint egy bekötőút a bauxitbányához, ezért erősen esélyes maga a kereszt.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. március 14. hétfő, 18:17


YELLOW írta:
anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.


mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.


és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.


Ejj, felületes vagy Yellow

A kuplung és a lendkerék a büdös életben nem fog neki elromlani!

Ellenberger annyit megérne hogy kardán leszed (pár csavar és kereszt megnéz, megmozgat) és megnézni hogy be van e rágódva a kereszt. Akkor pedig már ott a csapágy is, így kiderülne melyik a ludas. De addig csak találgatás...
Sajnos bele kell annyi energiát fektetni, hogy megemel, körbenéz, leszed...stb..


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. március 14. hétfő, 17:36







Bocs, de leírta: "elég szépen szórta a rozsdát", akkor minek nézze a kuplungot és más egyebet?







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. március 14. hétfő, 17:37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 14. hétfő, 13:27


anubisz írta:
pneurob írta:
anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.


mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.


és ha kuplung, vagy lendkerék. hisz akkro van hangja ha nyomaték van az írásod szerint... azért a futóműtartó csatlakozási pontjait nem ártana megnézni, 4 csavar, az a keret amibe a diffi is van.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 14. hétfő, 12:56


pneurob írta:
anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.


mondta a szerelő is,hogy még nem is látott ilyet,BMW be.elég szépen szórta ott a rozsdát
speciális hangot ad, mikor tolatok is szinte lépésbe. Tudod mire hasonlott,mint mikor az ember egy kicsit nyikorgó ágyon kefél,és hallani azt a halk monoton nyikorgó hangot,de simán gurul akkor semmi,amint gázt adok hogy rá megy az erő akkor egyből nyomja.de meg rángatta,meg se moccan.


autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. március 14. hétfő, 10:50


anubisz írta: Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Nagyon ritka, hogy a kardánkereszt megy tönkre. Nézd meg a kardán középcsapágyat, hogy lóg-e és ép-e a gumiágya. A hangot még a Hardy is okozhatja. Ezek a gyenge pontok, általában ezeket szokták cserélni. A komplett csapágy kb. 18e. Hardy kb. 17e.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 13. vasárnap, 14:31


Ha valakinek van tapasztalata kardántengely ügybe legyen szíves meg osztani velem. Aszem meghalt a kereszt,Gáz nélkül gurulva nem szól,gáz adásra ciripelő,nyikorgó hangot ad. BMW be azt mondták elkopott a kereszt,és mikor rá megy a nyomaték akkor szól. Látok sok kardántengely felújító céget a neten. Lehet ezt tartósan javítani egyáltalán? nincs kedven 160 000 ért új tengelyt venni,főleg persze hogy a sima 330 nem jó bele,mert itt van egy osztómű is. Nem kopog semmi zaj,csak ciripel, mikor egy rugó nyikorog olyan hangot ad mikor gázt adok,onnan alulról hátulról.
Ha be tudnák róla szúrni egy képet jó is lenne,mert nem jelenik meg felül a kép beszúrása a galériából.Pedig a múltkor ment.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 13. vasárnap, 14:32

« előző12következő »